PDA

צפייה בגרסה מלאה : יש למישהו כאן טראנספר np205 מותקן בג׳יפ ?



נדב42
13-05-20, 20:13
הי,

כמו בכותרת, מחפש ג׳יפ (או כל רכב אחר) שמותקן בו טראנספר np205. אשמח לעשות סיבוב קצר כדי להרגיש את השילוב

תודה [emoji846]

נדב

asafk
13-05-20, 20:33
זו תיבת גלגלי שיניים. במהירות גבוהה היא רועשת רועדת ומווברצת.

אסף.

נמרוד
13-05-20, 20:37
לא לצ'רוקי אני מקווה...

נדב42
13-05-20, 20:37
כמה זה גבוהה וכמה זה רועשת ?
אני לא נוהג לעבור את ה- 120 קמ"ש ממילא, גם שם זה כבר לא יהיה נעים ?

נדב42
13-05-20, 20:38
לא לצ'רוקי אני מקווה...למה לא ?

asafk
13-05-20, 20:44
כמה זה גבוהה וכמה זה רועשת ?
אני לא נוהג לעבור את ה- 120 קמ"ש ממילא, גם שם זה כבר לא יהיה נעים ?90.. 100..
עם איזה גיר?

אסף.

yoni_0000
13-05-20, 20:45
זו מפלצת של תיבת העברה ואוברקיל מטורף לצ'ירוקי. חוץ מזה שההפחתה היא 1:2 במקום 1:2.72 שיש לך עכשיו. אלא אם אתה הולך להחליף לה יחסי העברה או לעשות ממנה דאבלר... אם אתה מחפש טרנספר טוב ועמיד הייתי מסתכל על הסבה לדנה 300.

נדב42
13-05-20, 20:56
או לעשות ממנה דאבלר...

כזה [emoji16]

ולכן אני מעדיף תיבה עם 2:1 שאפשר לשדך לה 2.72:1 בקלות (יחסית) ושזה לא יצא רכבת לילה לקהיר ... האורך שלהם ביחד מאוד קרוב לזה של ה- 231 שיש לי ...

נדב42
13-05-20, 21:05
90.. 100..
עם איזה גיר?

ידני 6 הילוכים, NSG370
אז זה אומר שנסיעת המבחן תכלול גם מהירות גבוהה בכביש, אם בכלל אצליח למצוא פה כזה ...

באיזה רכבים יש טראנספר כזה ?

asafk
13-05-20, 21:11
נ"נ..... אביר..
ברונקו פולסייז...
טנדר 1 טון מהדגמים הישנים יותר...

אסף.

נדב42
13-05-20, 21:12
ואם להשלים את הנתונים, אני על צמיגי 33" ויחסי העברה 4.10 בסרנים.

ולגבי הרעש, אזכיר גם שיש לוקרים בסרן הקדמי, ולמיטב הבנתי זה הבדל משמעותי עם טראנספר כזה.

yoni_0000
13-05-20, 21:13
תתחיל לחקור קיטים.. אני לא מכיר קיט שמחבר בין np231 לnp205.
מה רע בטרנספר שלך עם דנה 300? זו חבילה שקשה לי להאמין שתצליח לשבור, חצי ממנה כבר יש לך (ואת החצי השני של ה231 עם הslip yoke תוכל למכור), קל יחסית למצוא טרנספרים וחלקים של ג'יפ מול טרנספרים של GM, וההפחתה הרבה יותר משמעותית מכל וריאציה שלnp205.

lizard
13-05-20, 21:15
זו תיבה מפלצת ששוקלת בסביבות 70 קג. אתה לא רוצה כזו. תבנה דאבלר מדנה 20. יחס כמו שאתה רוצה ומספיק חזקה

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

נדב42
13-05-20, 21:22
הכיוון הוא כזה:

http://www.northwestfab.com/Titan-Series-BlackBox-i_c_520.html

yoni_0000
13-05-20, 22:07
אישית אני חושב שזה לא ישתלם כלכלית בארץ.. אתה מתקרב למחיר של טרנספר אטלס.

נדב42
13-05-20, 22:46
אולי אבל אני לא רוצה אטלס. לא מצליח להבין את המחשבה של מי שתכנן את ה- shifting שלו ...
ו- 205 אני יכול לקבל תמורת 2000 ש"ח פה בארץ. כמובן שיעבור שיפוץ מלא לפני שיורכב ...

רוצה טראנספר עם תבנית העברה רגילה, להשתמש בידית שלי באופן רגיל עם הפחתה 2:1 שתיתן לי לעשות מסלולים איטיים (נניח הרי ירושלים) ב- low לאורך כל/רוב המסלול, כאשר ההפחתה הנוספת תהייה לקטעי עבירות נטו.

ועכשיו בחזרה לבקשה המקורית: מישהו כאן נוסע על טראנספר כזה ? או מכיר מישהו שנוסע על טראנספר כזה ?

יכול להיות שאחרי שאעשה סיבוב על רכב כזה, ארד מכל הרעיון... ואולי לא ...

נמרוד
13-05-20, 23:45
יכול להיות שאחרי שאעשה סיבוב על רכב כזה, ארד מכל הרעיון... ואולי לא ...

אתה באמת חושב שסיבוב על אביר, נ.נ. או בלייזר ישן רלוונטי?

boaz avrahami
13-05-20, 23:48
בהצלחה נדב.
נשמע פרוייקט מגנים.

תשתף אותנו.


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

נדב42
14-05-20, 00:33
אתה באמת חושב שסיבוב על אביר, נ.נ. או בלייזר ישן רלוונטי?אביר ונ.נ. פחות, בלייזר דווקא יכול להיות נחמד [emoji846]

נדב42
14-05-20, 00:33
תשתף אותנו.


מה פתאום, הכל בשושו [emoji16]

asafk
14-05-20, 07:39
אולי אבל אני לא רוצה אטלס. לא מצליח להבין את המחשבה של מי שתכנן את ה- shifting שלו ...
ו- 205 אני יכול לקבל תמורת 2000 ש"ח פה בארץ. כמובן שיעבור שיפוץ מלא לפני שיורכב ...

רוצה טראנספר עם תבנית העברה רגילה, להשתמש בידית שלי באופן רגיל עם הפחתה 2:1 שתיתן לי לעשות מסלולים איטיים (נניח הרי ירושלים) ב- low לאורך כל/רוב המסלול, כאשר ההפחתה הנוספת תהייה לקטעי עבירות נטו.

ועכשיו בחזרה לבקשה המקורית: מישהו כאן נוסע על טראנספר כזה ? או מכיר מישהו שנוסע על טראנספר כזה ?

יכול להיות שאחרי שאעשה סיבוב על רכב כזה, ארד מכל הרעיון... ואולי לא ...אטלס זה np205 ממותג.

אסף.

נדב42
14-05-20, 08:35
אטלס זה np205 ממותג.


עם twin-stick, לייק איט אור נוט ...

yoni_0000
14-05-20, 08:39
אני אחסוך לך את הסיבובים.. זה יהיה קשה ומחוספס כמו שאתה חושב.

הטרנספרים האלו מאופיינים בשתי סליידרים לשילוב כי ככה הם תוכננו אי שם בשנות ה60. שתי סליידרים- כל אחד שולט על יוק אחר (קדמי או אחורי). אחריי שעשו את זה, היו צריכים "להמציא" מנגנון שיאפשר לשלוט על 2 סליידרים עם ידית אחת בלבד.

זה עובד .. כשהכל חדש אולי השילוב היה סביר, אבל אחריי בלאי של 30 שנה ויותר (כי זה מה שיש) זה ידרוש מיומנות מסוימת בשביל לעשות את זה חלק. אבל רך ונעים כמו בטרנספר שלך שיש לו סליידר אחד, זה לא יהיה. אם לומדים לעבוד עם טווין סטיק אז זה משתפר פלאים ויש לך יותר רובדי שליטה על השילוב, אבל ממה שאני מצליח להבין זה מה שאתה מנסה להימנע ממנו...

ד ו ר ו ן
14-05-20, 08:51
זה מזכיר את התיבות העברה בטרקטורים ישנים.

lizard
14-05-20, 09:10
יש לי 205 שירד מאביר כמדומני אם אתה רוצה לקנות.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שגיא S
14-05-20, 09:31
נדב...

תבדוק את החבר'ה האלו:

https://www.offroaddesign.com/transfer-case/203-205-doubler-kit.html (https://www.offroaddesign.com/transfer-case/203-205-doubler-kit.html)

https://www.offroaddesign.com/transfer-case/magnum-planetary-underdrive.html (https://www.offroaddesign.com/transfer-case/magnum-planetary-underdrive.html)

מאוד ידועים בארה"ב עם הדאבלרים/פתרונות טרנספר שלהם.
מופיעים בכל ULTIMATE ADVENTURE ובוחנים את הדברים שלהם על רכבים שבאמת עובדים בשטח.
יש להם מוניטין מאוד חזק בארה"ב, בעיקר בנוגע לתוצרת GM, FORD וכל הפולסייזים.

המגנום בוקס שלהם ראיתי בסרטונים מותקן על המון רכבים...

-->