צפייה בגרסה מלאה : שמן מנוע פורסטר 2016
אהלן כולם,
נדלקה לי נורית השמן, רציתי לדעת איזה שמן מומלץ למלא?
תודה :)
לדעתי זה 5w30, כמו בxv
Sent from my iPhone using Tapatalk
elephant man
16-05-20, 11:09
כמו שנאמר, 5w30, תקן C2
מוטול, קסטרול החברות המומלצות.
במקור מגיע מהמפעל עם 0w20 ומוחלף בטיפול הראשון ב- 5w30
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אהלן כולם,
נדלקה לי נורית השמן, רציתי לדעת איזה שמן מומלץ למלא?
תודה :)
קוד מנוע?
תבדוק למה נדלקה..
נדלקה כי נגמר השמן.... כל מנועי סובארו מסדרה FB ידועים כזוללי שמן. היבואן ניסה לתרץ את זה בכל מיני הסברים שונים ומשונים, אני יודע שככה המנועים האלה, זו לא תקלה כלשהי במנוע שלך.
לכל מי שיש XV, פורסטר וכו' - אל תגיעו למצב שנדלקת לכם נורת התרעה על חוסר בשמן. נא לבדוק שמן אחת לשבועיים-שלושה ולהשלים במידת הצורך.
בדיוק דיברתי על זה עם מישהו.... שאחרי כל ההתקדמות הטכנולוגית, ושהתרגלנו לא לפתוח מכסה מנוע - חזרנו עם המודרניים ביותר במנועים - הדור האחרון של מנועי השריפה הפנימית - לימי החיפושית של לבדוק שמן כל שבוע ולמלא כל 3000 ק"מ...
אסף.
GodsFather
17-05-20, 07:23
השאלה כמה קילו שמן חסר...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
בדיוק דיברתי על זה עם מישהו.... שאחרי כל ההתקדמות הטכנולוגית, ושהתרגלנו לא לפתוח מכסה מנוע - חזרנו עם המודרניים ביותר במנועים - הדור האחרון של מנועי השריפה הפנימית - לימי החיפושית של לבדוק שמן כל שבוע ולמלא כל 3000 ק"מ...
אסף.
מנוע חיפושית תקין, ללא נזילות מסביב, לא אוכל שמן. גם אם הוא משופר מאוד.
מנועי TSI חדשים של VAG לעומת זאת, שיכורי שמן. ברמת מנועי אלפא של פעם.
וגם סובארו החדשות. מנועי סדרה FB צורכים שמן. למרות שהם אטמוספריים. מי יותר, מי פחות, התופעה מוכרת.
מומלץ מאוד לא להמתין עד לטיפול הבא אלא להקפיד על שגרת בדיקה שבועית ולא להגיע למצב של חוסר קריטי. אל תהרסו את המנועים שלכם. יקר מאוד להחליף אותם.
באיזה טמפרטורת מנוע הכי מומלץ לבדוק את מדיד השמן? אחרי מספר דקות שהמנוע עובד?
יש מקום מומלץ לקניה באיזור גבעתיים?
יש לך את אוטו מודיעין בבני ברק, או כל איזור המסגר בתל אביב. גם באוטודיפו ליד נוקיהו תמצא שמן בתקן המתאים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
באיזה טמפרטורת מנוע הכי מומלץ לבדוק את מדיד השמן? אחרי מספר דקות שהמנוע עובד?
אין קשר לטמפרטורה.
בדיקה אחרי לפחות 10דק שהמנוע כבוי והמפלס התייצב באגן שמן.
יש נורת מפלס שמן (כתומה), שאמורה להעיר את מי שלא בודק, הרבה לפני מצב של נורת לחץ שמן (אדומה).
אצלי האוטו שמר יפה מאד על מפלס שמן עד שהגיע ל 120,000 ק״מ ואז החל לאכול מעט שמן.
בספר הרכב מדובר על נתון הרבה יותר חמור שנחשב עדיין בגדר הסביר (כסת״ח, לדעתי).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.