צפייה בגרסה מלאה : האם טיבעי שתהיה נזילה מהמצבר?
לפני כחצי שנה רכשתי מצבר (WINMAXX 100AMP) לאחר שהקודם הלך לעולמו.
כמו כל מצבר מהשנים האחרונות זה מצבר אטום שלא דורש תחזוקה.
בזמן האחרון יש נזילה של החומצה ממנו. ניקיתי אך הנזילה ממשיכה לאיטה מהמיכסה (בעיקר אחרי שאני מטייל בשטח).
ניגשתי למוכר אבל הוא טוען שזה טיבעי ושצריך לנקות מדי פעם עם מים חמים.
האם הוא צודק או שהוא מסבן אותי כאן?
לפני כחצי שנה רכשתי מצבר (WINMAXX 100AMP) לאחר שהקודם הלך לעולמו.
כמו כל מצבר מהשנים האחרונות זה מצבר אטום שלא דורש תחזוקה.
בזמן האחרון יש נזילה של החומצה ממנו. ניקיתי אך הנזילה ממשיכה לאיטה מהמיכסה (בעיקר אחרי שאני מטייל בשטח).
ניגשתי למוכר אבל הוא טוען שזה טיבעי ושצריך לנקות מדי פעם עם מים חמים.
האם הוא צודק או שהוא מסבן אותי כאן?
טבעי או טבעי-זאת השאלה.....:
א.בודקים חומציות
ב.בודקים על טעינת יותר באמצע נסיעה תחת עומס
כן בדק טעינה (לא בנסיעה) והטעינה היתה תקינה ויציבה.
יש לי מד מתח קבוע ברכב והמתח הוא 13.3 וולט גם בזמן נסיעה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
לפני כחצי שנה רכשתי מצבר (WINMAXX 100AMP) לאחר שהקודם הלך לעולמו.
כמו כל מצבר מהשנים האחרונות זה מצבר אטום שלא דורש תחזוקה.
בזמן האחרון יש נזילה של החומצה ממנו. ניקיתי אך הנזילה ממשיכה לאיטה מהמיכסה (בעיקר אחרי שאני מטייל בשטח).
ניגשתי למוכר אבל הוא טוען שזה טיבעי ושצריך לנקות מדי פעם עם מים חמים.
האם הוא צודק או שהוא מסבן אותי כאן?
אני מנסה לחשוב בכל רם...
מה זה ? מקור אין סופי של חומצה?
אם זה כל כך טבעי, מה זה אומר? שהיצרן שם יותר מדי חומצה במקור?
לא מבין ולא מסתדר לי.
בקיצור-
אם אטום לא אמור לצאת כלום.
אם יוצא, איך בודקים מה נשאר בפנים איך אתה יודע שעוד חודשיים, שהמצבר ימות, המוכר יאשים אותך שלא בדקת?
א.אם וסת של אלטרנטור מחובר למחשב מנוע(דגם של רכב)?
ב. מה עם חומציות של מצבר(אם מצבר-6 פתחים)?
129189
זה המוצר? לא נראה כזה אטום...
או שזה:
https://12v.bg/en/product/104/battery-winmaxx-premium-100r.html
זה ראש המצבר. עכשיו נקי אחרי שהמוכר ניגב אותו עם מטלית.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200519/9b438b0bb65f971c4ecae7e42c7da18f.jpg
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
א.אם וסת של אלטרנטור מחובר למחשב מנוע(דגם של רכב)?
ב. מה עם חומציות של מצבר(אם מצבר-6 פתחים)?
א. מדובר בלנדקרוזר J120 עם מנוע 1KD-FTV D-4D.
ב. לא ברורה לי השאלה לגבי החומציות.
השאלה שלי ברורה - מדובר במוצר מדף יחסית חדש שבתקופת האחריות ושאמור להיות ללא תחזוקה.
אין לי כוונה כרגע לנסות לפתוח אותו מאחר ואז יכולים לטעון "שקרעתי את מדבקת האחריות".
האם יש לי עילה לצפות שהמצבר יוחלף במסגרת האחריות?
זה מאוד פשוט:
א. לא אמור לנזול
ב. אם אתה שוטף עם מים חמים אתה תגרום לחלודה ורקבונות בתושבת ובכל מה שתחתיה (כנף/בודי). ספוג את החומצה עם נייר סופג/מגבון ואל תפזר לעצמך נזקים ברכב בגלל מצבר מעפן.
נדב,
החומצה נוזלת מטה למגש, מצטברת וגורמת נזק.
אם כבר, שטיפה ממיסה את המלחים ומנקה.
מצבר הזה ללא פתחים-לא צריך לצאת ממנו כלום
p.s
תשאל את המוכר על תאריך ייצור של ש-מצבר הזה מהמפעל
כנראה שהוא שכב על מדף שנים ללא טעינה
לא אמור לנזול, אם נוזל אחרי נסיעת שטח=הוא לא מותאם לזה.
כמו מצברי שנפ- בנסיעות שטח נוזלים גם.
שים לב שלא אוכל לך את כל מה שמסביב לו, ותיזהר על הבגדים והידיים.
מה המחיר של כזה מצבר? כזה אטרקטיבי לעומת מצבר אחר מוכר ומוכח בשוק ?
לא אמור לנזול, אם נוזל אחרי נסיעת שטח=הוא לא מותאם לזה.
כמו מצברי שנפ- בנסיעות שטח נוזלים גם.
שים לב שלא אוכל לך את כל מה שמסביב לו, ותיזהר על הבגדים והידיים.
מה המחיר של כזה מצבר? כזה אטרקטיבי לעומת מצבר אחר מוכר ומוכח בשוק ?
לא, לא זול בכלל. עלה לי כ1000 ש"ח.
אם הסיפור מעניין אז במהלך שבוע עבודה (הרכב הוא ימיומי) המצבר הקודם בבוקר כשהייתי צריך לנסוע לעבודה ועוד לפגישה חשובה התפגר לחלוטין ללא התראה.
למרות שרק בערב קודם הניע ללא בעיה והמתח הנורמלי בכל בוקר לפני התנעה לא ירד מתחת ל11V, באותו בוקר היה נמוך יותר מ8V ולא הצליח להניע.
היה לי בוסטר שמי שמכר לי אותו הבטיח שמתאים לי לרכב אך גם הוא לא הצליח להניע. גם שכן שהגיע עם דימקס לא הצליח להניע אותי עם כבלים. רק "שגריר" שהזמנתי והגיע עם בוסטר מיפלצת הצליח להניע אותי.
אותו מחלץ משגריר המליץ לי על חנות מצברים (בכניסה לקריית אונו). נסעתי לשם כשכמובן אני מפחד לדומם וכל הנסיעה הנוריות הבהבו והשעונים קיפצו מאחר והמצבר הברמינן לא הצליח להחזיק מתח יציב. גם למצבר הישן היתה מעין חלונית חיווי (כמו שיש גם במצבר החדש) והיא הייתה ירוקה כל הזמן למרות שלא היה לו מתח בכלל.
אותו מוכר הציע לי רק 2 אפשרויות - שנפ בפחות אחריות (שהיה זול במקצת) ואת אותו WINMAXX שהוא שיבח אותו. לא הייתי במצב לעשות מחקר והלכתי לפי ההמלצה למרות שלא הכרתי את התוצר.
לא אקנה יותר את המוצר הזה ולא אחזור גם למוכר המסויים הזה.
לפני כחצי שנה רכשתי מצבר (WINMAXX 100AMP) לאחר שהקודם הלך לעולמו.
כמו כל מצבר מהשנים האחרונות זה מצבר אטום שלא דורש תחזוקה.
בזמן האחרון יש נזילה של החומצה ממנו. ניקיתי אך הנזילה ממשיכה לאיטה מהמיכסה (בעיקר אחרי שאני מטייל בשטח).
ניגשתי למוכר אבל הוא טוען שזה טיבעי ושצריך לנקות מדי פעם עם מים חמים.
האם הוא צודק או שהוא מסבן אותי כאן?
יקירי,
או שהוא טועה או שהוא מסבן... התשובה היא לא ב"א" רבתי.
גם במצברים מהדור הקודם, אסור שחומצה תיזל החוצה. אחרי שהמצבר שווק והתחיל לעבוד, בתא מנוע חם, התרחשה לעיתים תופעה טבעית של אידוי מים מהתאים. הפקקים שניתנים לפתיחה מיועדים להוספת מים מזוקקים במקרה כזה, עד המפלס המצויין על דופן המצבר. (במצברים מסוימים של אופנועים יש אפילו לפעמים סוג של צינורית נשם קטנה, לשם מתנקז לחץ האידוי, של אדי מים בלבד. לא חומצה).
מצבר "ללא טיפול" כשמו כן הוא. אטום. הוא לא אמור לאבד מים באידוי, ועל כן הוא "ללא טיפול". התאים אטומים לגמרי, ובוודאי לא אמורים להגיע למצב בו החומצה נוזלת מתוכם החוצה.
על כן המצב אותו אתה מתאר אינו תקין ובוודאי ישפיע על אורך חייו של המצבר, כמו גם יגרום נזק לסביבת המגש והסביבה הקרובה בתא המנוע.
להחליף במסגרת האחריות!
PW
לא, לא זול בכלל. עלה לי כ1000 ש"ח.
אם הסיפור מעניין אז במהלך שבוע עבודה (הרכב הוא ימיומי) המצבר הקודם בבוקר כשהייתי צריך לנסוע לעבודה ועוד לפגישה חשובה התפגר לחלוטין ללא התראה.
למרות שרק בערב קודם הניע ללא בעיה והמתח הנורמלי בכל בוקר לפני התנעה לא ירד מתחת ל11V, באותו בוקר היה נמוך יותר מ8V ולא הצליח להניע.
היה לי בוסטר שמי שמכר לי אותו הבטיח שמתאים לי לרכב אך גם הוא לא הצליח להניע. גם שכן שהגיע עם דימקס לא הצליח להניע אותי עם כבלים. רק "שגריר" שהזמנתי והגיע עם בוסטר מיפלצת הצליח להניע אותי.
אותו מחלץ משגריר המליץ לי על חנות מצברים (בכניסה לקריית אונו). נסעתי לשם כשכמובן אני מפחד לדומם וכל הנסיעה הנוריות הבהבו והשעונים קיפצו מאחר והמצבר הברמינן לא הצליח להחזיק מתח יציב. גם למצבר הישן היתה מעין חלונית חיווי (כמו שיש גם במצבר החדש) והיא הייתה ירוקה כל הזמן למרות שלא היה לו מתח בכלל.
אותו מוכר הציע לי רק 2 אפשרויות - שנפ בפחות אחריות (שהיה זול במקצת) ואת אותו WINMAXX שהוא שיבח אותו. לא הייתי במצב לעשות מחקר והלכתי לפי ההמלצה למרות שלא הכרתי את התוצר.
לא אקנה יותר את המוצר הזה ולא אחזור גם למוכר המסויים הזה.
כמה זמן הוא בשימוש אצלך מאז הרכישה?
2 אופציות לדעתי:
מנסה לקבל זיכוי(ולפני זה כבר עושה סקר שוק למותג אחר).
אם אופציה א' לא רלוונטית אז לפחות החלפה באחריות לאחד אחר בתקווה שהוא יהיה יותר נורמלי מהנוכחי...
חנות מצברים (בכניסה לקריית אונו)..
אתה מתכוון לתחנת הדלק?
נשלח מהנייד
מצבר הזה ללא פתחים-לא צריך לצאת ממנו כלום
p.s
תשאל את המוכר על תאריך ייצור של ש-מצבר הזה מהמפעל
כנראה שהוא שכב על מדף שנים ללא טעינה
פעם שנייה ובנוסף-על מצבר תמיד כתוב קוד של יצרן על תאריך ייצור
נדב,
החומצה נוזלת מטה למגש, מצטברת וגורמת נזק.
אם כבר, שטיפה ממיסה את המלחים ומנקה.שטיפה ע"י שפיכת מים תסיע את החומצה למטה וכל מה שבדרך יחשף אליה. ראיתי כבר מספיק רכבים שניזוקו מזה. קודם כל לספוג ולנגב מקומית אח"כ, אם בכלל, לשטוף עם ה-מ-ו-ן מים ...
אתה מתכוון לתחנת הדלק?
נשלח מהנייד כן
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
לא נכנס לנושא השטיפה עם מים אל מול המון מים אבל ממליץ ללא קשר ועד לתיקון הבעיה - לוודא שמסלול החומצה לא עובר על צנרת כלשהיא; מים, וואקום, כבלי חשמל וכו.
אני בעבר (ברכבי שטח ועמדות מצברים צבאיות) הייתי צובע בין החלפות מצבר את מגש המצבר והסביבה בצבע גומי עבה, לזכרוני של יעקובי.
פעם שנייה ובנוסף-על מצבר תמיד כתוב קוד של יצרן על תאריך ייצורמוטבע על הפלסטיק 11/19
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
לא נכנס לנושא השטיפה עם מים אל מול המון מים אבל ממליץ ללא קשר ועד לתיקון הבעיה - לוודא שמסלול החומצה לא עובר על צנרת כלשהיא; מים, וואקום, כבלי חשמל וכו.
אני בעבר (ברכבי שטח ועמדות מצברים צבאיות) הייתי צובע בין החלפות מצבר את מגש המצבר והסביבה בצבע גומי עבה, לזכרוני של יעקובי.זה נשמע מעניין בכל מיקרה. אחפש כזה דבר.
אם יש לך לינק למוצר אודה אם תשלח.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
חיפשתי ואני לא מוצא. אני מוצא רק צבעים תעשייתיים סטייל https://coating.ca/definition/anti-acid-coating/
בדיוק סידרתי בויטארה אמבטיה למצבר משארית משטח גומי ששכבה לי במחסן...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200519/14e85fec9693294c87e682c1845587fa.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200519/adbb881e2f3b428e666a66d32b967ed4.jpg
לשאלתך המקורית - חד משמעית לא. מצבר לא אמור לנזול, להזיע, לדלוף או כל הפרשת נוזלים אחרת.
החומצה במצבר עלולה ליצור נזקים משמעותיים למתכת שאיתה היא באה במגע.
במחיר של 1000 שקל היית יכול כנראה לרכוש מצבר של ורטה / בוש.
בפעם הבאה - גש לאוטודיפו, וקנה אצלהם מצבר איכותי.
החלפה של מגש המצבר עולה יותר מהחלפת מצבר.
אסף.
מוטבע על הפלסטיק 11/19
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
תטלפן אלי מחר
054-7367258
לא, לא זול בכלל. עלה לי כ1000 ש"ח.
אם הסיפור מעניין אז במהלך שבוע עבודה (הרכב הוא ימיומי) המצבר הקודם בבוקר כשהייתי צריך לנסוע לעבודה ועוד לפגישה חשובה התפגר לחלוטין ללא התראה.
למרות שרק בערב קודם הניע ללא בעיה והמתח הנורמלי בכל בוקר לפני התנעה לא ירד מתחת ל11V, באותו בוקר היה נמוך יותר מ8V ולא הצליח להניע.
היה לי בוסטר שמי שמכר לי אותו הבטיח שמתאים לי לרכב אך גם הוא לא הצליח להניע. גם שכן שהגיע עם דימקס לא הצליח להניע אותי עם כבלים. רק "שגריר" שהזמנתי והגיע עם בוסטר מיפלצת הצליח להניע אותי.
אותו מחלץ משגריר המליץ לי על חנות מצברים (בכניסה לקריית אונו). נסעתי לשם כשכמובן אני מפחד לדומם וכל הנסיעה הנוריות הבהבו והשעונים קיפצו מאחר והמצבר הברמינן לא הצליח להחזיק מתח יציב. גם למצבר הישן היתה מעין חלונית חיווי (כמו שיש גם במצבר החדש) והיא הייתה ירוקה כל הזמן למרות שלא היה לו מתח בכלל.
אותו מוכר הציע לי רק 2 אפשרויות - שנפ בפחות אחריות (שהיה זול במקצת) ואת אותו WINMAXX שהוא שיבח אותו. לא הייתי במצב לעשות מחקר והלכתי לפי ההמלצה למרות שלא הכרתי את התוצר.
לא אקנה יותר את המוצר הזה ולא אחזור גם למוכר המסויים הזה.
הפוך גוטה, הפוך...
תחזור, ותחזיר לו את המצבר.
מכר לך מצבר דפוק, מה אתה מתבייש.
ואל תכנס בכלל לדיון, בין כמה המצבר, ואיך שמרו עליו.
תקליט אותו שהוא אומר שעודפי חומצה זה תקין ( שלא יהיה אח"כ וויכוח על העובדה שמצבר מנזיל חומצה), ותודיע לו שאתה דורש להחליף את המצבר.
שטיפה ע"י שפיכת מים תסיע את החומצה למטה וכל מה שבדרך יחשף אליה. ראיתי כבר מספיק רכבים שניזוקו מזה. קודם כל לספוג ולנגב מקומית אח"כ, אם בכלל, לשטוף עם ה-מ-ו-ן מים ...
מה שגורם נזק הוא אי-שטיפה.
החומצה נוזלת לאט ונקווית במקומות.
שטיפה כשמה, היא שטיפה, ונתיבי הניקוז יעברו היכן שיש חומצה.
איפה שלא שטפת, יש חומצה..
בהחלט עם הרבה מים.
חומצה צריך לנטרל.
עם מים.
אסף.
http://gershon.ucoz.com/index/batteries_and_hybrid/0-9
כאן על מצברים
איציק - 4X6ZH
20-05-20, 07:40
נראה שכל החלק איפה שצרוב תאריך המצבר
נשלף . וזה פס הפקקים של המצבר
תפתח ותבדוק
איציק
boaz avrahami
20-05-20, 15:11
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.