צפייה בגרסה מלאה : יעוץ הצעת מחיר לפרוייקט RS800 בלי מנוע
BARELARNON
01-06-20, 00:39
אני לא מהתחום האם שווה לקנות לשפץ ולהעביר טסט יש רשיונות לרכב ראיתי בשנתון הזה הרכב נמכר ב25-28 אלף.
כמה זמן וכמה כסף עלות הטיפול למצב נסיעה ?:confused:
129502129503
rs 800 ללא מנוע המנוע כבר מפורק מהרכב
נמכרת בזכרון דברים אין טסט , יש רישיונות .
לא הייתי נוגע עם מקל של מטאטא
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא מהתחום האם שווה לקנות לשפץ ולהעביר טסט יש רשיונות לרכב ראיתי בשנתון הזה הרכב נמכר ב25-28 אלף.
כמה זמן וכמה כסף עלות הטיפול למצב נסיעה ?:confused:
129502129503
rs 800 ללא מנוע המנוע כבר מפורק מהרכב
נמכרת בזכרון דברים אין טסט , יש רישיונות .
אין רשיונות אין טסט. אם משהו נמכר בזכרון דברים בלבד, זה אומר שאין רשיונות. הכלי לא באמת על השם שלך.
בכל מקרה, לא הייתי מתקרב, אולי אם הייתי מקבל בחינם ובונה מזה באגי למרוצים או לפאן, ללא קשר לעליה על הכביש או רשיון משרד תחבורה.
לא יותר מ 3000. הרכב ישמש לשטח ופאן בלבד.
ככל שידוע לי, ניתן להעביר בעלות, אבל ברשות הרישוי, גם אם אין טסט.
אם יש לך משק חקלאי זה אחלה. אם יש לך שטח תפעולי - עוד יותר טוב.
אם אתה בקטע של כלי שישמש אותך, ביטוח לא יהיה לך. המשמעויות ברורות...
ערן CJ
boaz avrahami
01-06-20, 11:25
פות״ש כותב שיש רשיונות ואין טסט וימכר בזכרון דברים.
למה בזכרון דברים זו השאלה המרכזית בהערכת הערך.
האם מעוקל?
האם בגלל שלא ניתן להעביר בעלות ללא טסט? ( כי זה כנראה כן אפשרי).
אם מעוקל אז תעבור הלאה. הרפתקאה מיותרת.
אם האפשרות השניה אז במשרד הרישוי ניתן להעביר כחוק לאחר תשלום האגרות.
קח בחשבון שעלול להיות שם חוב לא קטן מול האגרות רישוי.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
למה בזכרון דברים זו השאלה המרכזית בהערכת הערך.
הרגת אותי בועז... ;)
באמת זו השאלה המרכזית בהערכת הערך??
אפשר לעשות מזה חלק מתחפושת מגניבה למסיבת פורים - לחתוך את הרצפה ולהתחפש לפרד פלינטסטון!
129505
boaz avrahami
01-06-20, 11:52
אני מקווה שהמרפאה של הכפר עובדת עכשיו [emoji6].
בעיקרון אפשר להגיד את זה גם על הסיקס שלך.
יש לזה כנראה שוק משלו ויש מחיר לכלי במצב תקין.
אם ניתן להחזירו למצב נסיעה וטסט אז יש חשבון די פשוט שאפשר לעשות שנגזר ממחיר השוק, מחיר התיקון והעלות לעשות טסט.
אם הייתי מנהל הייתי מוחק את ההודעה של
( #6, #7)שנינו
[emoji849]
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בעיקרון אפשר להגיד את זה גם על הסיקס שלך.
יש לזה כנראה שוק משלו ויש מחיר לכלי במצב תקין.
אתה צודק לחלוטין. אני קניתי ג'יפ שלם, מניע, נוסע, עם טסט, עשיתי נסיעת מבחן, שילבתי ובדקתי בדיוק מה עובד ומה לא ושילמתי כמה ששילמתי כולל העברת בעלות מסודרת בדואר.
לעומת זאת, הג'יפ שלי במצבו הנוכחי (מפורק לגורמים) לא סחיר, או יותר נכון לא נזיל, והערך שלו לכן נמוך מאד עד אפסי. אם הייתי חייב למכור אותו בגלל מצב חרום כלכלי, הייתי מפסיד את התחתונים. לא הייתי קונה את הפרויקט הזה מעצמי, בשום מחיר.
ה"פרויקט" אם אפשר לקרוא לזה ככה שפותח השרשור הציג עוד הרבה יותר גרוע מזה. לי לפחות יש את כל החלקים. הוא מדבר על משהו שהוא במקור צ'קמוק סיני ללא שוק, ועכשיו זה רכב בלי מנוע, שאי אפשר לעשות לו נסיעת מבחן, אי אפשר לדעת מה עובד ומה לא (חוץ מהמנוע שבטוח לא), ואני לא מדבר בכלל על עניין הרישוי והטסט.
129506
boaz avrahami
01-06-20, 13:00
לא שהייתי קונה את המציאה אבל אתה שוגה לטעמי בדבר אחד.
יש וניתן לחשב את הערך של זה.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אני לא חולק על זה שניתן להעריך את השווי, בוודאי שניתן. אני מדלג כבר למסקנה שהערך הוא אפס שקלים.
פותח השרשור מעיד שהוא חסר נסיון. גם לבעלי נסיון עשיר, קשה להעריך את עלות ההשמשה של גרוטאה בלי מנוע (זה יותר גרוע מגרוטאה עם מנוע גמור) ועם ניירת לא ברורה. גם אם ההערכה היא 5,000 וגם אם היא 10,000 שקלים, אפשר בקלות להביא כלי פאן במצב דומה אבל לפחות במצב נסיעה במחיר כזה, לכן המסקנה שלי היא שזה שווה אפס.
לשכן שלי היה כזה לפני כ 4 שנים .....
כעיקרון היה תקין עם אחריות מסויימת מהמוסך שהוא קנה אותו....
בילה יותר במוסך ...
הוא רק נראה מגניב
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
נתחיל בסוף.
לא קונים רכב בלי העברת בעלות - רשמית ומבודרת - במשרד הרישוי.
ואני כותב את זה כמי שנכווה וקנה פרוייקט ולקח סיכון ובסוף נשאר בלי רשיונות.
אין רשיון כי אין טסט? ממתי? שולמו אגרות? יש חובות? עברו שנתיים מאז מועד הטסט האחרון? יש סיכוי רב שלעולם לא תוכל להוציא לכלי הזה רשיון על שמך. אתה מוכן לקחת את הסיכון הזה? אתה מבין שבלי רשיון על שמך אין טסט באופק? ואין ביטוח?
כמה שווה לך הסיכון הזה? יש לך זמן ויש לך כסף? קח את הכלי במחיר הברזל, מי יודע, אולי אחרי שתתקן אותו תצליח להעביר טסט ובעלות.
במקרה הגרוע תמכור אותו שוב בזכרון דברים, רק הפעם נוסע ותקין... ועדיין בלי רשיון וביטוח. אני משוכנע שגם לזה יש שוק. אבל מחירים סביב 3000 שח אחרי הכל ובלי רשיונות נשמע לי הגיוני. מכאן תוריד את עלות התיקון וזה כמה שלדעתי שווה לך להשקיע. (כמו שכתבתי. מחיר טון ברזל סביב 200 ש"ח. אני מעריך שיש כאן, בלי מנוע, 150 קילו)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני לא יודע על מה אתן מדברים..לפני הרייזר 800 החזקתי אחד כזה , כמובן מסודר , קצת יותר נוקשה מרייזר בנהיגה אבל הוא גיר רגיל והוא פאן בטירוף..המנוע שלושת דייהטסו, גרושים בתיקון כמובן מי שיודע לעבוד לבד ולא הולך למוסך של טרקטורונים שם פלסטיק עולה חצי מהכלי שאתה מגיע איתו.
לגבי הכלי הספציפי הזה לקנות כדי למכור לא שווה.
אםאתה מתכנן להחזיק לדעתי ויש לך ידע מכני ברמה טובה ומעלה ואתה הולך לשלם על זה 500 שקל הייתי שוקל בחיוב.
אם כל מהשציינתי או חלק אינו בתוכנית שלך,שחרר.
Sent from my Redmi 8A using Tapatalk
BARELARNON
01-06-20, 22:20
מה הייתם מייעצים לקנות בסגנון ממש אהבתי את החיצוניות של הרכב והגודל של המנוע מצוין לי אני לא צריך מנוע גדול שיהיה גם רישיון כביש וגם שטח יראה כמו באגי עם גג פתוח:cool:
אז למה לא תקנה בדיוק כזה, רק נוסע עם רשיון?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.