PDA

צפייה בגרסה מלאה : אופציות הגבהה לטיגואן



yuv_c
03-06-20, 11:57
אהלן, התחדשתי לאחרונה בטיגואן 2010 ואני רוצה להגביה אותו. המטרה היא נטו מרווח גחון כדי לא לגרד את התחתית על כל מכשול קטן. כרגע המרווח גחון עומד על 20 ס"מ נמוכים.

הקיט היחיד שמצאתי לדגם הזה שמסתדר מבחינת תקציב וחוקיות הוא קיט קפיצים של אייבך 30 מ"מ.
דיברתי עם המנהל מכירות של אאוטבק (היבואן של אייבך) והוא אמר שאין אופציה לייבא עצמאית ואז לההביא לי אישורים אלא רק דרכו, ולא בטוח שהוא יוכל לייבא את הקיט בזמן הקרוב (קורונה וזה). למרות שזה תקן גרמני שמאושר בארץ...

נשארתי עם SPACCER שממש מחוץ לתקציב (בייחוד בשביל מה שמקבלים).

האם קיימות אופציות חוקיות נוספות שאני מפספס?

ושאלה נוספת:
במידה ואתקין עליו את הסט קפיצים ללא אישור ממשרד הרישוי להגבהה, או הגבהה עם קיט ספייסרים מאיביי (https://www.ebay.com/itm/Lift-Kit-for-VW-Tiguan-Golf-Jetta-Passat-Touran-1-2-30mm-strut-spacers/283285907520) (שבוודאות אין לו תעודות), האם, לפי הנסיון שלכם, הגבהה של 3 ס"מ לג'יפון שנראה סטנדרטי היא משהו שתכשיל אותי בטסט? מה הסבירות שיבדקו את זה?
ברור לי שאין כאן תשובה ברורה, אך אשמח לנסיונכם.

תודה

erezgur
03-06-20, 12:35
לצערך ולמזלך, זה לא רכב שטח שמישהו דואג לאשר לו ערכת הגבהה בארץ.
מצד שני, אם אתה מחליף סט קפיצים עייף באחד חדש ואיכותי, בצבע שחור ולא צהוב זרחני, אני חושב שיש סיכוי מצוין שיעבור טסט.


נשלח מהנייד

asafk
03-06-20, 21:08
מציע לך לחכות לערכה של אייבך.
כל פתרון אחר לא יהיה טוב יותר ובאותו מחיר - לא הייתי מתלבט.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

עזז
08-01-21, 19:46
ווי אני בדיוק גם מחפש תשובה לשאלה הזו כי אני הולך לקנות טיגואן 2010.
אשמח אם תשתף אותי גם לגבי מיגון גחון אם עשית

danob
11-01-21, 09:23
לצערך ולמזלך, זה לא רכב שטח שמישהו דואג לאשר לו ערכת הגבהה בארץ.
מצד שני, אם אתה מחליף סט קפיצים עייף באחד חדש ואיכותי, בצבע שחור ולא צהוב זרחני, אני חושב שיש סיכוי מצוין שיעבור טסט.


נשלח מהנייד

שחור בוודאות. חדש? ממש לא.
ואם לא הבנת אז במידה ואתה קונה ולא מתכוון להוסיף את השינוי ברשיון, ולא משנה מאיזו סיבה, תדאג לצבוע בשחור (לדעתי עדיף שחור מט) ולדאוג שהוא לא יהיה חדש ומבריק בזמן הטסט.
הכי הרבה, אם נכשלת תחזור למקורי.
לא לשכוח לעשות כיוון פרונט וגם בק (back) אחרי ההגבהה.
אני חושב שאם זה חשוב לך, ברכב כמו טיגואן, שווה לקחת את הסיכון.

ליאור

-->