התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מפגש פלוס אתגרון 21, הערב.



חנן-ג'יפולוג
04-06-20, 08:48
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/116204-%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%91%D7% A8-%D7%93%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%A5!/page9?p=894526#post894526

נגיע לאחר העלייה לחניון קק"ל למטה, מזרחית וצמוד לכביש 38, מול תחנת הדלק של מסילת ציון.

ishc
04-06-20, 09:29
שעה?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
04-06-20, 09:36
כמו שרשום בקישור, 1730 במעלה ולאחר מכן בחניון.

חנן-ג'יפולוג
04-06-20, 18:21
אני לבד. מזל שהכלבה היתה איתי לכוון.

נמרוד
04-06-20, 18:30
אני לבד. מזל שהכלבה איתי לכוון.עזוב לכוון, יותר חשוב שהכלבה תצלם!

talw
04-06-20, 18:33
הכצעקתה?
אצא עוד מעט לטיולון לכיוון .

talw
04-06-20, 18:44
אני לכיוון החניון.

חנן-ג'יפולוג
04-06-20, 18:50
לרדת לחניון או שאתה עולה עם הדאסטר?

talw
04-06-20, 18:51
אין דאסטר יותר , נמכר הרכב.
טיול של sbs כשעה עד לחניון.

יונתןמצפה
04-06-20, 18:53
לרדת לחניון או שאתה עולה עם הדאסטר?זהו? הגעת למעלה?
לבד? בלי להשאיר פלסטיקים? בלי לפרפר למוות כי אין אחיזה?
באמת חבל שהכלבה לא צילמה...

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
04-06-20, 19:02
פלסטיקים יש לי רק בדשבורד, ובטלפון :)
בלי סחרור גלגלים. גם לא סחרורון. לאט לאט, בסל"ד סרק, הגעתי למעלה. זה לא קק"ל. גם לא מחמל.
אני עדיין חושב שלדיפנדר לא היה קשר לוידאו המביך.

Raccoon
04-06-20, 19:21
אני לבד. מזל שהכלבה היתה איתי לכוון.כלבה שחורה? כמעט הגעתי ואז עיקמתי מוט הגה, חזרתי למטה....

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
04-06-20, 19:24
כן. שחורה. באסה. לא נראה לי שעוד מישהו יגיע אז אני יורד לחניון.

יונתןמצפה
04-06-20, 19:27
אני עדיין חושב שלדיפנדר לא היה קשר לוידאו המביך.

[emoji850]


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
04-06-20, 20:06
אנחנו בחניון 202110/635240

https://maps.app.goo.gl/szGZtJVmdBLtfn2H6

ד ו ר ו ן
04-06-20, 20:26
אני עדיין חושב שלדיפנדר לא היה קשר לוידאו המביך.
?
.

איל מ
04-06-20, 21:38
פלסטיקים יש לי רק בדשבורד, ובטלפון :)
בלי סחרור גלגלים. גם לא סחרורון. לאט לאט, בסל"ד סרק, הגעתי למעלה. זה לא קק"ל. גם לא מחמל.
אני עדיין חושב שלדיפנדר לא היה קשר לוידאו המביך.

אם עץ נופל ביער ואף אחד לא צילם אותו נופל, האם הוא באמת נפל?

talw
04-06-20, 23:33
חנן עלה, כי כשעליתי לחפש אותו הוא כבר הספיק לרדת מסביב חזרה לחניון .
אני עליתי מהשמאלי, אני לא מאמין שלקחו את הדיפנדרים משם כי זו פשוט התעללות.

חנן-ג'יפולוג
04-06-20, 23:58
?
.

נכתבו כבר הרבה מילים על סמך הוידאו הלא מוצלח שצולם שם.

אני יכול לכתוב על סמך מה שראיתי שם היום ועל סמך ההיכרות שלי עם רכבים שונים, שרכב עם נתונים כשל הדיפנדר, נעילה, בקרת משיכה, הגבהה, צמיגים, היה צריך לעלות שם בצורה מכובדת יותר מכפי שנראה בוידאו. מכיוון שאני לא מאמין בהשפעת הסמל על הפרונט על יכולת העבירות, אני חושב שהדיפנדר לא היה אשם בתצוגה הזו.

רמז: נקודות זמן 5:30, 6:07, 8:15 .12:00, 13:03 הדיפרנציאל האחורי לא נעול! כל כך הרבה אנשים מנוסים מסביב. לא ברור.

לפחות חתכו בשעות האחרונות את הדקה האחרונה של הוידאו. חסכו לצופים גם התבטאות מוזרה וגם את הניפוץ המיותר של הפגוש.

הרכב לא קיבל הזדמנות ראויה להציג את היכולות האמיתיות שלו, ואם אני איש השיווק של החברה הייתי מעלים את הוידאו ומחזיר את כל החבורה המוכשרת לשם מחר, לתת לו את הכבוד שמגיע לו.

KOOKE
05-06-20, 03:24
חנן

לפי מה שהבנתי מהולוג ששמתי בשירשור שם - הנעילןת דיפ' (המרכזי והאחורי) אינן נשלטות ידנית אלא מפוקחות מחשב שמחליט מתי לנעול...אולי כששמים את בורר מצבי הנסיעה על "זחילת סלעים" זה אמור לנעול אוטומטית את הדיפרנציליים...לא יודע...אבל אם זנ לחלוטין מפוקח מחשב אז אין מה להאשים את הנהגים...הרכב לא נעל הדיפ' כשהיה אמור לעשות זאת.

דרור ברלי
05-06-20, 07:17
חנן

לפי מה שהבנתי מהולוג ששמתי בשירשור שם - הנעילןת דיפ' (המרכזי והאחורי) אינן נשלטות ידנית אלא מפוקחות מחשב שמחליט מתי לנעול...אולי כששמים את בורר מצבי הנסיעה על "זחילת סלעים" זה אמור לנעול אוטומטית את הדיפרנציליים...לא יודע...אבל אם זנ לחלוטין מפוקח מחשב אז אין מה להאשים את הנהגים...הרכב לא נעל הדיפ' כשהיה אמור לעשות זאת.


לדיפנדר החדש יש מערכת טריין-ריספונס.
במצב "זחילת סלעים" הוא באמת נועל (ומשחרר) על דעת עצמו את הדיפ'ים האמצעי והאחורי.
ממה שאני חוויתי (אני נוהג ונוסע בו ללא הפסקה כבר שלושה ימים ומשחק בזה כל הזמן) זה פועל באופן מושלם. כל עוד הרכב הזה לא מונח על הגחון אלא על הצמיגים והם מקיימים מגע/אחיזה בקרקע, הוא ייסע. חד משמעית.

לא הייתי במשלט ביום שני. לא יודע מי נהג שם ופישל.
אם הנעילות לא פעלו, בהחלט יש מצב שהכישרון שנהג ברכב בזמן הפדיחה אולי לא תפעל נכון את מערכת הטריין ריספונס. יש מצבב שלא היו על מצב סלעים אלא על חול או בוץ או השד יודע מה.
עוד משהו - בדיפנדר החדש הנהג צריך לכבות ESP גם כשהוא ב-LOW. אז בהחלט יש מצב שגם זה לא בוצע.
אם חלק מאנשי המכירות שמלווים לקוחות במסלול לא יודעים את זה, אני מהמר שגם רוב העיתונאים לא מודעים לזה.

ואל תשפוט לפי מה שאומר/מקריין זה שצילם את הסרטון - רוב אלה שהיו שם באותו יום אינם אנשי שטח מובהקים ולא בדיוק יודעים מה זה נעילות ואיך כל דבר עובד.

ברק לוי1
05-06-20, 07:57
נכתבו כבר הרבה מילים על סמך הוידאו הלא מוצלח שצולם שם.

אני יכול לכתוב על סמך מה שראיתי שם היום ועל סמך ההיכרות שלי עם רכבים שונים, שרכב עם נתונים כשל הדיפנדר, נעילה, בקרת משיכה, הגבהה, צמיגים, היה צריך לעלות שם בצורה מכובדת יותר מכפי שנראה בוידאו. מכיוון שאני לא מאמין בהשפעת הסמל על הפרונט על יכולת העבירות, אני חושב שהדיפנדר לא היה אשם בתצוגה הזו.

רמז: נקודות זמן 5:30, 6:07, 8:15 .12:00, 13:03 הדיפרנציאל האחורי לא נעול! כל כך הרבה אנשים מנוסים מסביב. לא ברור.

לפחות חתכו בשעות האחרונות את הדקה האחרונה של הוידאו. חסכו לצופים גם התבטאות מוזרה וגם את הניפוץ המיותר של הפגוש.

הרכב לא קיבל הזדמנות ראויה להציג את היכולות האמיתיות שלו, ואם אני איש השיווק של החברה הייתי מעלים את הוידאו ומחזיר את כל החבורה המוכשרת לשם מחר, לתת לו את הכבוד שמגיע לו.

לגמרי. הסרטון לא מחמיא, והיה אמור לעלות בצורה יותר אלגנטית.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
05-06-20, 08:17
חנן

לפי מה שהבנתי מהולוג ששמתי בשירשור שם - הנעילןת דיפ' (המרכזי והאחורי) אינן נשלטות ידנית אלא מפוקחות מחשב שמחליט מתי לנעול...אולי כששמים את בורר מצבי הנסיעה על "זחילת סלעים" זה אמור לנעול אוטומטית את הדיפרנציליים...לא יודע...אבל אם זנ לחלוטין מפוקח מחשב אז אין מה להאשים את הנהגים...הרכב לא נעל הדיפ' כשהיה אמור לעשות זאת.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200605/d26d7a70df17c5bd02003c84540b36b2.jpg

משהו מוזר שם בהתנהגות הרכבים.

זה רכב שמהות מערכת ההנעה שלו היא לאפשר לנהג לא מיומן לבחור בחוגה מצב נתון והרכב יעשה את השאר.
בהתחשב שהיו מכוונים מוכשרים מעל לממוצע, אני נוטה לסנן את פקטור בחירת הנתיב מהאירוע.
מה שנשאר זה זויות המרכב והבחירות של המחשב.

אני נוסע בשטח לא מעט עם חברים בעלי דיסקו 2/3/4, והמערכות ב-3/4 עובדות טוב מאד, גם ולמרות צמיגי AT נמוכי חתך מנופחים כי אי אפשר להוריד אויר, ובשטח כזה אנחנו צריכים להזהר בעיקר בגלל הצמיגים.
משהו בסרטון לא מסתדר לי.

asafk
05-06-20, 08:23
יש בסרטון טעויות נהיגה מביכות. זה נראה שהTC לא במצב הנכון, הנעילה לא נעולה, הנהג מכה בגז ועוזב במקום ללחוץ גז קבוע ועוד.
מצד שני אני לא מבקר נהיגה מסרטנים.
יש שם קטע אחד שרמי נוהג ולרגע רואים מה האוטו יודע לעשות עם נהג טוב יותר, למרות שעדיין כל המערכת לא במצב נכון

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

erezgur
05-06-20, 09:01
(אני נוהג ונוסע בו ללא הפסקה כבר שלושה ימים ומשחק בזה כל הזמן) זה פועל באופן מושלם.
אז אפשר לצלם ורסיה מתקנת של העליה למשלט 21?
אני יכול לעזור לצלם...

איל מ
05-06-20, 09:04
אני רק יכול להסיק מזה שכל שרשור הופך לשרשור דיפנדר, שבעצם הדיסקו 6 הזה הוא הדאסטר החדש? ;)

חנן-ג'יפולוג
05-06-20, 09:13
אני מציע שבאמת הדיון על הדיפנדר ימשך רק בשרשור המקורי.

-->