PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת כל צינורות המים בפראדו



freedom
04-06-20, 13:45
שלום חברים
חשבתי להחליף את כל הצינורות מים בפראדו 2001 דיזל שלי .350.000קמ.
קיבלתי הצעה של 3000 שח +- בטיוטה מודיעין עבור עבודה +חלקים
הם חושבים שאני משוגע ושאין צורך במיוחד את הצינורות מים מסביב לטורבו הם אומרים שחבל על הכסף שלי...
מה דעתכם?

נמרוד
04-06-20, 13:54
זה רעיון טוב, ותחליף גם את הרדיאטור לחדש מקורי (אם לא הוחלף מ2001).

זה בתנאי שאתה מתכוון להחזיק את הרכב שנים קדימה. קח בחשבון שעוד חצי שנה הרכב בן עשרים, אתה נכנס לתקופת "עשר השנים הרעות" של שני טסטים בשנה, ערך הרכב יורד ויהיה קשה למכור אותו. תחשוב טוב אם אתה מתכוון להחזיק לנצח (ואז השקעה במערכת הקירור משתלמת) או ליסוע עד שימות או למכור ולעבור הלאה.

חנן-ג'יפולוג
04-06-20, 14:59
רעיון מצוין. עשיתי את זה בטנדר שלי, רק שאני קניתי את כל הצנרת בIMPEX JP ביפן.

מבחינת המחיר, נשמע סביר, כי אמנם לא עשיתי חשבון, אבל נראה לי שהעלות אצלי היתה כשליש, ללא תשלום מכס, ללא תשלום על עבודה, אז בהתחשב בזה שאתה עושה את זה במוסך, זה מחיר סביר (אנחנו מדברים על חלפים מקוריים בלבד, כן? ) .

PW
04-06-20, 16:05
שלום חברים
חשבתי להחליף את כל הצינורות מים בפראדו 2001 דיזל שלי .350.000קמ.
קיבלתי הצעה של 3000 שח +- בטיוטה מודיעין עבור עבודה +חלקים
הם חושבים שאני משוגע ושאין צורך במיוחד את הצינורות מים מסביב לטורבו הם אומרים שחבל על הכסף שלי...
מה דעתכם?
כל הצנרת באוטו כנראה באותו גיל. ההסתברות שצינור "זקן" יכשל ויגרום לנזק זהה בכל צנרת המים.
למה להחליף רק חלק? למה להתייחס שונה לאותה בעיית התבלות?

asafk
04-06-20, 16:52
תחליף. אני ממליץ - בכל 10 שנים - להחליף את כל צנרת הקירור והתרמוסטט ולכל הפחות לנקות מחליפי חום.
אורך חיים של גומי הוא 8 שנים. תעדכן את החבר'ה במוסך שלא מבינים למה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

המשוטט
04-06-20, 18:29
כל הצנרת באוטו כנראה באותו גיל. ההסתברות שצינור "זקן" יכשל ויגרום לנזק זהה בכל צנרת המים.
למה להחליף רק חלק? למה להתייחס שונה לאותה בעיית התבלות?ואיך יטפלו בראש מנוע לאחר שצינור ישן שלא יעמוד בלחץ יתפוצץ?

קרה לי עם איפון של העבודה .......התעקשו שלא צריך להחליף הכל

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

ishc
04-06-20, 19:01
גם אני עשיתי את זה שקניתי את הפאגרו.
הבאתי את רוב הצנרת לבד מחול והמוסך שלי ביצע את העבודה.
על העבודה הוא לקח סדר גודל של 500 ש"ח.
יבוצע שוב עוד שנתיים אם הפאגרו יהיה אצלי.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
05-06-20, 10:16
אני מחליף את הראשיים בכל החלפת נוזל קירור (100k לפי הספר רכב).
זה מועד נוח וברור לעשות יישור קו אחיד.
נוזל+צנרת.
בחצי מליון עשיתי יישור קו כללי והחלפתי הכל.

מאז, את המשניים של החימום מודה שהחלפתי כשהתחילו להראות סימני ייבוש בקצוות בחיבורים.

freedom
05-06-20, 17:45
רעיון מצוין. עשיתי את זה בטנדר שלי, רק שאני קניתי את כל הצנרת בIMPEX JP ביפן.

מבחינת המחיר, נשמע סביר, כי אמנם לא עשיתי חשבון, אבל נראה לי שהעלות אצלי היתה כשליש, ללא תשלום מכס, ללא תשלום על עבודה, אז בהתחשב בזה שאתה עושה את זה במוסך, זה מחיר סביר (אנחנו מדברים על חלפים מקוריים בלבד, כן? ) .
הי חנן
אני מדבר על צינורות מקוריים ...
העלות של הצינורות בטיוטה הוא 1500 כולל מעמ
ועבור העבודה 1500 כולל מעמ
אתה זוכר כמה עלו לך ב impex jp ביפן כולל מכס?
יש בעיות בשיחרור מהמכס ? אישורים?
תודה

- - - Updated - - -


תחליף. אני ממליץ - בכל 10 שנים - להחליף את כל צנרת הקירור והתרמוסטט ולכל הפחות לנקות מחליפי חום.
אורך חיים של גומי הוא 8 שנים. תעדכן את החבר'ה במוסך שלא מבינים למה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

הי אסף
מזה מחליפי חום?

asafk
05-06-20, 18:00
רדיאטור מנוע, רדיאטור חימום, מצנן שמן אם יש, מצנן גיר אם יש

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
05-06-20, 19:08
בשביל לדעת בדיוק כמה זה עלה לי, אני צריך לשבת ולברור מכל הזמנה את הצנרת שהזמנתי, כי תמיד הזמנתי עוד דברים קטנים בחבילה, ובסוף העבודה הקשה אתה תדע כמה זה עולה להיילקס... לא שווה.
תוציא את המק"טים שאתה צריך לפי מספר השלדה שלך מהקטלוג בamayama ובדוק שם ו/או בimpex, כמה זה עולה. חלק לחבילות שערכן לא עולה על 75 דולר, והוסף משלוח. אין מכס ומע"מ ואין בעיה להכניס. לא צריך אישורים. זה סדר גודל של 8-15 דולר לצינורות הדקים, וכ20-28 לעבים. אני קניתי גם את כל הבנדים.

-->