צפייה בגרסה מלאה : טנדר כרכב יום-יום וטיולים?
מה שעוד מעניין לגבי הדימקס זה שבחיפוש ברשת נראה שישנם דגמים בעולם שנמכרים עם גלגל 32". אז השאלה היא האם ניתן לקבל אישור לגדלים האלו גם כאן?
ראו כאן:
https://www.wheel-size.com/size/isuzu/d-max/2020/
265/70R17
או
315/70R17
Sent from my SM-G955F using Tapatalkמוזר מצאתי גם על הטריטון 265/70R16 שלא מותרת בארץ.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
שימו לב באתר הזה מידות מקוריות וגם לא מקוריות. המקוריות מודגשות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
שימו לב באתר הזה מידות מקוריות וגם לא מקוריות. המקוריות מודגשות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkאם כך ה 265/70R17 מודגשת.
אז האם אפשר לקבל אישור בארץ?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
חפש באוטודאטה. אם זה שם - כן.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בזמן שממתינים להגעת היילקס 2021 עלתה שאלה במשפחה.. אם כבר טנדר, למה לא מהאמריקאים הגדולים? אותו סדר גודל מחיר, הרבה יותר מרווחים, ארגז ענק.. יש פער משמעותי בעלויות האחזקה? שמירת ערך?
עלויות גבוהות יותר- תבדוק למשל כמה עולה נסיעה בכביש שש וכמה ההשתתפות העצמית בביטוח.
בשטח... הדעות חלוקות.
בעיר.... בעיה גדולה תרתי משמע.
בכביש המהיר.... אמריקה. אנחנו כבר בדרך הבטוחה ל 500 כס בסגמנט ה350.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
GodsFather
12-08-20, 19:22
ורשיון ג
Sent from my HD1903 using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201013/51c5d3a34149dbe16b480f6c69a2a1c5.jpg
ויש לנו טנדר;)
תודה רבה לכל המייעצים כאן, בפרטי ובנייד ותודה מיוחדת לעידן אישטח על הליווי הצמוד ולאסף קציר שאשכרה בא במיוחד לבדוק איתי את הרכב.
כיף של קהילת ג׳יפאים ( טנדראים..)
נפגש בשטח
Sent from my iPhone using Tapatalk
כיף לראות את ההרתמות של החבר'ה באתר לעזור לאנשים!
תתחדשו יואב
אתה תמים.
זה לא לעזור,
זה להפיל עוד אנשים לכת שלהם במתק שפתיים.
אחר כך זה עוד קול בויכוח מה יותר טוב...
;) ;) ;)
כיף לראות את ההרתמות של החבר'ה באתר לעזור לאנשים!
תתחדשו יואב
+1.
לא הבנתם..... הוא קונה. הוא יסדר הכל.... ימכור עוד 3 שנים...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201013/51c5d3a34149dbe16b480f6c69a2a1c5.jpg
ויש לנו טנדר;)
תודה רבה לכל המייעצים כאן, בפרטי ובנייד ותודה מיוחדת לעידן אישטח על הליווי הצמוד ולאסף קציר שאשכרה בא במיוחד לבדוק איתי את הרכב.
כיף של קהילת ג׳יפאים ( טנדראים..)
נפגש בשטח
Sent from my iPhone using Tapatalk
תתחדש יואב
ברוח ה rtfm
מתיישב לקרוא את רב המכר החדש
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201013/b827cc7d993ef192dc8ed635f9749d16.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
מברוק!
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
דניאל מאירי
14-10-20, 08:31
הבחירה הכי טובה,
תיהנה ממנו,
דניאל
חייב לומר לכם. מנסיעה קצרה על הטנדר הזה עם הפוקס/efs מתחתיו - בבאמפים ובכביש - זה ממש טוב. הבדל של 20 קמ"ש לעומת האולדמן ה'רגילים' שאצלי שהם כשלעצמם הבדל של 30 קמ"ש לעומת המקור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בדגש יותר על היום יום בנסועה שנתית של כ50k ק"מ.
בשיקולי נוחות, דלק, אמינות, סחירות בהחלפה.
מה הייתם בוחרים היילקס או די מקס?
ההפרש בניהם חדשים הוא כ25k ש"ח
בכל אחת מרמות האבזור.
(גם לדימקס אמורה להגיע בסוף השנה גרסה חדשה)
Sent from my SM-N970F using Tapatalkאצלי בנתיים די מייאש. ממש רציתי את ההילקס החדש, עשיתי נסיעת מבחן
חזרתי עם כאבי גב ולא שאני כזה ענק.
1.8 מ' + בעיות ברכיים, נוהג עם כסא עד הסוף אחורה ולמעלה אבל כמו שדרור נוהג לומר על מהנדסים יפנים קטנים שתכננו אוטו ליפנים קטנים, ההגה לא יוצא מספיק החוצה והכסא לא עולה מספיק למעלה ומתקבלת תונחת נהיגה לא הגיונית, כשברגליים נוח הגב נוטה קדימה להגה וכשבגב נוח הרגליים מקופלות מדי.
בטרייטון הרגשתי כאילו הכסא הוא בעצם מיטה עם גב מתרומם..
מה הקטע של הטנדרים עם הישיבה הנמוכה הזו?? למה א"א לעשות בהם תנוחת ישיבה דומה יותר לsuv?
בדקתי את הגובה ראש שלי מהתקרה בהיילקס ולא היה קורה כלום אם היו נותנים לי עוד שתי פמפומים בידית הרמה של הכסא..
בטרייטון בכלל אין ידית הרמה לכסא [emoji36].
נקווה לישועה מהדימקס החדש שאמור להגיע בסוף השנה
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
חייב לומר לכם. מנסיעה קצרה על הטנדר הזה עם הפוקס/efs מתחתיו - בבאמפים ובכביש - זה ממש טוב. הבדל של 20 קמ"ש לעומת האולדמן ה'רגילים' שאצלי שהם כשלעצמם הבדל של 30 קמ"ש לעומת המקור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkזה משנה איזה פוקס?
כלומר עם מיכל או ללא מיכל?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
אצלי בנתיים די מייאש. ממש רציתי את ההילקס החדש, עשיתי נסיעת מבחן
חזרתי עם כאבי גב ולא שאני כזה ענק.
1.8 מ' + בעיות ברכיים, נוהג עם כסא עד הסוף אחורה ולמעלה אבל כמו שדרור נוהג לומר על מהנדסים יפנים קטנים שתכננו אוטו ליפנים קטנים, ההגה לא יוצא מספיק החוצה והכסא לא עולה מספיק למעלה ומתקבלת תונחת נהיגה לא הגיונית, כשברגליים נוח הגב נוטה קדימה להגה וכשבגב נוח הרגליים מקופלות מדי.
בטרייטון הרגשתי כאילו הכסא הוא בעצם מיטה עם גב מתרומם..
מה הקטע של הטנדרים עם הישיבה הנמוכה הזו?? למה א"א לעשות בהם תנוחת ישיבה דומה יותר לsuv?
בדקתי את הגובה ראש שלי מהתקרה בהיילקס ולא היה קורה כלום אם היו נותנים לי עוד שתי פמפומים בידית הרמה של הכסא..
בטרייטון בכלל אין ידית הרמה לכסא [emoji36].
נקווה לישועה מהדימקס החדש שאמור להגיע בסוף השנה
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
אני בחרתי בהיילקס אחרי שנה של התלבטויות, ובהתחלה אכן צריך להתרגל עד שמוצאים
זוית נוחה אבל מרגע שמוצאים, נוח מאוד גם בנסיעות ארוכות. מציע לך לבדוק גם נבארה אם מביאים
תנסה את הדוקטור גב, עם או בלי החלק שיושבים עליו. עושה הבדל עצום בסוגיית כאב הגב.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
סקירה חפוזה של בעלי היילקס רק בפורום הזה מספיקה כדי להבין שהיילקס זה לא הרכב לטיפוסים רגישים.
אצלי בנתיים די מייאש. ממש רציתי את ההילקס החדש, עשיתי נסיעת מבחן
חזרתי עם כאבי גב ולא שאני כזה ענק.
1.8 מ' + בעיות ברכיים, נוהג עם כסא עד הסוף אחורה ולמעלה אבל כמו שדרור נוהג לומר על מהנדסים יפנים קטנים שתכננו אוטו ליפנים קטנים, ההגה לא יוצא מספיק החוצה והכסא לא עולה מספיק למעלה ומתקבלת תונחת נהיגה לא הגיונית, כשברגליים נוח הגב נוטה קדימה להגה וכשבגב נוח הרגליים מקופלות מדי.
בטרייטון הרגשתי כאילו הכסא הוא בעצם מיטה עם גב מתרומם..
מה הקטע של הטנדרים עם הישיבה הנמוכה הזו?? למה א"א לעשות בהם תנוחת ישיבה דומה יותר לsuv?
בדקתי את הגובה ראש שלי מהתקרה בהיילקס ולא היה קורה כלום אם היו נותנים לי עוד שתי פמפומים בידית הרמה של הכסא..
בטרייטון בכלל אין ידית הרמה לכסא [emoji36].
נקווה לישועה מהדימקס החדש שאמור להגיע בסוף השנה
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
לא יעזור בית דין.
הכאבים שלך נובעים ממיקום לא נכון של ההגה ביחס למושב.
לא משנה באיזה גובה אנחנו יושבים - כף היד שאוחזת בגלגל ההגה צריכה להיות בגובה של קו אופקי עם הכתף.
עבור מי שיושב נורא גבוה ומאוד רחוק, כמוך - זה אומר שגם גלגל ההגה מוכרח להיות גבוה מאוד - וקרוב אלייך. וזה כבר לא מסתדר.
תבין, היד שלך צריכה להחזיק בהגה כשהיא כפופה ב-45 מעלות. יד מתוחה מפעילה מתיחה על הכתפיים והשכמות והכאבים יגיעו בגדול... כאן נדרש טווח כוונון נדיב גם לעומק (קדימה-אחורה) וזה כמובן בעייתי כי אי אפשר לדרוש טווחי כוונון אינסופיים. יש מכוניות עם גלגל הגה בעל טווח כוונון נדיב לעומק - רובן אירופיות. ברוב היפניות הטווח הרבה יותר מוגבל משום מה.
אתה מין הסתם יושב הרבה יותר מדי גבוה והרבה יותר מדי רחוק - בוודאי אם אתה גבוה יחסית (1.80 זה לא ענק אבל כן גבוה למדי) - ג םהרגליים צריכות להיות כפופות ב-45 מעלות, ולדעתי אתה יושב לא נכון בגלל הבעיות בברכיים.
מושב אפטרמרקט גרמני אורטופדי עם תמיכה מתכווננת לירכיים (מושבים של "רקארו" או "שילמן", עם קצה קדמי של כרית המושב שניתן להארכה) היה עוזר לך מאוד.
מבחינתי, בגובה 1.90, מושבי הנהג המקוריים בכל הטנדרים היפנים פשוט גבוהים מדי. הרבה יותר מדי. ההגה גם במצב הכי גבוה תקוע לי בין הברכיים, לא מונח לי טבעי, נהיגה ארוכה בהם פשוט הורגת אותי. אני יורד מהם מותש עם כאבים בשכמות ובכתפיים. למעשה, מבחינתי הם הרבה יותר מעייפים לנהיגה מהסופה (עם כל הרעש והרוח והאין-מזגן).
ואל תצפה לישועה מהדימקס. כל הטנדרים היפניים בנויים כולם באותו שטאנץ. ככה זה, היפנים נמוכים ויש להם רגליים קצרות.
רוצה תנוחת ישיבה נכונה ולא מעייפת שמתאימה גם לאנשים גבוהים/גדולים ?...... אתה צריך רכב גרמני או שוודי או אמריקאי.
דרור צודק. מויש, אתה מתאר תנוחת נהיגה קיצונית.
אני גבוה ממך בכמה ס"מ ונוהג בהיילקס כמו שלך. אצלי אין כיוון לגובה אבל בכל רכב שיש בו כיוון גובה אני מוריד את הכסא דבר ראשון עד הסוף ומשם מתחיל לכוון. מבחינת מרחק אני בערך בחצי דרך על המסילה, כשמה שקובע לי את המרחק זה ברך בזוית קצת יותר גדולה מ90 מעלות כשקלאץ לחוץ עד הסוף. אם אני אמשוך את הכסא אחורה אני לא יכול ללחוץ על הקלאץ' בצורה בטוחה. ברכב אוטומטי אפשרי טכנית לנהוג עם רגליים פשוטות קדימה אבל זה רחוק מלהיות אופטימלי. ההגה עד הסוף למעלה ופנימה, ומשענת גב די ישרה. הדבר החשוב ביותר בדיוק כמו שדרור אמר זה זויות מספיק חדות במרפקים ובברכיים כי ככה אתה יכול לשלוט ברכב. לי נוח מאד בהיילקס ואני לא סובל מכאבי גב כלל. אבל אולי זה כי שנים רבות של היילקס מחשלות.
תודה רבה על התשובות המפורטות.
היילקס עוד אין לי.. אבל לאור הערותיכם ירדתי לבדוק בתשומת לב את מה שיש בחניה - דאסטר שמשמש אותי ביום יום ופאטפיינדר, שניהם נוחים לי לנהיגה ממושכת. בשניהם זווית היידים על ההגה בערך 45° בקו הכתף ובשניהם יש תמיכה לירך שנובעת מכך שהכיסא מכוון גבוה.
דורון, אם אתה מוריד את המושב עד הסוף איך זה מסתדר לך ללחוץ על הקלאץ בזווית קרובה ל90°? אם זה המצב אז בהכרך הירך שלך באוויר ורק הישבן נוגע בכסא והברך כנראה קרובה מאוד/נוגעת בדשבורד.
אני לא חושב שתנוחת הנהיגה שלי "קיצונית" חלק משמעותי מהנהירה לכיוון הדמוי suv הוא בגלל תנוחת הישיבה הגבוה שנוחה מאוד למבוגרים או סובלים מבעיות גב.
ז"א אנשים שמחפשים לשבת בנהיגה בצורה דומה לישיבה בכיסא מול שולחן ולא בצורה הדומה לכסא נוח בים (שזה בערך מה שאני מבין מהתיאורים שלכם)
או בצורה דומה לנהיגה במשאית ולא בנהיגה במכונית ספורט.
הפליאה שלי היא על זה שבטנדרים צורת הישיבה דומה יותר לפריווט ופחות לsuv.
בכל מקרה אשמח אם תוכלו לשלוח שרטוט ברור של תנוחת נהיגה מומלצת ואולי אבין אם ואיפה אני טועה.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
ראה בראש שירשור זה:
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2E com%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D11 5715&share_tid=115715&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
משרשור שבקישור בהודעה הקודמת.
איך בדיוק הזווית הזאת היא 45 מעלות?
בשביל שיהיו שם 45 מעלות צריך לשבת עם ההגה בתוך הפרצוף...
?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201018/0637e93dac7ef4b96797dad263d35a61.jpg
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
נראה לי שמי שעשה את הציור סיים ד' כיתות בבית ספר שלא מלמד הנדסת המישור.
כנראה התכוון ל135 מעלות
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
חלק משמעותי מהנהירה לכיוון הדמוי suv הוא בגלל תנוחת הישיבה הגבוה שנוחה מאוד למבוגרים או סובלים מבעיות גב.
ז"א אנשים שמחפשים לשבת בנהיגה בצורה דומה לישיבה בכיסא מול שולחן ולא בצורה הדומה לכסא נוח בים (שזה בערך מה שאני מבין מהתיאורים שלכם)
או בצורה דומה לנהיגה במשאית ולא בנהיגה במכונית ספורט.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
זו אחת הסיבות למה ה"נהירה" הזו לקרוסאוברים מטופשת להפליא....
תראה, אם התרגלת וזה מה שנוח לך אז חבל על הויכוח.... תעשה מה שבא לך. אבל אתה יושב לא נכון. עובדה - כואב לך. ובכלל רוב נהגי הג'יפונים שמחפשים את ה"ישיבה הגבוהה", פשוט יושבים לא נכון. זה הרבה יותר קריטי ממה שחושבים - לא שולטים טוב ברכב.
וגם אני כבר לא צעיר (54) וגם לי כואב הגב מדי פעם. אבל למדתי להתרחק כמו מאש מישיבה גבוהה. כי זה לא נכון ולא טוב.
גם במשאיות המודרניות, שים לב שזוית ההגה פחות אופקית ותנוחת הישיבה כבר לא זקופה כמו פעם אלא קרובה יותר למה שאנחנו מכירים מג'יפים גדולים. במשאיות גם יש הרבה מרחב בקבינה ולא בעיה לשחק עם שטחי חלונות גדולים, מה שייתן את הראות הטובה ותחושת השליטה בלי לשבת גבוה מדי ביחס לריצפה.
ומוטב לא לזלזל בתנוחת נהיגה "ספורטיבית" ונמוכה "בתוך האוטו" (ולא "על האוטו) כי היא הנכונה ביותר. נקודה, סוף. זה מדעי וזה מוכח. ולאורך זמן זו גם התנוחה הנוחה ביותר. ואני יודע שזה לא ישכנע את כל אלה שיושבים באוטו שלהם עם ראש תקוע בתיקרה כאילו הם רוכבים על גמל.
כי במירוצים אין חוכמות - אם אתה לא יושב נכון אז לא נוח לך - ואז השליטה שלך ברכב לא אופטימלית - ואז זה נורא פשוט - אתה תהיה איטי יותר.
ואגב הדור האחרון של היילקס - הוא הנכון והנוח ביותר מבחינת מושבים ותנוחת נהיגה מכל הדורות שקדמו לו. כן כן, גם יצרן מוגבל תפיסתית כמו טויוטה לומד בסופו של דבר.
אצלי בנתיים די מייאש. ממש רציתי את ההילקס החדש, עשיתי נסיעת מבחן
חזרתי עם כאבי גב ולא שאני כזה ענק.
1.8 מ' + בעיות ברכיים, נוהג עם כסא עד הסוף אחורה ולמעלה אבל כמו שדרור נוהג לומר על מהנדסים יפנים קטנים שתכננו אוטו ליפנים קטנים, ההגה לא יוצא מספיק החוצה והכסא לא עולה מספיק למעלה ומתקבלת תונחת נהיגה לא הגיונית, כשברגליים נוח הגב נוטה קדימה להגה וכשבגב נוח הרגליים מקופלות מדי.
בטרייטון הרגשתי כאילו הכסא הוא בעצם מיטה עם גב מתרומם..
מה הקטע של הטנדרים עם הישיבה הנמוכה הזו?? למה א"א לעשות בהם תנוחת ישיבה דומה יותר לsuv?
בדקתי את הגובה ראש שלי מהתקרה בהיילקס ולא היה קורה כלום אם היו נותנים לי עוד שתי פמפומים בידית הרמה של הכסא..
בטרייטון בכלל אין ידית הרמה לכסא [emoji36].
נקווה לישועה מהדימקס החדש שאמור להגיע בסוף השנה
Sent from my SM-N970F using Tapatalkכמה משתלם להתאמץ ולהיפטר מהרגלים ישנים וגרועים!
הודות לדרור שהקדיש לי מזמנו ובסבלנות הסביר לי את העקרונות לישיבה נכונה וכיוון לי פיזית את הכסא בדסטר,
לאחר חודש לא נוח בלשון המעטה הצלחתי להתרגל וקבעתי נסיעת מבחן נוספת על ההילקס.
כיוונתי את הכסא כמו שדרור הסביר לי, הכי למטה וקדימה עד שפרק כף היד מונח על ההגה בשעה 12.
מה אגיד לכם, לא זוכר שהרגשתי פעם כזה שינוי קיצוני, כאילו החליפו לי את הכסא למשהו בהתאמה אישית, הכי נוח שאפשר.
החזרתי את הרכב והזמנתי מיד את האדונצ'ר 2.8 ל'.
(בגלל יחסי השירות המשונים של יוניון מוטורס שטרם נתקלתי במשהו כמותם אצל יבואן רכב, אחרי חודשיים הבנתי שעוד אין צפי לאספקת הרכב הצלחתי לשים יד על רכב מתצוגה אודות למאמץ גדול של איש המכירות שהיה כנראה היחיד עם תודעת שירות של שכל בריא בסביבה)
בכל מקרה, השבוע קיבלתי את הרכב ועד עכשיו (300 ק"מ) אני מבסוט מאוד.
ביחס לרכבים האחרים שאני נוהג עליהם - דסטר וסילברדו, הוא ממש נוח בכביש גם בלי משקל בארגז. בסיבוב של כמה שעות רטובות, חלקלקות ומבוצבצות אתמול במדבר יהודה, היה ממש מדהים, פשוט נוסע איפה שמבקשים כולל עליות מוצלבות וחלקות באלגנטיות ובלי דרמות,
לא בליגה של שום רכב שהיה לי בעבר (טראנו, גראנד ויטרה דור ראשון, דאסטר, פטפיינדר) https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210121/0aefbfc06a38128d610e422dd4d9c4a4.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20210121/016f8b0ee8c91647b010594eeab6f7b7.jpg
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
חלום! תתחדש!
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
תתחדש! נראה מצויין עם הקשת המקורית.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
דניאל מאירי
24-01-21, 08:43
תתחדש, לטעמי הרכב הכי משתלם היום כחדש למי שמטייל, תיהנה ממנו.
דניאל
תתחדש!
אני שמח שהעצות שלי עזרו.
תתחדש !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.