צפייה בגרסה מלאה : רכב מדברי - איך מבטלים?
רכב שרשום ברשיון כרכב מדברי:
אפשר לבטל?
במה זה כרוך?
עמדה מס 1 ככה אני עשיתי לפני מספר שנים
Oren Kipnis
07-09-20, 20:24
עמדה אחת לא קיימת.
אחת מארבע המעבדות:
מכון התקנים
טכניון
מגל הנדסה
מכללת אריאל
תודה על התשובות. לי באופן אישי זה כבר לא ממש רלוונטי, אבל למען הדורות הבאים, במה זה כרוך? למה צריך מעבדה? למיטב הבנתי מדובר בסה"כ בשינוי סטאטוס, לא?
סינוי סטטוס כפי שצויין פה הינו "שינוי מבנה"
התהליך הינו לגשת לעמדה מספר 1 הבוחן בודק ואם הכל כראות עינו ישנה סטטוס
שמעתי שיותר לא מואשרים ספסלי רוחב -דבר שנפוץ ברכבים מדבריים ויכול להיות שלהחזיר את המדברי לרכב "רגיל" ידרש לשנות את מיקומי הכסאות במידה ויש כאלה, והכל כמובן דרך מתקין מורשה..כולל חגורות.
בכל מקרה עמדה 1 בחולון פתוחה כעת רק יום בשבוע (יום ג) , משרד התחבורה פועל להרחבת סמכויות למעבדות הרכב (בדומה לאירופה)
נסה לפנות למעבדת רכב (שם החיים יהיו לך קלים יותר מאשר העמדה)
שמעתי שיותר לא מואשרים ספסלי רוחב -דבר שנפוץ ברכבים מדבריים ויכול להיות שלהחזיר את המדברי לרכב "רגיל" ידרש לשנות את מיקומי הכסאות במידה ויש כאלה, והכל כמובן דרך מתקין מורשה..כולל חגורות.
אני מניח שאתה מתכוון לספסלי אורך. סידור של פעם, בעיה בטיחותית קשה. שלא לדבר על נוחות.... רק ילדים משתגעים על זה.
אבל מי שכבר יש לו כאלה מקוריים מהיצרן, עם רישום תואם ברשיון, כמו אצלי בסופה ("פרטי-רכב-שדה" רגיל, לא "מדברי"), ולא מעוניין לקפוץ ראש לגוב-האריות של עמדה 1 + לזרוק אלפי שקלים לריק אצל מתקין מושבים מורשה, פשוט תקוע עם זה.... וצריך לפרק ולהרכיב ושוב לפרק ולהרכיב מושבים כל חצי שנה לכבוד הטסט. הזוי.
אני מניח שאתה מתכוון לספסלי אורך. סידור של פעם, בעיה בטיחותית קשה. שלא לדבר על נוחות.... רק ילדים משתגעים על זה.
אבל מי שכבר יש לו כאלה מקוריים מהיצרן, עם רישום תואם ברשיון, כמו אצלי בסופה ("פרטי-רכב-שדה" רגיל, לא "מדברי"), ולא מעוניין לקפוץ ראש לגוב-האריות של עמדה 1 + לזרוק אלפי שקלים לריק אצל מתקין מושבים מורשה, פשוט תקוע עם זה.... וצריך לפרק ולהרכיב ושוב לפרק ולהרכיב מושבים כל חצי שנה לכבוד הטסט. הזוי.
דרור אתה מפרק ומרכיב כל פעם?אתה מכניס מושבים רגילים במקומם רק לטסט?
הפוך.
ביומיום יש מושב אחורי רוחבי לשלושה. נוח, מרווח, עם שלושה מגיני עורף וחגורות. אפילו מקורי מתע"ר, מרופד בסקאי שחור תואם עם הסמל שלהם, על תושבות מקוריות.... ועם חלל רציני ונוח למטען וציוד מאחוריו.
אבל לטסט הוא עף החוצה וחוזרים ספסלי האורך. כי בלי קשר ל"עמיל הרישוי" שלוקח אותו לטסט, האוטו צריך להיכנס למסלול עם שמונה מושבים כפי שרשום ברשיון. "1+7". ואחרי שעבר את הטסט, שוב פירוק והרכבה.
וככה זה כל חצי שנה. וחוזר חלילה.
זה ניג'וס. למרות שאני כבר מתורגל ומבצע את זה לבד בעשר דקות-רבע שעה גג, זה עדיין מעיק ומיוזע. ואם יש משהו שאני הכי שונא בעולם, יותר משוטרים ואפילו יותר מפוליטיקאים - זה להזיע.
כשיהיה אספנות זה יחזור לפעם בשנה. פחות נורא.
הפוך.
ביומיום יש מושב אחורי רוחבי לשלושה. נוח, מרווח, עם שלושה מגיני עורף וחגורות. אפילו מקורי מתע"ר, מרופד בסקאי שחור תואם עם הסמל שלהם, על תושבות מקוריות.... ועם חלל רציני ונוח למטען וציוד מאחוריו.
אבל לטסט הוא עף החוצה וחוזרים ספסלי האורך. כי בלי קשר ל"עמיל הרישוי" שלוקח אותו לטסט, האוטו צריך להיכנס למסלול עם שמונה מושבים כפי שרשום ברשיון. "1+7". ואחרי שעבר את הטסט, שוב פירוק והרכבה.
וככה זה כל חצי שנה. וחוזר חלילה.
זה ניג'וס. למרות שאני כבר מתורגל ומבצע את זה לבד בעשר דקות-רבע שעה גג, זה עדיין מעיק ומיוזע. ואם יש משהו שאני הכי שונא בעולם, יותר משוטרים ואפילו יותר מפוליטיקאים - זה להזיע.
כשיהיה אספנות זה יחזור לפעם בשנה. פחות נורא.
גם אני מחכה לאספנות
GMV JIMMY 92 :P
הפוך.
ביומיום יש מושב אחורי רוחבי לשלושה. נוח, מרווח, עם שלושה מגיני עורף וחגורות. אפילו מקורי מתע"ר, מרופד בסקאי שחור תואם עם הסמל שלהם, על תושבות מקוריות.... ועם חלל רציני ונוח למטען וציוד מאחוריו.
אבל לטסט הוא עף החוצה וחוזרים ספסלי האורך. כי בלי קשר ל"עמיל הרישוי" שלוקח אותו לטסט, האוטו צריך להיכנס למסלול עם שמונה מושבים כפי שרשום ברשיון. "1+7". ואחרי שעבר את הטסט, שוב פירוק והרכבה.
וככה זה כל חצי שנה. וחוזר חלילה.
זה ניג'וס. למרות שאני כבר מתורגל ומבצע את זה לבד בעשר דקות-רבע שעה גג, זה עדיין מעיק ומיוזע. ואם יש משהו שאני הכי שונא בעולם, יותר משוטרים ואפילו יותר מפוליטיקאים - זה להזיע.
כשיהיה אספנות זה יחזור לפעם בשנה. פחות נורא.לא יודע איפה אתה עושה את הטסטים שלך, אבל לי, ב15 הטסטים האחרונים (אולי יותר), לא העירו ואפילו לא בדקו לאיפה נעלמו 2 ספסלי האורך...
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
אם הרכב רשום מדברי, הוא רשום במשרד להסעות או טיולים כלשהו, אתה צריך שבעלי המשרד ישלחו בקשה לרע”ן סיור גב’ טלי גדליהו שאחראית על שירותי רישום לרכב אשכול ורכב מדברי ממשרד התיירות והיא ורק היא תשלח למשרד הרישוי את האישור הנדרש לשינוי סטאטוס הרכב, זה מה שנדרש, ממש לפני כל דבר אחר, למקרה שהיה לי לפני חודשיים, אף בוחן לא הסתכל על הרכב, וחוץ מרישיון חדש שהדפיסו לי, לא נדרש כלום.
[QUOTE=דרור ברלי;909655]הפוך.
ביומיום יש מושב אחורי רוחבי לשלושה. נוח, מרווח, עם שלושה מגיני עורף וחגורות. אפילו מקורי מתע"ר, מרופד בסקאי שחור תואם עם הסמל שלהם, על תושבות מקוריות.... ועם חלל רציני ונוח למטען וציוד מאחוריו.
אבל לטסט הוא עף החוצה וחוזרים ספסלי האורך. כי בלי קשר ל"עמיל הרישוי" שלוקח אותו לטסט, האוטו צריך להיכנס למסלול עם שמונה מושבים כפי שרשום ברשיון. "1+7". ואחרי שעבר את הטסט, שוב פירוק והרכבה.
וככה זה כל חצי שנה. וחוזר חלילה.
זה ניג'וס. למרות שאני כבר מתורגל ומבצע את זה לבד בעשר דקות-רבע שעה גג, זה עדיין מעיק ומיוזע. ואם יש משהו שאני הכי שונא בעולם, יותר משוטרים ואפילו יותר מפוליטיקאים - זה להזיע.
כשיהיה אספנות זה יחזור לפעם בשנה. פחות נורא.[
תחליף מכון רשוי !!!!!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.