צפייה בגרסה מלאה : כריות אוויר לחיזוק קפיצי לנדקרוזר 2005 ?
יש כריות מתאימות ומומלצות ללנדקרוזר ארוך 120 2005 ?
מאז שאני נוסע עם הנגרר נהיה כבד ונמוך מאחורה.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
כן זה רכב נפוץ ויש קיטים מוכנים.
אני הייתי מציע ללכת על התצורה של כרית בתוך הקפיץ ( זה הכי פשוט למימוש ולא להסתבך עם מהלכי מתלה).
תפנה ליצרן שבא לך ( Air lift, Firestone) ותשלח להם את הרכב , הדגם והמשקל.
או שהם ישר ידעו להגיד איזה מק"ט, או שהם יבקשו שתמדוד את הקפיצים ( הם ינחו במדוייק מה ואיך למדוד).
בכל מקרה, אחרי שיהיה לך מק"ט מדוייק, תוכל לצאת למסע קניות באינטרנט.
אני עברתי את זה שלוש פעמים עם Air lift, הם נחמדים ועוזרים.
כן זה רכב נפוץ ויש קיטים מוכנים.
אני הייתי מציע ללכת על התצורה של כרית בתוך הקפיץ ( זה הכי פשוט למימוש ולא להסתבך עם מהלכי מתלה).
תפנה ליצרן שבא לך ( Air lift, Firestone) ותשלח להם את הרכב , הדגם והמשקל.
או שהם ישר ידעו להגיד איזה מק"ט, או שהם יבקשו שתמדוד את הקפיצים ( הם ינחו במדוייק מה ואיך למדוד).
בכל מקרה, אחרי שיהיה לך מק"ט מדוייק, תוכל לצאת למסע קניות באינטרנט.
אני עברתי את זה שלוש פעמים עם Air lift, הם נחמדים ועוזרים.ומאיפה הזמנת בסוף ? אני מתקשה למצוא מי שולח לארץ
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
קיימת אופציה לשלח מארהב באמצעות Usshops ואני ממליץ לך לקבל מראש אישור ייבוא ממשרד התחבורה.
בזמני ורטהיים ייבאו לארץ כריות.
אמזון, ולא צריך שום אישור מאף אחד.
3 רכבים שלי עם כריות כאלו, אחד עם מונרו אוויר, שלושה סטים אצל חברים שלי..... בחיים!!! לא שאלו אותי שאלה בטסט!
(אבל על הלדים במנורה הראשית בלבלו את המוח)
היו זמנים... בין היתר בגלל דיונים שהתנהלו כאן..ויש סיכוי טוב שהפריט יעבור בחינה של משרד התחבורה לפני השחרור...
- - - Updated - - -
אמזון, ולא צריך שום אישור מאף אחד.
3 רכבים שלי עם כריות כאלו, אחד עם מונרו אוויר, שלושה סטים אצל חברים שלי..... בחיים!!! לא שאלו אותי שאלה בטסט!
(אבל על הלדים במנורה הראשית בלבלו את המוח)
אלו ה "כריות" שמותקנות ברכבך?
אני מבין נכון שבלנדקרוזר מורידים את הבמפסטופים אם מתקינים כריות כאלה ?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
אני מבין נכון שבלנדקרוזר מורידים את הבמפסטופים אם מתקינים כריות כאלה ?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
לא יודע, לא התקנתי על ל.ק.
אבל,
הבמפסטופ בתוך הקפיץ?
והכי חשוב, למה לנחש? תבחר יצרן, ותבקש הוראות, זה רכב נפוץ, בטוח יש פרטים.
אני מבין נכון שבלנדקרוזר מורידים את הבמפסטופים אם מתקינים כריות כאלה ?
Sent from my SM-G973F using Tapatalkלפי מה שחקרתי אונליין (לא מניסיןן אישי) כן
תלוי איפה מתחבר הצינור לחץ.
אם למעלה אז חותכים חלק מהבאמפסטופ וקודחים חור לצינור אויר דרף הבסיס שלו
הנה דוגמא של 150 חושב שהבאמפ של 120 דומה.
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=PPIvEu3UFM8
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
דורון,
ראיתי מה הם עושים, ובניגוד למישהו שכתב פה שהם יצרן, ברור לי שהם לא יצרן, הם איזה סדנה עם יחסי ציבור.
שאני רואה את הסרטו הזה, זה בכלל מעלה תהיות, מה הם עשו פה?
יש פה אמירה מאוד פשוטה - הפונקצוינאליות של במפסטופ, מיותרת. ניתן להסיר ולא צריך לדאוג לחלופה?
פשוט לא נראה לי.
אני חוזר ומציע, מייל אחד ליצרן (כמו Airlift ) ותדעו איך נכון לעשות את זה.
גם לי זה נראה מוזר בהתחלה
אבל הכרית כנראה מחליפה את הבאמפסטופ
הרי הקפיץ לא יכול להסגר במכה עד הסוף הכרית שם.
אז טרחתי וחיפשתי סרטון שראיתי של התקנה של airlift
ושם יש דף ממהוראות שלהם וגם שם כתוב לחתוך חלקית את הבאמפסטופ.
אמנם פורנר אמריקאי אבל אותו עיקרון של טויוטה.
לא בטוח שהתמונה מספיק טובה
אז הנה הסרטון ההוראות בסביבות 0:23
https://youtu.be/IeBQzXeHIfAhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20200703/46702ef252ef9cfd8d8a4b9616b27c16.jpg
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
כמה יהיה מסובך להתאים כריות של gx470 ?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
דורון,
כמו, דומה, בערך, אולי, אני חושב....
כל זה מסתיים באנשים שאומרים שהמוצר לא טוב.
הכריות האלו מופיעות בעשרות גדלים, ובמפסטופ באלפי מידות.
אני בהחלט יכול להבין שמחליטים להסיר את הבמפסטופ עד הסוף, ובונים על הכרית שתתפקד כבמפסטופ.
אבל מישהו צריך להתייחס ולתכנן את זה.
אתה רואה ש airlift השקיעו מחשבה, וממליצים על כרית מסויימת ( חסר בסרט) וממליצים בדיוק כמה לחתוך.
ככה נראית התקנה של איזה סדנה שמאלתרת, ומשתמשי ג'יפולוג שנותנים עצות.
וזה בדיוק למה אני כל הזמן חוזר ואומר -
צריך לתקשר איתם, לתת פרטים של הרכב והם יגידו בדיוק מה לעשות.
במקרה והם לא מכירים את הרכב, הם יבקשו למדוד כל מני מקומות ( גובה, קוטר קפיץ, גובה של הבמפסטופ,....)
אני בחרתי ב Airlift וקיבלתי שרות מצויין, אבל אני בטוח שגם אחרים נותנים שרות טוב.
ב 2008, ששמתי את הכריות בוויטארה, היו פה כאלו שהגיבו, שהיו להם כריות כאלו, וזה מתפנצ'ר ולא אמין.
אני כבר 15 שנה עם כריות כאלו, אפס תקלות!!!
אותו יצרן, אותו סוג של כריות, כל ההבדל בהתקנה שנעשתה לפי ההנחיות.
כמה יהיה מסובך להתאים כריות של gx470 ?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה לא אוטו רכב רק בנזין עם לוגו לקסוס?
אני בהחלט יכול להבין שמחליטים להסיר את הבמפסטופ עד הסוף, ובונים על הכרית שתתפקד כבמפסטופ.
.
לדעתי זו טעות להסיר לגמרי את הבאמפסטופ.
אם הכרית כושלת, מתכת פוגשת מתכת.
קפיץ סליל שנסגר במכה על הכריכות ניזוק.
זה לא אוטו רכב רק בנזין עם לוגו לקסוס?...וקפיצי אוויר מאחור..
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לדעתי זו טעות להסיר לגמרי את הבאמפסטופ.
אם הכרית כושלת, מתכת פוגשת מתכת.
קפיץ סליל שנסגר במכה על הכריכות ניזוק.
יש תקלות חמורות מזה.
סיימנו כבר טיולים עם תקלות הרבה יותר קשות.
דרך אגב, נדב ש. היה נוסע עם כריות רזרביות בדיסקו (ושם זה כרית מקורית).
לגבי איירליפט:
את הבאמפסטופ צריך להוציא/לחתוך אם הוא במבנה קוני, פשוט כדי שלא יפנצ׳ר את הכרית. וחשוב להתקין דיסקיות הגנה שמפזרות את העומס, זה בד"כ חלק מהקיט או שהם יבחרו בשבילך מגינים נוספים. העלויות הגיוניות.
לגבי משלוחה, הם שולחים (שלחו) עם פדקס, ואפשר לבקש מהם לרשום Pneumatic parts ואז אין שום ענייני משרד התחבורה ... בדוק מנסיון אישי.
יש תקלות חמורות מזה.
סיימנו כבר טיולים עם תקלות הרבה יותר קשות.
דרך אגב, נדב ש. היה נוסע עם כריות רזרביות בדיסקו (ושם זה כרית מקורית).
בדיסקברי 2 אם משמרים את הגיאומטריה המקורית של המתלה ולא מגביהים את הרכב מעבר ל 2" אין בעיה עם הכריות.
יש תקלות חמורות מזה.
סיימנו כבר טיולים עם תקלות הרבה יותר קשות.
.
מה הקשר?
זה שיש תקלות אחרות לא מבטל את יצירת פוטנציאל הבעיה בהסרת כל האמפסטופ.
מה הקשר?
זה שיש תקלות אחרות לא מבטל את יצירת פוטנציאל הבעיה בהסרת כל האמפסטופ.
ברגע שאתה שם כרית, הגובה של הבמפסטופ חייב להשתנות.
ברגע שהוא מותאם לעבודה עם כרית, והכרית הלכה, גם אם חתכת רק חלק, ולא את הכל, הוא כבר לא יתפקד.
הפתרון היחידי שאני רואה, במקרה של כרית, להוציא את הבמםסטופ מחוץ לקפוץ, או להשלים עם העובדה שברגע שהכרית נפגעת, אין הבמפסטופ.
ברגע שאתה שם כרית, הגובה של הבמפסטופ חייב להשתנות.
ברגע שהוא מותאם לעבודה עם כרית, והכרית הלכה, גם אם חתכת רק חלק, ולא את הכל, הוא כבר לא יתפקד.
הפתרון היחידי שאני רואה, במקרה של כרית, להוציא את הבמםסטופ מחוץ לקפוץ, או להשלים עם העובדה שברגע שהכרית נפגעת, אין הבמפסטופ.
יש גם כריות מחוץ לסליל.
יש גם כריות מחוץ לסליל.
+1 יש בנמצא קיטים מוכנים להחלפת קפיצי הסליל האחוריים בכריות. יפתור את בעיית הגובה אך יוסיף עוד מערכת שמחייבת תחזוקה שוטפת.
לדעתי אם אני רואה נכון באיירליפט, קיצוץ הבאמפסטופ עדיין לא מאפשר סגירה מלאה של הסליל - וזה נראה ממש בסדר.
זה יצרן רציני ואני מניח שהוא בדק מכל הכיוונים שהסט עובד טוב.
חשוב טרם הרכישה לוודא התאמה להגבהה אם יש
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אסף,
אין וויכוח שזה יצרן רציני, ואפשר לסמוך עליהם.
אני רק מנסה לחדד את הנקודה שדורון העלה-
ברכבים שהבמפסטופ מותקן בתוך הקפיץ ( כמו ל.ק.) שמתקינים כרית, צריך להתאים את הגובה של הבמפסטופ, וצריך לקחת בחשבון שאם הכרית קורסת אין במפסטופ.
אם הכרית התפנצ'רה - נשאר גדם של באמפסטטפ ועליו עוד חתיכת כרית מפונצ'רת. זה אמור להספיק.
הבאמפסטופים האלה שנראים כמו גביע גלידה, מתכווצים לאורך ממש קטן.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אם הכרית התפנצ'רה - נשאר גדם של באמפסטטפ ועליו עוד חתיכת כרית מפונצ'רת. זה אמור להספיק.
הבאמפסטופים האלה שנראים כמו גביע גלידה, מתכווצים לאורך ממש קטן.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אם הכרית התפנצ'רה, חסר 15- 20 ס"מ למרחק של הבמפסטופ.
אם הכרית התפוצצה (מה שעלול לקרות במידה ולא מבצעים תחזוקה מונעת) אז מחליפים את הכרית בשטח (בדומה לצמיג מפונצר).
אם הכרית התפוצצה (מה שעלול לקרות במידה ולא מבצעים תחזוקה מונעת) אז מחליפים את הכרית בשטח (בדומה לצמיג מפונצר).חפש שרשור עם מקרה דומה של נדב ש., שהחליף בשטח כרית מפונצ'רת בריחת חדשה ש הוא החזיק במיוחד למקרים כאלו... התברר שגם החדשה לא הייתה תקינה.
למיטב זכרוני בעקבות זאת נדב ויתר על כריות האוויר.
נשלח מהנייד
לא מדובר באותן כריות אויר.
לכן הדוגמא של נדב לא רלוונטית לדיון הזה.
(סליחה נדב)
הדיון במקרה והתפנצרה כרית אויר כזאת במקרה שלנו זהה ל- נפל לי הבאמפסטופ בקפיץ האחורי בשטח והלך לאיבוד מה אני עושה?
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
לא מדובר באותן כריות אויר.
לכן הדוגמא של נדב לא רלוונטית לדיון הזה.
(סליחה נדב)
הדיון במקרה והתפנצרה כרית אויר כזאת במקרה שלנו זהה ל- נפל לי הבאמפסטופ בקפיץ האחורי בשטח והלך לאיבוד מה אני עושה?
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
זה ממש לא דומה.
הסבירות שיפיל לך הבאמפסטופ קלושה אם הוא לא פגוע ורקוב, ואם יצאת לשטח בידיעה שזה המצב.. אפעס הגיון הוא אחר.
לעומת זאת, יש הרבה גורמים שיכולים לפנצר כרית אויר, ויש לה בלאי טבעי, וכמו שרה לנדב, גם כשלי ייצור שלא מופיעים ישר בהתחלה.
אם משאירים חלק מהבאמפסטופ זה אמור לתת פתרון.
הארוע לא זהה אבל מהות התקלה דומה.
הכוונה שזה לא אותו דבר כמו פאנצר בכרית אויר שמהווה חלופה לקפיץ.
פאנצר בכרית אויר בתוך הקפיץ במקרה המתואר כאן משולה לפגם בבאמפסטופ. ולא כמו בדוגמא הפחות רלוונטית שנתן DavidL של פאנצר בכרית אויר שמחליפה קפיץ.
אמנם זו לא סטיסטיקה מקיפה אבל אצל זיו היו שלושה רכבים עם כריות כאלו ולא היה לו מעולם פאנצר בהן (זיו תקן אותי אם אני תוהה).
אבל מצד שני הוא גם לא חתך באמפסטופ.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
מדוע אתה לא מתייעץ עם היצרן? למוצרים האלו יש תו תקן.
כל כרית אוויר ( גם כזאת שמושחלת בקפיץ) עלולה להתפנצר כתוצאה מבלאי טבעי או מפגיעת ענף.. צריך להתייחס לכרית אוויר מכל סוג כמו לצמיג ואם הכרית מתפנצ'רת, מחליפים את הכרית במקום. לכן הדיון על הבמפסטופ בעיקרו לא רלבנטי .
זה ממש לא דומה.
הסבירות שיפיל לך הבאמפסטופ קלושה אם הוא לא פגוע ורקוב, ואם יצאת לשטח בידיעה שזה המצב.. אפעס הגיון הוא אחר.
לעומת זאת, יש הרבה גורמים שיכולים לפנצר כרית אויר, ויש לה בלאי טבעי, וכמו שרה לנדב, גם כשלי ייצור שלא מופיעים ישר בהתחלה.
אם משאירים חלק מהבאמפסטופ זה אמור לתת פתרון.
דורון,
שנדב יתעורר, הוא יסביר פה למה בדיסקו 2, שעובר הגבהה, הכריות מתפנצ'רות.
אני כבר ער, ואני חוזר ואומר- ב 15 שנה שאני על כריות Airlift (שלושה רכבים) לא החלפתי כרית פעם אחת.
וכמו שדורון פ. כתב, בשני המקרים האלו, החומרה של אובדן כרית בכלל לא אותו הדבר. דיסקו נתקע.
אני חושב שאנשים פה מגזמים ומפקששים את הנקודה - זה לא מתקרב לגמישות ולנוחות של כריות עם גובה משתנה בדיסקו, אבל זה פשוט אמין ונותן המון בתמורה לפחות מ $100.
נמרוד (נדמה לי) כתב פה על קפיצים שמתאימים ל 350ק"ג ושביום יום הוא נוסע רק עם 150ק"ג.
זו תופעה נפוצה בהרבה הגבהות, ביום יום, הרכב נהיה קשיח ופחות נעים לנסיעה, ובטיול שהוא עמוס ואתה הכי צריך את הגובה, הרכב שקע.
שאני בחרתי קפיצי אולדמן לטרופר שלי, ידעתי שאני הולך לשים מגירות ומשקל קבוע מאחור, ובכל זאת בחרתי בקפיץ Medium.
לזה הוספתי כריות ועם הזמן למדתי איזה לחץ מתאים ליום יום, ואיזה לכל סוג הטיול.
אם כרית תתפנצ'ר כל ההבדל שהרכב ישקע 2-4 ס"מ, ואם אני לא יהיה מספיק זהיר,אולי נפגוש את הבמפסטופ.
זה לא חלק שמשבית אותך, אבל זה חלק שמשפר את איכות הנסיעה.
כל ההערה שלי לגבי הל.ק , הייתה שצריך לשים לב, שברכבים שהבמפסטופ בתוך הקפיץ, המשמעות של אובדן כרית היא שגם "איבדת" את הבמפסטופ. בהינתן האמינות של הכריות האלו, זו בעיה זניחה לחלוטין.
זה פשוט (וגאוני :-) ) , זה לא מדע חלל ולא סיכון, ולא כל מני רואי שחורות ונבואות מצד אנשים שבחיים לא השתמשו במוצר הזה.
זה בדיוק כמו הדיון על המקררים -
מי שאין לו, ולא היה לא מקרר מעולם, ימשיך ויטען שלא צריך את זה וצידנית זה פתרון מושלם.
מי שיש לו מקרר לעולם לא יוותר עליו.
:)
פאנצר בכרית אויר בתוך הקפיץ במקרה המתואר כאן משולה לפגם בבאמפסטופ.
לא ממש, כי היא משנה את התנהגות המתלה בכל המהלך ולא רק בקצה.
אבל פאנצ׳ר בכרית כזו (ויסלח לי זיו שאני מקלקל את הסטטיסטיקה, אבל אצלי היו..) לא משבית את הרכב או מונע המשך טיול, רק שמאותו רגע היתרונות של הכרית נעלמים והרכב מתפקד כמו שהיה לפני התקנת הכריות, ובלי באמפ-סטופ.
דורון,
שנדב יתעורר, הוא יסביר פה למה בדיסקו 2, שעובר הגבהה, הכריות מתפנצ'רות.
אני כבר ער, ואני חוזר ואומר- ב 15 שנה שאני על כריות Airlift (שלושה רכבים) לא החלפתי כרית פעם אחת.
וכמו שדורון פ. כתב, בשני המקרים האלו, החומרה של אובדן כרית בכלל לא אותו הדבר. דיסקו נתקע.
אני חושב שאנשים פה מגזמים ומפקששים את הנקודה - זה לא מתקרב לגמישות ולנוחות של כריות עם גובה משתנה בדיסקו, אבל זה פשוט אמין ונותן המון בתמורה לפחות מ $100.
נמרוד (נדמה לי) כתב פה על קפיצים שמתאימים ל 350ק"ג ושביום יום הוא נוסע רק עם 150ק"ג.
זו תופעה נפוצה בהרבה הגבהות, ביום יום, הרכב נהיה קשיח ופחות נעים לנסיעה, ובטיול שהוא עמוס ואתה הכי צריך את הגובה, הרכב שקע.
שאני בחרתי קפיצי אולדמן לטרופר שלי, ידעתי שאני הולך לשים מגירות ומשקל קבוע מאחור, ובכל זאת בחרתי בקפיץ Medium.
לזה הוספתי כריות ועם הזמן למדתי איזה לחץ מתאים ליום יום, ואיזה לכל סוג הטיול.
אם כרית תתפנצ'ר כל ההבדל שהרכב ישקע 2-4 ס"מ, ואם אני לא יהיה מספיק זהיר,אולי נפגוש את הבמפסטופ.
זה לא חלק שמשבית אותך, אבל זה חלק שמשפר את איכות הנסיעה.
כל ההערה שלי לגבי הל.ק , הייתה שצריך לשים לב, שברכבים שהבמפסטופ בתוך הקפיץ, המשמעות של אובדן כרית היא שגם "איבדת" את הבמפסטופ. בהינתן האמינות של הכריות האלו, זו בעיה זניחה לחלוטין.
זה פשוט (וגאוני :-) ) , זה לא מדע חלל ולא סיכון, ולא כל מני רואי שחורות ונבואות מצד אנשים שבחיים לא השתמשו במוצר הזה.
זה בדיוק כמו הדיון על המקררים -
מי שאין לו, ולא היה לא מקרר מעולם, ימשיך ויטען שלא צריך את זה וצידנית זה פתרון מושלם.
מי שיש לו מקרר לעולם לא יוותר עליו.
:)
נדב שינה את הגיאומטריה של המתלה וההגבהה שלו ייחודית בגובה ...הוא היה חייב לשדרג במקביל לכרית אחרת...
אני לא אומר שאתה לא צודק לגבי הכריות, אבל שוב אתה עם הגישה המתנשאת שאתה יודע הכי טוב וכל מי שלא עושה כמוך טועה (מקררים, מערכות טעינה, ועוד ועוד). אני מרשה לעצמי לא להתאפק כאן. רוצה לדעת למה? קרא שוב את השרשור שבו הכרזתי עליכם מלחמה.
דורון,
שנדב יתעורר, הוא יסביר פה למה בדיסקו 2, שעובר הגבהה, הכריות מתפנצ'רות.
אני כבר ער, ואני חוזר ואומר- ב 15 שנה שאני על כריות Airlift (שלושה רכבים) לא החלפתי כרית פעם אחת.
וכמו שדורון פ. כתב, בשני המקרים האלו, החומרה של אובדן כרית בכלל לא אותו הדבר. דיסקו נתקע.
אני חושב שאנשים פה מגזמים ומפקששים את הנקודה - זה לא מתקרב לגמישות ולנוחות של כריות עם גובה משתנה בדיסקו, אבל זה פשוט אמין ונותן המון בתמורה לפחות מ $100.
נמרוד (נדמה לי) כתב פה על קפיצים שמתאימים ל 350ק"ג ושביום יום הוא נוסע רק עם 150ק"ג.
זו תופעה נפוצה בהרבה הגבהות, ביום יום, הרכב נהיה קשיח ופחות נעים לנסיעה, ובטיול שהוא עמוס ואתה הכי צריך את הגובה, הרכב שקע.
שאני בחרתי קפיצי אולדמן לטרופר שלי, ידעתי שאני הולך לשים מגירות ומשקל קבוע מאחור, ובכל זאת בחרתי בקפיץ Medium.
לזה הוספתי כריות ועם הזמן למדתי איזה לחץ מתאים ליום יום, ואיזה לכל סוג הטיול.
אם כרית תתפנצ'ר כל ההבדל שהרכב ישקע 2-4 ס"מ, ואם אני לא יהיה מספיק זהיר,אולי נפגוש את הבמפסטופ.
זה לא חלק שמשבית אותך, אבל זה חלק שמשפר את איכות הנסיעה.
כל ההערה שלי לגבי הל.ק , הייתה שצריך לשים לב, שברכבים שהבמפסטופ בתוך הקפיץ, המשמעות של אובדן כרית היא שגם "איבדת" את הבמפסטופ. בהינתן האמינות של הכריות האלו, זו בעיה זניחה לחלוטין.
זה פשוט (וגאוני :-) ) , זה לא מדע חלל ולא סיכון, ולא כל מני רואי שחורות ונבואות מצד אנשים שבחיים לא השתמשו במוצר הזה.
זה בדיוק כמו הדיון על המקררים -
מי שאין לו, ולא היה לא מקרר מעולם, ימשיך ויטען שלא צריך את זה וצידנית זה פתרון מושלם.
מי שיש לו מקרר לעולם לא יוותר עליו.
:)
הלכת רחוק.. לא הגזמת בכלל.
אני אנסה לענות לך הכי קצר שאפשר..
אני בעד כריות אבל בלי להוריד באמפסטופ לגמרי.
Zivo,
בדיסקו 2 כשכרית מתפנצרת הדיסקו לא "נתקע". פשוט מניחים קרש בעובי 10 ס"מ בין הסרן לבמפסטופ ויוצאים מהשטח בנסיעה איטית וקופצנית משהו :)
המבינים, מחזיקים ברכב כרית רזרבית ותוך שעה מחליפים כרית.
הנסיון שלך בכריות מוגבל ל"נקניקים" שדוחפים לקפיץ, זאת כרית למתחילים :)..
אני לא אומר שאתה לא צודק לגבי הכריות, אבל שוב אתה עם הגישה המתנשאת שאתה יודע הכי טוב וכל מי שלא עושה כמוך טועה (מקררים, מערכות טעינה, ועוד ועוד). אני מרשה לעצמי לא להתאפק כאן. רוצה לדעת למה? קרא שוב את השרשור שבו הכרזתי עליכם מלחמה.
לא צריך, ואפילו עדיף, לא להכריז על מלחמות.
לגבי הגישה,
אני באמת מציע לך, תקרא טוב מה אני כותב.
לכל אדם יש את הרצונות שלו, ומה מתאים לו.
אין לי בעיה, אם דרור רוצה לנסוע בלי חלון, נמרוד בלי מקרר, ודורון מרוצה מהמצבר צרכנים שלו, איזה יופי, מצויין.
אבל שזה מגיע לפיזיקה ועובדות, יש רק אמת אחת!
וכל מי שאומר אחרת, במקרה הטוב טועה, ויותר חמור מטעה.
ש DavidL קישר בשרשור של טנדר, ווידאו של כרית לא מתאימה, זה כבר לא בתחום של כל אחד מה שטוב לו.
זה טעות, וחבל שמישהו ינזק.
שאנשים שלא מכירים מוצר מסויים, וכותבים בבטחון שטויות, אז אין בעיה לתקן אותם.
מעט מאוד מאלו שכתבו פה לגבי הליתיום, השלימו קריאה של עמוד אחד שלם בנושא.
וזו רק דוגמה.
אין לי בעיה אם מי שלא רוצה לשים כריות, יש לי בעיה שמנמקים את זה בשיקולים טכנים שגויים.
פיזיקה יש רק אחת.
ואם אתה עדיין רוצה להכריז על מלחמה, תעדכן.
אין לי בעיה להתעלם מכל מה שאתה כותב.
בהצלחה
אז אני אגיד לך משהו אחר.
עובדתית, הרכב שלך, עם מערכות הליתיום, המקרר, כריות האוויר ושאר התוספות, הוא רכב פחות אמין מאשר אותו רכב בלעדיהן.
אתה רצית מערכות עצמאיות עם מנגנוני אבטחה כדי לא להתעסק ובפועל יצרת מפלצת שדורשת כל הזמן מחשבה והתעסקות. בחיי, היית יכול לקנות לנדרובר וזהו.
עכשיו,
נכון שהגישה שלי נשמעת מפגרת וצרת אופקים?
ככה בדיוק אתה נשמע, רק מהצד השני. ההבדל הוא, שאתה באמת מתכוון לזה.
לא צריך, ואפילו עדיף, לא להכריז על מלחמות.
לגבי הגישה,
אני באמת מציע לך, תקרא טוב מה אני כותב.
לכל אדם יש את הרצונות שלו, ומה מתאים לו.
אין לי בעיה, אם דרור רוצה לנסוע בלי חלון, נמרוד בלי מקרר, ודורון מרוצה מהמצבר צרכנים שלו, איזה יופי, מצויין.
אבל שזה מגיע לפיזיקה ועובדות, יש רק אמת אחת!
וכל מי שאומר אחרת, במקרה הטוב טועה, ויותר חמור מטעה.
ש DavidL קישר בשרשור של טנדר, ווידאו של כרית לא מתאימה, זה כבר לא בתחום של כל אחד מה שטוב לו.
זה טעות, וחבל שמישהו ינזק.
שאנשים שלא מכירים מוצר מסויים, וכותבים בבטחון שטויות, אז אין בעיה לתקן אותם.
מעט מאוד מאלו שכתבו פה לגבי הליתיום, השלימו קריאה של עמוד אחד שלם בנושא.
וזו רק דוגמה.
אין לי בעיה אם מי שלא רוצה לשים כריות, יש לי בעיה שמנמקים את זה בשיקולים טכנים שגויים.
פיזיקה יש רק אחת.
ואם אתה עדיין רוצה להכריז על מלחמה, תעדכן.
אין לי בעיה להתעלם מכל מה שאתה כותב.
בהצלחה
Zivo, הכרית שאתה מכנה ככרית לא מתאימה היא Double play והיא מתאימה, מתאימה מאוד ואפילו מצוינת לתנאים הספציפיים בישראל בהשוואה לכרית Sleeve באפליקציה שדובר עליה. אם היית פותח שירשור על כריות אוויר הייתי מסביר מדוע בשמחה. במצברי ליתיום בתקן NASA אני ממש לא מבין אבל בכריות שאני רוכב עליהן בכובד משקלי כבר קרוב ל 20 שנים אני מבין טוב מאוד ואולי מצוין.
בכל מקרה כרית אוויר פחות אמינה בסדר גודל מקפיץ ברזל וברכב המסעות הבא שלי, כנראה שאוותר על הכריות לטובת קפיץ ברזל איכותי. כמה שיותר פשוט, כמה שפחות מערכות לווין, יותר טוב. אצלי ביטלתי במחשב כל פונקציה מיותרת ורמת האמינות של הרכב מתקרבת ל 100%.
זאת הסיבה מדוע אני חושב כיום ברצינות על טנדר קבלנים ידני פרימיטיבי יחסית עם מנוע טוב ומזגן חזק בלי כל מיני חארטות מסביב KIS ( לצערי את ה 76 SW לא ניתן לייבא).
בנוגע לנושא השירשור, מחזיקים ברכב כרית ספייר והבעיה מתייתרת.
Zivo, הכרית שאתה מכנה ככרית לא מתאימה היא Double play והיא מתאימה, מתאימה מאוד ואפילו מצוינת לתנאים הספציפיים בישראל בהשוואה לכרית Sleeve באפליקציה שדובר עליה. אם היית פותח שירשור על כריות אוויר הייתי מסביר מדוע בשמחה. במצברי ליתיום בתקן NASA אני ממש לא מבין אבל בכריות שאני רוכב עליהן בכובד משקלי כבר קרוב ל 20 שנים אני מבין טוב מאוד ואולי מצוין.
בכל מקרה כרית אוויר פחות אמינה בסדר גודל מקפיץ ברזל וברכב המסעות הבא שלי, כנראה שאוותר על הכריות לטובת קפיץ ברזל איכותי. כמה שיותר פשוט, כמה שפחות מערכות לווין, יותר טוב. אצלי ביטלתי במחשב כל פונקציה מיותרת ורמת האמינות של הרכב מתקרבת ל 100%.
זאת הסיבה מדוע אני חושב כיום ברצינות על טנדר קבלנים ידני פרימיטיבי יחסית עם מנוע טוב ומזגן חזק בלי כל מיני חארטות מסביב KIS ( לצערי את ה 76 SW לא ניתן לייבא).
בנוגע לנושא השירשור, מחזיקים ברכב כרית ספייר והבעיה מתייתרת.
אף אחד לא אמר שהכרית הזו מאיכות גרועה.
כל מה שאמרתי, תבדוק את המהלך של כריות מהסוג הזה, ותשווה למהלך של סרן חי.
כל מה שאתה צריך זה שני ! מספרים .
ואם הם לא תואמים, האיכות של הכרית לא חשובה.
בא ננסה לנהל דיון טכני, ולא אוויר חם.
תביא את המספרים, ונדבר.
Zivo, אתה עקשן.. אין שום בעיה במהלך מתלה תלוי מה המהלך של הכרית ואם יש מקום להתקין Double play .....לדוגמה בדיפנדר בסרן הקדמי במעבר לכריות ניתן להתקין Double play שנחשב לפתרון עדיף על Sleeve.
אתם מקיימים דיון מקיף על כריות של דיסקברי 2 - ואני בטוח שאתם מבינים בזה לעומק.
אבל נושא הדיון הוא כרית עזר ללנדקרוזר, שכבר יש לו קפיצים - סלילים. לכן הדיון שלכם לא רלוונטי, או לפחות לא לפותח השרשור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אז אני אגיד לך משהו אחר.
עובדתית, הרכב שלך, עם מערכות הליתיום, המקרר, כריות האוויר ושאר התוספות, הוא רכב פחות אמין מאשר אותו רכב בלעדיהן.
אתה רצית מערכות עצמאיות עם מנגנוני אבטחה כדי לא להתעסק ובפועל יצרת מפלצת שדורשת כל הזמן מחשבה והתעסקות. בחיי, היית יכול לקנות לנדרובר וזהו.
עכשיו,
נכון שהגישה שלי נשמעת מפגרת וצרת אופקים?
ככה בדיוק אתה נשמע, רק מהצד השני. ההבדל הוא, שאתה באמת מתכוון לזה.
בגדול אתה צודק, עוד מערכות, מקטין את האמינות.
אבל אתה וטועה, ומטעה.
אף פעם לא נתלקת בבעיות עם החלון ברכב?
אז למה אתה לא מפרק את החלונות???
אף פעם לא נתקלת בבעיות עם מנוע? אז למה אתה לא הולך ברגל???
יש שאלה איזה איכות חיים את רוצה, ומהרגע שהחלטת איזה מערכות אתה רוצה ( מנוע, חלונות, מקרר..) יש שאלה איך לעשות אותם אמינים.
לא בטוח שאני מבין את המשפט "להתעסק כל הזמן".
יש הבדל בין כמה אני משקיע בזה שאני בבית - זה התחביב שלי, ואני נהנה מהמשחקים הטכנולוגיים האלו .
לגבי תפעול בשטח, בזמן טיול - אני הכי קיצוני פה מכולם! לגבי פשטות תפעול .
אני משתמש במקרר, בלי חשבון, לא חושב פעמיים מתי להוציא או להכניס משהו, ממש כמו בבית.
מי שיש לו צידנית, מספר פה על תורות לחימה, ואיך להעביר בקבוקים קפואים ואוכל, ממקום למקום.
אז ביום יום, בטיולים, נח לי ואני פחות מוטרד ממי שיש לו צידנית.
ואם המקרר יתקלקל, נשארתי עם צידנית לטיול אחד:-)
מה הבעיה? יש כאלו שכל החיים מסתדרים עם צידנית.
וכל זה לא קשור לדובי שגורר גרור כבד וכריות עזר הן פתרון מצויין לאיזונו
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Zivo אתה עקשן אמיתי, העליתי תמונה של Double play מותקן בסרן קדמי של דיפנדר.....אין בעיה של מהלך וכן יש יתרונות אחרים בהשוואה ל Sleeve. השירשור נחטף...
Zivo, אתה עקשן.. אין שום בעיה במהלך מתלה תלוי מה המהלך של הכרית ואם יש מקום להתקין Double play .....לדוגמה בדיפנדר בסרן הקדמי במעבר לכריות ניתן להתקין Double play שנחשב לפתרון עדיף על Sleeve.
תקשיב לי יקרי,
מאחר שאתה לוקח לעצמך לתת לי ציונים, אז אני ארשה לעצמי להגיד שאתה שרלטן וקשקשן!
כתבת במפורש מתלים אחוריים -
"כדי להתמודד עם זווית הנטישה הזוועתית ועוד מספר מגרעות הייתי מיישם כריות אויר מאחור ( מבית מדרשה של LR)
https://youtu.be/ghsb0VDdtJQ
נראה יישום קליל, חביב ויעיל.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/116326-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%9B%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7% 9D?p=897258&viewfull=1#post897258
ועכשיו אתה מסובב את זה לסרן קידמי.
הכרית בווידאיו ששמת, לא מתאימות לסרן אחורי של טנדר שמיועד לנסיעות שטח!!! קפיש??? (ולא איל מ., זו לא דעתי, זה פיזיקה :-) )
כל השאר, קישקושים והתפתלויות.
אתה אולי מבולבל ועם בעיות זכרון, שאר האנשים פה, לא. היה לנו הרבה יותר נעים לפני יוני.
יאללה, זו הייתה ההודעה האחרונה שהתייחסתי לדברים שאתה כותב.
חבל על השטח אכסון בשרת, הוא עוד יקרוס מרוב שטויות.
אני שוקל להוציא את הדיון הזה לחופשה קצרה אם לא יחזור לנושאו המקורי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ד"א, לא כדאי לבדוק אפשרות להקטין את המשקל על וו הגרירה?
אני שוקל להוציא את הדיון הזה לחופשה קצרה אם לא יחזור לנושאו המקורי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני מציע שתתחיל לשקול להוציא אנשים לחופשה כל פעם שהם מחרבים דיון. ולמען ההגינות אתה מוזמן להתחיל ממני.
...מסתבר שהרבה אוויר יש בכריות האלה... [emoji6]
קחו בקלות.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
הגיע והתקנתי.
בצד הראשון היה קשוח, בעיקר בגלל אי הבנות ביני לבאמפ-סטופ (אם מישהו מתקין בל"ק שיחליף איתי מילה קודם), אבל אחרי למידה הצד השני רץ מהר.
במילוי 30 psi הרכב גבה בסמ וחצי מאחור.
בכביש מורגש שהוקשח.
בשטח עם נגרר עוד לא ניסיתי. 131045
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
יכול לפרט מה היתה הבעיה עם הבאמפ סטופ?
היה דיון על זה לא מזמן
מעניין לשמוע מימשהו שהתקין.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
לפי ההוראות אמורים להוציא אותו, על ידי הברגה החוצה עם בוקסה 12 ומאריך,
ואז להתקין את הבלון בלי לפרק את הקפיץ.
אבל החור בתחתית הבאמפסטופ קטן מדי ושעות ניסרתי אותו לחלקים רק כדי לגלות בסוף שהוא בנוי כך שהקפיץ מחזיק אותו בלי קשר לבורג (שאגב לא היה בכלל).
תכלס - יותר קל להוציא את הקפיץ לגמרי וזהו.
אחכ חתכתי את רוב הגומי והשארתי רק את החלק העליון ממש שהוא תושבת לקפיץ. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201004/d5ef855eaf1ebe11562d64ed2d5f8808.jpg
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
הגיע והתקנתי.
בצד הראשון היה קשוח, בעיקר בגלל אי הבנות ביני לבאמפ-סטופ (אם מישהו מתקין בל"ק שיחליף איתי מילה קודם), אבל אחרי למידה הצד השני רץ מהר.
במילוי 30 psi הרכב גבה בסמ וחצי מאחור.
בכביש מורגש שהוקשח.
בשטח עם נגרר עוד לא ניסיתי. 131045
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
כיצד אתה שולט בלחץ האויר בכרית?
ונטיל לכל כרית (אפשר גם אחד לשתיהן)
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
ונטיל לכל כרית (אפשר גם אחד לשתיהן)
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
מה ההגיון בשניים? אתה רואה מצב שאתה מנפח לחץ שונה?
מניסיון (ואני כבר רכב שלישי ברציפות עם כריות כאלו), זה מיותר וסתם יכביד עליך כל פעם עם האיזונים והניפוחים.
וונטיל אחד מספיק.
מה ההגיון בשניים? אתה רואה מצב שאתה מנפח לחץ שונה?
מניסיון (ואני כבר רכב שלישי ברציפות עם כריות כאלו), זה מיותר וסתם יכביד עליך כל פעם עם האיזונים והניפוחים.
וונטיל אחד מספיק.נראה לי שאתה צודק.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
נראה לי שאתה צודק.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
להערכתי כדי למצוא/להרגיש את הקשר בין הלחץ בבלון שמותקן אצלך בתוך הקפיץ להתנהגות הקפיץ אין מנוס אלא לדעת מה הלחץ בבלון ובהמשך גם לשלוט על הלחץ .
מנסיוני ( עם כריות אוויר שמתפקדות כקפיץ) הטמפרטורות הגבוהות בארץ ( כמו גם השליטה בגובה) מחייבות אפשרות ניפוח/ריקון אוויר
מה ההגיון בשניים? אתה רואה מצב שאתה מנפח לחץ שונה?
מניסיון (ואני כבר רכב שלישי ברציפות עם כריות כאלו), זה מיותר וסתם יכביד עליך כל פעם עם האיזונים והניפוחים.
וונטיל אחד מספיק.אגב, מה הלחצים שאתה משתמש בהם ?
ללמוד מהשטח?
לא מוצא טבלה בנושא
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
אגב, מה הלחצים שאתה משתמש בהם ?
ללמוד מהשטח?
לא מוצא טבלה בנושא
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
בין 10-7 ביום יום ברכב ריק \ כביש , ועד 30 בטיול קשוח עם רכב מלא.
שים לב להוראות של היצרן, אסור לנסוע עם כריות ריקות, 7-5 זה המינימום.
יש לי מדידות לחץ לכל הגלגלים ( כולל הרזרבי) אז הוספתי גם מדידה של הכריות.
דרך אגב, לגבי ההערה שלך על גבהים.
אני מקבל הפרש דומה ( 2-2.5 ס''מ לרכב ריק, ולמעלה מ 4 ס''מ לרכב עמוס) אבל צריך לשים לב, שמנפחים, ברגע הראשון הרכב עולה מעט. שנוסעים קצת ( או מטלטלים את הרכב) הוא עולה לגובה "הסופי".
זה לא מנגנון למשחקי גובה בשטח, אבל זה מונע שקיעה תחת משקל.
תתחדש.
תעמיס את המקרר לעומס מלא ותנפח את הכריות עד שהרכב מתאזן מחדש. זה הלחץ.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תעמיס את המקרר לעומס מלא ותנפח את הכריות עד שהרכב מתאזן מחדש. זה הלחץ.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkאחבר את הנגרר ואז אאזן אתה מתכוון
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
כן... משום מה התיקון האוטומטי חשב שפה מעמיסים מקררים...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לאביזר הזה מחובר מדחס ומערכת לוויסות לחץ?
אחבר את הנגרר ואז אאזן אתה מתכוון
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
1- תיזהר לא לעבור את הלחץ המותר.
2- שים לב למה שכתבתי על הזמן שלוקח למערכת להתייצב. יכול להיות שצריך לעבוד קצת אחרת.
- תוציא את האוויר וסע עם רכב ריק - תבדוק את הגובה של הרכב.
- תחבר את הנגרר, תנפח ללחץ מקסימלי, סע כמה דקות, ותמדוד (אם תעשה בסדר הפוך, קודם לנפח אח"כ לחבר נגרר, זה יתאזן מהר יותר).
במידה ואתה רוצה להמשיך ליותר מדוייק, תמשיך מפה (רק תזכור, אחרי כל שינוי בלחץ, לפני המדידה, צריך לנסוע).
1- תיזהר לא לעבור את הלחץ המותר.
2- שים לב למה שכתבתי על הזמן שלוקח למערכת להתייצב. יכול להיות שצריך לעבוד קצת אחרת.
- תוציא את האוויר וסע עם רכב ריק - תבדוק את הגובה של הרכב.
- תחבר את הנגרר, תנפח ללחץ מקסימלי, סע כמה דקות, ותמדוד (אם תעשה בסדר הפוך, קודם לנפח אח"כ לחבר נגרר, זה יתאזן מהר יותר).
במידה ואתה רוצה להמשיך ליותר מדוייק, תמשיך מפה (רק תזכור, אחרי כל שינוי בלחץ, לפני המדידה, צריך לנסוע).100% תודה
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.