צפייה בגרסה מלאה : קיה אקסיד\טויוטה האצ'בק\מאזדה 3 הצ'בק-מתקשה לבחור
היי,
בעוד מספר חודשים אני מתכנן למכור את הקורולה 2017 סדאן שלי ולרכוש רכב חדש.
הרכב יירכש עם הלוואה עומדת מביטוח לאומי (=הנחה במיסי רכב המוטלים במכס על רכב הנכנס לישראל)
אי לכך, אני מחויב לרכוש רכב חדש בלבד.
עשיתי נסיעות מבחן על כל הדגמים שציינתי בכותרת.
בכולם הרגשתי נוח .
כשהרכב גבוה מדי (כמו ה3008 לדוגמא) , קשה לי להיכנס פנימה , אני מעדיף גובה ממוצע של משפחתית ומוכן להתאמץ קצת על מנת לשבת טיפה גבוה יותר בהמשך.
אני אוהב לשבת גבוה , בקורולה שלי אני מעלה את המושב כמעט עד הסוף.
המושב האחורי במאזדה הכי צפוף אך 2 ילדים נראה לי יסתדרו בו בצורה טובה .
משום מה בטויוטה אין מיזוג למושבים האחוריים .
תא המטען שהכי אהבתי היה באקסיד-יש נקודות עגינה לרשת , שקע 12V והוא המרווח מכולם.
מבחינת סביבת נהג -הרכבים נראה לי דומים ולכל אחד יש את הייחוד שלו-
בקיה הישיבה מעט יותר גבוהה
במאזגה ישנה הרגשה כאילו נמצאים בAUDI
בטויוטה המושבים מצויינים, מושבי ספורט אבל אין להם תמיכה לגב תחתון (בקיה יש תמיכה לגב תחתון ולמאזדה יש תמיכה בירך)
בנהיגה קיה ומאזדה הפגינו עליונות ביציאה מהמקןם אבל בטויוטה הרגשתי שהמתלים רכים וזה מצויין כי הרכב עתיד להיות חצי מהזמן שלו בתוך העיר .
הגיר בקורולה רועש בהתחלה אך כעבור פחות משנייה הרעש נעלם והאוטו ממשיך בזרימה חלקה ובטוחה.
אני מחפש נסיעה כמה שיותר רגועה וחלקה , ין לי כוונה להתחרות במישהו על הכביש .
במאזדה בידוד הרעשים טוב יחסית אבל היא הרגישה נוקשה בעיר במעבר על בורות קטנים.
באקסיד לעומת 2 היפניות יש גיר רובוטי ואני חושש מהתחממות הגיר בפקקים , תוואי הנסיעה שלנו כולל לא מעט פקקים תבעיקר בשעות הערב
אם דגם האוונסיס היה נמכר ,הייתי בכיף הולך עליו , בנסיעת מבחן שעשיתי על האוונסיס בזמנו הרגשתי בידוד מוחלט מהכביש ושקט בסלון למרות שבנסיעת המבחן היו 4 אנשים באוטו .
לצערי אופנת הג'יפונים גרמה לרכבי המנהלים להיעלם .
אני מחליף רכבים כל 4 שנים וחשוב לי לקנות רכב שיהיה לו ביקוש גם בעתיד .
אני מתגעגע לאוקטביה שהייתה רכב מעולה למשפחה עד לרגע שהתחילו להופיע התקלות המרובות ברכב.
כדי ליהנות מאמינות מקסימלית ,נרכשה הקורולה (שחוץ מ-3 טיפולים שגרתיים לא בקרה במוסך) .
האוונסיס לא נרכשה בזמנו כי נאלצתי לעשות טרייד אין על האוקטביה (שלא הצלחתי למכור עצמאית במשך חצי שנה ) והפסדתי הרבה כסף.
אשמח אם תוכלו לעזור בסוגיה הלא פשוטה .
תודה למגיבים
מהאפשרויות הנ"ל רק אחת מתאימה חלקית לניק שלך...
אין לי מספיק ידע בכדי לתת תשובה רצינית לסוגיה, צר לי
אם אתה אוהב לנהוג, תוותר על הקורולה.
בין השתיים האחרות, זה עניין של טעם, גישה שונה מנוע גדול וגיר פלנטרי, מול טורבו ורובוטי.
נשמע לי שה3 יותר תתאים לטעמך וחששותיך, יותר ללכת על בטוח.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
היי,
בעוד מספר חודשים אני מתכנן למכור את הקורולה 2017 סדאן שלי ולכוש רכב חדש.
הרכב יירכש עם הלוואה עומדת מביטוח לאומי אי לכך, אני מחויב לרכוש רכב חדש בלבד.
עשיתי נסיעות מבחן על כל הדגמים שציינתי בכותרת.
בכולם הרגשתי נוח .
כשהרכב גבוה מדי (כמו ה3008 לדוגמא) , קשה לי להיכנס פנימה , אני מעדיף גובה ממוצע של משפחתית ומוכן להתאמץ קצת על מנת לשבת טיפה גבוה יותר בהמשך.
אני אוהב לשבת גבוה , בקורולה שלי אני מעלה את המושב כמעט עד הסוף.
המושב האחורי במאזדה הכי צפוף אך 2 ילדים נראה לי יסתדרו בו בצורה טובה .
משום מה בטויוטה אין מיזוג למושבים האחוריים .
תא המטען שהכי אהבתי היה באקסיד-יש נקודות עגינה לרשת , שקע 12V והוא המרווח מכולם.
מבחינת סביבת נהג -הרכבים נראה לי דומים ולכל אחד יש את הייחוד שלו-
בקיה הישיבה מעט יותר גבוהה
במאזגה ישנה הרגשה כאילו נמצאים בAUDI
בטויוטה המושבים מצויינים, מושבי ספורט אבל אין להם תמיכה לגב תחתון (בקיה יש תמיכה לגב תחתון ולמאזדה יש תמיכה בירך)
בנהיגה קיה ומאזדה הפגינו עליונות ביציאה מהמקןם אבל בטויוטה הרגשתי שהמתלים רכים וזה מצויין כי הרכב עתיד להיות חצי מהזמן שלו בתוך העיר .
הגיר בקורולה רועש בהתחלה אך כעבור פחות משנייה הרעש נעלם והאוטו ממשיך בזרימה חלקה ובטוחה.
אני מחפש נסיעה כמה שיותר רגועה וחלקה , ין לי כוונה להתחרות במישהו על הכביש .
במאזדה בידוד הרעשים טוב יחסית אבל היא הרגישה נוקשה בעיר במעבר על בורות קטנים.
באקסיד לעומת 2 היפניות יש גיר רובוטי ואני חושש מהתחממות הגיר בפקקים , תוואי הנסיעה שלנו כולל לא מעט פקקים תבעיקר בשעות הערב
אם דגם האוונסיס היה נמכר ,הייתי בכיף הולך עליו , בנסיעת מבחן שעשיתי על האוונסיס בזמנו הרגשתי בידוד מוחלט מהכביש ושקט בתא בתא המטען למרות שבנסיעת המבחן היו 4 אנשים באוטו .
לצערי אופנת הג'יפונים גרמה לרכבי המנהלים להיעלם .
אני מחליף רכבים כל 4 שנים וחשוב לי לקנות רכב שיהיה לו ביקוש גם בעתיד .
אשמח אם תוכלו לעזור בסוגיה הלא פשוטה .
תודה למגיבים
אישתי נוהגת בטויוטה האצ׳בק 2019.
צריכת דלק מצויינת 22-24 קילומטר לליטר.
נוחה, שקטה, איכות הרכבה טובה.
ישיבה מאוד נמוכה. כניסה ויציאה לאנשים גבוהים או עם בעיות גב לא מאוד נוחות.
בהאצ׳בק ספציפית אין פיתחי מיזוג מאחור. בשאר הדגמים - יש.
בהצלחה
לא הרגשתי שהישיבה בהאצ'בק בטויוטה הייתה ממש נמוכה .
"שאר הדגמים" הכוונה לסדאן ולסטיישן ?
בהונדה סיוויק למשל אני מיד מרגיש שהכיסא נהג נמוך מדי כי כשאני יוצא מהרכב יש כאב חד בברך שמאל (שנעלם כעבור כמה שניות לאחר היציאה מן הרכב).
באקסיד מעט התאמצתי על מנת להיכנס לאוטו אך בהמשך הישיבה הדי זקופה (שמאוד נוחה לי) מפצה על המאמץ הקטן .
להבדיל מהאקסיד , בסקודה קאמיק הכניסה הייתה מאוד קשה עבורי , לא וויתרתי לעצי ובסופו של דבר הצלחתי להיכנס
ציפיתי שבתוך הסקודה ארגיש שאני יושב ממש גבוה אך בפועל הרגשתי שאני יושב בקורולה שלי.
המושב בקאמיק היה מורם עד הסוף , מה שיצצר פער תפיסתי גדול אף יותר בין הקושי להיכנס לרכב לישיבה בו.
בגלל שאתה מחליף כל 4 שנים וחשוב לך הביקוש, תישאר עם טויוטה
לא הרגשתי שהישיבה בהאצ'בק בטויוטה הייתה ממש נמוכה .
"שאר הדגמים" הכוונה לסדאן ולסטיישן ?
כן.
ה c-hr של טויוטה גבוהה יותר, לא הרבה יותר יקרה ובאותו אורך פחות או יותר.
מערכת ההנעה זהה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
גם אני סבלתי מתקלות חוזרות ונישנות עם האוקטביה וברחתי לאמינות של הקורולה.
לאחרונה ובעצת הפורום, בחרתי באקסיד.
יופי של רכב, עדין אוסף רשמים.
מבטיח לכתוב חוות דעת מפורטת בעוד מספר שבועות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפותח השירשור:
1. אם אהבת את האקסיד אך פחות את הכניסה והיציאה, שקול את הסיד 5 דלתות שנמוכה יותר אך זהה עם המנוע והגיר, אם כי מגיעה רק בגרסה פשוטה לארץ, אני עם הסיד סטיישן שמוצלחת מאוד שעובדת קשה אצלי כבר 30000 קמ ב4 חודשים, בפקקים ובכביש המהיר וללא בעיות גיר עד כה.
2. מבחינת יכולת מכירה עתידית שחשובה לך, הנבואה ניתנה לשוטים אך סביר לצפות שיהיה קל יחסית למכור מזדה3 5 דלתות פרטית עם מנוע 2 ליטר וגיר פלנטרי.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אכן , הנבואה לשוטים ובכל זאת באקסיד יש את החבילה השלמה ,אבל, פעם אחת כבר סבלתי מהגיר וההמנוע TSI ואני חושש לנסות שוב.
בדומה לאקסיד ,גם לסקאלה יש חבילה טובה למשפחה אבל שוב פעם ,הגיר והמנוע .
אם קיימת אפשרות לשדך גיר פלנטרי למנוע והיבואן בארץ ישכיל להביא כזה דגם ביום מן הימים , יהיה לדעתי להיט מכירות .
עד אז ,עדיף ללכת על בטוח ,לפחות כל עוד הרכב פרטי ולא ליסינג .
הלוואי שכל מי שרוכש או רכש את האקסיד רק יהנה מהרכב והמוסכים יפשטו את הרגל מפאת חוסר תקלות ברכב הזה :)
כן.
ה c-hr של טויוטה גבוהה יותר, לא הרבה יותר יקרה ובאותו אורך פחות או יותר.
מערכת ההנעה זהה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
מכיוון שהפח אשפה על גלגלים הזה הוזכר בדיון אני חייב לתת את האינפוט עליו. נסעתי עליו כמה עשרות אלפי ק"מ.
פח אשפה על גלגלים!
לא נוסע, צפוף, אין שדה ראיה לשום מקום, ובגאז' קטן. מי שיושב מאחור בכלל נמצא בכוך קלסטרופובי.
נקודה אחת בלבד לזכותו- יחסית לטויוטה השקיעו בעיצוב החיצוני.
התלבטתי בין הטויוטה chr לאקסיד.
בדיעבד, לא היתה צריכה להיות התלבטות, האקסיד עולה עליו בכל פרמטר (למעט צריכת דלק)
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.carcost.co.il/deals/deal/2166/טויוטה-קאמרי-LE-היברידי-2500-אוטומטי-2020
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
ממה שתיארת אני הייתי הולך על מזדה CX3 ואם היא גבוהה לך אז CX30 (שהיא בעצם 3 טיפה יותר גבוהה)
אמינות של גיר פלנטרי ומנוע אטמוספרי, שמירת ערך טובה ותחושה של רכב "קצת" יותר פרימיום בהשוואה לשאר ההקבוצה.
מה שכן, צריכת הדלק גבוהה משמעותית מההיברידיות וכנראה גם מהרובטיות.
אין מושלם
ליאור
Cx30 מעט גבוהה, דומה לאקסיד.
בדגם הסדאן וההצ'בק לא היה קושי כלל הן בכניסה והן ביציאה.
הסדאן מאוד פופולרי בליסינג.
מכאן ההעדפה להאצ'בק.
מעניין אם למאזדה יש יבואן מקביל?
לטויוטה יש את אוטומקס, ממה שבדקתי, הרכישה דרך היבואן המקביל משתלמת יותר.
קראתי על התחממות הגיר ברכבי קיה בדגמים הראשונים (מ- 2016)
התקלה חזרה על עצמה בדגמים שונים ,למעט הדגם עם המנוע ההיברידי .
אם זה המצב והכל תלוי באלת המזל עם הגיר הזה, אין הצדקה לרכבים המודרניים של הקוריאנים .
זה בסדר אם מחפשים סיבה ורציונל להעדפה של מותג מועדף.
אבל חבל שתתועד כאן אמירה לא מדוייקת שתתטעה קוראים עתידיים.
אם תחפש, ברשת, אתה תמצא אמירות דומות כמעט לכל דגם, על איזו שהיא בעייה שנופחה מעבר לשכיחות שלה על ידי אותו בעלים שסבל ממנה.
במספרים הגדולים: בארגון בו אני עובד יש נסיון מצויין עם הקיות למרות הגיר הרובוטי, ומדובר על כמות רבה של רכבים.
בכלל שים לב כמה הן נפוצות בציי רכב כגון בזק, ייס וכו' שם הרכבים עובדים קשה.
אישית צברתי קרוב ל200000 קמ על הגיר הרובוטי של קיה בשנים האחרונות וללא שיהוק.
לפני כן עם הרובוטי של האוקטביה, אצלי לא הייתה בעייה.
בפוקוס הרובוטית אכן הגיר כשל לקראת החזרת הרכב, עד אז תיפקד יפה, אם כי שם בוודאות יש בעייה תכנונית.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
ציינתי משהו שמצאתי על הגיר מהדורות הראשונים שלו .
אני לא מנסה להצדיק או להחמיר עם מותג או דגם כלשהו , אם זה הרושם , הוא מוטעה .
סה"כ אני רוצה המלצה בין הרכבים שציינתי בפתיחה ואני אסיר תודה לכל תגובה במסגרת השרשור .
אני הייתי לוקח מאזדה 3. בזכות חויית הנהיגה וכי אני אוהב לשבת נמוך.
אתה לא מחפש חויית נהיגה ורוצה תנוחת נהיגה זקופה ככל שאפשר ברכב שאינו באמת גבוה, אז לך על בטוח - קורולה.
אם הרצון ל suv קטן.. יצאה 2008 חדשה, נראית פצצה.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
25-06-20, 12:59
https://www.carcost.co.il/deals/deal/2166/טויוטה-קאמרי-LE-היברידי-2500-אוטומטי-2020
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לא יודע אם לביא התכוון להציג כאן את אופציית הקאמרי או את אופציית הקנייה מקארקוסט.
לגבי האחרונה: הרכב האחרון שקניתי הוזמן מהם. סיוט. לא הייתי חוזר על זה איתם, וכחתול שנכווה כנראה גם לא עם שאר חברות התיווך.
גם יבואן מקביל נחשב לחברת תיווך?
אצל היבואן המקביל יש קורולה סדאן ברמת גימור דומה לרמת הגימור לימיטד (הבכירה) של היבואן הרשמי.
היבואן המקביל הוא אוטומקס.
חנן-ג'יפולוג
28-06-20, 11:08
אני לא יודע מהי ההתנהלות שלהם, אבל אם הם מייבאים בעצמם רכבים הם בוודאי לא חברת תיווך.
התנאים של אוטומקס נראים מעניינים
קצת מפחיד אותי שיש כלמיני" אותיות קטנות"
הם מוכנים להתחייב בכתב על האחריות יצרן שהרכב מקבל (היות ומדובר ברכישה שבה מעורב ביטוח לאומי).
רוב השבוע הרכב ישמש לבית - עבודה
מראש לציון לנתבג.
ונסיעות קצרות לסידורים בסופי שבוע.
מדי כמה חודשים ניסע לצפון, כמו כן, אוהבים לנסוע ל"על האש" ביער (יכל להמליץ על יער המוסיקה שנמצא ליד מתקן אדם-מקום מסודר עם שולחנות גדולים, מתקן למנגל, שירותים מסודרים ואפילו ישנן אטרקציות לילדים).
לפעמים אוהבים בלי סיבה מיוחד, לנסוע לים לראות את השקיעה.
האם רכישת קיה נירו היברידית תצדיק את עצמה לעומת מאזדה 3 מבחינת חסכון בעלויות דלק?
האם רכב היברידי יקר יותר מבחינת עלויות אחזקה?
ככלל, ההנחה שאני מקבל על רכבים היברידיים, קטנה יותר מאשר על רכב עם מנוע בנזין. (מיסי רכב היברידי כיום נמוכים יותר מאשר מיסי רכב בנזין)
בחודש אוגוסט מיסי הרכבים ההיברידיים צפויים לעלות וקרוב לוודאי שהכדאיות הכלכלית לרכישת רכב היברידי תגדל.
בינתיים עשיתי נסיעות מבחן על קורולה סטיישן ו-סדאן .
בסטיישן הרגשתי נסיעה איכותית יותר משום מה, הרי זה רכב כמעט זהה וההבדל היחיד הוא בנפח תא המטען והצורה (הסטיישן ממש מדליקה לדעתי).
בפועל- הסטיישן מתמודדת קצת יותר טוב עם פסי האטה ועדיפה על הסדאן מבחינת בידוד רעשים.
היות ואין לי כוונה לישון באוטו או להוביל מקררים :) אין ממש הצדקה לרכוש את הסטיישן.
בנוסף , עשיתי נסיעת מבחן על קיה נירו -
היתרון הגדול ביותר הוא המידות של הרכב - הדגם משחזר את הונדה ג'אז ומצליח להיות קטן מבחוץ ומרווח מאוד מבפנים.
החסרונות הגדולים-
כיסא נהג גרוע שגרם לי לכאבי גב בסיום נסיעת המבחן.
זמזום מוזר בזמן האטה , בידוד רעשים ממוצע ותא מטען קטן (אפילו קטן מהקורולה שיש לי כרגע וזה חיסרון משמעותי).
וכן, הייתי שוב פעם בסוכנות מאזדה וגיליתי משהו ממש מוזר-
בשלושת הדגמים -מאזדה 3 סדאו\האצ'בק וה-CX30
כאשר הזזתי את סוכך השמש לכיוון חלון הצד (של דלת הנהג) , קבלתי מכות באזור המצח ואזור הרכה .
כשהעלתי את כיסא הנהג עד הסוף למעלה, לא הרגשתי שאני יושב נמוך .
מה שכן, בנסיעת מבחן על ההאצ'בק הרגשתי צפוף ולא אהבתי את ההרגשה .
גם אני סבלתי מתקלות חוזרות ונישנות עם האוקטביה וברחתי לאמינות של הקורולה.
לאחרונה ובעצת הפורום, בחרתי באקסיד.
יופי של רכב, עדין אוסף רשמים.
מבטיח לכתוב חוות דעת מפורטת בעוד מספר שבועות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מעניין לקרוא חוות דעת על הקיה
תודה מראש 👍
הודעה 24:
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2E com%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D11 5393&share_tid=115393&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
לאחר נסיעת מבחן באקסיד.
מצד אחד, מושב הנהג חוויה ענקית
רחב, תומך ואפילו נראה יפה.
מצד שני, המתלים קשיחים מדי וכל מעבר על פסי האטה, לא מרגיש נוח.
והגיר אמנם חלק מה אוקטביה מלפני כמה שנים
אך עדיין לא חלק (ולא יהיה חלק כל עוד לא יוסיפו מנוע חשמלי כמו שעשו בנירו).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.