צפייה בגרסה מלאה : התלבטות בין פראדו בנזין לפאגרו Q בנזין
היי חברים . בדרך לרכישת רכב השטח הראשון שלי בתקציב של 50 אלף ₪. נסועה מוערכת 6-7 אלף ק"מ בשנה .מכיוון שאין בכוונתי לנסוע הרבה הבנתי שיש עדיפות לרכב בעל מנוע בנזין פשוט וזול יותר להחזקה. שאלתי היא על מה עדיף ללכת , פראדו בנזין עד מודל 2003 או פאגרו Q עד 99. מי משניהן אמינה יותר, עבירה יותר בשטח וזולה יותר לאחזקה. אשמח אם תאירו את עיני לעוד נקודות חשובות שלא ציינתי. מטרתי המרכזית היא רכב ליום יום בנסיעה מוערכת של 15 ק"מ וירדה לטיולי שטח אחת לחודש עם עבירות בינונית עד קשה , מעלה עשוש, המרזבה אך לא שטח טכני קשה .אשמח לעזרתכם. תודה.
אם מדובר בארוך, אז לא פשוט למצוא אחד שמור.
קצרים כבר יש יותר רכבים למרות שגם קשה למצוא שמור.
בכל מקרה, הפראדו עדיף על פאג'רו Q בכביש ובשטח.
בהצלחה
רענן
geva dover
28-06-20, 08:28
הייתי בסרט שלך עד לפני כמה ימים. 50 אלף הוא תקציב בעייתי מכיוון שפראדו בנזין שמור ומטופל עולה מעל 60 ופאגרו קיו הם כבר ישנים אבל ניתן למצוא סביב ה 45.
בטח ראית את הפראדו הבנזין הארוכה הכחול ביד 2, אני אחסוך לך את הנסיעה והיא צריכה המוןןןןןןןןןןן השקעה ולכן היא לא שווה גם 45...
ההמלצה שלי זה לך על הפאגרו Q אם אתה מכוון לארוך, הפראדו בתקציב הזה הן לא 100 וגם אם כל המכני פיקס אז יש לך עוד עשיריה לשפוך על שיפורים כי הן בתולות בתקציב הזה
בהצלחה ואם יש לך שאלות אתה מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי
ברוך הבא,
כאשר מדברים על רכבי שטח מזדקנים, לטעמי הרבה יותר חשוב מצב הרכב הספציפי ואיך תוחזק על ידי בעליו הקודמים. ההשפעות על הנקודות שציינת יהיו הרבה יותר משמעותיות מאשר בחירת יצרן הרכב.
כמו רבים לפניך, כנראה שבקרוב תשאל לגבי סוג רכב נוסף ותתיעץ לגבי הזדמנות נוספת וכו', עד שלא את הכלה המתאימה.
יש לנו בראש פורום בהתייעצות לפני רכישה של רכב שטח שרשור נעוץ עם שאלון. נסה לענות תשובות קצרות חיוביות על כל השאלות ואולי תוכל לקבל הצעות המתאימות לך יותר.
נשלח מהנייד
שניהם יעשו את מרזבה/עשוש ומעלות דומים ללא בעיה ולכן אני מציע לך לא להתעכב על מי יותר טוב בשטח כי שניהם עונים על הדרישה ולהתמקד יותר ברכב שאתה מתחבר אליו ובאקזמפלר השמור ביותר שתמצא בתקציב ללא קשר אם הוא טויוטה או מיצובישי
ה-q זול יותר לרכישה ויש יותר מבחר אבל הוא גם ישן יותר וכבר מצריך 2 טסטים בשנה
בתקציב של 50k
יש גם גרנד ויטרה
ג'יפ ליברטי
ואולי עוד כלים שיהיו צעירים ב5-10 שנים ועם 200k קמ פחות ויהיו נוחים יותר לאחזקה ולנסיעה ועדיין יטפסו את מרזבה ועשוש
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תודה רבה לכל המשיבים. אכן שקלתי את הליברטי כאופציה, השאלה אם יש נעילה טובה לרכב במחיר סביר , לא ARB ב 10₪ ?
תודה רבה לכל המשיבים. אכן שקלתי את הליברטי כאופציה, השאלה אם יש נעילה טובה לרכב במחיר סביר , לא ARB ב 10₪ ?יש אוטומטיות.
היי נמרוד. עלות למיטב ידיעתך ? יבוא אישי או קניה בארץ ? מי מבצע התקנה? ומה טיבה ? תודה מראש.
במחיר הזה - תרחיב את החיפוש עוד קצת.
אני לא מכיר מישהו, למשל, שקנה טרופר והצטער על זה. החלקים בטוח יותר זולים וזה רכב שמזדקן בכבוד.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני בהחלט מכיר, אבל לא אומר שכשקונים רכב מיתיישן אין סיכוי ליפול על רכב לימון מכל תוצרת.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
שניהם יעשו את מרזבה/עשוש ומעלות דומים ללא בעיה ולכן אני מציע לך לא להתעכב על מי יותר טוב בשטח כי שניהם עונים על הדרישה ולהתמקד יותר ברכב שאתה מתחבר אליו ובאקזמפלר השמור ביותר שתמצא בתקציב ללא קשר אם הוא טויוטה או מיצובישי
ה-q זול יותר לרכישה ויש יותר מבחר אבל הוא גם ישן יותר וכבר מצריך 2 טסטים בשנה
בתקציב של 50k
יש גם גרנד ויטרה
ג'יפ ליברטי
ואולי עוד כלים שיהיו צעירים ב5-10 שנים ועם 200k קמ פחות ויהיו נוחים יותר לאחזקה ולנסיעה ועדיין יטפסו את מרזבה ועשוש
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
גרנד ויטרה כהמלצה בשרשור התלבטות בין פראדו ל Q?
גרנד ויטרה כהמלצה בשרשור התלבטות בין פראדו ל Q?הגרנד ויטרה עונה לדרישות והוא בנוסף צעיר ורענן מפראדו ועוד יותר מ-p ואמין וזול לאחזקה משניהם. אז למה לא בעצם?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
גרנד ויטרה כהמלצה בשרשור התלבטות בין פראדו ל Q?
הוא גם שם את המרזבה ועשוש באותו המשפט.
הויטרה שלי היתה בשניהם
אם הדרישות ישתנו אולי גם ההמלצה תשתנה אבל אם זו הדרישה אז הויטרה מועמדת ראויה
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הוא גם שם את המרזבה ועשוש באותו המשפט.יש כאלה שעושים אותם עם ג"ו ואפילו דור 3.
אבל ג"ו דור 2 עם נעילה וצמיגי שטח יכולה לעשות הרבה. עדיין צריך להיות נהג מנוסה וטוב. לנהג מתחיל שרוצה את היעדים הללו כנראה שעדיף את הרכבים היותר חזקים.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
יש כאלה שעושים אותם עם ג"ו ואפילו דור 3.
אבל ג"ו דור 2 עם נעילה וצמיגי שטח יכולה לעשות הרבה. עדיין צריך להיות נהג מנוסה וטוב. לנהג מתחיל שרוצה את היעדים הללו כנראה שעדיף את הרכבים היותר חזקים.
Sent from my SM-G970F using Tapatalkיש משהו בדבריך
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
יש כאלה שעושים אותם עם ג"ו ואפילו דור 3.
אבל ג"ו דור 2 עם נעילה וצמיגי שטח יכולה לעשות הרבה. עדיין צריך להיות נהג מנוסה וטוב.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
הדבר היחיד שבעייתי במרזבה הוא הסכנה.
המדרגה הזו לא שונה במהותה מעשרות נקודות אחרות במגב או מאות אחרות בארץ, למעט הסיכוי ליפול על הראש.
בכל מסלול אחר אין למדרגה כזו שם ותואר.
עשוש זה אתגר אחר לגמרי.
הדבר היחיד שבעייתי במרזבה הוא הסכנה.
המדרגה הזו לא שונה במהותה מעשרות נקודות אחרות במגב או מאות אחרות בארץ, למעט הסיכוי ליפול על הראש.
בכל מסלול אחר אין למדרגה כזו שם ותואר.
עשוש זה אתגר אחר לגמרי.מסכים במאה אחוז לגבי מרזבה. מבחינה טכנית קצת מאתגר הבעיה האמיתית זו סכנת התהפכות.
לגבי עשוש לא ירדתי לסוף דעתך
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הדבר המשפיע ביותר על יכולת השטח של רכב הוא גודל הצמיג.
לטייל בישראל, במדבר, רצוי ביותר צמיגים 31, או 30 במינימום.
כל דבר פחות מזה - סתם מלחמה מיותרת. אפשר, בטח אפשר. הכל אפשר. אבל למה לנסות אם יש מבחר מספיק גדול של רכבי שטח 'בגודל אמיתי''?
ויש גם יוצאים מהכלל (סמוראי וג'ימני) אבל הם קטנטנים וקלילים.
בקיצור.. הבנאדם מכוון למקום נכון. לומר שג"ו תהיה תחליף ראוי? זה רק יגרום לעגמת נפש כשיבין שזה אוטו שלא באמת מתאים למדבר, למרות יתרונותיו הרבים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
נעלבתי עכשיו עד עמקי נשמתי בשם כל בעלי הדיסקו שלא הגדילו ב1.90₪
יודע מה...?? גם דיסקברי שנוסע על זיתים זה מצחיק. (אבל לפחות יש לו שני סרנים והשילדה שלו מספיק רחוקה מהסלעים גם כמו שהוא.)
ואם אתה רוצה לשים אותו באותה קבוצה כמו ג"ו.... זה באמת מעליב... (-;
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
גרנד ויטרה כהמלצה בשרשור התלבטות בין פראדו ל Q?
גם אם מישהו יתלבט בין חמור לסוס , תוצע גראנד ויטארה ולא פרד ....
כנראה מישהו חושב שצבירת הודעות מזכה בצ'ק או מדליה בחציון השנתי או שנה לחברות.
אין מה לעשות, זה המחיר שצריכים לשלם עקב העלמותו של "הצהוב".
רענן
הדבר המשפיע ביותר על יכולת השטח של רכב הוא גודל הצמיג.
לטייל בישראל, במדבר, רצוי ביותר צמיגים 31, או 30 במינימום.
כל דבר פחות מזה - סתם מלחמה מיותרת. אפשר, בטח אפשר. הכל אפשר. אבל למה לנסות אם יש מבחר מספיק גדול של רכבי שטח 'בגודל אמיתי''?
ויש גם יוצאים מהכלל (סמוראי וג'ימני) אבל הם קטנטנים וקלילים.
בקיצור.. הבנאדם מכוון למקום נכון. לומר שג"ו תהיה תחליף ראוי? זה רק יגרום לעגמת נפש כשיבין שזה אוטו שלא באמת מתאים למדבר, למרות יתרונותיו הרבים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkמסכים שגודל גלגל הוא הגורם המשמעותי ביותר בעבירות.
ויחד עם זאת, 17 ויטרות דור ג' עברו את עשוש ללא דרמה בטיול מועדון לפני שנתיים. אתה כבר מבין שהיו בהן נהגים מכל סוג כולל בעלי ניסיון דל
והמרזבה גם לא אתגר לויטרה. להגיד שגלגל 30-31 הוא המינימום למדבר כי זה "גודל אמיתי לרכב שטח" זה פשוט לא נכון (אולי פעם זה היה נכון אני לא יודע). למעט מספר מעלות קשוחים במיוחד, שבילי המדבר פתוחים בפניי ולא בגלל שאני איזה נהג עילוי. אני ממש לא. את השיטה שלי אפשר ללמד ב-3 דקות
כמו שהג'ימני שוקל טון פחות מהג'מוסים על גלגל 26-7 אז הויטרה שוקלת חצי טון פחות על גלגל 28.5.
גלגל 31 הוא מועדון מכובד שאני מקווה להצטרף אליו בעתיד. הוא מוסיף לך שקט נפשי ודרגות חופש על השביל. במיוחד אם אתה חסר ניסיון. אבל הוא ממש לא הכרחי כדי לטייל במדבר
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.