צפייה בגרסה מלאה : קומפרסור חזק לשטח ובעיות טעינה.
היי,התקנתי בגיפ ליברטי קומפרסור בהתקנה קבועה
ב14 וולט הוא צורך משהו כמו 75 אמפר
מתח השיא שלו הוא 90 אמפר והוא מגיע לזה רק שהרכב לא מונע או שמתח המצבר יורד.
לאחרונה בזמן הניפוח הקצר שמתי לב שנורת הטעינה דולקת,
עקבתי אחרי המתח בתוכנת TURQUE ושמתי לב שהוא מגיע גם ל11.5 אם לא לוחצים על הגז.
המצבר 62אמפר ואלטרנטור 136 אמפר
האם יש תקלה באלטרנטור ?עבר שיפוץ לפני פחות משנה,הקומפרסור הזה מותקן גם ברכבים קטנים כמו גימיני והנורת טעינה לא דולקת אצלהם.
andy.shaked
28-06-20, 15:51
נשמע כמו בעייה של וסת טעינה, שווה גם לעקוב אחרי המינוסים מהאלטרנטור למצבר ולשלדה
ואת הקומפרסור הזה לא כדאי להפעיל מבלי שהרכב לא התניע והאלטרנטור בעבודה
המדען המטורף
לא נראה לי בעייתי. האלטרנטור לא אמור לספק את שיא הצריכה שלו בסל"ד סרק, והמצבר עוזר לו.
תתנחם בזה שנורית הטעינה שלך אמינה [emoji846]
אפשר לקבל קישור לקומפרסור ?
היי,התקנתי בגיפ ליברטי קומפרסור
קודם כל, חרא אוטו. זה לא ג'יפ אמיתי. אני לא יודע בכלל - יש להם ארבע על ארבע? למיטב הבנתי עדיף יפני. מעבר לזה- זה דווקא נתון הגיוני. עקרונית אמור לנוע בין 13.0 ל 14.2 ויכול לרדת גם עד 11 עם המון צרכנים.
ועם זאת חשוב לציין: לא. נורת הטעינה בפירוש לא אמורה להופיע. להערכתי עליך לבדוק את הווסת
לא בטוח שאני מבין את השאלה.
אתה מצפה שהאלטרנטור יתן מעל 75A בסרק?
איך אתה יודע כמה הוא צורך? איך מדדת?
מצטרף לשאלה של נדב, איזה קומפרסור?
ועם זאת חשוב לציין: לא. נורת הטעינה בפירוש לא אמורה להופיע. להערכתי עליך לבדוק את הווסת
על סמך מה אתה קובע את זה ?
אם מתח המצבר ירד ל- 11.5v זה לגמרי הגיוני בעיני שהנורה תדלק - כי באמת באותו הזמן אין טעינה.
אם כבר יש חשוד כלשהו במשוואה הזו זה יהיה המצבר שאולי כבר עייף, ואולי מצבר טרי יותר היה שומר על מתח גבוה יותר. אני פחות בקיא במספרים, אולי זיו/דורון ידעו.
חנן-ג'יפולוג
28-06-20, 17:54
לא נראה לי בעייתי. האלטרנטור לא אמור לספק את שיא הצריכה שלו בסל"ד סרק, והמצבר עוזר לו.
תתנחם בזה שנורית הטעינה שלך אמינה [emoji846]
אפשר לקבל קישור לקומפרסור ?
+1
3
עדכון מעניין, אין קשר לקומפרסור בסופו של דבר! עד לפני כמה זמן היה עובד בסדר גמור ולא מדליק נורה, מסתבר שכל הצרכנים באוטו עובדים בסרק זה קורה גם (מזגן, מערכת, אורות), הוחלף אלטרנטור לאחד חדש ובדיוק אותה התופעה,רצועה גם חדשה ומתוחה היטב
+1
3
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1227550957451433&id=469336949939508
גם צעד ישראלי וגם אלי טמבור מוכרים אותו
- - - Updated - - -
לא בטוח שאני מבין את השאלה.
אתה מצפה שהאלטרנטור יתן מעל 75A בסרק?
איך אתה יודע כמה הוא צורך? איך מדדת?
מצטרף לשאלה של נדב, איזה קומפרסור?
עם מד זרם dc צבת
על פניו נראה בדיוק אותו קומפרסור מהשרשור השני
Sent from my iPhone using Tapatalk
עדכון מעניין, אין קשר לקומפרסור בסופו של דבר! עד לפני כמה זמן היה עובד בסדר גמור ולא מדליק נורה, מסתבר שכל הצרכנים באוטו עובדים בסרק זה קורה גם (מזגן, מערכת, אורות), הוחלף אלטרנטור לאחד חדש ובדיוק אותה התופעה,רצועה גם חדשה ומתוחה היטב
מינוס בדקת?
משהו לא נראה לי הגיוני ב75A. זאת גם צריכה מאוד גבוהה למדחס (50% יותר מהARB הכפול), וגם החוטים, לפי מה שרואים בתמונה, פשוט דקים מידי.
משהו לא נראה לי הגיוני ב75A. זאת גם צריכה מאוד גבוהה למדחס (50% יותר מהARB הכפול), וגם החוטים, לפי מה שרואים בתמונה, פשוט דקים מידי.
על התוית פרטים של הקומפרסור של Tmax שדומה מאד חיצונית רשום צריכה מירבית בעומס של 45אמפ, ואכן נשרף פיוז של 30, ופיוז 50 מחזיק מעמד.
כשהמקרר היה מחובר לאותו המצבר, אז בהפעלת הקומפרסור במקביל למקרר עם מנוע בסל״ד סרק המקרר התנתק.
בהעלאת סל״ד לא הייתה בעיה.
75 נשמע גבוה מאד.
אתם זוכרים שזה כמו הכי גדול של tmax, אבל עם שני ראשים נכון? לא יודע מה זה אומר על המנוע (הייתי מצפה ממוצר סיני שיעבוד על אותו מנוע, אבל לכו תדעו). יש מצב שגם הצריכה כפולה.
אתם זוכרים שזה כמו הכי גדול של tmax, אבל עם שני ראשים נכון? לא יודע מה זה אומר על המנוע (הייתי מצפה ממוצר סיני שיעבוד על אותו מנוע, אבל לכו תדעו). יש מצב שגם הצריכה כפולה.
עד כמה שאפשר לשפוט מהתמונה החוטים שם לא יותר עבים 20AWG. אם עובר בחוט כזה 75A, הוא יתחמם לרמה שהבידוד ישרף, תוך כמה שניות.
מצאתי את המפרט של הקומפרסור הזה. אכן כתוב 90A MAX. הזוי שדבר כזה יוצא מהמפעל עם חוטים דקים כ"כ.
כל צרכן שלוקח 90A יכול לגרום למנורת טעינה להידלק. צריך אלטנרנטור גיבור.
andy.shaked
05-07-20, 12:36
ועדיין זה עובד בעשרות רכבים, ומצליח לנפח יותר מרכב אחד.
לדעתי 90A זה רק פיק בהתנעה
המדען המטורף
ועדיין זה עובד בעשרות רכבים, ומצליח לנפח יותר מרכב אחד.
לדעתי 90A זה רק פיק בהתנעה
המדען המטורף
צריכת הזרם של קומפרסור היא ביחס ישר להתנגדות המכנית שהוא מרגיש. במילים אחרות, הפיק הראשוני הוא לא הבעיה.
איחור בתגובה, פספוס שלי
אני חשמלאי ויש לי ציוד מדידה כמו שצריך, הקומפרסור נמדד עם מד זרם צבת בזמן ניפוח היה על 75 אמפר, שהוא סתם עובד באוויר ולא מחובר לצמיג צורך 45 אמפר...
כמובן שחיברתי אותו עם חוט עבה ולא עם המקורי שמגיע,למרות שבהנחה שהקומפרסור עובד עשרים שניות על כל גלגל אין סיבה שהחוט ישרף.. דרך אגב עבד אצלי תקופה עם פיוז 80 ושהמתח התחיל לרדת ביחד עם נורת מצבר לכיוון ה12 הזרם עלה לכיון ה90 ושרף את הפיוז
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.