צפייה בגרסה מלאה : תמונה הזויה שרצה בוואטסאפ
מישהו מכיר/שמע?
129903
- - - Updated - - -
129904
boaz avrahami
29-06-20, 22:05
הכי מתאים לו בתור מריצה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לא הזוי, תופעה מוכרת בדיפנדר ודיסקו 1 עקב מוטות רדיוס כושלים. רצוי ומומלץ לחזק.
בדיסקו 2 זה כבר שונה לגמרי.
אתה מכיר אישית מישהו שברח לו סרן? אני לא. וראיתי דיפנדרים שעברו התעללויות קשות מאוד. עד כדי שלדות שנשברו מהעומס.
תסתכל על הג'אנט האחורי, הוא נכנס במשהו, או שמשהו נכנס בו.
במאמר מוסגר, כן ראיתי רכבים שהגיעו למצב שבו הבורג של הרדיוס השתחרר להם עד ממש כריכה שתיים לפני הסוף.
six 4 life
29-06-20, 22:16
הבעלים לא חיזק מוטות רדיוס לפני שנגנב הדיפנדר.
אתה מכיר אישית מישהו שברח לו סרן? אני לא. וראיתי דיפנדרים שעברו התעללויות קשות מאוד. עד כדי שלדות שנשברו מהעומס.
תסתכל על הג'אנט האחורי, הוא נכנס במשהו, או שמשהו נכנס בו.
במאמר מוסגר, כן ראיתי רכבים שהגיעו למצב שבו הבורג של הרדיוס השתחרר להם עד ממש כריכה שתיים לפני הסוף.
המכה בג'נט יכולה להיות מהפגיעה בבודי או בשלדה אחרי ההתנתקות
אתה מכיר אישית מישהו שברח לו סרן? אני לא. וראיתי דיפנדרים שעברו התעללויות קשות מאוד. עד כדי שלדות שנשברו מהעומס.
תסתכל על הג'אנט האחורי, הוא נכנס במשהו, או שמשהו נכנס בו.
במאמר מוסגר, כן ראיתי רכבים שהגיעו למצב שבו הבורג של הרדיוס השתחרר להם עד ממש כריכה שתיים לפני הסוף.אני מכיר. ובדיפנדר כמעט חדש (וואוו.. זה היה מזמן... כשהיו דיפנדרים חדשים)
שיחרור איטי של הבורג m20 ובסוף הסרן עוזב את השילדה.... מזל שבשטח ובמהירות נמוכה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אתה מכיר אישית מישהו שברח לו סרן? אני לא. וראיתי דיפנדרים שעברו התעללויות קשות מאוד. עד כדי שלדות שנשברו מהעומס.
תסתכל על הג'אנט האחורי, הוא נכנס במשהו, או שמשהו נכנס בו.
במאמר מוסגר, כן ראיתי רכבים שהגיעו למצב שבו הבורג של הרדיוס השתחרר להם עד ממש כריכה שתיים לפני הסוף.
אני לא כותב אם אני לא מכיר, וכאלה שנישבר, לא בורג משוחרר ולא בטיח.
לא רואה פה שום בעיה. לנעול מרכזי ולהמשיך בנסיעה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא רואה פה שום בעיה. לנעול מרכזי ולהמשיך בנסיעה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
טלפטיה. חשבתי בדיוק אותו דבר.
אסף- לשחרור של בורג התייחסתי. אגב, זה קורה הרבה יותר ברכבים שבהם בסוף כל יום "מחזקים" את האום. מי שנוסע באוטו ושומע דפיקות כל האצה/בלימה ולא הולך לבדוק מה הולך, ובכן....
נדב- חידשת לי. עברו תחת ידי עשרות (אם לא יותר) דיפנדרים. מעולם לא נשבר רדיוס. התעקם ממכה בסלעים? כן. נשבר ככה סתם? לא מכיר. איזה חלק שם קורס?
לגבי מכה מהבודי שפוגעת ככה בג'אנט, בצמיג 32 שמנופח לכביש? קשה לי להאמין. היית אומר שהדריישאפט עף ועשה את זה? אולי עוד הייתי קונה (אבל כשזה קורה, הוא בד"כ לא מגיע לשם, אלא פוגע ברדיוסים או באגזוז).
שימו לב שיש חבטה משמעותית וקריעה בדופן בצד הגלגל שנפגע.
יש מצב שהקריעה התחילה בגלל תאונה מהצד, פגיעה הגלגל והדופן בעמוד/משאית/ משהו מספיק חזק לעקם גאנט.
אם זה היה במהירות נסיעה בכביש פתוח, זה לגמרי יכול להתחיל תגובת שרשרת של קריעת כל הסרן מהרכב.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200630/3222cafb6ad4892abc57eb5d58bcda78.jpg
בפורום אחר ראיתי שהלילה נגנב דיפנדר מהרצליה (נדב השימשוני).
כבר מחפשים חלקי חילוף...
...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200630/2827f455e9918e915a1cc977747f283c.jpg
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
לא הזוי, תופעה מוכרת בדיפנדר ודיסקו 1 עקב מוטות רדיוס כושלים. רצוי ומומלץ לחזק.
בדיסקו 2 זה כבר שונה לגמרי.אותו דבר בדיוק
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אותו דבר בדיוק
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
מה אותו דבר? מוטות רדיוס אחורי בדיסקו 2?
זהו שלא.
מה אותו דבר? מוטות רדיוס אחורי בדיסקו 2?
זהו שלא.הבעיה של מוטות משתחררים
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
נדב- חידשת לי. עברו תחת ידי עשרות (אם לא יותר) דיפנדרים. מעולם לא נשבר רדיוס. התעקם ממכה בסלעים? כן. נשבר ככה סתם? לא מכיר. איזה חלק שם קורס?
לגבי מכה מהבודי שפוגעת ככה בג'אנט, בצמיג 32 שמנופח לכביש? קשה לי להאמין. היית אומר שהדריישאפט עף ועשה את זה? אולי עוד הייתי קונה (אבל כשזה קורה, הוא בד"כ לא מגיע לשם, אלא פוגע ברדיוסים או באגזוז).
מוט רדיוס. אחרי שחטף מכה ונישבר.
מקרה אחר זה אחרי הגבהה ומתלה שעובד הרבה, המוט המקורי בדיסקו 1 ודיפנדר דק מידי.
היה לי גם סירטון של עוד דיסקו אחר, אם תרצה אחפש ואשלח לך בוואץ אפ.
129914
- - - Updated - - -
הבעיה של מוטות משתחררים
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אמרתי, בדיסקו 2 המתלה בנוי אחרת....
אחרי שחווים כשל כזה משדרגים לכאלה, או מחזקים את הקיים... אפשרות א' עדיפה לדעתי.
129915129916
מוט רדיוס. אחרי שחטף מכה ונישבר.
מקרה אחר זה אחרי הגבהה ומתלה שעובד הרבה, המוט המקורי בדיסקו 1 ודיפנדר דק מידי.
היה לי גם סירטון של עוד דיסקו אחר, אם תרצה אחפש ואשלח לך בוואץ אפ.
129914
- - - Updated - - -
אמרתי, בדיסקו 2 המתלה בנוי אחרת....טוב אם אתה אומר
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אז הטעות שלי. אני הבנתי שאתה מדבר על תופעה על מוטות שנשברים ספונטנית.
אז הטעות שלי. אני הבנתי שאתה מדבר על תופעה על מוטות שנשברים ספונטנית.
הכל טוב.
טוב אם אתה אומר
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
לא מאמין?
קח תמונה של מוט רדיוס אחורי דיסקו 2(המוטות זהים אחורה וקדימה) ושחק "מצא את ההבדלים". יש עוד הבדלים במתלה עצמו, ב 2 אין זרוע A למשל.
129918
הכל טוב.
לא מאמין?
קח תמונה של מוט רדיוס אחורי דיסקו 2(המוטות זהים אחורה וקדימה) ושחק "מצא את ההבדלים". יש עוד הבדלים במתלה עצמו, ב 2 אין זרוע A למשל.
129918אני מאמין רק מדבר מניסיון
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אני מאמין רק מדבר מניסיון
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
למה הכוונה?
למה הכוונה?שנשבר לנו בדיסקו 2 בורג של הזרוע שמאל
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
שנשבר לנו בדיסקו 2 בורג של הזרוע שמאל
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
או.קיי הבנתי.
הבורג נשבר, לא הזרוע. זה בורג ארוך שמחזיק את כל הבוקסה הבודדת של הרדיוס לשילדה.
ברגים יכולים להישבר מהרבה סיבות, סגירה לא במומנט הנכון(כמו למשל עם פטיש אוויר שמפתלת את הבורג).
בורג כזה שניתקע שם ולא נותן למתלה לעבוד(בדרך כלל יהיו רעשים גם), הכוח שמופעל עליו זה כמו חוט ברזל כשאין לך קטר אז שמכופפים אותו עד שניגזר.
או שפשוט בורג כבר עייף והיה צריך להחליף.... וכדאי כבר את כולם.
הלכתם רחוק עם פגמי תכנון אבל לדעתי הגאנט המעוקם עם הפגיעה התואמת בפח באותו הצד הם הרמז לגורם התאונה.
הלכתם רחוק עם פגמי תכנון אבל לדעתי הגאנט המעוקם עם הפגיעה התואמת בפח באותו הצד הם הרמז לגורם התאונה.
תסתכל טוב, הפגיעה בג'אנט המפונצ'ר זה גלגל ימין, הסרן הסתובב אחורה לפי התושבות.
תסתכל טוב, הפגיעה בג'אנט המפונצ'ר זה גלגל ימין, הסרן הסתובב אחורה לפי התושבות.
לי זה נראה כמו גלגל שמאל.
תסתכל שוב על הסרן.
אף החזיר פונה פנימה/קדימה וגם תושבות הרדיוס=גלגל שמאל.
?
לא צריך להסתבך, זה לנדרובר זוכרים? הביצה לא באמצע. אף החזיר יכול לפנות גם לצד שני, אם מסובבים את הסרן, אבל....
הדיפ בצד ימין,
תושבות הרדיוס למטה
תושבת תמך ה-a למעלה
לכן הוא לא מסובב, והמכה בצד שמאל.
(אלא אם זאת תמונת סלפי הפוכה.... אבל אז ההגאים של הרכבים והמספרים גם היו הפוכים ;) ).
תודה לך ווטסון ידידי...
נראה שפקק מילוי השמן נמצא בחלק התחתון של הביצה במקום בעליון... 🤔
מעבר לעניינים הטכניים (החשובים והמעניינים) חידת מקום ?
מי מזהה את המיקום בו צולמו התמונות?
?
מי מזהה את המיקום בו צולמו התמונות?
לדעתי רואים את ההרודיון ברקע
נשלח מהנייד
לא רואים את המספר אבל זה בשטחי C
סיכוי גדול שזה רכב שלהם שאולי הורכב מכמה רכבים
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
לדעתי רואים את ההרודיון ברקע
נשלח מהנייד
אכן, נראה שהרכב הגיע מכיוון תקוע לכיוון ירושלים.
מדובר בעליה לא קלה ובעקומה.
הרכב נשבר - סמוך לכפר חרמלה שקיבל את שמו מהצמח חרמל ובעברית שבר לבן (http://www.kalanit.org.il/%d7%a9%d7%91%d7%a8-%d7%9c%d7%91%d7%9f-%d7%9b%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%99%d7% 9d-%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%90%d7%99%d7%99%d7% 9d-%d7%95%d7%9e%d7%a0%d7%92%d7%a0%d7%95%d7% a0/) .
לי זה נראה יותר כמו שבר ירוק
לגבי הדיפנדר הנ"ל ... נאמר לי שהקורונה פיניון בסרן האחורי נתפס
וזה הגיוני מפני שהסרן הקדמי ממשיך בפעולה , כך שסביר להניח שמישהו עשה שם משהו לא נכון בתוך הביצה
הרכיבו נעילה או ביצעו שיפוץ ועשו עבודה גרועה
נדב ש... :
לא הזוי, תופעה מוכרת בדיפנדר ודיסקו 1 עקב מוטות רדיוס כושלים. רצוי ומומלץ לחזק.
בדיסקו 2 זה כבר שונה לגמרי.
אינני יודע מאיפה הקביעה והאירועים הללו שאתה מביא ... זאת ממש לא תופעה מוכרת ...ה-4 - 6 מקרים ששמעת ולא בדקת למה ומדוע הם קרו ....כמו שקבעת תחילה :
נראה שפקק מילוי השמן נמצא בחלק התחתון של הביצה במקום בעליון... 🤔
.אתה ממהר לשפוט ולקבוע ...קח אוויר תרגיע .. ...לקחת נזקים ואירועים שקורים בעקבות אדיוטיזם וטימטום של אנשים ולהשליך את זה על רכבים ועל חלקים ...זה מצטלם טוב אבל הזוי . הדיסקו הירוק שהעלת כאן ...רוב הסיכויים שהקפיצים הללו לא מתאימים לרכב ולא הותקנו כראוי מתערב איתך שהוא שיחק עם מוטות הרדיוס הבולמים והקפיצים ...כבר ראיתי כמה חמורים שהתקינו דרופקיט ושמו רצועות להחזרת הקפיץ במקום קונוס או בולם באורך לא מתאים לקונוס או ששמו את הקונוס למטה במקום למעלה .
מוט רדיוס המקורי לא נשבר !!!! ...אולי מתעקם ו....צריך להיות קצת כשרוני לעשות זאת להישבר??? דיייי תפסיקו ללכלך על האנגלים ולפסול ... מוטות רדיוס של דיפנדר ודיסקו 1 לא נשברים.... אם מוט רדיוס נשבר ..שיחקו בו !!!! חיממו אותו או ריתכו בו חיזוקים ..... בקיצור עשו משהו מטומטם .!
מוט רדיוס מתנתק....מישהו שיחק בו ועשה עבודה חרא ...
לגבי הדיפנדר הנ"ל ... נאמר לי שהקורונה פיניון בסרן האחורי נתפס
וזה הגיוני מפני שהסרן הקדמי ממשיך בפעולה , כך שסביר להניח שמישהו עשה שם משהו לא נכון בתוך הביצה
הרכיבו נעילה או ביצעו שיפוץ
זו לא סיבה לתלישת סרן מהרכב.
לגבי הדיפנדר הנ"ל ... נאמר לי שהקורונה פיניון בסרן האחורי נתפס
וזה הגיוני מפני שהסרן הקדמי ממשיך בפעולה , כך שסביר להניח שמישהו עשה שם משהו לא נכון בתוך הביצה
הרכיבו נעילה או ביצעו שיפוץ ועשו עבודה גרועה
נדב ש... :
לא הזוי, תופעה מוכרת בדיפנדר ודיסקו 1 עקב מוטות רדיוס כושלים. רצוי ומומלץ לחזק.
בדיסקו 2 זה כבר שונה לגמרי.
אינני יודע מאיפה הקביעה והאירועים הללו שאתה מביא ... זאת ממש לא תופעה מוכרת ...ה-4 - 6 מקרים ששמעת ולא בדקת למה ומדוע הם קרו ....כמו שקבעת תחילה :
נראה שפקק מילוי השמן נמצא בחלק התחתון של הביצה במקום בעליון... 🤔
.אתה ממהר לשפוט ולקבוע ...קח אוויר תרגיע .. ...לקחת נזקים ואירועים שקורים בעקבות אדיוטיזם וטימטום של אנשים ולהשליך את זה על רכבים ועל חלקים ...זה מצטלם טוב אבל הזוי . הדיסקו הירוק שהעלת כאן ...רוב הסיכויים שהקפיצים הללו לא מתאימים לרכב ולא הותקנו כראוי מתערב איתך שהוא שיחק עם מוטות הרדיוס הבולמים והקפיצים ...כבר ראיתי כמה חמורים שהתקינו דרופקיט ושמו רצועות להחזרת הקפיץ במקום קונוס או בולם באורך לא מתאים לקונוס או ששמו את הקונוס למטה במקום למעלה .
מוט רדיוס המקורי לא נשבר !!!! ...אולי מתעקם ו....צריך להיות קצת כשרוני לעשות זאת להישבר??? דיייי תפסיקו ללכלך על האנגלים ולפסול ... מוטות רדיוס של דיפנדר ודיסקו 1 לא נשברים.... אם מוט רדיוס נשבר ..שיחקו בו !!!! חיממו אותו או ריתכו בו חיזוקים ..... בקיצור עשו משהו מטומטם .!
מוט רדיוס מתנתק....מישהו שיחק בו ועשה עבודה חרא ...
סבבה אגוזים. העיקר שאתה רגוע...
לגבי הדיפנדר הנ"ל ... נאמר לי שהקורונה פיניון בסרן האחורי נתפס
וזה הגיוני מפני שהסרן הקדמי ממשיך בפעולה , כך שסביר להניח שמישהו עשה שם משהו לא נכון בתוך הביצה
הרכיבו נעילה או ביצעו שיפוץ ועשו עבודה גרועה
נדב ש... :
לא הזוי, תופעה מוכרת בדיפנדר ודיסקו 1 עקב מוטות רדיוס כושלים. רצוי ומומלץ לחזק.
בדיסקו 2 זה כבר שונה לגמרי.
אינני יודע מאיפה הקביעה והאירועים הללו שאתה מביא ... זאת ממש לא תופעה מוכרת ...ה-4 - 6 מקרים ששמעת ולא בדקת למה ומדוע הם קרו ....כמו שקבעת תחילה :
נראה שפקק מילוי השמן נמצא בחלק התחתון של הביצה במקום בעליון... 🤔
.אתה ממהר לשפוט ולקבוע ...קח אוויר תרגיע .. ...לקחת נזקים ואירועים שקורים בעקבות אדיוטיזם וטימטום של אנשים ולהשליך את זה על רכבים ועל חלקים ...זה מצטלם טוב אבל הזוי . הדיסקו הירוק שהעלת כאן ...רוב הסיכויים שהקפיצים הללו לא מתאימים לרכב ולא הותקנו כראוי מתערב איתך שהוא שיחק עם מוטות הרדיוס הבולמים והקפיצים ...כבר ראיתי כמה חמורים שהתקינו דרופקיט ושמו רצועות להחזרת הקפיץ במקום קונוס או בולם באורך לא מתאים לקונוס או ששמו את הקונוס למטה במקום למעלה .
מוט רדיוס המקורי לא נשבר !!!! ...אולי מתעקם ו....צריך להיות קצת כשרוני לעשות זאת להישבר??? דיייי תפסיקו ללכלך על האנגלים ולפסול ... מוטות רדיוס של דיפנדר ודיסקו 1 לא נשברים.... אם מוט רדיוס נשבר ..שיחקו בו !!!! חיממו אותו או ריתכו בו חיזוקים ..... בקיצור עשו משהו מטומטם .!
מוט רדיוס מתנתק....מישהו שיחק בו ועשה עבודה חרא ...
לא שמועות, מנסיון אישי.
הריתוך המקורי של ההברגה במוט הרדיוס (בצד השלדה), התפרק לי תוך כדי נסיעה (במעלה דקלים, בירידה). פשוט ריתוך לא טוב. מזל שהייתי במהירות 0. לא רוצה לחשוב מה היה קורה במהירות גבוהה יותר.
אוי ווי
חברים
אדיוטיזם וטמטום הם תופעה נפוצה מאוד, ועדיין, התוצאה פה הזויה לגמרי.
רצו ברשת עוד תמונות - הסרן גם התעקם בצורה קשה. כנראה מכה רצינית ביותר.
רצו ברשת עוד תמונות - הסרן גם התעקם בצורה קשה. כנראה מכה רצינית ביותר.
תעלה לכאן..
נכנס ב-אי תנועה?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.