צפייה בגרסה מלאה : Fuel filter 2 micron כמערכת משנית
היי
חושב כבר תקופה על מערכת נוספת לפילטר סולר לרכב.
הכוונה שלי להשאיר את הפילטר הקיים ( 10 micron) ולהוסיף פילטר דלק נוסף של 2 micron.
יש המון דוגמאות שלא מומלץ לבצע התקנה זו מכיוון שזה מורידה "כוח" למערכת דלק.
ויש דיווחים ששוללים את זה.
לדוגמא
https://www.youtube.com/watch?v=JYb4qzvvDZo
האם משהו התקין מערכת כזו?
ככלל, אני מציע לא להתערב במערכת הדלק המקורית.
ואם אנחנו מדברים על מסילה משותפת - המסנן המיקרוני המקורי הוא חלק מהמערכת.
אם המטרה היא להגן מפני טינופת במיכל הדלק - אפשר ואף כדאי להוסיף מסנן גס של 15 או 30 מיקרון, לספיקה גדולה, מהסוג שגם מפריד מים, לפני המסנן המיקרוני המקורי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ככלל, אני מציע לא להתערב במערכת הדלק המקורית.
ואם אנחנו מדברים על מסילה משותפת - המסנן המיקרוני המקורי הוא חלק מהמערכת.
אם המטרה היא להגן מפני טינופת במיכל הדלק - אפשר ואף כדאי להוסיף מסנן גס של 15 או 30 מיקרון, לספיקה גדולה, מהסוג שגם מפריד מים, לפני המסנן המיקרוני המקורי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkלכן החשש שלי.
בעיקרון הוראות יצרן כל 20k ~~
אני מחליף כל 7k בכל זאת רכב בשטח שנוסע 50 ביום ~~ זה כמו 350 .
מקבל את מה שאתה אומר
ובכל זאת מה החשש שיכול לקרות ?
המסנן המקורי מספיק טוב מבחינת דרגת הסינון.
תוספת של מסנן עדין אחריו תיצור מפל לחץ נוסף שאולי יהיה גדול מדי עבור המשאבה.
ולא יתרום לסינון לכלוך גס ולהפרדת מים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
המסנן המקורי מספיק טוב מבחינת דרגת הסינון.
תוספת של מסנן עדין אחריו תיצור מפל לחץ נוסף שאולי יהיה גדול מדי עבור המשאבה.
ולא יתרום לסינון לכלוך גס ולהפרדת מים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ראה הודעה ראשונה ששלחתי - הוא מראה שאין מפל לחץ (גם עם 3 פילטרים
מקדם פילטר ( פילטר מקורי - ולאחריו שתי מסננים של 2 מיקרון)
כשהם נקיים אין מפל לחץ....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.