PDA

צפייה בגרסה מלאה : ספר רכב לגרנד ויטרה 2005



snir_ben_ami
02-07-20, 18:08
אז התחדשתי לי בגרנד ויטרה 2005 קצר.
הרכב הגיע ללא הספר רכב, יש למישהו קובץ לשלוח לי?
ואשמח גם לשיתופים בקשר למחלות ידועות/דברים שמומלץ לשים לב אליהם וכמובן לטיפים מכם בעלי הגרנד ויטרה

תודה :)

asypeer
02-07-20, 19:03
תעשה חיפוש בפורום..
בגדול - דיפרנציאל קדמי פריך מאלומיניום, מסרק הגה רגיש. כל מנגנון השילוב מבוסס הוואקום.

קישור לFSM

https://www.dropbox.com/sh/b46xp4cd4yd1puh/AAAjmI_8tl60sMBh4hqGI1ria?dl=0

Sent from my iPhone using Tapatalk

שמעון.פ
02-07-20, 21:15
כל מנגנון השילוב מבוסס הוואקום.

לא וואקום. להיפך. דחיסה.
יש קומפרסור שדוחס אוויר למנגנון משלב בדיפרנציאל.

asypeer
02-07-20, 21:16
צודק ^ - התבלבלתי עם הג׳ימני.
הדיאפרגמה שם דולפת. אם כבר מחליפים דיפ׳ קדמי לברזל אז אפשר להיפטר מנקודת החולשה הזאת.


Sent from my iPhone using Tapatalk

snir_ben_ami
03-07-20, 00:31
צודק ^ - התבלבלתי עם הג׳ימני.
הדיאפרגמה שם דולפת. אם כבר מחליפים דיפ׳ קדמי לברזל אז אפשר להיפטר מנקודת החולשה הזאת.


Sent from my iPhone using Tapatalk

לפי מה שהבנתי זה סיפור די יקר, סביבות ה 7000 ש"ח


שאלה נוספת, כשאני משולב ל 4H בפנייה שמאלה יש תקתוקים מהסרן הקדמי והתנגדות חזקה בהגה, מה זה יכול להיות?

asypeer
03-07-20, 00:32
ציריה
התנגדות בהגה זה נורמלי כשאתה משולב, תנסה למשוך ולנענע את הציריה, אתה תרגיש אם היא שבורה לפי החופש אל מול הציריה השניה.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gershon
03-07-20, 06:49
http://gershon.ucoz.com/index/suzuki/0-10

איל מ
03-07-20, 08:52
מה שאסיפר אמר וגם:
אני מאוד מקווה שאת הבדיקה שלך אתה לא עושה על אספלט.

erezgur
03-07-20, 10:16
שאלה נוספת, כשאני משולב ל 4H בפנייה שמאלה יש תקתוקים מהסרן הקדמי והתנגדות חזקה בהגה, מה זה יכול להיות?
חשוב לעשות בדיקות עם שילוב 4X4 כאשר אתה לא על אספלט אלא למשל על דרך עפר.

Gershon
04-07-20, 09:56
ובנוסף עם ציוד שאמר לך-מה עובד עכשיו

-->