PDA

צפייה בגרסה מלאה : הדיון על ה-גראנאדייר - לנד רובר דיפנדר החדש לא לטעמכם? קבלו הצצה ליורש אפשרי אמיתי



bezzat
04-07-20, 20:06
כתבה מ YNET
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/BJtOhwiCL

מכירים ? משהו

מעוניין לקנות בעוד.... 20 שנה :)

איל מ
04-07-20, 20:33
תסתכל בשרשור על ההשקה של הדיפנדר 2020.
לפי חלק מרואי השחורות, אם תזכה לראות אחד כזה, זה יהיה בייבוא אישי של איזה ג'יי לנו ישראלי.

grand
04-07-20, 21:04
אם לנדרובר לא יתבעו אותם קודם על העתקה וזכויות יוצרים.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

איל מ
04-07-20, 21:12
כבר תבעו.
והפסידו.

השמועות מספרות שבשלב ההוכחות, החבר'ה של הגרנאדיר הציגו תמונות של דיפנדר ושל גרנאדיר שחונים מעל יריעת קרטון במשך כמה ימים.
אחרי שהקרטון של הגרנאדיר יצא יבש, לא נותר להרכב השופטים אלא לפסוק פה אחד כי לא מדובר בהעתקה....

המשוטט
04-07-20, 21:15
אם לנדרובר לא יתבעו אותם קודם על העתקה וזכויות יוצרים.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalkתבעו והפסידו
מסתבר שלנד רובר יגואר לא רשמו את התצורה כקניין רוחני

https://www.cityam.com/jim-ratcliffe-wins-jaguar-land-rover-challenge-over-defender-shape/

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

המשוטט
04-07-20, 21:40
עוד מכונאי שדי מסכם את הנושא

https://youtu.be/UHKj_gxMomI

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

asafk
04-07-20, 22:02
אני עוקב אחריהם כבר מאז ההכרזה על הפרוייקט.
אם זה לא יהיה רכב של 100000$ - כמו המתחרים שלו... - זה בהחלט יכול להיות אחד מרכבי השטח הבאים שלי.

מחכה לראות מה ייצא כשיגיע לשוק. ובעיקר אם יהיה יבואן נורמלי בישראל.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

omri_t
04-07-20, 22:17
לעולם לא אבין למה לנדרובר התעקשו להרוג את הדיפנדר....

DavidL
04-07-20, 22:22
פרויקט מדהים.....השובבים כבר שלחו אלי דף נחיתה שיווקי.
אולי המחליף של הקשיש הפנטסטי לא יהיה הטנדר המיתולוגי אלא הגראנדיר :)

lizard
04-07-20, 22:24
או וואו, עושה לי נעים בבטן.

רוצה!

DavidL
04-07-20, 22:35
לעולם לא אבין למה לנדרובר התעקשו להרוג את הדיפנדר....
גם אני.

zivo
04-07-20, 23:09
פרויקט מדהים.....השובבים כבר שלחו אלי דף נחיתה שיווקי.
אולי המחליף של הקשיש הפנטסטי לא יהיה הטנדר המיתולוגי אלא הגראנדיר :)

ולמה אתה לא חולק את הדף עם משתמשי ג'יפולוג???

asafk
04-07-20, 23:20
לנדרובר עשו טעות. עוד לפני שהם הרגו את הדיפנדר, הם לא השכילו לעשות איתו מה שמרצדס עשו עם ה G. הם לא ניסו להפוך אותו לרכב נחשק. כזה שמשלמים עליו מחיר מופרז כי הוא סמל סטטוס. אני רואה את הטיפוסים שנוהגים בגרסאות העל של ה G ותוהה האם סיפרו להם שזה נ"נ עם ריפודי עור לפני שהם שלחו את ההזמנה. אבל זה הצליח להם, וללנדרובר לא כי הם לא ניסו. אז הם לא הצליחו למכור ללקוחות פרטיים. כל אלה שעכשיו ייקנו גרנאדייר - לא קנו דיפנדר, כי הוא לא היה נחשק, וכי הוא סחב על הגב שלו תדמית אמינות בעייתית.
אז היו צריכים להרוג אותו. ולנדרובר שהוא יצרן מכוניות יוקרה לא מתחיל תכנון מאפס. הם לוקחים שם היסטורי (דיפנדר / דיסקברי / ריינג'רובר) ופלטפורמה קיימת מהמדף, ומחברים אחד ועוד אחד עם קישקושים מכל מיני סוגים ומה שיוצא מוכרים במאה אלף דולר.... ויש קונים. כי זה באמת מוצר מגניב.
ואז בא מישהו ואומר... רגע... אז *זה" מה שנשאר? אין יותר רכבי שטח-עבודה אמיתיים? (מזכיר לי רגע מסויים בשנות ה90 לאחר התפרקות כל הלהקות הישראליות הגדולות, שישבנו מדוכדכים ו'מישהו' אמר 'זהו? נשארנו רק עם אתניקס...??? ' )
אז בואו נעשה רכב שטח כמו שצריך להיות. והתחילו עם דף חלק ויצא... דיפנדר. אבל בנוי ממכללים איכותיים - הכי טוב שאפשר לקנות.
האם השלם יהיה טוב באמת? אני בטוח שהם ימכרו יפה מאוד ומקווה שלא יתמחרו גבוה מדי. בסוף המבחן האמיתי יהיה במוסכים. אז נחכה ונראה..

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

zivo
04-07-20, 23:23
אני עוקב אחריהם כבר מאז ההכרזה על הפרוייקט.
אם זה לא יהיה רכב של 100000$ - כמו המתחרים שלו... - זה בהחלט יכול להיות אחד מרכבי השטח הבאים שלי.

מחכה לראות מה ייצא כשיגיע לשוק. ובעיקר אם יהיה יבואן נורמלי בישראל.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

בבקשה, קיבלת בחצי מחיר - $50000

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/ineos-grenadier-2021

asafk
04-07-20, 23:25
גבוה אבל סביר. זה מחיר של גלדיאטור רוביקון.
יאללה לקנות. אני מחכה למשומשים הראשונים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

דרור ברלי
05-07-20, 02:25
לנדרובר עשו טעות. עוד לפני שהם הרגו את הדיפנדר, הם לא השכילו לעשות איתו מה שמרצדס עשו עם ה G. הם לא ניסו להפוך אותו לרכב נחשק. כזה שמשלמים עליו מחיר מופרז כי הוא סמל סטטוס. אני רואה את הטיפוסים שנוהגים בגרסאות העל של ה G ותוהה האם סיפרו להם שזה נ"נ עם ריפודי עור לפני שהם שלחו את ההזמנה. אבל זה הצליח להם, וללנדרובר לא כי הם לא ניסו. אז הם לא הצליחו למכור ללקוחות פרטיים. כל אלה שעכשיו ייקנו גרנאדייר - לא קנו דיפנדר, כי הוא לא היה נחשק, וכי הוא סחב על הגב שלו תדמית אמינות בעייתית.
אז היו צריכים להרוג אותו. ולנדרובר שהוא יצרן מכוניות יוקרה לא מתחיל תכנון מאפס. הם לוקחים שם היסטורי (דיפנדר / דיסקברי / ריינג'רובר) ופלטפורמה קיימת מהמדף, ומחברים אחד ועוד אחד עם קישקושים מכל מיני סוגים ומה שיוצא מוכרים במאה אלף דולר.... ויש קונים. כי זה באמת מוצר מגניב.
ואז בא מישהו ואומר... רגע... אז *זה" מה שנשאר? אין יותר רכבי שטח-עבודה אמיתיים? (מזכיר לי רגע מסויים בשנות ה90 לאחר התפרקות כל הלהקות הישראליות הגדולות, שישבנו מדוכדכים ו'מישהו' אמר 'זהו? נשארנו רק עם אתניקס...??? ' )
אז בואו נעשה רכב שטח כמו שצריך להיות. והתחילו עם דף חלק ויצא... דיפנדר. אבל בנוי ממכללים איכותיים - הכי טוב שאפשר לקנות.
האם השלם יהיה טוב באמת? אני בטוח שהם ימכרו יפה מאוד ומקווה שלא יתמחרו גבוה מדי. בסוף המבחן האמיתי יהיה במוסכים. אז נחכה ונראה..

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk


דיפנדר לא נחשק?
בכל העולם כולו מעריצים אותו. הוא רכב נחשק באבו-אבוה.

אבל כדי שרכב יהיה עוד יותר נחשק, סמל מעמד, כזה שיקסום ללקוחות העשירים באמת, אלה עם הטעם הרע באמת במכוניות, תכשיטים ונשים, כל מה שצריך זה בדיוק מה שמרצדס עשו - הרבה פאר מופרך, אלקטרוניקה מתקדמת והמון גאדג'טים, מבחר גדול יותר של יחידות כוח חזקות שכולל מנוע בנזין מוגזם עבור גרסת ביצועים חזקה ובעיקר - תג מחיר מפוצץ - כי בסופו של דבר מכוניות זה עולם של תדמיות ורוב האנשים לא באמת מבינים במכוניות והם שופטים מכונית רק לפי דבר אחד - כמה היא עולה. אם היא מגה-יקרה, היא הופכת לחלום. למשהו נחשק.

ולא שהדיפנדר היה זול אי פעם. אבל ביצועי המנועים המקוריים, אפעס.... והרעש, והנדסת האנוש, ותנוחת הנהיגה הבלתי אפשרית, והאוירה הספרטנית, ורמות האיכות והאמינות המפוקפקות... ואולי בכלל הביקוש לדבר הזה שנקרא "רכב שטח אמיתי" זה משהו שהולך ומצטמצם, הולך ונעלם?.... מכירות הרנגלר והג'ימני והטויוטה סדרה 70 מוכיחות שממש לא.

ומנגד - רקורד האמינות של ה-G האזרחי כבר שנים רבות לא טוב מזה של הדיפנדר כלל ועיקר ואולי אפילו להיפך. הוא הפך למפלצת מורכבת ומסובכת, אמינותו קלוקלת, עלויות תחזוקתו פסיכיות. דגמי העל שלו לא באמת מכוונים לשטח.... זה מפריע למישהו מרוכשיו?..... כשאתה אוליגרך/פרקליט-צמרת/זמר מזרחי נערץ/סוחר-סמים/סוחר-נשק/מגה-רועה-זונות/כדורגלן-על, שטח בתכל'ס לא באמת מעניין אותך וכדי לתחזק את תדמית המצליחן שלך אתה יכול להרשות לעצמך רכישת "ג'יפ-מרצדס" במיליון וחצי-שני מיליון שקל.... וההוצאה הזו עבורך מקבילה לעלות קופסת סיגריות עבורי.... ואתה ממילא לא לוקח את הרכב למוסך בעצמך וכל זה לא באמת מטריד אותך.

אגב - יש כמה וכמה יצרנים קטנים, סדנאות בוטיק, שמעוללים את הדברים הללו בדיוק לדיפנדר המקורי. לא שיפורים לשטח אלא לפאר ולהדר, עבור לקוח עשיר שרוצה משהו מיוחד בטעם רע במיוחד. מנוע מאוד חזק, ג'נטים עצומים עם צמיגי כביש בחתך נמוך מוגזם, המון עור ועץ ואלומיניום מוברש... חפשו קצת ברשת אצל Khan-Design ו-Overfinch הבריטים. או אצל Brabus הגרמנים ועוד שלל סדנאות אירופיות שמתמחות בדברים כאלה. השוק הזה קיים ופורח.

--------------------------

מאחורי הגרנדיר אין באמת דף חלק. אינאוס רצו להמשיך לייצר את הדיפנדר כמו שהוא ולרכוש את פס הייצור שלו בשלמותו - אבל לנדרובר סירבו. אז הם לא החליטו לייצר את רכב השטח הטוב ביותר מאפס אלא את הפרשנות שלהם לדיפנדר. כי גם אוהדי המתחרים כמו Jeep וטויוטה מחזיקים מהדיפנדר כמו שהוא, רכב שטח בנזונה וגם מאוד נחשק - הוא רק צריך להיות קצת יותר ידידותי למשתמש, יותר ביצועיסט ובעיקר - הרבה יותר אמין ואיכותי, שזה משהו שלנדרובר כנראה לא יודעים לעשות.

גם הגרנדיר נראה בנזונה. יפה הוא לא, משהו בפרופורציות שלו צורם לי, בעיקר בחרטום - אולי כי אני מחפש את הפרופורציות הקלאסיות של הדיפנדר, אבל כמו הדיפנדר והזיבאר וההאמר הצבאי וה-G, יופיו של הגרנדיר נמצא בכיעורו. לכאורה, כל מגרעות הדיפנדר אמורות לבוא על פתרונן בגרנדיר והוא עדיין דומה לדבר האמיתי. אז וואלה, הייתי שמח לשים עליו יד.


אבל לפני שאנחנו מתלהבים, רק כמה תהיות:

1. בהנחה (פרועה) שיגיע לכאן איכשהו, (אולי דרך ערוצי היבוא האישי...) 50K$ שם הופכים בקלות ל-500-600,000 שקל כאן. מחיר התחלתי, כן?... המנועים החזקים, קצת תוספות, והמחיר ירקיע עוד הרבה. כלומר כמו דיפנדר חדש.
2. האם מנועי ב.מ.וו המתוחכמים יודעים ואוהבים לתפקד בתנאי שטח קשים?... חום מטורף?... אבק קיצוני?... להסתדר עם שמנים ונוזלי קירור מפוקפקים, סולר מזוהם ובנזין קלוקל?
3. מה עם גיר ידני?....
4. מה גודל הגלגלים? האם הרכב ערוך לקבל צמיגים גדולים יותר?
5. מה עם שוק אפטרמרקט?.... אם לסרנים האיטלקיים שלו קיימים שדרוגים כמו מבחר יחסי העברה ונעילות וציריות מחוזקות?.... אפילו אנחנו הגדרנו פעם "רכב שטח אמיתי" כאחד כזה שאפשר לשפר ולשדרג ושקיים עבורו שוק אפטרמרקט גדול.

בקיצור, בעלי דיפנדר-ישן-אמיתי יקרים - תשמרו על אהובכם היטב. כי אני מהמר שאין ולא יהיה משהו דומה לו, לטוב ולרע. עם כל מגרעותיו, הוא בדרך להיות פריט אספנים מבוקש וכן - נחשק.

ד ו ר ו ן
05-07-20, 09:13
דיפנדר לא נחשק?
בכל העולם כולו מעריצים אותו. הוא רכב נחשק באבו-אבוה.
.

הוא נחשק בקבוצות נישה שלא מסוגלות להצדיק פס-ייצור.
ומרגע שלקוחות מוסדיים הזמינו פחות, אז נגמרה ההצדקה לייצור, להבדיל מ-G שהמשיך בציר המפואר הנפרד.

תראה כמה כסף לוקחים על סדרת heritage, שכל כולה דיפנדרים ישנים אבל בנויים מחדש ברמת הבורג, ועם חלקים תחליפים שאמורים לטפל בחוליים (נו טוב, פיצ׳רים..). של המקור.

טויוטה אומרת בגלוי שבלי שוק ממסדי-תעשייתי, (ובשקט בשקט גם בלי דגמי עולם שלישי ללא מגבלות איכות סביבה), סדרה 70 תפסיק להתקיים.

ג׳ימני?
מה הקשר שלו לסיפור?

nirs
05-07-20, 09:50
להערכתי, הגרנדיר, כמו הסנטנה, לא באמת יהווה תחליף נחשק.
אנשים עדין חולמים על הדיפנדרים ההם מהקאמל טרופי / מסעות באפריקה שקראו עליהם / ראו ב- national geographic.
בסופו של דבר זה הכל מסתכם בשיווק ותדמית.
75% מהדיפנדרים עדין קיימים (הם אמרו), שכחו להגיד מהו מצב הצבירה שלהם ולמה משמשים...


Sent from my iPhone using Tapatalk

DavidL
05-07-20, 10:59
לטויוטה נשאר רק ה 76 עם סרנים קשיחים והוא מצויד מאחור בקפיצי עלים..בנוסף לא ניתן לייצאו לאירופה וארצות הברית. אם הרכב החדש יהיה אמין כמו ה 76, נוח יותר ועם תקינה אירופאית ואמריקאית, על פניו פוטנציאל השוק שלו לא זניח.
אבל עם מנוע BMW וגיר אוטומטי 8 הילוכים של ZF הוא בוודאות יהיה נחות באמינותו מול ה 76 שגדל בארצות עולם שלישי.

ד ו ר ו ן
05-07-20, 11:22
לטויוטה נשאר רק ה 76 עם סרנים קשיחים והוא מצויד מאחור בקפיצי עלים..בנוסף לא ניתן לייצאו לאירופה וארצות הברית..
יש סדרה שלמה של 76/78/79 חד-קבינה/דבל קבינה, בסיסי, מפואר, מנוע 6טור בנזין/6טור דיזל בלי/עם טורבו/V8.. עם ארגז/בלי ארגז/עם/בלי נעילות ועוד ועוד.. ושוק אפטר מרקט גדול מאד בשווקים הרלוונטיים.
ואתה יכול לקבל כזה עכשיו מייצור 2020.
הרכב כן מגיע לאירופה, רק יקר רצח גם שם.

בקיצור,
(לא ״נשאר רק 76״, זה ליין שלם ש(בינתיים) חי וקיים (אז אפשר להמשיך להצדיק ליין של רכבים קשוחים כאלו, אז למה לנדרובר לא עדכנו והמשיכו את הדיפנדר?)

זה שהוא לא מגיע לארהב זה בעיקר מעיד על ארהב שטויוטה לא רואה בה שוק רלוונטי מול השינויים שצריך לעשות לשוק המקומי (וזה לא הרכב היחיד שנמכר בשאר העולם ואירופה ולא נכנס לארהב).
ארהב כארהב עושים הרבה רוח אבל בקנ״מ גלובלי הם לא כזה שחקן משמעותי מסתבר.

אז גם הגרנדייר התורן לדעתי לא יגיע לארה״ב ככ מהר והשוק שלו יהיה בעלי אמצעים אירופאים או ממסדי אם יהיה דגם בסיסי שיקרוץ לחברות תשתיות גדולות וארגוני NGO.
ואז באמת יהיה שמח ואולי תהייה עוד אלטרנטיבה.

איל מ
05-07-20, 11:32
כל מה שצריך עכשיו זה מישהו עם קשרים במג"ב, חברת חשמל, מנהל אזרחי וצהל שירים את הכפפה.
הלו!
רב"ט!!
כן כן, אתה. קום עכשיו מהכסא ותביא לכאן את המפקד שלך!

המשוטט
05-07-20, 12:18
כל מה שצריך עכשיו זה מישהו עם קשרים במג"ב, חברת חשמל, מנהל אזרחי וצהל שירים את הכפפה.
הלו!
רב"ט!!
כן כן, אתה. קום עכשיו מהכסא ותביא לכאן את המפקד שלך!,-)


Sent from my LG-H990 using Tapatalk

המשוטט
05-07-20, 12:24
אם זה קהל היעד שלהם ...אז מצבנו טובhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20200705/3433fe064bfa23b48930289445d4c068.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200705/14943f44b201c59f3a24528f49287eff.jpg

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

zivo
08-07-20, 14:38
He we go
הוא מנתח \ מסביר כמה נקודות מאוד יפה.
והכי יפה, בסוף הווידיאו, הוא ממש מתחנן לשים יד על אחד כזה, ממש מוכר את עצמו, למה הם צריכים לתת לו לבדוק את הרכב הזה :-)


https://www.youtube.com/watch?v=wicvbE1jy0Q

אומי5
08-07-20, 15:22
חסר לי דבר אחד מאוד בסיסי.
אפשרות לפתוח.
אין צירים לחלון הקדמי, ואני מניח שהפסים השחורים מתחת לחלון צד האחורי וסביב הגג הם קישוט.
ג'יפ למדו אחרי הJK לחזור לחלון נפתח, לא חבל שהם יזכרו בזה רק בדגם הבא ?

חוץ מזה, אני רוצה, גרסת טנדר, תודה.

המשוטט
08-07-20, 17:40
אם יהיה מקביל ל 130 שישקול 3501 קג זה יהיה נפלא....


בנתיים יש שמועות שהמפעל בווילס לא יקום ,כנראה שירכיבו אותו במפעל של סמארט בצרפת .

ובפורומים האנגלים כוס התה סוערת .....

גוברות הקריאות לא לקנות ...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

אומי5
09-07-20, 10:30
אוי יא ברוך, לקנות רכב בריטי שהורכב בצרפת, זה שילוב מפחיד של סיבוך ואמינות.
זה אפילו יותר גרוע מלקנות רכב אמריקאי שמיוצר בישראל.

המשוטט
09-07-20, 12:25
איך בריטי ?
שאסי אוסטרי
מנוע וטרנספר גרמני (bmw+zf)
וסרנים איטלקיים



Sent from my SM-G973F using Tapatalk

JohnnyEnglish
09-07-20, 13:10
לפי הכתבה האחרונה בנושא, ראטקליף קנה מפעל מוכן של דיימלר על גבול גרמניה.
אם זה נכון, זה יצמצם את זמן ההקמה ואת עלויות הייצור ואולי אפילו את העלות הסופית.

shachar
09-07-20, 13:13
לפי הכתבה האחרונה בנושא, ראטקליף קנה מפעל מוכן של דיימלר על גבול גרמניה.
אם זה נכון, זה יצמצם את זמן ההקמה ואת עלויות הייצור ואולי אפילו את העלות הסופית.ויודעים מה הצד הנכון להתקין בו הגה.... ?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

JohnnyEnglish
09-07-20, 13:18
צד נכון? תלוי מי שואלים?
אם אותי, נעביר את כולם להגה ימני. אולי כך נוכל להרחיב את היצע הרכבים שנמכרים באוסטרליה, יפן ואנגליה.

אומי5
09-07-20, 14:09
איך בריטי ?
שאסי אוסטרי
מנוע וטרנספר גרמני (bmw+zf)
וסרנים איטלקיים



Sent from my SM-G973F using Tapatalk

זה בסוף אינטרפטציה של דיפנדר, לעד ישאר בזה משהו בריטי.

דרור ברלי
09-07-20, 14:12
איך בריטי ?
שאסי אוסטרי
מנוע וטרנספר גרמני (bmw+zf)
וסרנים איטלקיים



Sent from my SM-G973F using Tapatalk


את פיצ'ר הסיבוך הטכני + שמני יהלומים אקזוטיים באלפי שקלים לליטר, מביאים מגרמניה. ב.מ.וו, מרצדס.... תענוג.
את פיצ'ר הסיבוך בטיפולים, שהחלפת אלטרנטור או נורת פנס קדמי ייקחו יומיים + פירוק חצי אוטו, יביאו מהצרפתים.
את נהלי העבודה ובקרת איכות בייצור - מאיטליה.
לוחות פח-פלדה זול וחלוד מרוסיה.
את הנזילות - יביאו מאנגליה.
קצת רכיבים יפניים כושלים כמו מצערות אלקטרוניות נתפסות של טויוטה וכריות אויר שמתפוצצות פתאום של טקאטה...
אפשר גם להוסיף קצת פלסטיקה וחשמל באיכות אמריקאית ואת הכל ידביקו בדבק מגע ומוחטא-סמארק, פועלי הרכבה שפוטרו מתע"ר.....

יהיה אחלה רכב-שטח קוסמופוליטי מתוסבך כהלכה, עם הרבה אופי. ;):rolleyes: בדיוק כזה כולנו רוצים.

המשוטט
09-07-20, 14:18
את פיצ'ר הנזילות יביאו מאנגליה.על זה אמרו גששינו

"החלונות משוודיה הזכוכית מנירוסטה"

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

nirs
09-07-20, 15:51
היורש של הדיפנדר הוא בכלל רנגלר.
לפחות 5 חברים עשו את המעבר ולא באמת מתגעגעים...


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
09-07-20, 16:48
וסרנים איטלקיים
Sent from my SM-G973F using Tapatalk

של יצרן טרקטורים.. ואחד מוצלח.

ד ו ר ו ן
09-07-20, 16:50
צד נכון? תלוי מי שואלים?
אם אותי, נעביר את כולם להגה ימני. אולי כך נוכל להרחיב את היצע הרכבים שנמכרים באוסטרליה, יפן ואנגליה.
אותם רכבים בדיוק כמו בשאר העולם בו הם נמכרים עם ההגה בצד הנכון.

JohnnyEnglish
09-07-20, 16:54
למה אני לא יכול לקפוץ ליוניון מוטורס לאסוף לי סדרה 70 משובח?

המשוטט
09-07-20, 16:59
של יצרן טרקטורים.. ואחד מוצלח.מכיר קררו
אכן לא רע

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

zivo
09-07-20, 17:09
את פיצ'ר הסיבוך הטכני + שמני יהלומים אקזוטיים באלפי שקלים לליטר, מביאים מגרמניה. ב.מ.וו, מרצדס.... תענוג.
את פיצ'ר הסיבוך בטיפולים, שהחלפת אלטרנטור או נורת פנס קדמי ייקחו יומיים + פירוק חצי אוטו, יביאו מהצרפתים.
את נהלי העבודה ובקרת איכות בייצור - מאיטליה.
לוחות פח-פלדה זול וחלוד מרוסיה.
את הנזילות - יביאו מאנגליה.
קצת רכיבים יפניים כושלים כמו מצערות אלקטרוניות נתפסות של טויוטה וכריות אויר שמתפוצצות פתאום של טקאטה...
אפשר גם להוסיף קצת פלסטיקה וחשמל באיכות אמריקאית ואת הכל ידביקו בדבק מגע ומוחטא-סמארק, פועלי הרכבה שפוטרו מתע"ר.....

יהיה אחלה רכב-שטח קוסמופוליטי מתוסבך כהלכה, עם הרבה אופי. ;):rolleyes: בדיוק כזה כולנו רוצים.
דרור,
זה לא נראה טוב. זה נראה כמו שאתה מתעקש לאסוף תירוצים למה אין לך כסף לקנות רכב כזה.
הרכב הזה, בתפיסה הבסיסית שלו, פחות מסובך מהדיפנדר שאתה מהלל, ואני מוכן להמר שגם אם לא בשנה הראשונה, לאורך זמן הוא יהיה אמין יותר.
לפני כמה חודשים, היה פה שירשור על המס' הצהוב של הזיבר, אנשים פה ריירו על המקלדת.
אם אני צריך לבחור, אני אפילו לא מהסס ולוקח גראנדיר.

איל מ
09-07-20, 17:38
נראה לי שדרור רשם עם חצי קריצה, כשלכולם ברור שאם הגרנדיר יקיים חצי מההבטחות שהוא רומז לקיים, זה יהיה מאורע גרנדיוזי.
ככה לפחות אני קראתי את זה.

ד ו ר ו ן
09-07-20, 18:42
למה אני לא יכול לקפוץ ליוניון מוטורס לאסוף לי סדרה 70 משובח?
כי הם לא רוצים להביא אותו לכאן כי למה להם בדיוק?
זה אומר השקעה במערך אחזקה ל-7 שנים לפחות, מלאי חלקים וציוד, ובשביל מי?

כי הוא יעלה כנראה באזור 500אשח ומי כאן יקנה כזה דבר במחיר כזה?

הצבא לא יקנה דרכם, ובכל מקרה אם ירכוש עוד, זה מהדגמים הפשוטים שלא יקבלו תקינה אזרחית.

דווקא עכשיו, הלנדקרוזר שלהם ניצב די בודד בשוק, ונמכר יפה מאד, אז למה להפריע?

JohnnyEnglish
09-07-20, 20:40
כי הפלח שוק של הרנגלר בארץ גם לא קטן.
במידה ובאמת מחיר ה70 יעקוף את הרוביקון המפואר ב100 אלף בהחלט יהיה קשה להתמודד.
רק לצורך השוואה, מחירי הFj גבוהים מרנגלר באותו שנתון.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

KOOKE
09-07-20, 21:15
לדעתי בעניין השוק בארץ, הרנגלר הכי מתאים מהסיבה הפשוטה שהשוק בארץ נוטה יותר לכיוון רכבי שטח קשוחים לצורכי עבירות ושעשועי אקסטרים יותר מאשר לכיוון רכבי מסע (ממילא אין כל כך אופצייה ל"מסע" בארץ של יותר מכמה ימים).

הדיפנדר ז"ל, סידרה 70 טויוטה והגרנדיר החדש מוטים כולם יותר לכיוון "רכבי מסע" ולא רעבי שעשועי עבירות קשוחים.

דרור ברלי
09-07-20, 21:32
לדעתי הגרנדיר הזה הוא קוריוז.
כדי להפוך לאייקון אמיתי, כזה שנחשק ע"י ג'יפאים אמיתיים, אוטו שכמו הדיפנדר המקורי יהפוך לדרך חיים, הוא צריך לענות על עוד הרבה דרישות.

הלוואי שאני טועה ושהוא כן יצליח.

asafk
09-07-20, 21:48
רוב השוק הוא באמצע. רכב טיולים - מה שהאוסטרלים קוראים desert warrior - כזה שבראשון עד חמישי הוא הרכב המשפחתי, ובסוף.השבוע נוסעים איתו למדבר.
ובמדבר לא נמנעים ממעלה זה או אחר, נוסעים גם במקומות שעבור חובבי המסעות בחו"ל נחשבים עבירות.
אנחנו רובנו באמצע בין רכב מסעות לרכב לסלעים - וזה נגזר מהשטח שבו אנחנו מטיילים. תיקח את הגרמני או האמריקאי חובב המסעות לסכיני דימונה או מדרגת הנקרות - לא עבירות אקסטרימית עבורנו - זה יחשב מוגזם עבורם. ואם תיקח את הג'יפאי האמריקאי עם הצידנית בבגאז' של הרנגלר על 37 לא יבין מה פה עבירות.

אז באמצע הזה - רכבי ה'מסעות' שבנויים קשוח תכלס עבור לקוחות מוסדיים שפועלים בסביבות קשוחות ומתחזקים שם את כלי הרכב בתנאים גבוליים - ומתאימים גם לעבירות - מצויינים לנו.

אסף


Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
09-07-20, 23:16
כי הפלח שוק של הרנגלר בארץ גם לא קטן.
במידה ובאמת מחיר ה70 יעקוף את הרוביקון המפואר ב100 אלף בהחלט יהיה קשה להתמודד.
רק לצורך השוואה, מחירי הFj גבוהים מרנגלר באותו שנתון.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk
לא הפסיקו לייצר FJ?

79/78/76 באוסטרליה עולה לדגמים הבסיסים כ- 75k וה״מפואר״ באזור 85k.
זה רכב יקר.
מניח שהמכפלה לעלות רכב כאן אחרי גיור אירופאי זה בקלות חצי מליון.
וקיבלת משאית..
מאיצה מהר יותר מגיפ סופה מאפס למאה, ויכולה להעמיס פי-2 מרנגלר, אבל משאית.

ואני רוצה אחת כזו..

JohnnyEnglish
09-07-20, 23:21
אם משאית-
פתחת עסק והזדכת על המע"מ, מה קיבלת?

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

KOOKE
09-07-20, 23:24
אסף, מסכים למעט הפסקה האחרונה.

רכב שמתאים לאמצע כהדרתך הוא לא רכב "מוסדי קשוח" כפי שהגדרת אותו כי רכב כזה הוא לא רכב שיתאים כרכב לשימוש יום יומי. בטח שלא יתאים אם הרכב המוסדי מדוגם ומשופר כרכב מסע/ עבירות.

כרכב אמצע יתאים SUV גדול משופר ומדוגם קלות, לכן, דווקא הלנדרובר (שנקרא בטעות דיפנדר) החדש אם היה במחיר שפוי בהחלט יתאים מאד להגדרת "רכב אמצע".

ד ו ר ו ן
09-07-20, 23:26
אם משאית-
פתחת עסק והזדכת על המע"מ, מה קיבלת?
Sent from my LM-G710 using Tapatalk
זה לא רשיון ג, רק בגודל ויכולת העמסה של משאית קטנה, וזה עדיין תיאורטי לגמרי כי איך תביא אותו?

JohnnyEnglish
09-07-20, 23:27
כל הפוסט הזה הוא רק תיאורטי.
תשאר עם הגמל שלך בינתיים

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

nirs
09-07-20, 23:29
לאמצע היחיד שהדיפנדר החדש מתאים זה של המיליון.
אני לא חושב שהוא מתאים לגיפאים רציניים בגלל הרבה מאוד סיבות טובות שפורטו כאן בדיון.


Sent from my iPhone using Tapatalk

DavidL
09-07-20, 23:34
רוב השוק הוא באמצע. רכב טיולים - מה שהאוסטרלים קוראים desert warrior - כזה שבראשון עד חמישי הוא הרכב המשפחתי, ובסוף.השבוע נוסעים איתו למדבר.
ובמדבר לא נמנעים ממעלה זה או אחר, נוסעים גם במקומות שעבור חובבי המסעות בחו"ל נחשבים עבירות.
אנחנו רובנו באמצע בין רכב מסעות לרכב לסלעים - וזה נגזר מהשטח שבו אנחנו מטיילים. תיקח את הגרמני או האמריקאי חובב המסעות לסכיני דימונה או מדרגת הנקרות - לא עבירות אקסטרימית עבורנו - זה יחשב מוגזם עבורם. ואם תיקח את הג'יפאי האמריקאי עם הצידנית בבגאז' של הרנגלר על 37 לא יבין מה פה עבירות.

אז באמצע הזה - רכבי ה'מסעות' שבנויים קשוח תכלס עבור לקוחות מוסדיים שפועלים בסביבות קשוחות ומתחזקים שם את כלי הרכב בתנאים גבוליים - ומתאימים גם לעבירות - מצויינים לנו.

אסף


Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
++1

- - - Updated - - -


כי הם לא רוצים להביא אותו לכאן כי למה להם בדיוק?
זה אומר השקעה במערך אחזקה ל-7 שנים לפחות, מלאי חלקים וציוד, ובשביל מי?

כי הוא יעלה כנראה באזור 500אשח ומי כאן יקנה כזה דבר במחיר כזה?

הצבא לא יקנה דרכם, ובכל מקרה אם ירכוש עוד, זה מהדגמים הפשוטים שלא יקבלו תקינה אזרחית.

דווקא עכשיו, הלנדקרוזר שלהם ניצב די בודד בשוק, ונמכר יפה מאד, אז למה להפריע?
אתה יכול בבקשה להעלות קישור ל LC 76 station wagon עם תקינה אירופאית?

KOOKE
09-07-20, 23:36
ניר

אם הלנדרובר החדש היה זהה במחירו ללנדקרוזר/ לרנגלר ספורט וכו' - סביב ה- 300-350 אש"ח אז בהחלט יש סיכוי טוב שג'יפאים רציניים כהגדרתך היו בוחרים בו.

ברור שלחובבי עבירות אקסטרימית הוא לא יתאים אבל לרוב הצרכים של הג'יפאי המטייל הוא בהחלט יתאים בול.

ד ו ר ו ן
10-07-20, 00:36
++1

- - - Updated - - -
אתה יכול בבקשה להעלות קישור ל LC 76 station wagon עם תקינה אירופאית?
חפש בגוגל.
יש בגרמניה, בדיגומי מסעות מאד מושקעים, ומאד יקרים.
יש גם משומשים.
הם דווקא מעדיפים את ה-78.

ההבדל היחידי לאירופה הוא ערכה לזיהום אויר.

asafk
10-07-20, 14:47
אסף, מסכים למעט הפסקה האחרונה.

רכב שמתאים לאמצע כהדרתך הוא לא רכב "מוסדי קשוח" כפי שהגדרת אותו כי רכב כזה הוא לא רכב שיתאים כרכב לשימוש יום יומי. בטח שלא יתאים אם הרכב המוסדי מדוגם ומשופר כרכב מסע/ עבירות.

כרכב אמצע יתאים SUV גדול משופר ומדוגם קלות, לכן, דווקא הלנדרובר (שנקרא בטעות דיפנדר) החדש אם היה במחיר שפוי בהחלט יתאים מאד להגדרת "רכב אמצע".אני חושב שאותם רכבים 'מוסדיים' מתאימים לנו יותר מרוב רכבי הפנאי שטח. כי אתה מעמיס עליהם מאות ק"ג והם לא מרגישים - לרוב ה suv אתה מדגדג את העומס יתר. כי הם מראש בנויים יותר מסיבי ויושבים מעל השילדה, ועם זה יותר קלים - רוב הsuv שוקלים סביב ה2.5 טון וצריכים מיגונים מכל הצדדים... ועוד לא דיברתי על מונוקוק.
אגב, האמצע האמיתי אם היה - יכול היה להיות רנגלר אפריקה עם תא המטען הגדול ומש-ל כולל מוגדל.
דיפנדר? אם תצלם אותו מטפס במעלה רמון (והדיסקברי 3 עשה את זה בלי למצמץ) - ותעלה לאקספדישיין פורטל - הם יאמרו שזה rock crawling והוא לא מיועד לזה. וזו כנראה האמת. אני חושב שזה 'סתם' טיול.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

zivo
08-08-20, 12:47
בזמן שכל העולם מתחרמן מהברונקו, הדבר האמיתי מתקרב....
https://www.autoevolution.com/news/land-rover-loses-defender-related-trademark-lawsuit-against-ineos-grenadier-147056.html

איל מ
08-08-20, 14:31
לא מבין למה הם מפרסמים את זה עכשיו. אלו ידיעות מלפני חודשיים ויותר

assafy
08-08-20, 15:28
מאחר ואינאוס אינה יצרנית רכב השאלה אם הכמות שתיוצר תספיק רק למנכ"ל הנלהב, בני משפחתו וחבריו העשירים או שתהיה כמות שתספיק להפצה משמעותית ברחבי העולם (וגם מה יהיה המחיר)?
אני סקפטי שיהיה יבוא סדיר לארץ.


Sent from my SM-G970F using Tapatalk

DavidL
13-08-20, 12:33
https://youtu.be/nmmtXrtLmZI
סרטון מעניין.

גיא
18-08-20, 10:29
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/HkKO1gu11D?utm_source=Taboola_internal&utm_medium=organic

nir.samo
18-08-20, 12:26
יפה בפעם הבאה שלנד רובר חושבים לשנות לגמרי רכב עם הסטוריה של עשרות שנים ורק לשמור את השם... שיחשבו פעמיים.

zivo
15-09-20, 23:15
https://www.autoevolution.com/news/land-rover-defender-cab-forward-looks-like-the-van-we-need-148670.html

ואללה....רעיון

גיא
15-09-20, 23:19
https://www.autoevolution.com/news/land-rover-defender-cab-forward-looks-like-the-van-we-need-148670.html

ואללה....רעיון

בוחנק׳ה ... אותה איכות בניה. הנדסה. ונסיעה ....


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
16-09-20, 10:17
היה כזה לנדרובר (בערך), וחבל שמי שהשקיע בכתבה פספס את הפרט הזה. חפשו land rover forward control
אה,
ועוד פספוס קטן. בפוטושופ שעשו, הם קצת שכחו שאיפה שהם תכננו את מושב הנהג וזה שלידו יש.. בעצם... מנוע (facepalm).

shachar
16-09-20, 13:28
היה כזה לנדרובר (בערך), וחבל שמי שהשקיע בכתבה פספס את הפרט הזה. חפשו land rover forward control
אה,
ועוד פספוס קטן. בפוטושופ שעשו, הם קצת שכחו שאיפה שהם תכננו את מושב הנהג וזה שלידו יש.. בעצם... מנוע (facepalm).

לא פיספסו מנוע,
התכנון שטויוטה תגרור אותו...

assafy
16-09-20, 13:54
יש כבר את המיצובישי דליכה 4x4 שיש לה את הפלטפורמה של הפאג'רו. מי שטייל בגיאורגיה יש אותם בכמויות.


Sent from my SM-G970F using Tapatalk

DavidL
02-10-20, 17:06
https://youtu.be/R3HpvKQ70FQ
הפרויקט מתקדם...

המשוטט
10-10-20, 18:49
https://youtu.be/vDnSEDUrHfA



Sent from my SM-G973F using Tapatalk

gp1
10-10-20, 22:33
https://defense-update.com/20051121_al-thalab.html

איל מ
10-10-20, 23:26
הג'אנקל הירדני הזה אולי טוב לנשיאת משקל ולחוסן.
לא לטיולים שלנו, ובטח שלא לעבירות.

המשוטט
04-11-20, 09:23
https://youtu.be/0itg3oUVpIQ


Sent from my LG-H990 using Tapatalk

איל מ
04-11-20, 13:06
הם בהחלט יודעים לגרות את בלוטות הטעם, שם במחלקת השיווק.
קצת מאכזב שזה על ג'אנט 17, ואף מילה על קוטר הגלגל האופציונאלי.
(ומעניין מתי נשמע מהדרום אפריקאי שהוא נעלב שלא הזמינו אותו :) ).

ymandel
04-11-20, 17:57
הדרום אפריקאי כבר אמר שמחליף לדיפנדר לא יכול להיות מיוצר בצרפת...

המשוטט
04-11-20, 17:57
הוא תקוע באוסטרליה .....מסכן

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
04-11-20, 18:10
הוא תקוע באוסטרליה .....מסכן
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
ממש לרחם עליו.
במיוחד עכשיו עם הרכב החדש שלו.

תתחיל מגבית, אני אצטרף.

המשוטט
04-11-20, 19:36
התחיל לעשות סירטונים על מחממי מים ומארזי אנרגיה ניידים.....

אני כבר תרמתי במשרד

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

המשוטט
30-09-21, 10:03
https://youtu.be/2NclmM9fiGo



מתחיל להיות רציני ....

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

מיכה100
30-09-21, 10:11
https://youtu.be/2NclmM9fiGo



מתחיל להיות רציני ....

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
צדיק לא תאמלק לנו?

המשוטט
30-09-21, 10:33
אבוי לצדיקים......


יש מחירים בערך - הסגור עם שני מושבים איזור ה 45£ וצפונה

שירות - ברוב העולם עם מרכזי שירות של בוש

הנגשה של סיפרות מוסך לכולם

זמני הספקה - אירופה כשנה ארהב קצת יותר

עוד כשבועיים ניתן כבר לשים הזמנה - לא יודע לגבי הארץ

רמזים על מרכבים נוספים - ״כשמייצרים בודי על שאסי יותר קל לשחק....״

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

המשוטט
30-09-21, 14:43
אנטישמיים

טוב כנראה שלא אוכל לקנות בקרוב.....[emoji1787][emoji1787][emoji1787]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210930/efca672b73b7feb643085b64a2f5df93.jpg

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

המשוטט
12-10-21, 20:10
https://youtu.be/RiezAQ8u_24


היידה טנדר

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

איל מ
21-04-23, 08:07
שפכנו כבר הרבה מילים.
מישהו יודע אם זה הולך להגיע לארץ מתישהו בקרוב?
או במילים אחרות,
יש כתבי רכב בקהל?

ד ו ר ו ן
21-04-23, 09:06
ועכשיו בחשמלי?

הצבא הבריטי החליט: התחליף היחיד ללנד רובר דיפנדר הוא דיפנדר חשמלי
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?share_fid=22239&share_tid=126858&share_pid=1023787&url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2 Fforums%2Fshowpost%2Ephp%3Fp%3D1023787&share_type=t&link_source=app

zivo
27-04-23, 18:48
https://www.autoevolution.com/news/ineos-grenadier-is-officially-out-gets-baptized-by-snow-in-an-african-off-road-adventure-214002.html

מסירה ל 3 לקוחות ראשונים

איל מ
27-04-23, 20:25
והסרטון שבסוף הקישור של זיו:

https://www.youtube.com/watch?v=5xXQcmsWWPY
יכול להיות שזה פלופ,
יכול להיות שהרכב בסוף יתברר כפח אשפה,
אבל מישהו שם בשיווק הרים את המקל שלנדרובר זרקו, וממשיך את המסורת.
יושב בבית כרגע וירוק מקנאה.

VQ40DE
06-06-23, 17:57
https://m.youtube.com/watch?v=qoR2n436UDU&pp=wgIGCgQQAhgB

alto
06-06-23, 18:34
https://m.youtube.com/watch?v=qoR2n436UDU&pp=wgIGCgQQAhgBשץת ץךשךם ך,ל

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

מוטי ג.
07-06-23, 07:47
חמוד מאוד, בא לי.
אבל אני רואה בעיה אחת גדולה, יותר מידי מגיע מוכן מהיצרן: מסילות מתקונים, סולם, מקום למיכל מים, שולחן אחורי, הכנת תאורות, כננת, וכו.... לא נשאר מקום לאלתורים מקומיים, ממש לא בסדר! [emoji1787]

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

המשוטט
07-06-23, 08:38
הבעיה הגדולה שלו תהיה umi

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

איל מ
07-06-23, 16:06
חמוד מאוד, בא לי.
אבל אני רואה בעיה אחת גדולה, יותר מידי מגיע מוכן מהיצרן: מסילות מתקונים, סולם, מקום למיכל מים, שולחן אחורי, הכנת תאורות, כננת, וכו.... לא נשאר מקום לאלתורים מקומיים, ממש לא בסדר! [emoji1787]

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

מה הבעיה,
תראה כמה מקומות יש לחבר אליהם חוט קש ואיתו לקשור דברים...

asafk
07-06-23, 16:43
וכמה פח חשוף לפחפחים. תענוג.

אסף.

איל מ
07-06-23, 17:32
במחיר של 72 אלף דולר לדגם הכי בסיסי, ו80 לדגמים המאובזרים יותר (אני מניח שהדבר היחיד שבאמת מעניין שמקבלים בעוד 8 אלף דולר זה הנעילות, ואולי מערכת מצבר הצרכנים לחלק מאיתנו),
אני מפחד לחשוב כמה זה יעלה בארץ....

גיא
07-06-23, 18:58
במחיר של 72 אלף דולר לדגם הכי בסיסי, ו80 לדגמים המאובזרים יותר (אני מניח שהדבר היחיד שבאמת מעניין שמקבלים בעוד 8 אלף דולר זה הנעילות, ואולי מערכת מצבר הצרכנים לחלק מאיתנו),
אני מפחד לחשוב כמה זה יעלה בארץ....כרגיל .. בנוהל

תוסיף 0 בסוף.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Dozer
07-06-23, 19:43
מנוע ב. מ. וו לא?
זה אומר טיפולים ומחרים של דלק מוטורס?

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

המשוטט
07-06-23, 20:27
מנוע ב. מ. וו לא?
זה אומר טיפולים ומחרים של דלק מוטורס?

Sent from my SM-S908E using Tapatalkמי שקיבל את היבוא זה UMI ......מחירי שברולט +++

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Gilad
17-06-23, 08:21
זכיתי לבקר בסוכנות שלהם בשבדיה לפני שבוע ולראות הרכב מקרוב.

לא נסעתי אז אין לי מושג על הביצועים אבל הגימור הפנימי והנדסת האנוש נראים מזכירים את הדיפנדר ולא לטובה.


מבחינת הכנה לשטח - נראה מצוין, סרנים בריאים, צמיגים קשוחים ומגוון מתקונים.
אבל! ברכב שעולה סכומים כאלה הייתי מצפה לחומרי גמר הרבה יותר טובים, כל החיפויים הפנימיים מרגישים זולים, כסאות עם הזזה ידנית, אינספור מתגים מכל הכיוונים, דלת תא מטען מפוצלת הזויה - צריך לפתוח את הדלת הקטנה כדי לפתוח את הדלת הגדולה ועוד ועוד.


נראה טוב מאד כרכב שטח, לא נראה לי שרמת הרכב עומדת בפועל ברמת המחיר שלו.

מוטי ג.
17-06-23, 08:33
הפיצול בדלתות דווקא נשמע פיצר נחמד, ככה אתה יכול לפתוח מעט ולא יפלו דברים החוצה.

לגבי האבזור, תראה, גם המפלצת של עידו יצאה ערומה מהמפעל.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

איל מ
17-06-23, 11:01
חומרי גימור בעייתים אכן יכולה להיות בעיה. השאלה היא האם מפריע לך שזה מרגיש זול (לא רואה כאן בעיה) או שמא אתה יודע להגיד שאלו פלסטיקים שעוד חמש עשר שנים יתחילו להתפורר? ואז זאת בעיה.
ודבר נוסף,
ממתי הזזת כסא ידנית זה דבר רע? כסאות חשמליים זה בדיוק הסימפטום של רכבי השטח החדשים שמיועדים לככב בעיקר באולמי המכירה(בעיני כמובן).

Gilad
17-06-23, 12:01
חומרי גימור בעייתים אכן יכולה להיות בעיה. השאלה היא האם מפריע לך שזה מרגיש זול (לא רואה כאן בעיה) או שמא אתה יודע להגיד שאלו פלסטיקים שעוד חמש עשר שנים יתחילו להתפורר? ואז זאת בעיה.
ודבר נוסף,
ממתי הזזת כסא ידנית זה דבר רע? כסאות חשמליים זה בדיוק הסימפטום של רכבי השטח החדשים שמיועדים לככב בעיקר באולמי המכירה(בעיני כמובן).


אף אחד לא יודע להגיד איך החומרים יתנהגו עוד X שנים, יודע להגיד שמרגיש זול כשנוגעים ביד.

דלת אחורית - עם כל הכבוד, בדכ אתה צריך את הדלת הגדולה, לא רק שאתה צריך לפתוח את הקטנה קודם גם למצוא את הידית של הגדולה זה לא מובן מאליו - כל מה שניסיתי בלי להסתכל פנימה לא היה נכון, רק כשהסתכלתי לתוך תא המטען ראיתי את הידית הפנימית.

הזזת כסא ידנית - אחרי שמתרגלים לגיזמואים האלקטרונים באוטו היומיומי קשה לוותר עליהם.


לראייתי, בניגוד לדיפנדר בו ה"סקס אפיל" גרם לנו לוותר על פיצ'רים ופינוקים, ברכב חדש משולחן השרטוט הייתי מצפה להיות up to date מבחינת רמת גימור וטכנולוגיה.

איל מ
17-06-23, 13:41
הזזת כסא ידנית - אחרי שמתרגלים לגיזמואים האלקטרונים באוטו היומיומי קשה לוותר עליהם.


.

נוסע ביומיום רק על רכבים עם כסאות חשמליים.
לא סובל את זה.
למי שרוצה גימור וגיזמואים, יש את התועבה לבית לנדרובר.
אני רוצה לשטוף את האוטו עם צינור מבפנים.

מיכה100
17-06-23, 17:15
https://youtu.be/JVgK_Tba508
גרנדיר דנדש בביקור חפוז אצל הזוג הגרמני.
היקה לא איבד שניה וצלל אל מתחת לאוטו, ומייד התלונן על כל מיני כבלים שלא נסללו בצורה הדוקה וממוגנת.
כל הזמן חוזרת האמירה שהאוטו בנוי מאסיבי להפליא (כלומר כבד), זה לא הפחנוע הקליל זצ"ל.

-->