צפייה בגרסה מלאה : שאלות קרבורטור סמוראי
קרבורטור איסין. יש חלליות פשוטות יותר.
בלי לחפוג, זה מגביר סלד שמחובר לצוק מים.
בצד שפונה לקידמת הרכב צריך להיות מגביר סלד לתאורה.
השימוש תלוי באביזרים שיש לך, לדוגמת מזגן - אם אין, אז אין צורך להגביר סלד ולכן החיבור פנוי.
אם המנוע עובד/עבד טוב במצב כזה - אל תגע.
זה קרבורטור מורכב אבל עובד מצויין, בתנאי שהוא מכוון כמו שצריך, גם בזויות קשות.
אם צצו בעיות בלי שנגעת בחיבורים - יש מיליון סיבות אחרות. תעדכן וננסה לסייע
בהצלחה,
פבל
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
היי פאבל
היתה בעיה ועדיין קימת שאני עוצר במהירות הרכב נכבה.
מה השתנה = ניכוז אוויר בברקסים לא כמו שצריך. אבל זה כבר תוקן.
והבעיה שעדיין הוא לא עובד חלק כמו קודם.
היי פאבל
היתה בעיה ועדיין קימת שאני עוצר במהירות הרכב נכבה.
מה השתנה = ניכוז אוויר בברקסים לא כמו שצריך. אבל זה כבר תוקן.
והבעיה שעדיין הוא לא עובד חלק כמו קודם.קצת קשה מבלי להבין לעומק את כל הארועים (מתי הבעיה התחילה? מה השתנה באותו הזמן? מתי הקרבורטור עבר כיוון/שיפוץ?)
לפי תיאור הבעיה אתה עם בוסטר, אולי אפילו מוגדל?
בכל מקרה, בעיות נפוצות לפני הקושי:
1. בריחת וואקום - חיבור/צינור כלשהו פגוש. הכי קל למצוא ולתקן (מד וואקום או מי סבון)
2. קרבורטור לא מכוון (סרק נמוך או תערובת לא נכונה) מתי עבר טיפול? תוציא את הפלגים ותראה את הצבע, שומניות.
3. סטימה/לכלוך שגורם לקרבורטור לזייף. ברגע שאתה בולם חזק (או מספר בלימות קצרות וחזקות) מורידות את הוואקום והמנוע כבה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אני יעבור על הכול שוב פעם ונראה מה קורה.
GodsFather
08-07-20, 06:27
כשלוחצים על דוושת הבלמים, בטח בפמפום, הסלד אמור לעלות קצת. אפשר לבדוק גם בעמידה. זה נועד בדיוק למנוע את התופעה שאתה מתאר והיא היכבות של המנוע כי הרגליים עסוקות בבלימה ולא בשילובי בקלאצ/גז.
תבדוק שזה אכן קורה. אם לא, תבדוק היכן הצינורית החסרה.
מי ביצע את עבודת הבלמים? האם הניקוז היה רק בפטמות בגלגלים או שהתעסקו גם בבוסטר כפי שציינו כאן?
יש ספר רכב להורדה בראש עמוד הפורום.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
תודה לכם
בכול מקרה הכול הסתדר נשאר עוד כיוון קטן. אבל אפשר לחיות עם זה.
GodsFather
12-07-20, 08:33
תודה לכם
בכול מקרה הכול הסתדר נשאר עוד כיוון קטן. אבל אפשר לחיות עם זה.איך הסתדר?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
הקרבורטור עבר ניקוי ותיקון אצל משה זר 700 ₪ לפני שנה. מאז הכול היה מצוין.
לפני כחודש שיפצתי את הטרנספר ראיתי נזילה קטנה מהמחזיר שמן האחורי. (נגרם בגלל הרבה ניסיונות בהתקנת נעילה אחורי)
אז פירקתי ברקסים וציריה להחלפת מחזיר שמן. הרכבתי הכול גם את הטרנספר.
ולא ניקזתי שמן עד הסוף (למה זה סיפור אחר) רציתי לראות שהכול תקין והתרגשות .
הכול עובד חוץ מזה שהאוטו נכבה. עדיין לא ניקזתי אוויר . וגם לא ידעתי שיש קשר בין הדברים. בינתיים שיחקתי עם כול מיני ברגים בקרבורטור.
ואז הבנתי שיש קשר שחזרתי הכול אחורה עד כמה שהצלחתי וזה עובד כמו שעון (לא שווצרי)
ועכשיו נשאר לי לשפץ ציריות בסרן קידמי ו לראות איך אני פותר בעיה של עשן ברכב. ולטייל
GodsFather
14-07-20, 13:38
הכי חשוב זה לטייל.
.
.
.
.
.
.
.
אבל לפני זה כדאי לוודא שהרכב גם עוצר כמו שאתה רוצה.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.