PDA

צפייה בגרסה מלאה : המלצה לג'ק הידראולי



boaziko
08-07-20, 17:09
מחפש המלצה לג'ק הידראולי (בקבוק) לפאג'רו ארוך, מוגבה 50מ"מ.
לפני נתוני יצרן המשקל העצמי שלו הוא 2.3 טון.
אשמח להמלצה על ג'ק אמין שיתפוס את הנפח המינימלי ההכרחי.
תודה רבה.

metalex66
08-07-20, 17:14
מחפש המלצה לג'ק הידראולי (בקבוק) לפאג'רו ארוך, מוגבה 50מ"מ.
לפני נתוני יצרן המשקל העצמי שלו הוא 2.3 טון.
אשמח להמלצה על ג'ק אמין שיתפוס את הנפח המינימלי ההכרחי.
תודה רבה.כל גק עמוד עד 4 טון

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

איל מ
08-07-20, 17:25
היה כאן שרשור בנושא. חפש.
בגדול החברה שייצרה את הג'קים של הדיסקברי 2, מייצרת ג'ק 3 שלבים לאיווקו דיילי.
אישית אני מנסה לשים יד על אחד.
מה רע בג'ק המקורי?

boaziko
09-07-20, 00:26
הג'ק המקורי נזל לגמרי. אין לי מושג מה עבר עליו לפני שהגיע אלי. רוצה חדש.
אם המשקל העצמי הוא באזור ה2.5 טון, אז מה המשקל המינימלי שאני יכול להסתפק בו? (רוצה לקנות את הכי קטן שאפשר)

איל מ
09-07-20, 07:48
העצמי לא משנה,
משנה הכולל.
ואתה יכול לקנות 3t. הם קטנים מאוד.

jonys
09-07-20, 08:38
המשקל פחות משנה (אתה מרים רק פינה אחת של הרכב ולא את כולו). מה שמשנה זה האורך הפתוח ואורך הסגור.
אתה מתכוון להרים מהמשולש או מהשלדה? בפועל כנראה שאין מנוס מלהזיק שניים אחד קצר ואחד ארוך.

ד ו ר ו ן
09-07-20, 09:22
המשקל פחות משנה (אתה מרים רק פינה אחת של הרכב ולא את כולו). מה שמשנה זה האורך הפתוח ואורך הסגור.
אתה מתכוון להרים מהמשולש או מהשלדה? בפועל כנראה שאין מנוס מלהזיק שניים אחד קצר ואחד ארוך.
ג׳ק זה גם אמצעי חילוץ ולא רק להחלפת גלגל, ויהיו מצבים בהם תרים גם חצי רכב.
אז כדאי שתהייה יתירות עומס.

יש ג׳ק בקבוק שעולים גבוה למדי, כמו שכבר הוזכר, מכנים והידראולים.

אין סיבה אמיתית להחזיק 2 ברכב.
ג’ק בקבוק טוב+קרש עבה יספיק לכל תרחיש סביר.

נמרוד
09-07-20, 09:27
זה נראה סבבה
https://www.campinglife.co.il/p/%D7%92%D7%99-%D7%A7-%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%94%D7%94-%D7%91%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A7-3-%D7%98%D7%95%D7%9F
תכלע'ס כנס לחנויות הגדולות ביצחק שדה ותצא עם ג'ק.

אצלך ברכב אתה מרים מהמשולש התחתון, תמדוד מה המרחק מהרצפה למשולש וקנה ג'ק שיכנס לשם בלי צורך לחפור, כלומר לא גדול מדי. 2 טון מספיק לגמרי מבחינת עומס.

DavidL
09-07-20, 09:32
זה נראה סבבה
https://www.campinglife.co.il/p/%D7%92%D7%99-%D7%A7-%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%94%D7%94-%D7%91%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A7-3-%D7%98%D7%95%D7%9F
תכלע'ס כנס לחנויות הגדולות ביצחק שדה ותצא עם ג'ק.

אצלך ברכב אתה מרים מהמשולש התחתון, תמדוד מה המרחק מהרצפה למשולש וקנה ג'ק שיכנס לשם בלי צורך לחפור, כלומר לא גדול מדי. 2 טון מספיק לגמרי מבחינת עומס.

+1
אחסן אותו ברכב במצב עמידה ובנוסף קרש קטן שעליו תוכל למקם את הג'ק בשטח.

jonys
09-07-20, 09:34
אין סיבה אמיתית להחזיק 2 ברכב.
ג’ק בקבוק טוב+קרש עבה יספיק לכל תרחיש סביר.

אין דינו של רכב עם מתלים נפרדים כדינו של רכב עם סרנים חיים.
בתרחיש של גלגל מפונצ'ר על קרקע קשיחה (שאי אפשר לחפור בה) מעטים הג'קים שיצליחו להכנס מתחת למשולש (ואלו שכן, כנראה לא עולים מספיק גבוה ולא עומדים בדרישת המשקל), ואז אתה חייב להרים מהשלדה. ג'ק שמספיק ארוך להרים מהשלדה זה דבר נדיר יחסית (ויקר) ועלול להביא את הרכב לזוויות צד לא נעימות. קרשים לא יעזרו פה כי המהלך של ג'ק סטנדרטי קטן ממהלך המתלה של הרכב.
הדרך הבטוחה ביותר היא להרים עם הג'ק הארוך את הרכב מהשלדה כמה שצריך כדי שיהיה מספיק מקום לדחוף את הג'ק הקצר מתחת למשולש ואז להרים משם.

ד ו ר ו ן
09-07-20, 12:48
אין דינו של רכב עם מתלים נפרדים כדינו של רכב עם סרנים חיים.
בתרחיש של גלגל מפונצ'ר על קרקע קשיחה (שאי אפשר לחפור בה) מעטים הג'קים שיצליחו להכנס מתחת למשולש (ואלו שכן, כנראה לא עולים מספיק גבוה ולא עומדים בדרישת המשקל), ואז אתה חייב להרים מהשלדה. ג'ק שמספיק ארוך להרים מהשלדה זה דבר נדיר יחסית (ויקר) ועלול להביא את הרכב לזוויות צד לא נעימות. קרשים לא יעזרו פה כי המהלך של ג'ק סטנדרטי קטן ממהלך המתלה של הרכב.
הדרך הבטוחה ביותר היא להרים עם הג'ק הארוך את הרכב מהשלדה כמה שצריך כדי שיהיה מספיק מקום לדחוף את הג'ק הקצר מתחת למשולש ואז להרים משם.
הנסיון האישי שלי הוכיח לי אחרת בלא מעט חילוצים עצמיים בעיקר בגיל טיפשעשרה עם רכבי 2x4 ונסיון צמצום הפדיחה של הליכה הביתה מהשטח לבקש חילוץ.

ג’ק בקבוק סטנדרטי וקרש עבה היו קרש ההצלה, תרתי משמע.

jonys
09-07-20, 13:36
הנסיון האישי שלי הוכיח לי אחרת בלא מעט חילוצים עצמיים בעיקר בגיל טיפשעשרה עם רכבי 2x4 ונסיון צמצום הפדיחה של הליכה הביתה מהשטח לבקש חילוץ.

ג’ק בקבוק סטנדרטי וקרש עבה היו קרש ההצלה, תרתי משמע.

אמרת הכל, מהלך המתלה של פרייבט הוא קצר. תנסה להרים SUV עם אותו הג'ק ולא תגיע לשום מקום.

ד ו ר ו ן
09-07-20, 16:46
אמרת הכל, מהלך המתלה של פרייבט הוא קצר. תנסה להרים SUV עם אותו הג'ק ולא תגיע לשום מקום.
מי אמר ג’ק של פרייבט?

jonys
09-07-20, 20:43
מי אמר ג’ק של פרייבט?

לא אני. תקרא שוב.
מה שאני אמרתי זה שלא תצליח להרים פג'רו או דיסקו 3/4 מהשלדה עם ג'ק בקבוק סטנדרטי, ושהרמה מהמשולש כשצמיג מפנצ'ר לא תמיד אפשרית.
תבדוק אותי.

assafy
09-07-20, 21:07
לא אני. תקרא שוב.
מה שאני אמרתי זה שלא תצליח להרים פג'רו או דיסקו 3/4 מהשלדה עם ג'ק בקבוק סטנדרטי, ושהרמה מהמשולש כשצמיג מפנצ'ר לא תמיד אפשרית.
תבדוק אותי.+1.
גם בל"ק לא הצלחתי להחליף גלגל קידמי ללא שימוש בשני ג'קים.
להחליף בסרן האחורי יותר פשוט ומספיק ג'ק אחד.


Sent from my SM-G970F using Tapatalk

איל מ
09-07-20, 21:33
בגלל זה הוא אמר ג'ק של פרייבט. הכוונה היא לג'ק מספריים. יש כאלו גם למשקל גבוה.
אישית, אני לא סובל את העבודה איתם בהרמה, ועוד יותר בהורדה, אבל זה עדיף על להחזיק שני ג'קים (אני מדבר על החלפת גלגל בלבד) .
לשמחתי הרבה יש לי רכב עם שני סרנים. לא בעיה שלי.

ד ו ר ו ן
09-07-20, 22:22
לא אני. תקרא שוב.
מה שאני אמרתי זה שלא תצליח להרים פג'רו או דיסקו 3/4 מהשלדה עם ג'ק בקבוק סטנדרטי, ושהרמה מהמשולש כשצמיג מפנצ'ר לא תמיד אפשרית.
תבדוק אותי.
במצב כמו שתארת נתקלנו בטיול הפנצרים שלנו עם דיסקו 4..

עם פנצ’ר אתה פשוט עולה על אבן/קרש כדי לייצר את המרווח הדרוש, אם רוצים להכניס את הג׳ק מתחת למתלה.
ומצד שני, כשאתה שקוע, אז אותו ג’ק ממוקם מתחת לשלדה..

היינו שם אינספור פעמים.

יש ג’ק בקבוק קומפקטיים וטובים, מכניים והידראולים שנפתחים גבוה.
אני לא אוהב את המספריים אבל הוא יכול להיות יעיל בתור כלי משלים.
אני מסתדר עם בקבוק+קרש עבה.

DavidL
09-07-20, 22:27
במצב כמו שתארת נתקלנו בטיול הפנצרים שלנו עם דיסקו 4..

עם פנצ’ר אתה פשוט עולה על אבן/קרש כדי לייצר את המרווח הדרוש, אם רוצים להכניס את הג׳ק מתחת למתלה.
ומצד שני, כשאתה שקוע, אז אותו ג’ק ממוקם מתחת לשלדה..

היינו שם אינספור פעמים.

יש ג’ק בקבוק קומפקטיים וטובים, מכניים והידראולים שנפתחים גבוה.
+1 להיילקס יש מכני שמתרומם להערכתי לכ 30 סמ אבל התפעול שלו מתיש עדיף הדראולי עם 2 בוכנות.

jonys
09-07-20, 22:53
במצב כמו שתארת נתקלנו בטיול הפנצרים שלנו עם דיסקו 4..

עם פנצ’ר אתה פשוט עולה על אבן/קרש כדי לייצר את המרווח הדרוש, אם רוצים להכניס את הג׳ק מתחת למתלה.


אם התו"ל שלך זה לעלות על אבן כשאתה נוסע על ג'אנט אלומיניום דקיק (שעולה 8000 שקל) אז אנחנו כנראה לא מדברים באותה שפה.
אני שמח שזה עובד לך, זה לא הופך את זה לנכון או בטיחותי.

נחמד לראות:
https://www.youtube.com/watch?v=T5I4gae00Ho&t=1220s

ד ו ר ו ן
09-07-20, 23:09
אם התו"ל שלך זה לעלות על אבן כשאתה נוסע על ג'אנט אלומיניום דקיק (שעולה 8000 שקל) אז אנחנו כנראה לא מדברים באותה שפה.
אני שמח שזה עובד לך, זה לא הופך את זה לנכון או בטיחותי.

נחמד לראות:
https://www.youtube.com/watch?v=T5I4gae00Ho&t=1220s
אתה לא רציני..
אם הגאנט היה דקיק ושברירי ונכנסת לשטח, יש לך בעיה אחרת.

לא יקרה לו שום דבר בעליה איטית על אבן/קרש עבה כדי שהג׳ק ייכנס מתחת למתלה.
ואם אתה מתעקש, אז תחפור גומה..

ואיפה הבעיה הבטיחותית?
בהחלפה בכביש אתה לא על ג’ק?

אם כבר, אז כבר..
אז בהחלפה נכונה אתה לוקח את הספייר, וכשהרמת את הרכב, אתה מכניס מתחת לקורת השלדה כמה שיותר קרוב לגלגל המוחלף.
כך, אם הג׳ק קורס או מחליק, הרכב לא נופל לרצפה ולא על מישהו.
מפרק את המפונצר, ומחליף מיקום עם הספייר מתחת לרכב, ורק אז מרכיב את התקין.

jonys
10-07-20, 07:14
אתה לא רציני..
אם הגאנט היה דקיק ושברירי ונכנסת לשטח, יש לך בעיה אחרת.

לא יקרה לו שום דבר בעליה איטית על אבן/קרש עבה כדי שהג׳ק ייכנס מתחת למתלה.


אסור לנסוע על הג'אנט כהדבר היחיד שמפריד בינו לבין האבנים זה פגר של צמיג שבמקור הוא בחתך 55. אין שאלה, יגרם לו נזק. אתה מוזמן לקבוצת הווטסאפ של דיסקו 3/4, לפחות פעמיים בחודש אנשים מחפשים איפה לתקן ג'אנטים עקומים (ואנחנו לא בעונת הטיולים).
אתה גם עלול לפרוק צמיג פנימה. במקרה של דיסקו 4 זה אומר שהצמיג יקח איתו, לכל הפחות, את חיישן הגובה ואז הדרך הביתה תהיה הרבה יותר "מעניינת".



ואם אתה מתעקש, אז תחפור גומה..

תקרא מה שכתבתי למעלה. לא תמיד אתה על מצע שאתה יכול לחפור בו. אני לא מחזיק קונגו ברכב.

עוד לא הסברת לי איך אתה מעלה את הרכב מהשלדה כשהמהלך של הג'ק קטן מהמלך של המתלה.

ד ו ר ו ן
10-07-20, 09:03
אסור לנסוע על הג'אנט כהדבר היחיד שמפריד בינו לבין האבנים זה פגר של צמיג שבמקור הוא בחתך 55. אין שאלה, יגרם לו נזק. אתה מוזמן לקבוצת הווטסאפ של דיסקו 3/4, לפחות פעמיים בחודש אנשים מחפשים איפה לתקן ג'אנטים עקומים (ואנחנו לא בעונת הטיולים).
אתה גם עלול לפרוק צמיג פנימה. במקרה של דיסקו 4 זה אומר שהצמיג יקח איתו, לכל הפחות, את חיישן הגובה ואז הדרך הביתה תהיה הרבה יותר "מעניינת".
תקרא מה שכתבתי למעלה. לא תמיד אתה על מצע שאתה יכול לחפור בו. אני לא מחזיק קונגו ברכב.
עוד לא הסברת לי איך אתה מעלה את הרכב מהשלדה כשהמהלך של הג'ק קטן מהמלך של המתלה.
אתה מתעקש לעוות את הטקסט למקומות רחוקים..אז אני אבהיר את זה עוד יותר.
לא אמרתי לנסוע על הגאנט.
כשיש לך פנצ’ר, ואתה עומד במקום, והוצאת את הג׳ק, וגילית להפתעתך שהוא לא נכנס מתחת לרכב, כי הרכב נמוך/הקרקע גבוהה וכו.
אז ורק אז(!!), שים לפני הגלגל אבן/קרש, ותעלה עליו עם הגלגל המפונצר כדי שיהיה מרווח לג׳ק.
מרימים את הרכב, לא שוכחים לאבטח עם הגלגל ספייר, מוציאים את האבן/קרש שעכשיו אין לה יותר תפקיד, ומחליפים גלגל.
ככה פשוט ועובד מאז המצאת הגלגל והג׳ק.

עכשיו יותר ברור?

לגבי השלדה:
ציינתי שזה במצב שקיעה, תחזור אחורה לתאור המקור.
אתה מסתכל על המצב דרך העיניים שלך על ג׳ק כלשהו שאתה מכיר, שאין לי מושג מה הוא.

באותו טיול פנצרים עם הדיסקו 4, בעלייה סלעית מערוץ התפנצ’ר עוד גלגל.
הנהג לא עצר באמצע השיפוע, בצדק, כי אי אפשר להחליף שם גלגל ואחורה היה יותר מורכב.
השלים את העלייה על הגאנט, בזהירות ובאיטיות, ולא קרה כלום.

jonys
10-07-20, 09:42
לגבי השלדה:
ציינתי שזה במצב שקיעה, תחזור אחורה לתאור המקור.
אתה מסתכל על המצב דרך העיניים שלך על ג׳ק כלשהו שאתה מכיר, שאין לי מושג מה הוא.

אני אאתגר אותך. תראה לי מפרט של ג'ק בקבוק סטנדרטי (לא עם שתי בוכנות) שעולה מספיק גבוה כדי להרים דיסקו מהשלדה ועדיין נמוך מספיק כדי להכנס מתחתיה במצב הסגור. לא תמצא, כי פשוט אין כזה. תאמין לי, לא רק אני בדקתי. כל מי שמחליף לג'ק בקבוק בדיסקו קונה ג'ק דו בוכנתי (מרצדס ספרינטר זה תורם טוב).



באותו טיול פנצרים עם הדיסקו 4, בעלייה סלעית מערוץ התפנצ’ר עוד גלגל.
הנהג לא עצר באמצע השיפוע, בצדק, כי אי אפשר להחליף שם גלגל ואחורה היה יותר מורכב.
השלים את העלייה על הגאנט, בזהירות ובאיטיות, ולא קרה כלום.
זה שלא קרה כלום פעם אחת זה באמת טיעון מנצח... אם מרפי לא היה בחופש באותו היום, והצמיג היה נפרק לו פנימה הוא היה בוכה כמו ילדה קטנה עם קוקיות.

איל מ
10-07-20, 09:45
כתבתי לכם כבר, תתחילו לחפש ג'ק של איווקו דיילי. שלושה שלבים. עולה לגובה של כמעט חצי מטר.130045
130046

ד ו ר ו ן
10-07-20, 11:04
אני אאתגר אותך. תראה לי מפרט של ג'ק בקבוק סטנדרטי (לא עם שתי בוכנות) שעולה מספיק גבוה כדי להרים דיסקו מהשלדה ועדיין נמוך מספיק כדי להכנס מתחתיה.
אייל ענה לך..
ויש עוד.

והבקשה שלך היא סוג של התעקשות למצוא משרה של ״מאלף אריות לבנים״.

בשטח יש אינסוף מתארים ולא יהיה לך ג’ק לכל מצב, צריך גמישות מחשבתית ולפעמים קרש/אבן עושים את ההבדל.

בחירה אישית, אף אחד לא מונע ממך לסחוב ברכב ג’ק עגלה שטוח, גדול כבד ומסוכן אבל שמגיע לשלדה.

jonys
10-07-20, 11:15
אייל ענה לך..
ויש עוד.

והבקשה שלך היא סוג של התעקשות למצוא משרה של ״מאלף אריות לבנים״.

בשטח יש אינסוף מתארים ולא יהיה לך ג’ק לכל מצב, צריך גמישות מחשבתית ולפעמים קרש/אבן עושים את ההבדל.

בחירה אישית, אף אחד לא מונע ממך לסחוב ברכב ג’ק עגלה שטוח, גדול כבד ומסוכן אבל שמגיע לשלדה.

התבלבלת. אייל ענה לך. ג'ק בקבוק של איווקו או של ספרינטר (כמו שאני משתשמש) הוא לא ג'ק בקבוק סטנדרטי (חד שלבי) שאפשר למצוא בכל חנות.
אתה מעדיף להביא מהבית קרשים, לסמוך על אילתורים ולהסתכן בנזק של אלפי שקלים ואני מעדיף שישב לי בבגאז' עוד ג'ק שעלה לי 400 שקל.
אני חושב שאפשר לסיים פה.

גיא
10-07-20, 11:21
יש לי בקבוק 6 טון וגם הוא 20-40 ס׳מ לא מספיק בשביל להרים את הדאסטר מהשלדה. גבולי מאד בכביש. בטח לא בשטח. מרים מהמשולש.

2/3 טון יהיה קצר מעדי לרכב שטח גדול.

להשלמות .. יש לי את המספריים המקורי הדרעק. הבקבוק 6 טון והייליפט עם ליפט מייט.

הבקבוק וודקה. הגיע ממוסקבה. זה 1/4 מחיר שם. והוא שוכב בתא מטען כמה שנים כבר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

raanan
10-07-20, 11:32
"קצת" מקורב ליבואן גדול.
מנסיון של החברה שמשפצים ג'קים (סוגים שונים ועוד מכונות שקשורות לתחום הצמיגים),
הג'ק בקבוק 5 טון הכי אמין .

רענן

ד ו ר ו ן
10-07-20, 11:43
התבלבלת. אייל ענה לך. ג'ק בקבוק של איווקו או של ספרינטר (כמו שאני משתשמש) הוא לא ג'ק בקבוק סטנדרטי (חד שלבי) שאפשר למצוא בכל חנות.
אתה מעדיף להביא מהבית קרשים, לסמוך על אילתורים ולהסתכן בנזק של אלפי שקלים
אני חושב שאפשר לסיים פה.
לי יש ג’ק דומה למה שאייל הציע..
אף אחד חוץ ממך לא אמר ג’ק חד-שלבי.

אתה שואל, עונה לעצמך ומתעצבן מהתשובה של עצמך.

DavidL
10-07-20, 11:43
יש בארץ בית מלאכה שיודע לשפץ ג'קים?

raanan
10-07-20, 11:54
יש בארץ בית מלאכה שיודע לשפץ ג'קים?

בוודאי !
פנצ'ריות שעובדות רצוף עם ג'קים , נדרשים לשיפוץ מידיי פעם.
בד"כ לא סיפור גדול, החלפת סט אטמים ולעיתים גם חריטה והחלפת בוכנה.

רענן

ד ו ר ו ן
10-07-20, 12:06
יש בארץ בית מלאכה שיודע לשפץ ג'קים?
בבדיקה שעשיתי מול בית מלאכה לשיפוץ, היה יותר זול לרכוש חדש.

בכנות יש חנות אספקת ציוד כזה לפנצריות, כ-200 שח לגק בקבוק הידראולי.
הגיבוי שלי לעבודות חצר וכדי לא לפרק את המכני שמקובע ברכב.

jonys
10-07-20, 12:54
לי יש ג’ק דומה למה שאייל הציע..
אף אחד חוץ ממך לא אמר ג’ק חד-שלבי.

אתה שואל, עונה לעצמך ומתעצבן מהתשובה של עצמך.

תקרא שוב מההתחלה. הטענה שלי היתה שצריך להחזיק שני ג'קים אחד קצר להרמה מתחת למשלוש ואחד ארוך להרמה מהשלדה.
אם אתה טוען שאתה מצליח לדחוף מתחת למשולש את אותו ג'ק שאיתו אתה מצליח להרים מהשלדה, אז או שאתה מטפס על סלע קטן (לא אבן) או שאתה עם צמיגי 37".

biranit50
05-12-23, 03:11
כתבתי לכם כבר, תתחילו לחפש ג'ק של איווקו דיילי. שלושה שלבים. עולה לגובה של כמעט חצי מטר.130045
130046

טוב איפה להתחיל לחפש??

סולי
06-12-23, 07:49
https://www.ebay.com/itm/145475311302?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=vTs7-rpWT9C&sssrc=4429486&ssuid=E16gvXMRQg2&var=&widget_ver=artemis&media=COPY


יש פה מק"ט.. אפשר לשאול את היבואן...

קשה לי להאמין שיש כאלו זרוקים איפשהו.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

biranit50
19-01-24, 04:06
הג'ק המקורי של הפאג'רו הוא עם בוכנה דו שלבית. בעקרון הוא לא נוזל ולמיצובישי יש אמירה בוטה בענין: הג'ק ממותקן ברכב במצב שכיבה!
בלנדקרוזר אני מחזיק כזה שהורשתי לו מהפאג'רו 95 עליו השלום.
חפשתי כזה בנרות עבור הSUV החדש של אשתי (הגיע במקור בלי גלגל ספייר בכלל-הזוי) .
אחרי פאנצ'ר שתופעל עם הרבה מזל עם גלגל ספייר של מיצובישי של חבר ,שממש במקרה התאים, נסיעה לצמיגאי הקרוב ותיקון, הזדרזתי ורכשתי, בעזרת צמיגאי הבית, גלגל ספייר דק מקורי (ביבוא מקביל, ליבואן הרכב עדיין אין!) וציידתי בינתים בג'ק עגלה. שונא ג'ק מספריים וג'ק בקבוק סיני מייד נזל, כי...."כולם נוזלים"!! לא יכולתי להתחייב לחסן אותו רק במצב עמידה

יגעת ומצאת תאמין : אחרי שיטוט בEBAY רכשתי משומש של פאג'רו באנגליה (למזלי יש לי אח בלונדון שיהיה הבלדר)
הגיע יבש כצפוי. יחד איתו הגיע גם הג'ק המומלץ של איווקו, שנרכש במחיר כפול, אבל הגיע , למרבה האכזבה , שוחה בשמן והוחזר אחר כבוד למוכר!
לא התעצלתי ומצאתי עוד אחד משומש של פאג'רו בעסקה אפילו מוצלחת יותר! הגיע יבש כצפוי!
שניהם מקוריים תוצרת יפן.

ממליץ בחום ג'ק נהדר.

נמכר גם ג'ק דומה חיצונית המיועד לטנדר L200 אבל מיוצר בתאילנד! כנראה כי גם ה L200 מיוצר שם. לא בטוח. הג'ק לא בהכרח נחות מהיפני, אבל הייתי נזהר, מה גם שאין לו יתרון במחיר, לפעמים אפילו ההיפך.
הג'קים התאילנדים (כנראה בגלל היעדר בעיית מקום בטנדר) מצוידים בידית אחת ארוכה לעומת היפני המצויד בידית המתפרקת לשניים.

תזדרזו, כי הם נחטפים במהירות.
גילוי נאות : אומרים לי שעלולה להיות בעיית החרמה במכס ,כי מדובר באביזר בטיחות, עדיף להסתמך על "יבוא מזוודה"

-->