צפייה בגרסה מלאה : יש רעיון מ-UAZ להיכנס בארץ
רק בוחנק׳ה
Sent from my iPhone using Tapatalk
האנטר בנזין
דעתכם?
גרשון,
כוונתך לייבוא UAZ לארץ?
המפעל פנה לאחד מחברי בנושא
boaz avrahami
09-07-20, 22:42
ברוסית זה נקרא בכלל חאנטר.
נראה כמו New Old Stock.
משהוא שצריך להמכר כחדש תחת רשיון אספנות.
יש לו בכלל אפשרות להיכנס לארץ?
עומד בתקינה?
בסוף כמו כל דבר זה עניין של מחיר.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
למתקשים:
https://uaz.global/cars/suv/hunter
https://youtu.be/xtJotYwt-3Y
אני אומר, בטח, בכיף. אני לא אקנה אבל כל אלו שמתגעגעים לדיפנדר אמורים להיות מבסוטים.
מנוע רוסי ЗМЗ-409 או GM-כרגע אינני יודע
תקן EURO5\6
סרנים חים\גיר ידנית\קפיצים קדמיים\ Leaf spring מאחור
2X4 עם חיבור סרן קדמי
נעילה אחורית\קדמית
אז זה בעצם המחליף לדיפנדר...
רכס מזמין 2.
Sent from my iPhone using Tapatalk
על פניו נשמע כמו צעצוע מעניין. מצד שני, זה גם מה שחשבתי לפני שקניתי ניבה...
על פניו נשמע כמו צעצוע מעניין. מצד שני, זה גם מה שחשבתי לפני שקניתי ניבה...
+
מישהו זוכר את הדאסטר הראשון שחלף כאן בתחילת שנות ה-90?
אני כנראה בין הבודד(ים) פה שהלכו לסלון בפאתי מוסקבה ועשו נסיעת מבחן על זה :)
ועל פטריוט שהוא הגרסה המפוארת .. נגיד דיסקברי מול דיפנדר .. ההם ההם ...
תחושת הנהיגה עוד מלווה אותי בלילות מיוזעים.
אגב, מחיר פטריוט חדש / האנטר חדש על הכביש הכי מפואר שיש .. זה 1.2 מליון רובל. סביב 50,000 שח
גרשון. כך זה באמת נראה ;)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200709/0cced3eea758cb89c7b4572326709363.plist
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200709/f5e56549ad2b50996e8c40d89574d090.plist
מזכרות מהביקור בסוכנות уаз
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200709/e1683a187445d0b0d4954bf23c2a2861.png
Sent from my iPhone using Tapatalk
למתקשים:
https://uaz.global/cars/suv/hunter
https://youtu.be/xtJotYwt-3Y
אני אומר, בטח, בכיף. אני לא אקנה אבל כל אלו שמתגעגעים לדיפנדר אמורים להיות מבסוטים.
איזה צחוקים, הומור משובח :):)
אני כנראה בין הבודד(ים) פה שהלכו לסלון בפאתי מוסקבה ועשו נסיעת מבחן על זה :)
ועל פטריוט שהוא הגרסה המפוארת .. נגיד דיסקברי מול דיפנדר .. ההם ההם ...
תחושת הנהיגה עוד מלווה אותי בלילות מיוזעים.
אגב, מחיר פטריוט חדש / האנטר חדש על הכביש הכי מפואר שיש .. זה 1.2 מליון רובל. סביב 50,000 שח
מעניין, מה היתה התרשמותך מהרכב?
מעניין, מה היתה התרשמותך מהרכב?
לפני המון שנים, נגיד סביב 2003/2004 .. יוני110 נתן לי סיבוב על הדיסקו 3 דלתות שלו ... זה היה בחולות של תל ברוך. בבור.
לחצתי גז .. וכלום לא קרה .. ( זה היה לפני שהוא החליף לידני ) לחצתי עוד גז .. הרעש של המנוע קצת השתנה .. וזהו .. שאלתי אותו מה קורה .. זה נורמאלי ?
הוא אמר , בטח .. אם אתה רוצה שהאוטו יזוז .. תן גז !! ....
נשבע לך המחשבה הראשונה שעברה לי בראש, זה הזיכרון ההוא.
גרשון. כך זה באמת נראה ;)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200709/0cced3eea758cb89c7b4572326709363.plist
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200709/f5e56549ad2b50996e8c40d89574d090.plist
מזכרות מהביקור בסוכנות уаз
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200709/e1683a187445d0b0d4954bf23c2a2861.png
Sent from my iPhone using Tapatalk
אזור של מוסקבה
זה בחניה של פרו גיפ המוסקבאי. סדנת דיגום.
Sent from my iPhone using Tapatalk
קיבלתי הצעת חברות מספר הפנים לקבוצה שנקראת UAZ ישראל?
לזו הכוונה גרשון?
יש באמת גוף מסחרי / חברה שמתכוונים לייבא לארץ UAZ באופן סדיר ורשמי?
בתמחור נכון על אף פשטותו וחסרונותיו זה יכול להיות מגניב לגמריי...
לפי מה שגיא כתב שדגם האנטר עולה שם 50,000 ש"ח אז בארץ זה אמור לעלות כ- 120,000 ש"ח....מחיר פצצה לרכב שטח קשוח ומוזר דנדנש מהניילון
קיבלתי הצעת חברות מספר הפנים לקבוצה שנקראת UAZ ישראל?
לזו הכוונה גרשון?
יש באמת גוף מסחרי / חברה שמתכוונים לייבא לארץ UAZ באופן סדיר ורשמי?
בתמחור נכון על אף פשטותו וחסרונותיו זה יכול להיות מגניב לגמריי...
לפי מה שגיא כתב שדגם האנטר עולה שם 50,000 ש"ח אז בארץ זה אמור לעלות כ- 120,000 ש"ח....מחיר פצצה לרכב שטח קשוח ומוזר דנדנש מהניילון
ישירות מהמפעל\יצרן
לגבי המחיר-מוקדם מדי לדבר.....
כאן פתחתי את הדף שלהם-קצת היסטוריה
http://gershon.ucoz.com/index/uaz/0-145
קראתי את הדיון בעיניין רב- הבעיה העיקרית היא שלדגמי UAZ אין תקינה ליורו 6. לפחות לא שאני יודע ולא לפי פרסומים שלהם. אני לא קובע את זה כתורה מסיני "כי ככה קראתי באינטרנט"- אבל זה מה שהיצרן מפרסם. בישראל כן קיימים היתרים לסמול סריז- אבל זה לחשמלי כי שם אין בעיית זיהום. לפי היצרן עצמו- הדיזל הוא יורו 4 והבנזין הוא יורו 5. ב1 בינואר יכנס יורו 6 IFC FCM - גם לישראל, ולמרות שהשינויים מינוריים יחסית (מד צריכת דלק בזמן אמת) עדיין אין לי מושג כיצד הרכב יעמוד בהם.
לגבי הוואן שלהם- ה"בוחנקה" (נדמה לי שזה השם) - יצא לי לנסוע ביצירה המפוקפקת הזאת בקזחסטן (היא אגב המדינה הנפלאה ביותר בעולם, כל המדינות האחרות מנוהלות על ידי ילדות קטנות, מדובר במדינה שהיא מצטיינת ביצוא אשלגן, בין היתר לנוכח העובדה שלמדינות אחרות יש אשלגן נחות באופן יחסי). מדובר בסוג של גרסה חקלאית מחרידה של טרנזיט/פיג'ו J5 משנות השבעים, שתחתיה תקעו צמד סרנים חיים. מה שכן, החימום עובד טוב כי אפשר לשבת על הקופסה שמכסה על המנוע - שתקוע בין הנהג לנוסע- ואז נעים וחמים בתחת.
למען האמת, זה רכב שהלוואי והיה לנו "במערב" (אצלי חומת ברלין עוד קיימת)- אין ספק שאם היתה בישראל גרסה מסחרית קשוחה של קיה בסטה, טויוטה הייאס ודומיה, אבל באמת משהו קשוח, היה לזה שוק בקהילת האוברלנד. נתקלתי בעולם בלא מעט מיצובישי דליקה ויונדאי סטארקס 4X4 שעשו דברים די רציניים.
קראתי את הדיון בעיניין רב- הבעיה העיקרית היא שלדגמי UAZ אין תקינה ליורו 6. בישראל כן קיימים היתרים לסמול סריז- אבל זה לחשמלי כי שם אין בעיית זיהום. לפי היצרן עצמו- הדיזל הוא יורו 4 והבנזין הוא יורו 5. ב1 בינואר יכנס יורו 6 IFC FCM - גם לישראל, ולמרות שהשינויים מינוריים יחסית (מד צריכת דלק בזמן אמת) עדיין אין לי מושג כיצד הרכב יעמוד בהם.
מדובר על מנוע בנזין תקן EURO5/6-כך הם אומרים
boaz avrahami
10-07-20, 09:54
גרשון, יקחו אותך בבוביק? [emoji23]
לחובבי הטנדרים
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200710/2a84a4a54cf1054623d4029e51739948.jpg
בוביק קיוסק
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200710/7441861214bb3d271154a8786006ae60.jpg
בוביק קאמפר / קיט
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200710/13b2bce748165e61af4c6e4882bfcda7.jpg
זה מתחרה במחיר בסמוראי החדש?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
מי שרוצה לייבא צריך להכיר היטב את המסמך 'דרישות חובה לרכב מנועי' שבאתר משרד התחבורה.
לדעתי להאנטר יש כמה פערים מול מסמך התקינה הזה.
חוץ מזה - מגניב. בטוח יש שוק במחיר המתאים. צריך לזכור שכדי למכור מכוניות לא מספיק רכב טוב במחיר טוב. המפתח הוא בשירות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה רכב דיי אמין. מבחינת מה שאתם לרוב דורשים ( ניתן לתקן עם סלוטייפ וחוט ברזל ) אבל פחות .. כי המנוע ממוחשב.
מכנית זה ברזלים נטו .. הרבה ברזלים ...
מבחינת הסלון אפשר להגיד שסמוראי פתוח 86 שהיה לי פעם יכול להחשב רכב פאר לידו .. איכות ההרכבה. הגימור הפלסטיקים ( המעטים ) .. הברגים החשופים והניטים הבולטים שיש בסלון. מזכירה קצת את התומ׳ת שהייתי חתום עליו בצבא.
כשדרור כתב את המבחן על הדאסטר שלי. מודל 2014 שהיתה הדגם ה׳חדש׳ באותו הזמן. אז חלק מהבדיחות היו על המיקום של הגבההת המושב או כיוון המראות החשמלי. או ידית בקרת המהירות האוטומטית ... בחאנטר לא תוכלו לצחוק על זה כי .. אין ... תדמיינו רכב שהונדס בשנות החמישים המאוחרות. ועדיין נבנה בדיוק אותו דבר. החליפו את הוינקרים ללד. החליפו את הידיות לפלסטיק מודרני במקום בקליט פריך ... וזהו.
המנוע הוא מנוע חדש. זה נכון. לא תכנון רוסי. Z משהו. אירופי.
גם הדיזל וגם הבנזין. שניהם חדשים. מרגישים כמו כל אוטו מודרני ( אני נהגתי על הדיזל ) .. נשמע ומרגיש כמו ה td300 מהדיסקו.
העברת הילוכים .. לא חלקה ושקטה כמו שאנחנו מכירים כיום אלא סוג של טרקטור ... אבל מדוייקת. מכניקה שמרגישה כבדה .. אני לא מצליח לזכור אם ההאנטר היה עם 4/4 קבוע לכביש אבל הפטריוט כן. ( כנראה אותו טרנספר ) בלי tod ובלי שטויות. בהאנטר ידית מכנית. בפטריוט כפתור חשמלי .. כל השאר .. חלונות חשמל / מראות וכו .. כרגיל. ( לפחות מהדאסטר )
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200710/1bc56ad324e8e9beae81187e0a3df691.jpg
מבחינת איכות חיים בסלון .. נסעתי רק בכביש. ולא הרבה. דיי קמצנים שם בנסיעות מבחן.
והיה דיי פקק. אז קשה להתיחס.
אבל המתלים היו על הצד הקשיח. אפשר להשוות עם הדאסטר אחרי הקפיצי הגבהה .. גם הרעש בקבינה מזכיר את הדאסטר.
ההאנטר היה עם 300 קמ. והפטריוט עם 700 על השעון.
אז אולי האוטו עוד לא ׳נפתח׳...
מהצד החיובי. יש לזה צמיגים עם הרבה דופן.
אה ! ... יש נעילות דמוי לוקרייט ;) מחיר כמו הנעילות של הדאסטר.
חייב לציין שכל הרוסים ששמעו אני מתלהב מהאוטו ( פטריוט .. כי סופה פתוחה אף פעם לא עשתה לי את זה ) צחקו ואמרו שחבל על הזמן כי האוטו 99% לא תקין וחייבים חבר קרוב במוסך ( כנראה גרשון מתכנן על זה מבחינה כלכלית ) אבל בתכלס. על הכביש. בפקקים רואים המון פטריוט. ומעט האנטר.
בשביל 50 אלף שח זה אחלה אוטו לדעתי. אולי גם בשביל 120 אלף.
Sent from my iPhone using Tapatalk
גרשון, יקחו אותך בבוביק? [emoji23]
לחובבי הטנדרים
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200710/2a84a4a54cf1054623d4029e51739948.jpg
בוביק קיוסק
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200710/7441861214bb3d271154a8786006ae60.jpg
בוביק קאמפר / קיט
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200710/13b2bce748165e61af4c6e4882bfcda7.jpg
זה מתחרה במחיר בסמוראי החדש?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
+1!
זה כמו זיכרון דברים על דיפנדר
אז יש כבר פרופיל בפייסבוק ופרסומים בקבוצות שונות
ללא יותר מידי פרטים
https://www.facebook.com/uaz.israel.7
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
במחיר מתאים ועם מפרט מתאים (צמיגים 32, נעילה או נעילות) ועם מוסכים נורמליים - זה יכול להיות הרכב שיחזיר אנשים לרכבי שטח אמיתיים, אחרי שתעו בשדות הsuv והטנדרים.
אבל המפתח הוא מחיר ומפרט - אם לא יהיה סביר (צמיגים במידה מתאימה למדבר! ולא 225/75r16 של רוסיה) אז לא יהיה תחרותי לכלום וחבל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מה שאמר אסף
צמיגים 32 ומעלה, נעילות ותמחור נכון 120 עד 130 אש"ח ויש פה קלף מנצח לחובבי השטח הקשוח.
120-130K זה יקר לאוטו כזה.
זה מאוד מזכיר סיקס/סופה - בייעוד, במבנה, בצריכת הדלק, באין-עידון, באיכות ההרכבה והגימור..... אבל עם הרבה פחות ביצועים ועם תכנון מיושן בהרבה.
נכון שהוא חדש מהניילון, אבל זה עדיין המון כסף עבור רכב גס של עולם שלישי, ספרטני ובסיסי ביותר גם בהשוואה לג'ימני דור-קודם. אני בספק אם הוא עומד בדרישות תקינה בסיסיות בישראל ואני לא מתכוון רק לתקני זיהום אויר יורו 5-6 אלא גם לרמת בטיחות נמוכה ביותר (אבזור בטיחות, מבחני ריסוק וכו') ואבזור הכי בסיסי שאפשר.
אני אוהב את הלוק הקולחוזניקי ואת אוירת הרטרו שלו ומין הסתם, כמו כל אוטו של פעם, כנראה יש לו המון אופי ורבים כמוני גם יאהבו אותו.... הוא יכול להיות יופי של רכב-שטח לעבודה קשה ופלטפורמה מצויינת לשיפורים - אבל כדי להצליח באמת, המחיר צריך להיות יותר זול. נגיד 100K.
הפטריוט עומד אולי בתקינה. האנטר כמעט בטוח שלא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
פורד ברונקו, גראנאדיר, ועכשיו הואז הזה.... ייתגן ואנחנו חוזרים לשנות ה90? עדנה לקהל הג'יפאים?
GodsFather
12-07-20, 08:32
יש כזה פתוח...?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
פורד ברונקו, גראנאדיר, ועכשיו הואז הזה.... ייתגן ואנחנו חוזרים לשנות ה90? עדנה לקהל הג'יפאים?
החאנטר מחזיר אותנו לשנות ה-50......
אוטו של עולם שלישי. לא יעמוד בדרישות תקינה.
יש כזה פתוח...?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
יש הכל. פתוח סגור משאית טנדר ואן ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
מהפייסבוק.
פיסוק נוראי ושגיאות כתיב...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200712/8513bc685f82d6db8359ae5ac2ba0186.jpg
העובדה שעולה חדש כנראה כתב את זה כל כך מפריעה לך ?
הרבה יותר גרוע זה הסופרלטיבים הדימיוניים
Sent from my iPhone using Tapatalk
"אואז פטריוט פותח באוניברסיטה הכי גבוהה של פוליטביורו על ידי דוקטורים לא יהודים שעבדו תחת איומי קלאצ'ניקוב. תוצאה סופית זה רכב קרוס אובר מתקדם על בסיס מודל בבושקה שקטן נכנס בתוך גדול וקטן יותר נכנס בתוך קטן. רשימת חידושים והמצאות טכנולוגיות כוללת ידית להילוכים, חלון קדמי שקוף ומאפרה גם לילדים קטן במושב אחורי. אואז פטריוט זה תוצאה של שינויים טכנולוגיים מתקדמים של שלושים שנים ממלחמת העולם השניה ואז זה נעצר. הביצועים המצוינים מדברים בעד עצמם בלאט ואם לא מספיק אז גם נהגים אחרים אומרים בלאט סוקה יופטפויומאט".
בינתיים ה-UAZ זה רק באז בספר הפנים....
נראה מה יגיע בסוף אם בכלל
https://www.youtube.com/watch?v=uFHehn0UOLU
אגב- זה קצת מזכיר לי את הטארטן פראנסר- מהרימייק של סרטי VACATION
https://www.youtube.com/watch?v=uFHehn0UOLU
Razdvakryak
12-07-20, 20:45
אואז פטריוט כרכב שלישי במשפחה, לטיולים בלבד, תמורת 120-130 אלף יכול לתפוס. אבל קונה חייב להבין - רכב זה ׳׳חי במוסך׳׳ :rolleyes:
הטראן הזה מזכיר לי את החבל хавал אוטו סיני יותר מידי ממוחשב.
אני אתרגם את המשפט הכי חשוב בסרטון.
׳לא,... זה לא טויוטה ׳...
https://youtu.be/ZBYZKGeJwg0
Sent from my iPhone using Tapatalk
"אואז פטריוט פותח באוניברסיטה הכי גבוהה של פוליטביורו על ידי דוקטורים לא יהודים שעבדו תחת איומי קלאצ'ניקוב. תוצאה סופית זה רכב קרוס אובר מתקדם על בסיס מודל בבושקה שקטן נכנס בתוך גדול וקטן יותר נכנס בתוך קטן. רשימת חידושים והמצאות טכנולוגיות כוללת ידית להילוכים, חלון קדמי שקוף ומאפרה גם לילדים קטן במושב אחורי. אואז פטריוט זה תוצאה של שינויים טכנולוגיים מתקדמים של שלושים שנים ממלחמת העולם השניה ואז זה נעצר. הביצועים המצוינים מדברים בעד עצמם בלאט ואם לא מספיק אז גם נהגים אחרים אומרים בלאט סוקה יופטפויומאט".יש לך טעות כתיב.
שלשים.
בלי ו
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
http://gershon.ucoz.com/UAZ/UAZ.pdf
DATA שנת 2016
file pdf
~6Mgb
זה לא אותו אוטו
היו ב 2019 הרבה שינויים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני כתבתי-DATA שנת 2016
P.S
אותו בודי.....
1 2 3 4
כתבתי וויתרתי .. אני בטח לא מבין מה כתבת או מה התכוונת.
וזה לא משנה.
יש לדבר הזה מערכות בטיחות בכלל שאפשר לייבא אותו? (ESP וכו׳)
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש לדבר הזה מערכות בטיחות בכלל שאפשר לייבא אותו? (ESP וכו׳)
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן
בקרה משיכה ו ABS וכל מה שיש בדרך כלל.
ינשוף מובנה יש?
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 2 3 4
כתבתי וויתרתי .. אני בטח לא מבין מה כתבת או מה התכוונת.
וזה לא משנה.
מה לא ברור?-DATA שנתתי מדגם של 2016.
מה לא ברור?-DATA שנתתי מדגם של 2016.
לא ברור מה הקשר בין האוטו שנמכר ב 2016 למה שאולי יגיע עכשיו לפה ..
Razdvakryak
13-07-20, 14:53
מה לא ברור?-DATA שנתתי מדגם של 2016.
מ-2019 - יש 2 כריות אוויר, ABS, ESP ואפילו Traction Control :) ממוחשב
מ-2019 - יש 2 כריות אוויר, ABS, ESP ואפילו Traction Control :) ממוחשב
זאת הטענה שלי ..
:)
מאיזה תחום הרכב הזה יהיה יותר טוב מדיסקברי1
שעולה 20אש"ח ? (נניח שיעלה 30אשח אחרי ישור קו)
חברים
אין לי היום חומרׂ של (UAZ(Service Manual על דגמים 2020.....-מקווה שיהיה בקרוב
לכן נתתי מה שהיה לצורך *היכרות הכללית*-דגם 2016
p.s
ויקיפדיה ויוטיוב-אינם ה-סג-נו-ן שלי.
מאיזה תחום הרכב הזה יהיה יותר טוב מדיסקברי1
שעולה 20אש"ח ? (נניח שיעלה 30אשח אחרי ישור קו)
שהוא חדש.
גם דיסקברי 1 עם יישור קו, אפילו ב 50k הוא עדיין רכב ישן. וזה אומר הרבה תקלות והתעסקות. רקבונות, חוטים יבשים ועוד.
מקווה רק שהרוסים התקדמו עם האיכויות שלהם, כי הניבה שהיתה לי היתה בת שבע, והיתה יותר מ
מתפרקת מדיסקו שגילו כפליים משלה (ואיכות החומרים בדיסקו היא לא בדיוק גולת הכותרת של עולם הרכב).
ינשוף מובנה יש?
Sent from my iPhone using Tapatalk
סבי, עליו השלום,שנולד ברוסיה, גדל ברוסיה וחונך ברוסיה, הגה לפני שנים רבות את המשפט הגאוני: "סרטן? שיבוא סרטן בלאט, נשרוף אותו עם הוודקה".
נ"ב- מת מסרטן.
מאיזה תחום הרכב הזה יהיה יותר טוב מדיסקברי1
שעולה 20אש"ח ? (נניח שיעלה 30אשח אחרי ישור קו)רק בעבירות, ביצועים, אמינות, ושמירת ערך.
נניח שאני נופל שניה למלכודת שלך של (שוב) להרוס שרשור.
ונגיד שהרוסי יעלה על הדיסקו באמינות, ועבירות (זורם איתך בשביל הדיון).
שמירת ערך? (התחשבתי בחוקי הפורום וכתבתי רק סימן שאלה אחד ובלי סימני קריאה).
הערך של דיסקו ישן כבר לא ירד לשום מקום.
או שיש לך זכרון קצר, או שלא היה לך רכב רוסי.
הוכחת, שוב, שלנד-רובר נוטל מבעליו את חוש ההומור.
הרוסים יודעים לייצר גם כלים איכותיים מאוד לדוגמא האופנוע Ural שלא מזמן התחילו ליבאו לארץ ( כלי מגניב) והזיל 131 .....ועוד...קיימת הסתברות לא מבוטלת שההנטר יכול לתת פייט רציני לגימיני.
הוכחת, שוב, שלנד-רובר נוטל מבעליו את חוש ההומור.
יום קשה.
מחילה.
אם לאדה ניבה היה הרכב ל'קולחוזניק' ולשוטר, זה שמייצרים בזול וצריך להיות קל לתיקון אבל לא חייב להחזיק מעמד - אואז היה הרכב הצבאי. זה שמייצרים בזול אבל כבר מעורבת בו הנדסה אמיתית וטיפה מחשבה על שרידות.
ואני יכול להעיד באופן אישי שכלים צבאיים של ברית המועצות היו כלים שורדים.
הפטריוט יושב על שילדה מאורכת של האנטר, מ2019 עם סרנים חדשים ורחבים, נעילה חשמלית, אופציה לגיר אוטומטי gm צרפתי 6l50 בקרת אחיזה בקרת החלקה ומתלים מרוככים.
יש סוכנות ויש תקינה באיטליה והונגריה - כלומר יש תקינה אירופית.
מעניין.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Razdvakryak
13-07-20, 20:04
נניח שאני נופל שניה למלכודת שלך של (שוב) להרוס שרשור.
ונגיד שהרוסי יעלה על הדיסקו באמינות, ועבירות (זורם איתך בשביל הדיון).
שמירת ערך? (התחשבתי בחוקי הפורום וכתבתי רק סימן שאלה אחד ובלי סימני קריאה).
הערך של דיסקו ישן כבר לא ירד לשום מקום.
או שיש לך זכרון קצר, או שלא היה לך רכב רוסי.
לדעתי :) השוואה לא נכונה מכמה סיבות,
ראשית ישראלים חווה רכבים ׳׳סובייטים׳׳ / רוסים בשנות ה-90 מהסוג הגרוע יותר, למה ? ברית המועצות התפרקה ואיכות היצור החלה לצנוח, מנגד יש NIVAות באירופה שרצות ורצות על הכביש (רכב מיושן להחריד, מסוכן לנוסעים את נוסע)
UAZ PATRIOT רכב רוסי , ׳׳מודרני׳׳ ככל שניתן במגבלות הז׳אנר :) אבל על עבירות הכלי אין ויכוח, זה רכב שטח קלסי של פעם , Part Time , נעילת דיפרנציאל אחורי (Eaton), סרן חי מקדימה ומאחורה עם נוחות נסיעה של טויוטה 120.
לחבילה התווספו מאז 2016 ועד 2019 רכיבים איכותיים - גיר אוטומטי Punch Powerglide, בקרת יציבות , ABS, Traction Control , שתי כריות אויר
כל זה יחד בגרסא הכי , הכי מפוארת (חדשה) עולה 57000 ש׳׳ח, חמישים ושש אלף שקל... תוסיף מיסוי - 114000, תוסיף מקדם חמדנות של יבואן מצוי - 130.000 ש׳׳ח.
רכב עם עבירות טובה, עם שוק קיים ושוקק (לא בארץ) של שיפורים, שיפצורים, בזול (הגבהות , נעילות נוספות וכו)... עכשיו אתם משווים אותו ללנד רובר בן 20+ ? ברצינות ? לפטריוט יש מערכות גפ׳׳מ, מנוע בנזין בנוי לעבוד עם מע׳ גפ׳׳מ ושוק מקומי שם רווי בעתיר ניסיון וידע .
רכב חלוד, מיושן, ללא מערכות בטיחות אקטיביות כלשהן, חלקי חילוף יקרים, וכו ?
אז נכון, אדם סביר שראה אואז פרטיוט על הכביש ובמוסך :) יעדיף אולי טויוטה 150 בת 10 שנים בתקציב דומה :) אבל זה בדיוק כמו מבחן הדצ׳יה - אתה קונה רכב חדש (לא נטול בעיות ולקונות) במחיר של משומש בן 10 !!!
גם ברוסיה אגב, תמחור של אואז פטריוט אוטומט זה שליש ממחיר לנדקרוזר פרדו 150 עם מנוע 2.7 בנזין וגיר אוטומטי ועדיין יש שוק, יש מועדון מעריצים וכו.
גרשון, תארגן את הרכב שיגיע לתקינה - למבחן שטח בג'יפולוג - זה המקום היחיד שיש קהל יעד.
(אני מחכה שיפתחו את הרשימת המתנה... סוף סוף אוטו נורמלי במחיר נורמלי)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
boaz avrahami
13-07-20, 20:22
אם זה הרכב ב 130 אש״ח, אני בהחלט אשקול ברצינות לרכוש.
מוצא חן בעיני באופן כללי. אפילו מאוד.
במחיר הזה, מספיק שיהיה בסדר, לא יותר.
הבעיה הכי גדולה כנראה תהיה לשכנע את אישתי האוקראינית להכניס מוצר רוסי הביתה [emoji56]
https://youtu.be/98vIWo_0hjU
https://youtu.be/eciHCGHnUUI
https://youtu.be/RC3NzPL2PLA
https://youtu.be/nzzzS-A3WLs
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לדעתי :) השוואה לא נכונה מכמה סיבות,
ראשית ישראלים חווה רכבים ׳׳סובייטים׳׳ / רוסים בשנות ה-90 מהסוג הגרוע יותר, למה ? ברית המועצות התפרקה ואיכות היצור החלה לצנוח, מנגד יש NIVAות באירופה שרצות ורצות על הכביש (רכב מיושן להחריד, מסוכן לנוסעים את נוסע)
UAZ PATRIOT רכב רוסי , ׳׳מודרני׳׳ ככל שניתן במגבלות הז׳אנר :) אבל על עבירות הכלי אין ויכוח, זה רכב שטח קלסי של פעם , Part Time , נעילת דיפרנציאל אחורי (Eaton), סרן חי מקדימה ומאחורה עם נוחות נסיעה של טויוטה 120.
לחבילה התווספו מאז 2016 ועד 2019 רכיבים איכותיים - גיר אוטומטי Punch Powerglide, בקרת יציבות , ABS, Traction Control , שתי כריות אויר
כל זה יחד בגרסא הכי , הכי מפוארת (חדשה) עולה 57000 ש׳׳ח, חמישים ושש אלף שקל... תוסיף מיסוי - 114000, תוסיף מקדם חמדנות של יבואן מצוי - 130.000 ש׳׳ח.
רכב עם עבירות טובה, עם שוק קיים ושוקק (לא בארץ) של שיפורים, שיפצורים, בזול (הגבהות , נעילות נוספות וכו)... עכשיו אתם משווים אותו ללנד רובר בן 20+ ? ברצינות ? לפטריוט יש מערכות גפ׳׳מ, מנוע בנזין בנוי לעבוד עם מע׳ גפ׳׳מ ושוק מקומי שם רווי בעתיר ניסיון וידע .
רכב חלוד, מיושן, ללא מערכות בטיחות אקטיביות כלשהן, חלקי חילוף יקרים, וכו ?
אז נכון, אדם סביר שראה אואז פרטיוט על הכביש ובמוסך :) יעדיף אולי טויוטה 150 בת 10 שנים בתקציב דומה :) אבל זה בדיוק כמו מבחן הדצ׳יה - אתה קונה רכב חדש (לא נטול בעיות ולקונות) במחיר של משומש בן 10 !!!
גם ברוסיה אגב, תמחור של אואז פטריוט אוטומט זה שליש ממחיר לנדקרוזר פרדו 150 עם מנוע 2.7 בנזין וגיר אוטומטי ועדיין יש שוק, יש מועדון מעריצים וכו.
על מי מהרכבים שהזכרת נסעת בפועל?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
כל מי שנשוי עם מסקאלק'ה או חאחלושק'ה ... אין לו סיכוי לקנות אוטו כזה ...
ואני גם הייתי קונה ...
Razdvakryak
13-07-20, 20:37
אם זה הרכב ב 130 אש״ח, אני בהחלט אשקול ברצינות לרכוש.
מוצא חן בעיני באופן כללי. אפילו מאוד.
במחיר הזה, מספיק שיהיה בסדר, לא יותר.
הבעיה הכי גדולה כנראה תהיה לשכנע את אישתי האוקראינית להכניס מוצר רוסי הביתה [emoji56]
https://youtu.be/98vIWo_0hjU
https://youtu.be/eciHCGHnUUI
https://youtu.be/RC3NzPL2PLA
https://youtu.be/nzzzS-A3WLs
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
קל, תקנה מדבקה
https://www.aliexpress.com/item/4000975887425.html?spm=a2g0o.productlist .0.0.46a17c9dDNRGS5&algo_pvid=f49ddd18-953a-43b3-b2f4-86c156febbe9&algo_expid=f49ddd18-953a-43b3-b2f4-86c156febbe9-0&btsid=0ab50a5715946617550023036e8287&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_ ,searchweb201603_
boaz avrahami
13-07-20, 20:39
כל מי שנשוי עם מסקאלק'ה או חאחלושק'ה ... אין לו סיכוי לקנות אוטו כזה ...
ואני גם הייתי קונה ...
בעברית הייתי צריך להתאמץ מאוד להבין שאני חאחול...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
Razdvakryak
13-07-20, 20:41
על מי מהרכבים שהזכרת נסעת בפועל?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
נהגתי על НИВА 2121 ניבה של אבא :) צבע כתום בהיר, שנת יצור 1983 , על פטריוט נסעתי בגרסא הכי ישנה שלו ב-2005 , נסעתי גם אל אואז הקלאסי , 469 :)
מי שקונה רכב רוסי, זה כמו חתונה עם פולניה - צריך לדעת לאן אתה נכנס :D:confused:
נהגתי על НИВА 2121 ניבה של אבא :) צבע כתום בהיר, שנת יצור 1983 , על פטריוט נסעתי בגרסא הכי ישנה שלו ב-2005 , נסעתי גם אל אואז הקלאסי , 469 :)
מי שקונה רכב רוסי, זה כמו חתונה עם פולניה - צריך לדעת לאן אתה נכנס :D:confused:
בקיצור אף אחד מהחדשים שנתת
חו״ד על הביצועים והנוחות שלהם.
Razdvakryak
13-07-20, 21:19
בקיצור אף אחד מהחדשים שנתת
חו״ד על הביצועים והנוחות שלהם.
חדשים ? מי חדש ? אואז פטריוט ? הוא חדש כמו לנדקרוזר 150 חדש , זה רכב מ2004 שעובר מתיחת פנים ושדרוג מכלולים מגרסא לגרסא. שוב :) מדינה חופשית - לא רוצה - תקנה לנדרובר בן 20
בעברית הייתי צריך להתאמץ מאוד להבין שאני חאחול...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אתה לא, אולגה כן :)
- - - Updated - - -
בקיצור אף אחד מהחדשים שנתת
חו״ד על הביצועים והנוחות שלהם.
אני נהגתי על פאטריוט 2020 ועל חאנטר ... 2019. ב פברואר 2020.
נסיעת מבחן קצרה בסוכנות בפאתי מוסקבה.
נתתי התרשמות לפני כמה עמודים.
הפטריוט עבר שתי מתיחות פנים .. ב 2015 וב 2019.
הבוחנק'ה והצייד לא במיוחד .. כאילו כן ... אבל לא.
חדשים ? מי חדש ? אואז פטריוט ? הוא חדש כמו לנדקרוזר 150 חדש , זה רכב מ2004 שעובר מתיחת פנים ושדרוג מכלולים מגרסא לגרסא. שוב :) מדינה חופשית - לא רוצה - תקנה לנדרובר בן 20
פשוט כבר עמדתי להזמין על סמך חוות הדעת הנלהבת ואז חשבתי שאולי נשאל על מה מסתמכת חוות הדעת הנלהבת הזו.
בסרטונים של בועז נראה שהם עוברים למתלים נפרדים מקדימה.
לא משנה כלום. זה רכב חדש, שני סרנים, בסיס גלגלים נכון, מרכב מרווח.
כל השאר... לא חשוב. מחליפים קפיצים ובולמים. מרכיבים צמיגים במידה נכונה וגם עם אישור יבואן. כלומר כל נושא הנוחות / התנהגות - אצלנו בידיים. בשביל זה צריך שני סרנים, לא?
וזהו - הכל מוכן לשטח.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
קחו קצת למחקר מקלדתי.
מתחת לחצאית של הפטריוט.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/d3b608e29290b714202496825900fd99.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/a785f51ab2b19854f367a33a16a157fb.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/0e3e9c66f0bd18531097f3b42d8e87f2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/ad53a6693830374f797d1cf9914cfd7c.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/73a3ad9c56137934b216e3e3a2b69c53.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/e9206c3ee1da422db0927ff9c484e2f2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/08f5061f4c9f0c25b5883c5c393053f5.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/743ba6eca6d6a01893f7a2c3e2a38f68.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה מוצע כדגם ׳אקספדישן׳ על מנת לשלהב את דמיונם של אלו שלא חוו את הדגם הלא ׳אקספדישן׳...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/1767e6bdcc35a17c5dec0e5a3418c395.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/0329f926f3ddbca12760a2127267eee4.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/5d2c3b70573ea28a90703dda2e731cb5.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200713/ccb94835e351a6d8e36be6d562e8a01a.jpg
https://youtu.be/0pJBsITrsOQ
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני יודע שתקפצו עליי, שכותב בלי שראיתי את האוטו אפילו אבל זהו שרשור שבו אנחנו מרשים לעצמנו לםנטז קצת במילא... אז...
קפיצי עלים מאחור, גלגל קטן ונמוך, שילוב חשמלי (יודע, זה הסטנדרט היום) לאבדיוק מה פינטזתי. חמור מכך, חלק מצינורות המים בתמונה של המנוע נראים דומים בצורה חשודה לכאלו מהסוג שמתייבש ונפרץ אחרי שנתיים, ולוקח איתו את המנוע.
עריכה,
בסרטון שבועז קישר נראה שמאחורה הולך לקבל קפיצי סליל. יופי, אבל מקדימה ifs... רע:
130077
וגם, אם כבר שילוב חשמלי, אז שגם בלם היד יהיה כזה:
130078
אבל לפחות יש פין פציל על האום של המוטות. שלא יברח הסרן כמו בל׳ר .....
ויש שני סרנים חיייייים.
מעניין אם יהיה אפשר להמיר חזרה לסרן מקדימה בולט און. בלי לרתך דברים על השלדה.
קח בחשבון שלפחות בהתחלה. לא יכירו את האוטו ולא יהיה ברור מה אמור באמת להיות שם.
Sent from my iPhone using Tapatalk
[QUOTE=גיא;901690]אבל לפחות יש פין פציל על האום של המוטות. שלא יברח הסרן כמו בל׳ר .....
?? זה בדיוק מה שיש בדיסקו 1 :) :)
מי שקונה רכב רוסי, זה כמו חתונה עם פולניה - צריך לדעת לאן אתה נכנס
אשתי משבטי הרומנים הפראיים של פתח תקווה. אבא שלה, יאנק הבלתי מנוצח, אדון הקומבינות של שבטי הקבבים, פעם הסתובב חודשיים באותה גופיה.
האמת? ב130 אלף שקל זה יכול להיות חלופה מעניינת לאבקן (דאסטר). אני לא אומר שזה רכב מושלם, אבל גם על דאסטר צחקו הרבה- והנה, הבוראט נוסע. כשהדאסטרים דור 1 הגיעו לארץ קיבלתי אחד- זה היה נדמה לי ב2016 והיה ינואר. עליתי לגולן, ירד שם שלג. אני זוכר שפגשתי שם במקרה את כפיר שפיר עם ה XJ שלו- שיושב על 33ים והפרצוף של הבן אדם שראה אותי מגיח משום מקום בשלג עמוק (......) עם דאסטר היה פרייסלס. ולמחרת- בגשם שוטף ירדתי לאילת. תכלס? ב130 אלף זה יכול להיות די משעשע.
אשתי משבטי הרומנים הפראיים של פתח תקווה. אבא שלה, יאנק הבלתי מנוצח, אדון הקומבינות של שבטי הקבבים, פעם הסתובב חודשיים באותה גופיה.
האמת? ב130 אלף שקל זה יכול להיות חלופה מעניינת לאבקן (דאסטר). אני לא אומר שזה רכב מושלם, אבל גם על דאסטר צחקו הרבה- והנה, הבוראט נוסע. כשהדאסטרים דור 1 הגיעו לארץ קיבלתי אחד- זה היה נדמה לי ב2016 והיה ינואר. עליתי לגולן, ירד שם שלג. אני זוכר שפגשתי שם במקרה את כפיר שפיר עם ה XJ שלו- שיושב על 33ים והפרצוף של הבן אדם שראה אותי מגיח משום מקום בשלג עמוק (......) עם דאסטר היה פרייסלס. ולמחרת- בגשם שוטף ירדתי לאילת. תכלס? ב130 אלף זה יכול להיות די משעשע.
האוטו שלי הוא הראשון, עלה לכביש ב 25-12-2014
צודק. 2015
. רישוי של הרכב שקיבלתי-9564231
צודק. 2015
. רישוי של הרכב שקיבלתי-9564231
כמעט
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200714/cd1c32c38a42d5151fb67c2aadf16e27.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Razdvakryak
18-07-20, 09:34
מצטער על העדר תרגום :) אבל בחור קנה פטריוט 2020 פרמיום , הביא למוסך (בבעלותו) ופירקו ע׳׳מ לבדוק QA
https://www.youtube.com/watch?v=cWZTcBKas90
ומה המסקנות? (למי שלא דובר את השפה).
ובכלל, למי שיש קשר לגורם העלום שמעוניין להביא לארץ.
לרכב הזה יש פוטנציאל מכירות בתור רכב זול, אבל כזה שיודע לעשות שטח אמיתי. אם אחד מהשניים לא יתקיים, לדעתי הוא ייכשל. ולכן כדאי להשקיע בתקינה של הדגמים הפשוטים.
מהסרטונים נראה שמידת הגלגלים היא לא להיט, וזאת נקודה, שאם אפשר להשקיע בה, אז כדאי.
לא מבין רוסית חוץ מכמה מילים ...
נראה שהוא מצביע הרבה על חלודות מהמפעל
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Razdvakryak
18-07-20, 12:57
לא מבין רוסית חוץ מכמה מילים ...
נראה שהוא מצביע הרבה על חלודות מהמפעל
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
הוא משווה את השנתון 2020 עם הישן שנסקר ב-2015... הוא כן מצא נקודות חלודה אבל הרבה פחות מהדגם הקודם , לטענתו זה גם בגלל רשלנות המפעל וגם בגלל שרכב ׳׳עמד׳׳ בשלג / גשם וכו כמה זמן טרם מכירתו.
בנוסף מציגים שיפור ברכיבים (חלקים אמריקאים, אירופאים, בוש ועוד) , שיפור בבידוד ועוד.
שוב :) רכב רחוק מהסטנדרט המערבי, אבל בהינתן תמחור נכון (גרסת פרמיום עם גיר אוטומטי ומידת צמיג נורמלית) עד 130 אש׳׳ח תהיה להיט בהעדר אלטרנטיבות
נ.ב. יש משהו שלא מוכר בתרבות מערבית, הכל מיוצר ב-2 תקני איכות , לשוק הפנימי (סוג א׳) וליצוא (סוג א׳+++) .
תודה קודם כל תודה על התרגום.
מהסרטון (בלי להבין) עולות כמה נקודות בעין.
מעבר לחלודות שרואים בתחתית הדלתות, ולמלכודות בוץ בחלק התחתון של הבודי, ניתן לראות חיווט רשלני וצמות שתפוסות באופן קצת חובבני (מצד שני גישה קלה אליהן). כמו כן, תושבות הבולם האחוריות (בצד השלדה) נראות כמו משהו שעלול להסדק/להיתלש אחרי כמה שנים של עבודה וחלודה. חיבור הקפיץ לצד השלדה, ולא מתחתיה, מעניין (אם כי - שוב, מעלה תהיות לגבי חוזק).
דיפרנציאל אחורי עם חוט חשמל שנכנס לתוכו- נקודה לחיוב.
ועוד משהו שעלה בשרשור של נדב על בידוד הרצפה. יש הדגמה יפה של מדבקות על הרצפה נגד רזוננציה.
מעבר להכל, יש משהו שתפס לי את העין. או שהגרסה המכונאית לארקדי דוכין הוא איש ענק, או שהרכב יחסית קטן.
חיבור הקפיץ לצד השלדה, ולא מתחתיה, מעניין (אם כי - שוב, מעלה תהיות לגבי חוזק).
.
קיים בהרבה רכבי עבודה מערביים.
האוטו בגודל בערך כמו פגרו ישן לפני קינג
4 דלתות.
גם הוא מצא חלודות מתחת למיגון נגד חלודה. שמשלמים עליו בניפרד.. אבל חייבים לקנות.
וייתכן שהוא גם נותן פרסומת קצת סמוייה בתור ׳משפר׳ רכבי וואז.
Sent from my iPhone using Tapatalk
המידות כמעט אחד לאחד פראדו.
החלודות.... בתור מי שפירק 'באלו הידיים' מכוניות חדשות שיצאו מאוהיו, קנטקי ומקסיקו.... גם שם מתחת לפנלים הצבועים יש חלקים לא צבועים, חלודים או חלודים בעתיד.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Razdvakryak
18-07-20, 19:49
תודה קודם כל תודה על התרגום.
מהסרטון (בלי להבין) עולות כמה נקודות בעין.
מעבר לחלודות שרואים בתחתית הדלתות, ולמלכודות בוץ בחלק התחתון של הבודי, ניתן לראות חיווט רשלני וצמות שתפוסות באופן קצת חובבני (מצד שני גישה קלה אליהן). כמו כן, תושבות הבולם האחוריות (בצד השלדה) נראות כמו משהו שעלול להסדק/להיתלש אחרי כמה שנים של עבודה וחלודה. חיבור הקפיץ לצד השלדה, ולא מתחתיה, מעניין (אם כי - שוב, מעלה תהיות לגבי חוזק).
דיפרנציאל אחורי עם חוט חשמל שנכנס לתוכו- נקודה לחיוב.
ועוד משהו שעלה בשרשור של נדב על בידוד הרצפה. יש הדגמה יפה של מדבקות על הרצפה נגד רזוננציה.
מעבר להכל, יש משהו שתפס לי את העין. או שהגרסה המכונאית לארקדי דוכין הוא איש ענק, או שהרכב יחסית קטן.
הבחור הרוסי 2 מ׳ גובה
דווקא אפשר ללמוד מהסרטון של 'ארקדי דוכין הרוסי' שהרכב בנוי טוב, ומורכב רע. הם לא חוסכים בחומרים ובחומרי חיבור - אין כל מיני ברגים חלולים ופטנטים מפלסטיק שנועדו רק לחסוך סנטים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
נ.ב. יש משהו שלא מוכר בתרבות מערבית, הכל מיוצר ב-2 תקני איכות , לשוק הפנימי (סוג א׳) וליצוא (סוג א׳+++) .
זה דווקא מוכר לי מחבר שעבד במפעל לטרקטורים.
היו לוקחים טרקטורים שנבנו לשוק המקומי (כחולים) ,מפרקים ומרכיבים כמו שצריך ואז צובעים באדום.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
על זה שמעתי ממכרנשעובד בחברה שמייצרת מכללים לדצ'יה. הוא אומר שעדיף לקנות אופל בת 10 ולא דצ'יה חדשה. אבל שגרסת האקספורט הרבה יותר טובה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
boaz avrahami
18-07-20, 20:33
נחמד לראות שעדיין יש בעולם רכבים שניתן להפריד את הגוף מהשלדה. עולם הולך ונעלם.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
נחמד לראות שעדיין יש בעולם רכבים שניתן להפריד את הגוף מהשלדה. עולם הולך ונעלם.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
מאפיין מובהק של כלכלות ומשטרים שלא קשורים זה לזה. ולמציאות.
מייצרים מה שרוצים ולא מה שצריך או מה ששוה. או מה שמותר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני מנסה לחשוב למה אוטו כזה עולה רבע מרכב מערבי שבנוי בטכנולוגיה דומה, ובהנחה שהעלויות של חומרי הגלם ושעות העבודה דומות - ומפעל קטן לעומת מפעלי ענק שבהם התקורות נמוכות יותר - אני לא מצליח להסביר כזה פער חוץ משולי רווח אדירים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
boaz avrahami
18-07-20, 20:43
לא יודע מה מרכיב שעות העבודה במחיר הרכב אבל הן ממש לא דומות.
פועל רוסי משתכר 300-600 דולר בחודש
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
ב-100 אלף ש"ח לדגם ידני פשוט... יש מצב שאני צריך פותח קרן השתלמות.
אבל... יש לי הרגשה שהוא בכלל לא יגיע ואםיגיע הוא לא יעלה 100 אלף ש"ח אלא הרבה יותר.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
באירופה עולה כמו ג'ימני.
למה כאן לא?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
באירופה עולה כמו ג'ימני.
למה כאן לא?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
כי כאן יש עוד חמש / שש שכבות שגוזרות קופון. מה דוד הנהג לא צריך להרויח ? אפילו שהוא לא קשור ..!
וכי כאן מנסים לסחוט עוד טיפה מהלימון. אפילו שהוא כבר מיובש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
באירופה עולה כמו ג'ימני.
למה כאן לא?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk[emoji200][emoji200][emoji200]
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
באירופה עולה כמו ג'ימני.
למה כאן לא?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
כלומר, אם יעלה כאן כמו ג'ימני, יענו 150K, זה בעיניכם סביר?........... לדעתי זה יקר.
כלומר, אם יעלה כאן כמו ג'ימני, יענו 150K, זה בעיניכם סביר?........... לדעתי זה יקר.
כלומר ברוסיה זה נמכר ב 50 אלף שח. המפעל מרויח. הסוכנות מרוויחה.
כלומר האוטו עצמו עולה פחות מ 50 אלף ... לייצור.
בישראל זה יימכר פי שלוש יותר יקר. ומסוף השרשרת. מהמחיר לצרכן ... נגיד ... וזה מקובל עלינו .... המים כבר רותחים ... מאד רותחים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כלומר, אם יעלה כאן כמו ג'ימני, יענו 150K, זה בעיניכם סביר?........... לדעתי זה יקר.
גם לדעתי זה יקר, וב150 אלף שקל לא הייתי טורח להביא כי זה יהיה כשלון מסחרי.
מחירים נקבעים לפי כמה שהשוק יהיה מוכן לשלם. ההתלבטות האמיתית של הקונה היא מה עדיף - אואז פטריוט חדש מהניילון או ברירת המחדל המשומש שעולה אותו סכום?
150 אש"ח = לנדקרוזר בן 10, פאג'רו בן 6-7, רקסטון בן 4-5 (שזה כבר באמת לא רחוק מחדש), וכן הלאה. קשה לי להאמין שהפטריוט הזה ימצא הרבה קונים מול אלטרנטיבות כאלו, אלא אם הוא יפתיע מאד לטובה באיכות ההרכבה והאמינות.
שרק המים ברדיאטור לא ירתחו.....
גם לדעתי ב- 150 אש"ח זה יהיה כישלון מסחרי ואף אחד לא יקנה.
100 עד 120 אש"ח מקסימום ורבים יקנו כדי לקבל "רכב מהניילונים" במחיר של רכב משומש בן 10 עד 15 שנה ע"ע דאצ'יה דור ראשון שרק בזכות המחיר האטרקטיבי נמכרה.
גם לדעתי זה יקר, וב150 אלף שקל לא הייתי טורח להביא כי זה יהיה כשלון מסחרי.
מחירים נקבעים לפי כמה שהשוק יהיה מוכן לשלם. ההתלבטות האמיתית של הקונה היא מה עדיף - אואז פטריוט חדש מהניילון או ברירת המחדל המשומש שעולה אותו סכום?
150 אש"ח = לנדקרוזר בן 10, פאג'רו בן 6-7, רקסטון בן 4-5 (שזה כבר באמת לא רחוק מחדש), וכן הלאה. קשה לי להאמין שהפטריוט הזה ימצא הרבה קונים מול אלטרנטיבות כאלו, אלא אם הוא יפתיע מאד לטובה באיכות ההרכבה והאמינות.
המשך...
יש לנו דוגמאות שאפשר ללמוד מהן. מי זוכר את הנסיון לשווק כאן את הטנדר הסיני גרייט וול סטיד (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2552)? המחיר היה 182,000 שקלים. שזה היה 45 אש"ח פחות מהיילקס ידני בסיסי. אבל זה המחיר של אותו היילקס משומש בן שלוש. זה פשוט לא מחיר זול מספיק. גרייט וול נכשל מסחרית, ואכן, אחרי 7-8 שנים ניתן לראות שבצדק - לא רואים אותם נוסעים, בכלל.
קשה מאד להחדיר מותג חדש ממדינות עם תדמית בעייתית, ובעיית התמחור קשה. אגב יש גם דוגמא הפוכה, דאצ'יה דאסטר כמובן, שבסופו של דבר מצליח כי האיכות והאמינות התבררו כתואמות את המחיר. אבל יש עוד הבדל חשוב, וזה גיבוי של יבואן רכב וותיק עם מערך שיווק, שרות, אחזקה. בנייה של יבואן חדש רק סביב מותג אחד חדש ובעייתי כמו ואז, זה כמעט בוודאות כשלון.
נמרוד אתה צודק לחלוטין אלא אם מחיר האואז יהיה אטרקטיבי בטירוף.
לא יודע כמה עולה אואז ליבואן אבל אם נניח ויצליח לתמחר אותו בארץ (כולל רווח עצמי) ב- 80,000 ש"ח - אני מאמין שישתרך תור של קונים..
זה לא יהיה 80,000.....
אני מנחש שבין 125-130 ל- 150...... יקר.
בין 150-130 אלף יהיה אחלה מחיר .. למרות שבפרוש פותחים לקונה את התחת ... בלי בושה ...
זה אוטו גס, מחוספס, אבל יהיה כניראה אחלה רכב שטח.
מקווה רק שישמו גלגלים נורמלים.
אולי אני אפילו אקנה אחד.
boaz avrahami
19-07-20, 12:56
עד 130 לדעתי זה עלול להצליח אם יהיו לרכב יכולות שטח טובות ויבואן מוכר.
לא יהיה עתיד ליבואן שזה כל הפרוטפוליו שלו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אם אני רוצה היום להחליף את הדיסקברי במשהו שיתן לי את אותן יכולות בשטח, עם היכולת לשמוע את אשתי בדרך דרומה, וגם שיהיה חדש ונטול תקלות, אני צריך להשקיע הרבה יותר על רכב (כי אין יותר רכבי שטח חדשים, למעט לנדקרוזר, וב150 הוא כבר לא מספיק חדש כדי להצדיק קניה).
מחיר כזה יגרום לי לעשות שיעורי בית חזקים על הפטריוט, ואם יסתמן שהוא לא קטסטרופה, בהחלט הייתי מוכן לשלם עליו את המחיר הזה.
בניגוד לג'ימני, אגב, שפשוט לא עונה על הדרישה הבסיסית של להכניס משפחה על ציודה.
בפייסבוק שלהם רשמו שהמחיר יהיה אזור ה130 להאנטר ו150 לפטריוט.
לצורך העניין ברוסיה הדאסטר 4על4 והאנטר באותו טווח מחיר, כלומר בארץ צריך לעלות האנטר אזור ה100 ולא 130.
לדעתי אם יכנסו דרך יבואן/סוכנות קיימת כמו הדאצ'ה יהיה אופציה להוזלה במקום להיכנס עצמאית.
בפייסבוק שלהם רשמו שהמחיר יהיה אזור ה130 להאנטר ו150 לפטריוט.
לצורך העניין ברוסיה הדאסטר 4על4 והאנטר באותו טווח מחיר, כלומר בארץ צריך לעלות האנטר אזור ה100 ולא 130.
לדעתי אם יכנסו דרך יבואן/סוכנות קיימת כמו הדאצ'ה יהיה אופציה להוזלה במקום להיכנס עצמאית.
לא בדיוק.
דאסטר דיזל 4/4 פה יעלה 135000 לא 100000.
וכן. שם הם אותו מחיר בדיוק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
האנטר? לא רואה איך הוא נכנס לארץ - למיטב ידיעתי אין לו תקינה אירופאית.
חוץ.מזה הוא די 'עונש' - אבל עונש מגניב. בסיס גלגלים קצר - פחות מ 100 אינצ', סרנים צרים, דלתות קטנות... דוושת מצמד שגורמת לך להתגעגע למצמדהשל דיפנדר... אבל זה אוטו מרווח מאוד באופן מפתיע, בזכות תא מנוע קטן ורוחב גדול. זה בהחלט רכב נישה מטורף - והוא בטוח הרבה יותר מגניב ומיוחד מהפטריוט שנולד כבנו הבורגני.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Razdvakryak
19-07-20, 22:59
בפייסבוק שלהם רשמו שהמחיר יהיה אזור ה130 להאנטר ו150 לפטריוט.
לצורך העניין ברוסיה הדאסטר 4על4 והאנטר באותו טווח מחיר, כלומר בארץ צריך לעלות האנטר אזור ה100 ולא 130.
לדעתי אם יכנסו דרך יבואן/סוכנות קיימת כמו הדאצ'ה יהיה אופציה להוזלה במקום להיכנס עצמאית.
שיחפשו פראיירים,
עוד פעם קומבינה וישראבלוף :) באיטליה הדגם המאובזר עולה סביב 14000 יורו דהינו בארץ לאחר כל המיסים לא יותר מ-120 , נו 130 אלף לגרסא אוטומטית עם כל התוספות האפשריות.
זה פשוט. לשוק מוסדי (סיור ושמירה) יש אופציות 4x4 זולות יותר - דסטר עד xv, ואפילו ג'ימני.
לחקלאים ומטיילים שמחפשים לא את המינימום רכב אלא אופטימום של רכב וכסף, השיקול כאמור הוא מה האלטרנטיבה. דימקס בן 5 יעלה פחות? יקנו דימקס.
אז תמחור של 100 עד 120 אמור להצליח להיכנס. יותר מזה מעטים מאוד ייקנו.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
חבר מהעבודה, מהנדס מספיק ותיק כדי לזכור את הכלים האלו ברוסיה, הגיב בהרבה רסס טיפתי לסיפור הזה.
אני חושב שההבדל הכי גדול בין הדאסטר להאנטר זה שהזכרון של "אחד מכל חמישה ישראלים" מתעשיית הרכב הרוסית טרי יותר מאשר זיכרונות משנת 88.
חבר מהעבודה, מהנדס מספיק ותיק כדי לזכור את הכלים האלו ברוסיה, הגיב בהרבה רסס טיפתי לסיפור הזה.
אני חושב שההבדל הכי גדול בין הדאסטר להאנטר זה שהזכרון של "אחד מכל חמישה ישראלים" מתעשיית הרכב הרוסית טרי יותר מאשר זיכרונות משנת 88.
תמסור לחבר שלך שהגיע הזמן לחזור מהגולאג ... ברית המועצות נפלה ... אחרי 5 שנים עם הדאסטר בעצם קצת יותר ... זה לא יודע מאשר שטות אחת גדולה.
Razdvakryak
20-07-20, 21:25
טוב, לגבי האנטר הסיפור הוא פשוט מאוד, עפ׳׳י תקינה רוסית (http://webportalsrv.gost.ru/portal/ottsandchassiscustomsunionpublic.nsf/2676bf4f9e5b941cc3257e1b0036e167/ff10d9ae41b53c2d432583eb003fe96a?OpenDoc ument) זה רכב קטגוריה N1G שזו תקינה של משאית קטנה עד 3.5 טון :
транспортные средства повышенной проходимости, предназначенные для перевозки грузов и имеющие технически допустимую максимальную массу не более 3,5 т
או בעברית (https://www.gov.il/he/Departments/Guides/vehicles_types?chapterIndex=2)
N1 רכב מסחרי ומשא ורכב עבודה במשקל כולל מותר עד 3,500 ק"ג אז לא ברור כיצד ניתן להפוך את הדבר הזה לרכב נוסעים , לכל היותר זה יהיה טרקטורון (T) מגודל ללא אפשרות לעלות על כבישים.
:confused:
כשמערבבים כסף עם עוד כסף. אפשר הכל.
בייחוד בישראל וברוסיה.
ויש מצב שביבי יאשר את האוטו הזה כי פוטין יאשר לו להפציץ משהו. או להביא את העצמות של אלי כהן או משהו ...
הדבר היחיד המדהים פה. זה בטעות אנחנו עוד עלולים להרויח מהשוחד ההדדי הזה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
טוב, לגבי האנטר הסיפור הוא פשוט מאוד, עפ׳׳י תקינה רוסית (http://webportalsrv.gost.ru/portal/ottsandchassiscustomsunionpublic.nsf/2676bf4f9e5b941cc3257e1b0036e167/ff10d9ae41b53c2d432583eb003fe96a?OpenDoc ument) זה רכב קטגוריה N1G שזו תקינה של משאית קטנה עד 3.5 טון :
транспортные средства повышенной проходимости, предназначенные для перевозки грузов и имеющие технически допустимую максимальную массу не более 3,5 т
או בעברית (https://www.gov.il/he/Departments/Guides/vehicles_types?chapterIndex=2)
N1 רכב מסחרי ומשא ורכב עבודה במשקל כולל מותר עד 3,500 ק"ג אז לא ברור כיצד ניתן להפוך את הדבר הזה לרכב נוסעים , לכל היותר זה יהיה טרקטורון (T) מגודל ללא אפשרות לעלות על כבישים.
:confused:
התוספת G היא 'רכב שטח' כלומר רכב שמוותרים לו בתקינה האירופית על כל מיני דרישות.
לשם ההשוואה, לרכב הבא עשיתי תקינה בתור M1G במדינה אירופית מסויימת:
https://youtu.be/NLXq1HFF_0A
ולרכב G אין תקינה בישראל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
boaz avrahami
20-07-20, 23:05
התוספת G היא 'רכב שטח' כלומר רכב שמוותרים לו בתקינה האירופית על כל מיני דרישות.
לשם ההשוואה, לרכב הבא עשיתי תקינה בתור M1G במדינה אירופית מסויימת:
https://youtu.be/NLXq1HFF_0A
ולרכב G אין תקינה בישראל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
למה?
הלא ישראל אימצה את התקינה הארופאית המחמירה.
מה, אנחנו יותר צדיקים מהאפיפיור?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
כן.
על רכב G יש הגבלות. הנהג הישראלי לא מאמין בהגבלות, לכן אין לנו, כנראה, קטגוריות כאלה. ותכל'ס - בצדק. שם זה מיועד לרכבי עבודה וצבא, אצלנו הצבא הוא רשות רישוי עצמאית, ומי שרוצה לעבוד עם רכב שטח יכול לעשות רישוי לרכב תפעולי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
https://youtu.be/Nd5ka91fkDo
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Razdvakryak
25-07-20, 00:04
https://www.youtube.com/watch?v=SpOSQZHWfvM
המשך פירוק והרכבה
באזור 2:00 רואים את מה שניחשתי אי שם בתחילת הפוסט. צנרת מים, ברמה ירודה.
אני מרשה לעצמי להמשיך לנחש שכל צינורות הגומי ברכב, באיכות דומה. מה שאומר תקלות דלק, ואקום ועוד...
אין באמור כלום ושום דבר למעט קשקושי מקלדת של שבת בבוקר, ממישהו שבחיים לא ראה רכב כזה במציאות. והאמת, לא היה מודע לקיומו.
האמת, לא היה מודע לקיומו.
אני נוטה להאמין שהסתכלת על הסבא שלו בתור מטרה מתישהו באיזה אימון..
Razdvakryak
26-07-20, 19:54
באזור 2:00 רואים את מה שניחשתי אי שם בתחילת הפוסט. צנרת מים, ברמה ירודה.
אני מרשה לעצמי להמשיך לנחש שכל צינורות הגומי ברכב, באיכות דומה. מה שאומר תקלות דלק, ואקום ועוד...
אין באמור כלום ושום דבר למעט קשקושי מקלדת של שבת בבוקר, ממישהו שבחיים לא ראה רכב כזה במציאות. והאמת, לא היה מודע לקיומו.
יש שם עוד דברים כמו החלפת מערכת גזוז לאחת מאלומיניום. אבל חשוב להבין קונטקסט , הוא מחליף מראש על בסיס ניסיונו עם הרכב הישן מ-2015. באותו משפט הוא מסביר למה כל הבלגן - הוא מכין רכב מראייה של שימוש בעשור הקרוב.
מנגד יש קבוצה די מפורסמת (גיפאים דוברים רוסית ובטח ברוסיה עצמה Red Off Road Expedition (https://www.facebook.com/RED-Off-road-Expedition-190235958242755) שחלק ניכר מפעילות במסגרתה מתקיים ע׳׳ג פטריוטים השונים- כולל החדש עם גיר אוטומטי) , עכשיו בניגוד לאחרים, קבוצה היא של אנשים פרטים ללא מימון חיצוני (בגדול יש שם איש מקצוע אחד וכל שאר הצוותים נרשמים לטיולים איתו) כך שאפשר בקלות להבין מה אמינות האמיתית וגם יכולות של הכלים.
כאן, מפעל עצמו החל לצטט את הקבוצה (https://www.facebook.com/uazrussia/videos/1599755873538686)
כל מי שקונה רכב (או בגדול כל מוצר שכתוב עליו Made in Russia או USSR יודע לאיזו הרפתקאה הוא נכנס.
(https://www.youtube.com/watch?v=mAjOKVd6Dws)
זה מזכיר לי את סוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000.
הכרתי אז מישהו, היה בעל מפעל גדול וכסף לא חסר לו, שכמוני בדיוק, היה פריק של סופות.
ההבדל בינינו היה שהוא היה רוכש אותן חדשות ממכשירי תנועה. נוסע שלוש-ארבע שנים ומחליף. עד כאן, כמו כל מי שהפרוטה מצויה בכיסו. אבל...
הוא היה מקבל את האוטו ונוסע ישר למוסך של אבינועם (ד"ר ג'יפ המיתולוגי) בחולון. שם אבי, ניסים ומוחמד היו מפרקים את הג'יפ לחתיכות. לרמת הבורג והאום - ובונים אותו מחדש. סוגרים הכל מחדש אבל כמו שצריך - הפעם במומנטים נכונים, מסדרים מחדש את מערכת החשמל הדפוקה מהמפעל וכו' וכו'. ג'יפ חדש מהמפעל, כן? היה נמסר ללקוח כשהוא מלא ברג'קטים קטנים של גימור, דברים שלא פועלים, אומים לא סגורים היטב וכו'. על הדרך היו משדרגים כל מיני דברים. מוסיפים נעילות וכו'.
אז שוב חוזר הניגון.
ואחרי ההרכבה מחדש הזו, כנראה גם ה-UAZ יהיה רכב שטח טוב.
תמסור לחבר שלך שהגיע הזמן לחזור מהגולאג ... ברית המועצות נפלה ... אחרי 5 שנים עם הדאסטר בעצם קצת יותר ... זה לא יודע מאשר שטות אחת גדולה.
כשהכניסו את הדאסטר לארץ נתקלו בסטיגמה שאנשים זכרו מ88, נכונה או לא היא הייתה בעיה, בקרב לא מעט לקוחות פונטציאלים הסטיגמה עדיין בעיה.
כל מה שאני טוען זה שהסטיגמה על האואז תהווה בעיה גדולה יותר.
כשהכניסו את הדאסטר לארץ נתקלו בסטיגמה שאנשים זכרו מ88, נכונה או לא היא הייתה בעיה, בקרב לא מעט לקוחות פונטציאלים הסטיגמה עדיין בעיה.
כל מה שאני טוען זה שהסטיגמה על האואז תהווה בעיה גדולה יותר.
יש מצב ... אבל רק אולי ... שרק רוסים / עולים מכירים את האוטו .. חוץ מעולים / עולים לשעבר אני לא חושב שלהרבה אנשים יצא לנסוע על אואז .. בטח לא מהחדשים ..
והם בודדים שהיו פה של רכב או מישהו היו פיסת היסטוריה עתיקה ..
יש אין זיכרון קולקטיבי כמו שהיה עם הדאצ'יה ..
כלומר, אולי יש אבל הוא מוגבל לעולים ... וגם הם כניראה לא ניסו את החדש.
לאלמנט "החדש מהניילונים" יש משקל נכבד ולפעמים מכריע אצל חלק מהצרכנים עד כי במחיר הנכון יעדיפו את החדש גם אם הוא רכב גרוע יותר בכל מובן (כולל אמינות) מרכב אחר באותו סגמנט בן 10 שנים ויותר
זה היה אשקרה סלוגן המכירות של דאצ'יה בסוף שנות השמונים "חדש במחיר של משומש" או משהו דומה.
לכן אני חוזר - בתמחור נכון ואטרקטיבי ביותר גם האואז יכול להיות להיט מכירות.
רק בוחנק׳ה
כעת גם בערוץ TFL ביו טיוב
https://www.youtube.com/watch?v=FTnGTlu-a1w
נשלח מהנייד
מצטער על העדר תרגום :) אבל בחור קנה פטריוט 2020 פרמיום , הביא למוסך (בבעלותו) ופירקו ע׳׳מ לבדוק QA
https://www.youtube.com/watch?v=cWZTcBKas90
Amazing, my 20 year old Dodge ram has less rust then this brand new POS
It reminds me of the GAZ 69 I had years ago (1964), same water traps, same low quality metal, same poor engineering
It might use GM components however I cannot see it reaching the ripe age of 10, 15 maybe in a very dry climate.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.