צפייה בגרסה מלאה : דיסקו 4 2014 HSE1 מנוע 3L - כשלים במנוע?
היי,
חדש בעולם הלאנדרובר, ושמתי את עיני על רכב שנת 2014.
הרכב נאה, ק"מ ממש נמוך (מתחת ל 100,000), שנייה לפני שלוקחים לבדיקה כמה שאלות:
1. התקשרתי לאחד מה"גורואים" שמטפל ברכבים מהסוג הזה על מנת לתאם בדיקה. במהלך השיחה הוא היה מאוד כן ואמיתי לגבי התקלות והאחזקה הגבוהה הצפוייה ברכב. הבנתי שעלויות האחזקה מעט גבוהות מהרגיל, יש האומרים להכין בצד עד 10000 ש"ח בשנה, עד פה עוד הייתי בסדר. אבל אז הוא העלה את הנטייה של המנוע לשבוק חיים ללא הודעה בגלל קראנק שבור - והעלות סביב ה 50,000 ש"ח. קראתי ונראה שהעניין לא כזה נדיר, יש הטוענים שעד 15% מהרכבים "זוכים" בהגרלה והמנוע שובק.. השאלה היא, האם זה המצב?
האם יש דרך לטיפול מונע בכשל הזה או שזה סתם עניין של מזל..?
2. בהנתן השאלה הראשונה, עלויות אחזקה גבוהות מחד, ומנועים שובקים מאידך, בדרך כלל, באיזה מחיר נסחרים הכלים הללו אל מול המחירון? מתחת, מעל? (המחירון מדבר על 140,000 ש"ח)
מודה מראש על התשובות
היה על זה שרשור
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2E com%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D11 3835&share_tid=113835&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
דיסקברי 2013 - קראנק שבור - תופעה מוכרת?
מקווה שהקישור עובד
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
היה על זה שרשור
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2E com%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D11 3835&share_tid=113835&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
דיסקברי 2013 - קראנק שבור - תופעה מוכרת?
מקווה שהקישור עובד
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
תודה על התשובה!!
את הפוסט הזה אכן קראתי. השאלה כמה זה נפוץ, 1 למאה? אחד לאלף? אם למישהו יש מושג...
אם אתייעף עם המוסך המרכזי,, אקבל מידע אמין לדעתכם?
למה להכניס את הראש למיטה חולה ולחיות כל הזמן בחרדות שילך מנוע, לפי מה ששמעתי, ולא מנסיון.. הדיסקברי 3 אמור להיות יותר אמין, אולי כדאי לשקול.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
נא לכתוב מתוך ידיעה. לדיסקברי 3 הבעיות שלו. לא מכיר מספיק את שניהם כדי להגיד מי יותר אמין. ובעיקר- הוא יותר ישן.
לפי מה שאני מכיר ושמעתי מדובר בעיקר אם לא רק במנוע 3 ליטר. אם תמצא אחד 2.7 הסיכוי קטן בהרבה למקרה.
אגב, לרוב רכבי השטח בסדר גודל מחיר ושנתון שציינת תצטרך לשים סכום דומה כל שנה.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
מציע שתשוחח עם רמי מכפר מנחם, אייל מקיבוץ דליה ואורן שמוכר חלקים. להערכתי שלושתם יוכלו לתת לך תמונות מצב טובה. אני מכיר 2 רכבים כאלו שהקרנק נשבר, המנועים הוחלפו על ידי חברת המזרח במסגרת האחריות ובעלי הרכבים נשארו עם המותג ולא מוכנים לעבור לרכב אחר....בשום מצב, התמכרו.
מציע שתשוחח עם רמי מכפר מנחם, אייל מקיבוץ דלייה ואורן שמוכר חלקים. להערכתי שלושתם יוכלו לתת לך תמונות מצב טובה. אני מכיר 2 רכבים כאלו שהקרנק נשבר, המנועים הוחלפו על ידי חברת המזרח במסגרת האחריות ובעלי הרכבים נשארו עם המותג ולא מוכנים לעבור לרכב אחר....בשום מצב, התמכרו.
תודה רבה..
בינתיים אני מחפש באינטרנט..
ומשתף את הפורום..
כרגע נראה שרוב המקרים קרו ברכבים משנים מוקדמות יותר, 2010 עד 2012 או 2013.
או שאולי אני מנסה לשכנע את עצמי ? :-)
אגב, שוב מעלה את השאלה, הרכבים האלו נסחרים מעל או מתחת למחירון השוק??
4x4community.co.za/forum/showthread.php/261614-Links-to-Discovery-TDv6-SDv6-Failure-Reports
Hi all
It's most popular Land Rover owners forum in Russia - http://lr-club.com/
The statistics of the engines failure (sticking main, big end bearings, broken crankshaft), post at the forum:
2.7L - 86 engines for the last 7 years
3.0L - 27 engines for the last 5 years
The average mileage of the engine up to failure: D3 - 171000 km., D4 - 88000 km
https://www.4x4community.co.za/forum/images/smilies/angry.gif
Most people think that the main reason of engines failure is the low-saps recommended oil and low oil pressure.
חברים, תודה על המידע, אכן מעניין (בעיקר העובדה שבעלי הדיסקו נשארים בבית ולא עורקים למותגים אחרים)
בדיוק קיבלתי החלטה להתקדם מהGV 2012 שלי וללכת על הדיסקו 4 (אגב, מחפש אחת בסביבות 2011~2012)
מעניין אותי לדעת את דעתכם על רכב כזה שהוחלף לו מנוע (כנראה במסגרת אותו כשל שמוזכר כאן).
האם מנוע חדש אמור לתת שקט נפשי? (הבנתי שבמשופץ התקלה חוזרת בסבירות גבוהה אחרי 20K)
האם החלפת מנוע אמורה להוריד מערך הרכב?
הייתם מתעסקים עם רכב כזה?
תודה
בועז
תרשה לי לנחם אותך שגם ב 5 הולך מנוע - החלפתי בעבר ב 4 על חשבוני ואף אחד לא הכיר לי בכלום.
ועכשיו ב 5 למזלי באחריות.
וכן אני נאמן לנבלה הזו . מה 5 אני לא מרוצה ואחליף לדיפנדר ברגע שיהיו כאלו בני 3 שנים.
היו לי 1,2,3,4 וגם דיפנדר.
הכי מוצלח עבורי היה ה 2.
3/4 כיפיים
ה 5 סתם פורד.
אני לא רואה בעיה ברכב שהוחלף לו מנוע - ככל שהעבודה נעשתה כראוי. אפילו יש בכך יתרון כי אתה יודע שהמנוע החדש הוא כזה שהמיסבים בו נמצאים במקומם והתקלה בסבירות גבוהה לא תחזור.
זה לא אומר שלא כדאי לך לעשות פרצוף עצוב ולהשתמש בעובדה הזו כדי להתמקח...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.