צפייה בגרסה מלאה : רכישת קיה ספורטז׳
שלום
אחרי התלבטויות הכיוון שלי הוא ספורטז׳ 2001
מאחר וקראתי את הנעוץ להלן התשובות ולאחריהן שאלות
משפחה עם 2 ילדים גרים בכפר אוריה בלי ניסיון בנסיעות שטח
מחפש רכב שלישי לדיונות (בשביל חופים שקטים) ונסיעה באזור שלנו ולסידורים לוגיסטיים (שיפוצים וכאלה)
ואולי אולי טיול רציני פעמיים שלוש בשנה זהו
חשוב לי מאוד האמינות ולא אכפת לי להשקיע כמה אלפים כדי ליישר קו
חשוב לי מאוד למצוא מוסכניק באזור שלי שמכיר טוב את הרכב ויוכל לתת לי המלצה טובה והוגנת לפני הרכישה וגם לטפל/ להעביר טסטים בשוטף
אם מישהו חושב שבשביל הצרכים שלי יש רכב אחר אשמח לשמוע אבל אני מודה שאני מתחבר גם למראה.
בסך הכל אחרי שיפורים וכו התקציב המקסימלי שלי הוא 20 אלף שח
תודה מראש לעונים/ מייעצים ואשמח להמלצות על מוסכניקים רלוונטיים באזורי
מה קורה.
ראשית חשוב לציין- העצות שביכולתי לתת הן עצות שנובעות מניסיוני האישי כבעלים של ספורטאז' במשך כשש שנים. אני לא מביא לך עצות שקראתי באינטרנט או עצות שמבוססות על שמועות, אגדות וסיפורים של אנשים שהיה להם או שלא היה להם. כפי שאמר אדם חכם- "חוכמת המונים זה שם יפה לחוסר ניסיון בפועל". במהלך אותן שש שנים כיסיתי מעל 100 אלף קילומטרים בתנאים משתנים. הרכב נבנה לשטח בזמנו ועבד לא רע בכלל. למעשה, אני לפעמים מתגעגע לרכב הזה, במיוחד לאור העובדה שהג'יפ שלי כיום גדול ממנו משמעותית.
הנה כמה מדריכים שנכתבו בזמנו על ידי גרסה צעירה שלי
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2457-%D7%94%D7%92%D7%91%D7%94%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%90%D7% 96-%D7%9B%D7%9C-%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%AA%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%95%D7%A4%D7%97%D7%93%D7%AA%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%90%D7%95%D7%9C
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2226-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%AA-%D7%95%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%90%D7% 96
מעבר לכך חשוב לציין: ספורטאז' 2001 הוא רכב מוגבל מבחינת יכולת שטח בצורתו הסטנדרטית. נדרשת השקעה בבניית הרכב.
עוד נקודה חשובה: כמו כל רכב מודל 2001, מדובר ברכב שחלק ממכלוליו- סרנים, גיר יחזיקו לנצח. אבל חלק ממכלוליו- ראש מנוע, מערכת קירור, חשמל- עלולים לאכזב אותך. וכשזה יקרה התיקון יהיה כואב ויקר- במיוחד לנוכח העובדה ש:1. אין חלקים. המצאי אצל היבואן דל מאוד. 2. אין הרבה מכונאים שבאמת יודעים כיצד לעבוד עם הרכב הזה.
מה קורה.
ראשית חשוב לציין- העצות שביכולתי לתת הן עצות שנובעות מניסיוני האישי כבעלים של ספורטאז' במשך כשש שנים. אני לא מביא לך עצות שקראתי באינטרנט או עצות שמבוססות על שמועות, אגדות וסיפורים של אנשים שהיה להם או שלא היה להם. כפי שאמר אדם חכם- "חוכמת המונים זה שם יפה לחוסר ניסיון בפועל". במהלך אותן שש שנים כיסיתי מעל 100 אלף קילומטרים בתנאים משתנים. הרכב נבנה לשטח בזמנו ועבד לא רע בכלל. למעשה, אני לפעמים מתגעגע לרכב הזה, במיוחד לאור העובדה שהג'יפ שלי כיום גדול ממנו משמעותית.
הנה כמה מדריכים שנכתבו בזמנו על ידי גרסה צעירה שלי
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2457-%D7%94%D7%92%D7%91%D7%94%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%90%D7% 96-%D7%9B%D7%9C-%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%AA%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%95%D7%A4%D7%97%D7%93%D7%AA%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%90%D7%95%D7%9C
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2226-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%AA-%D7%95%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%90%D7% 96
מעבר לכך חשוב לציין: ספורטאז' 2001 הוא רכב מוגבל מבחינת יכולת שטח בצורתו הסטנדרטית. נדרשת השקעה בבניית הרכב.
עוד נקודה חשובה: כמו כל רכב מודל 2001, מדובר ברכב שחלק ממכלוליו- סרנים, גיר יחזיקו לנצח. אבל חלק ממכלוליו- ראש מנוע, מערכת קירור, חשמל- עלולים לאכזב אותך. וכשזה יקרה התיקון יהיה כואב ויקר- במיוחד לנוכח העובדה ש:1. אין חלקים. המצאי אצל היבואן דל מאוד. 2. אין הרבה מכונאים שבאמת יודעים כיצד לעבוד עם הרכב הזה.
1. סוגיית החלקים חשובה- חששתי מתשובה כזו- עד כמה הבעיה חמורה? יכול לתת דוגמאות?
2. מכונאים- אפשר כמה שמות באזורי: רחובות, רמלוד, מודיעין
3. אכן הגודל קובע- הסיבה שהרכב הזה מוצא חן בעיני היא הגודל. השאר בגודל שלו הם 3 דלתות תקנו אותי אם אני טועה
1. סוגיית החלקים חשובה- חששתי מתשובה כזו- עד כמה הבעיה חמורה? יכול לתת דוגמאות?
2. מכונאים- אפשר כמה שמות באזורי: רחובות, רמלוד, מודיעין
3. אכן הגודל קובע- הסיבה שהרכב הזה מוצא חן בעיני היא הגודל. השאר בגודל שלו הם 3 דלתות תקנו אותי אם אני טועה
לגרנד ויטרה בנזין (דיזל לא מומלץ) יש גרסה נפוצה של 5 דלתות.
פחות או יותר בגודל של הספורטג'.
אין בעיית חלפים.
1. סוגיית החלקים חשובה- חששתי מתשובה כזו- עד כמה הבעיה חמורה? יכול לתת דוגמאות?
2. מכונאים- אפשר כמה שמות באזורי: רחובות, רמלוד, מודיעין
3. אכן הגודל קובע- הסיבה שהרכב הזה מוצא חן בעיני היא הגודל. השאר בגודל שלו הם 3 דלתות תקנו אותי אם אני טועה
1. כמובן- הבעיה אינה רכישה של חלקים חדשים. זה שטויות - אתה הולך לחברה וקונה. הבעיה היא שיש מעט מאוד תמיכה ברמת האפטרמארקט- וזה רכב די ישן. ראשי מנוע למשל, לך תמצא. חשמל לא תמיד קל.שורה תחתונה- רכב שטח ישן זה תמיד קשה.
2. אני לא מכיר. בזמנו טיפל ברכב שלי קיה יפו- עד שנמאס להם מהתעסקות עם הדגם. אח"כ היה אריאל גרין- מכונאי שמאוד אהבתי. הוא בפ"ת.
3. יש גם ספורטאז 3 דלתות
1. כמובן- הבעיה אינה רכישה של חלקים חדשים. זה שטויות - אתה הולך לחברה וקונה. הבעיה היא שיש מעט מאוד תמיכה ברמת האפטרמארקט- וזה רכב די ישן. ראשי מנוע למשל, לך תמצא. חשמל לא תמיד קל.שורה תחתונה- רכב שטח ישן זה תמיד קשה.
2. אני לא מכיר. בזמנו טיפל ברכב שלי קיה יפו- עד שנמאס להם מהתעסקות עם הדגם. אח"כ היה אריאל גרין- מכונאי שמאוד אהבתי. הוא בפ"ת.
3. יש גם ספורטאז 3 דלתות
אז אולי כדאי לי לחשוב לכיוון של גרנד ויטרה?
גרנד ויטרה אפשרות טובה.
התקציב שלך מצומצם ולכן כנראה נכון יהיה רכב ישן יחסית ולכן אתה צריך להניח הוצאות לא מעטות לתחזוקה וגם יישור קו ראשוני.
קצת סבלנות וחיפוש בלוחות יעזרו לך לאתר אולי מועמדים פוטנציאליים נוספים.
הערה - אין צורך לצטט הודעה שלמה מעליך אפשר פשוט להוסיף תגובה...
נשלח מהנייד
יש דמוי לוקרייט לקאיה.
#רקאומר
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.