PDA

צפייה בגרסה מלאה : צ'ירוקי טריילהוק KL



dorbh
18-07-20, 20:12
ערב טוב,

עולות מחשבות להחליף את הג'ימני האהוב. הוא נהדר ומאפשר לי ראש שקט בשטח, במיוחד במסלולים "בינוניים" - 80% מהטיולים של רגועים יחסית ומדי פעם יוצאים למסלול מעט יותר מאתגר.

מתוך רצון לשדרג את המרחב ואת נוחות הנסיעה בכביש (כי בג'ימיני הטיול מתחיל בחניה) ולא לאבד יותר מדי מיכולות השטח, גיליתי שהמבחר מצומצם מאוד. בתקציב של עד 120,000 אפשר לקנות לנד קרוזר שחוט, פג'רו עייף או גרנד ויטרה המצריכה התפשרות שטח ניכרת וזהו פחות או יותר.מכיוון שאני לא מעוניין ברכב בן יותר מ6 שנים, אני בבעיה.

קראתי את המבחן המסקרן של דרור על הצ'ירוקי טריילהוק KL (לא הגרנד, למען הסר ספק) וגיליתי אופציה מעניינת. אין המון מידע ברשת על יכולת השטח שלו (ואני יודע שבחו"ל אנשים חושבים שנסיעה בשביל עפר היא נסיעת שטח) אז אשמח לדעת אם למישהו יש נסיון עם הרכב בשטח? יש בארץ אפשרויות שיפור רציניות? (מצאתי רק ערכת הגבהה של דוביסון, לא מעבר) איך הוא כאלטרנטיבה לפג'רו?

המון תודה

hadtomer
19-07-20, 19:30
היי.

מידע רב על הדגם הזה לא תמצא מהסיבה הפשוטה שמעטים הם הג'יפאים שרכשו אותו. שילוב של מחיר אסטרונומי עם יכולת בינונית. קראתי כאן כבר בעבר בעיניין רב את דעתם של מי שמעולם לא נסעו על כזה רכב אך ראו המון באינטרנט, את דעתם של מי שהיה להם חבר עם כזה וכמובן גם את מה שלדרור יש לומר- ולמרות הניסיון הרב שיש לדרור, אני לא כל כך מסכים עם דעתו של דרור.

בדרך כלל אני נמנע מאוד מלהכניס כאן עינייני עבודה, מהסיבה הפשוטה שאין לי כוח לזיוני מוח בגילי המתפורר. כל אחד גאון וכל אחד מומחה. אבל בגלל שבתכלס לא תמצא הרבה חו"ד אמיתיות על הרכב- ולצערי גם לא הרבה חוות דעת כנות על הרכב, אז הנה מה שמצאתי בבוידעם. לפני כמה שנים טובות היה לי כזה לכמה ימים ואני חייב לומר שהתלהבות לא בדיוק אחזה בי. כמובן-הדברים אמורים לגבי רכב חדש לחלוטין, איני יודע איך הוא אחרי כמה שנים

https://www.calcalist.co.il/Common/App/Video/CdaFlashVideoPlayer1280/0,16401,4825-3642889-0-1-articlePage--0,00.html

dorbh
19-07-20, 21:39
היי.

מידע רב על הדגם הזה לא תמצא מהסיבה הפשוטה שמעטים הם הג'יפאים שרכשו אותו. שילוב של מחיר אסטרונומי עם יכולת בינונית. קראתי כאן כבר בעבר בעיניין רב את דעתם של מי שמעולם לא נסעו על כזה רכב אך ראו המון באינטרנט, את דעתם של מי שהיה להם חבר עם כזה וכמובן גם את מה שלדרור יש לומר- ולמרות הניסיון הרב שיש לדרור, אני לא כל כך מסכים עם דעתו של דרור.

בדרך כלל אני נמנע מאוד מלהכניס כאן עינייני עבודה, מהסיבה הפשוטה שאין לי כוח לזיוני מוח בגילי המתפורר. כל אחד גאון וכל אחד מומחה. אבל בגלל שבתכלס לא תמצא הרבה חו"ד אמיתיות על הרכב- ולצערי גם לא הרבה חוות דעת כנות על הרכב, אז הנה מה שמצאתי בבוידעם. לפני כמה שנים טובות היה לי כזה לכמה ימים ואני חייב לומר שהתלהבות לא בדיוק אחזה בי. כמובן-הדברים אמורים לגבי רכב חדש לחלוטין, איני יודע איך הוא אחרי כמה שנים

https://www.calcalist.co.il/Common/App/Video/CdaFlashVideoPlayer1280/0,16401,4825-3642889-0-1-articlePage--0,00.html

תומר,
תודה רבה על התגובה והקישור לכתבה.
לא תמיד חוכמת ההמונים היא חכמה, ולכן אני בוחן אופציות מעט יותר אקזוטיות, כמו הצ'ירוקי.
במבחן שלך, כמו גם במבחן של דרור, יש התייחסות למחיר המוגזם שדרש היבואן בעבור הרכב.
מאידך, צ'ירוקי טריילהוק שמור בן 4 שנים נמכר במחיר של פג'ארו עם קילומטרז' גבוה בן 8 שנים (ולצ'ירוקי מנוע בנזין הזול יותר לתחזוקה).
אני משווה אותו לפג'ארו כי לשניהם מתלים נפרדים ונעילה אחורית מקורית.
האם במצב הדברים הזה, כיד שנייה, דעתך עליו עדיין עומדת בעינה?
האם אתה רואה נחיתות של ממש מול פג'ארו בטיולי שטח?

אשמח לדעתך,
דור

איל מ
19-07-20, 21:44
אני רק רוצה לצאת חוצץ שניה. האם מנוע בנזין מודרני הוא באמת זול יותר לתחזוקה ממנוע דיזל? אני בספק.

grand
19-07-20, 21:51
ברור, אין dpf ה egr לא נסתם בפיח עקב נסיעות קצרות, משאבת סולר, מזרקים יקרים, בנזין למי שנוסע סביר יותר הגיוני.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

איל מ
19-07-20, 22:01
ממיר קטליטי לא נסתם? מרססים אין? קוילים בכל צילינדר? טורבו? חיישנים בכל פינה?

משאבת סולר? מזרקים? אצלי באוטו יש משאבת סולר ומזרקים שעברו מעל 300k על סולר ישראלי. לא רואה את זה כחלק בעייתי. זה לא נכנס תחת תחזוקה שוטפת. זה נכנס תחת משהו שמחליפים פעם אחת בחיי הרכב (כשחיי הרכב הם מעל חצי מליון ק"מ).
בקיצור...
אני לא טוען שהבנזין לא זול יותר, אני טוען שזאת אימרה שנזרקת לחלל האווויר עתות לבקרים בעיקר כי זו "אקסיומה"...
מצד שני ה4*4 בנזין האחרון שהחזקתי היה ניבה.
מה אני מבין ...

נמרוד
19-07-20, 23:36
אל תסיטו את הדיון לבנזין/דיזל. מי שיכול להתייחס לצ'רוקי KL, בבקשה.

hadtomer
20-07-20, 06:58
האם במצב הדברים הזה, כיד שנייה, דעתך עליו עדיין עומדת בעינה?
האם אתה רואה נחיתות של ממש מול פג'ארו בטיולי שטח?

אשמח לדעתך,
דור

בכנות אני לא זוכר, הפעם האחרונה שעבר לי ביד פאג'רו היתה לפני כ13 שנים. אני ישבתי במושב האחורי והנהג של הרכב יצא איתו להחלקה מרהיבה אי שם בשבילי שפלת יהודה. הגלגל האחורי פגע בסלע והרכב התרומם כמה מטרים באוויר, אסף את הקציר כמה מטרים לתוך השדה הסמוך וסיים על הגג. כך שקשה לי לזכור. אני יצאתי עם זעזוע מוח ופגיעה בחוליה שהתעוררה חודשיים אחרי התאונה. הנהג סובל עד היום מפגיעה מוחית. אבל בחור טוב.

אני באמת לא יכול לומר שום דבר על פאג''רו שלא מבוסס על זכרונות. אני כן זוכר שלפני כעשור היתי עם האדמור ברלי במבחן לפאג'רו ואני בטוח שהוא ידע יתר.

לגבי הצ'רוקי- אתה קונה בן ארבע במחיר של פאג'רו בן שמונה בגלל שהפאג'רו שומר על ערכו באופן יותר טוב ונהנה מביקוש יותר ערני מסיבות ברורות. אני לא יכול באמת לומר מה יותר טוב כי כאמור אין לי מספיק ידע על המיצובישי-אבל הטריילהוק לדעתי האישית יהיה סמרטוט אחרי כמה שנים כי למען האמת, כפי שגם אמרתי במבחן, זה רכב שממש ממש ממש ממש משתדל לעשות הכל בשטח אבל לא ממש מצליח. קח רכב כזה לטיולים ומהר מאוד הוא יהיה סמרטוט. גם איכות הגימור שלו לא ממש משכנעת. אגב, גם לי יש ג'יפ שיוצר באוהיו תוך שימת דגש קפדנית על איכות גימור והרכבה נמוכה. לפני חודש פירקתי דלת אחורית ונבהלתי לגלות שבתוך הדלת רוב החיבורים פשוט התפוררו- אבל ההבדל הוא שהמכלולים העיקריים, כלומר סרנים, גיר, שלדה (יוניבודי) בהחלט נבנו על ידי איש שמתחיל עם גוש ברזל גדול ומסיים עם גוש ברזל גדול. במקרה של ה KL, לא היתי ממהר לקבוע שמדובר ברכב שמכלוליו חסונים.

אני עורך את זה כדי לציין דבר אחד חשוב: כמובן, הכל בהתאם לאופי הטיולים. יש מצב שאתה לא צריך רכב קשוח שיעשה את ורדית בטיסה נמוכה. אני מניח שעם ערכת הגבהה טובה, צמיגים טובים ומיגון, אתה כן תוכל לעשות לא מעט מסלולים בארץ. אבל יש מצב שרכבים אחרים (ר הפאג'רו עליו דיברת) יעשו זאת יותר טוב.

דרור ברלי
21-07-20, 01:26
לא בא לפתוח כאן התנצחות.

KL טריילהוק כנראה לא ייכנס להיכל התהילה של רכבי השטח של כל הזמנים.... זה לא Jeep אמיתי. אבל זה כן SUV קומפקטי יותר טוב ממה שחושבים וזה גם נוסע טוב. גם במקומות שתומר לא היה מאמין. עד כדי שכמעט רציתי להציע לו דו קרב. שיביא פאג'רו BK סטנדרטי וטריילהוק KL סטנדרטי ויקבע מקום ושעה כרצונו.


KL טריילהוק מפתיע לטובה בשטח. לא רק במבחן סטרילי אלא גם בתכל'ס, בטיולי המועדון. אני ממש לא מודאג כשיש אחד או שניים כאלה בקבוצה שלי. מה שקשה לי לומר על כמה וכמה דגמי רכבי-כביש-שטח אחרים, חלקם גם נחשבים, שגורמים לי לעבוד ולהזיע לא מעט בשביל כל שקל שאני מרוויח....
מצד שני זה רכב כמעט קטן. 5 מושבים, תא מטען צנום, עיצוב שהדבר הכי טוב שאפשר לומר עליו זה שלא רואים אותו מבפנים, כשנוהגים בו.... לכן אי אפשר לתמחר אוטו כזה כמו JK רוביקון אנלימיטד (אז) ולצפות שיהיה להיט מכירות. הוא נכשל במכירות אך ורק בגלל תמחור חזירי - כמה פשוט.
310,000 שקלים טבין ותקילין דרשו עבורו אז. הזוי. הזוי!!! ב-70-80K פחות, הוא היה יכול להימכר לא רע.

כתבתי את זה אז, השוק הוכיח שצדקתי... כמובן לא חוכמה גדולה.

dorbh
25-07-20, 19:00
לא בא לפתוח כאן התנצחות.

KL טריילהוק כנראה לא ייכנס להיכל התהילה של רכבי השטח של כל הזמנים.... זה לא Jeep אמיתי. אבל זה כן SUV קומפקטי יותר טוב ממה שחושבים וזה גם נוסע טוב. גם במקומות שתומר לא היה מאמין. עד כדי שכמעט רציתי להציע לו דו קרב. שיביא פאג'רו BK סטנדרטי וטריילהוק KL סטנדרטי ויקבע מקום ושעה כרצונו.


KL טריילהוק מפתיע לטובה בשטח. לא רק במבחן סטרילי אלא גם בתכל'ס, בטיולי המועדון. אני ממש לא מודאג כשיש אחד או שניים כאלה בקבוצה שלי. מה שקשה לי לומר על כמה וכמה דגמי רכבי-כביש-שטח אחרים, חלקם גם נחשבים, שגורמים לי לעבוד ולהזיע לא מעט בשביל כל שקל שאני מרוויח....
מצד שני זה רכב כמעט קטן. 5 מושבים, תא מטען צנום, עיצוב שהדבר הכי טוב שאפשר לומר עליו זה שלא רואים אותו מבפנים, כשנוהגים בו.... לכן אי אפשר לתמחר אוטו כזה כמו JK רוביקון אנלימיטד (אז) ולצפות שיהיה להיט מכירות. הוא נכשל במכירות אך ורק בגלל תמחור חזירי - כמה פשוט.
310,000 שקלים טבין ותקילין דרשו עבורו אז. הזוי. הזוי!!! ב-70-80K פחות, הוא היה יכול להימכר לא רע.

כתבתי את זה אז, השוק הוכיח שצדקתי... כמובן לא חוכמה גדולה.

קודם כל תודה לכולם על התגובות.

דרור - האם אתה לא מודאג כשהוא בקבוצה של XV וגרנד ויטארה או כשהוא בקבוצת לנד קרוזרים?
ובנוסף, מה אתה חושב עליו כאלטרנטיבה לפג'רו קצר (כמובן שמהשנים האחרונות ונטולות הסרנים החיים)? (מתייחס ליכולות השטח, לא לגודל וכו')

גם דרור וגם רמי גלבוע, מהותיקים בתחום, התלהבו מיכולות השטח שלו במבחני השטח שהם ביצעו לו, שניהם ציינו שהוא בסוג של "קטגוריה משלו" מבחינת יכולות השטח אך שהתמחור הזוי, דבר ששונה מהותית כיד שנייה, המאבד ערך בצורה גבוהה יותר ממתחריו היפנים.

לעניות דעתם של המגיבים, האם הוא יכול לשמש כאלטרנטיבה טובה למי שמחפש קצת יותר מגרנד ויטרה (2015) וקצת פחות מלנד קרוזר?
בסוף הטיולים שלי הם מסלולים כמו ציר המוסכים, חורשן (במסלולים סבירים ולא מטורפים), מעלה חווה ומעלה נוח.

תודה רבה לכולם

דרור ברלי
26-07-20, 10:31
ראשית, לא לזלזל ביכולות הגרנד ויטארה. רכב מצוין באמת ומפתיע לטובה ביכולות העבירות, במיוחד לאחר הגבהה מתבקשת ומיגון.
וגם לא להפריז בציפיות מפאג'רו.

וכן, הגדרת את זה מדויק - KL טריילהוק מציג יכולות עבירות טובות מגראנד ויטארה ופחותות מלנדקרוזר. אבל גם פאג'רו עביר פחות מלנדקרוזר.
לנדקרוזר גבוה יותר ובעל מבנה חסון משמעותית. יש לו גלגל גדול יותר ומהלך מתלה אחורי אמיתי. אבל מבחינת תפקוד בקרת המשיכה, נעילה אחורית אמיתית ויחס העברה ב-LOW, ל-KL טריילהוק יש אפילו כמה יתרונות.

וכשאני אומר "לא מודאג" אני לא מתכוון ש-KL טריילהוק מטייל עם XV ופורסטר כי הם לא מטיילים ביחד. אלה קטגוריות ורמות יכולת שונות לחלוטין. הג'יפ מציג יכולת עדיפה על הסובארו בפער בלתי נתפס וגם על הדאסטר שכולנו כאן מתפעלים ממנו.
אני מתכוון בקבוצה שיש בה רכבי כביש-שטח עם הילוך כוח. גרנד צ'רוקים ופאג'רואים ורקסטון. לנדקרוזר כבר ממוקם גבוה יותר מבחינת יכולות.

אבל בסוף, כל אלה רק פרטים קטנים. הפקטור העיקרי הוא אנושי. מי נוהג ואיך. נהג טוב שנעזר במכוון טוב, יגיע רחוק מאוד עם KL טריילהוק.

KOOKE
26-07-20, 14:51
לא מכיר את הטרייל הוק אבל בתקציב הזה ניתן כבר למצוא רנגלר קצר לא שחוט בשנתונים - 2007- 2010 ועם קצת מאמץ גם רנגלר ארוך.

אם כבר JEEP אז לך על הדבר האמתי...

נמרוד
26-07-20, 14:54
אבל בסוף, כל אלה רק פרטים קטנים. הפקטור העיקרי הוא אנושי. מי נוהג ואיך. נהג טוב שנעזר במכוון טוב, יגיע רחוק מאוד עם KL טריילהוק.

הפקטור האמיתי, הבעייה של הצ'רוקי KL - כיעור.
הרכב מכוער. וכיעור בולט יותר כשאתה מגיע ממשפחה שפעם בניה היו יפים.
לרוב האנשים זה מפריע. למי שלא, אולי יש הזדמנות מעניינת.

dorbh
26-07-20, 19:30
הפקטור האמיתי, הבעייה של הצ'רוקי KL - כיעור.
הרכב מכוער. וכיעור בולט יותר כשאתה מגיע ממשפחה שפעם בניה היו יפים.
לרוב האנשים זה מפריע. למי שלא, אולי יש הזדמנות מעניינת.


מתבייש לומר... אבל הוא לא מכוער בעיני. הוא בעיקר מוזר, שזה לא תמיד רע.
החשש נובע מהעדר מידע עליו בארץ, העדר שיפורים וכנראה שגם העדר סחירות (מה שמתבטא במחיר יד 2 נוח יחסית).

נמרוד
26-07-20, 19:39
הסחירות קשורה גם לכיעור (בעיני הרוב).
אבל אם הרכב מוצא חן בעיניך, לך על זה. ג'יפ קונים כי רוצים, לא משיקולים פרקטיים.

dorbh
26-07-20, 20:27
הסחירות קשורה גם לכיעור (בעיני הרוב).
אבל אם הרכב מוצא חן בעיניך, לך על זה. ג'יפ קונים כי רוצים, לא משיקולים פרקטיים.

מנסה לברר את יכולות השטח האמתיות לפני, ובארץ הנסיון מועט איתו.
אגב, זו הזדמנות טובה לתהות למה בכל סרטוני היוטיוב האמריקאים נוהגים רד נקס בעליה פחות תלולה מהיציאה של חניון המשרד שלי ומשחררים קריאות צהלה...

העדר שיפורים (למעט סט הגבהה אחד בשוק של אינץ' בודד) וידע על הדגם, מעט מרתיע

grand
26-07-20, 21:58
גם לא מבין עם העליהום על הכיעור, במדד כיעורי ג'יפ, לדעתי קומפאס דור ראשון לוקח בהליכה ולאחריו הפטריוט דור ראשון, לאחר מכן הם השתפרו, הצ'רוקי הזה הוא לא פאר העיצוב, ומה שגרם לבוז לדעתי זה השימוש בשם המפורש, צ'רוקי.. שתמיד מעלה בראש רכב מרובע עם גריל ישר וסרנים שעושים שפגט.. בא הצ'רוקי החדש ושינה את כל הקונספט, אבל עיצובית לטעמי לפחות הוא לא נורא, הרבה פחות מכוער נניח מלנדקרוזר מהשנתונים האחרונות... שלטעמי שיא הטעם הרע בעיצוב.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

boaz avrahami
26-07-20, 23:45
כשהוצג הוא היה בלתי נסבל בעיניי מבחינת המראה.
כיום כשאני מסתכל בו הוא כבר לא מכוער.
הוא בהחלט שונה אבל יש בו חן מצועצע .
יש לו דיגומים שנותנים לא מראה אפילו מעט קרבי ומעניין מאוד.

פעם גם לנדרוברים היו מאוד מכוערים בעיניי ועם הזמן הם הפכו להיות נאים.

יופי כנראה זה עניין של תקופה. מודה קראו לזה פעם.


מזכיר קצת ילד של אבא גראנד wk2 ואמא דאסטר...



Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

דרור ברלי
27-07-20, 10:24
גם לדעתי הוא מכוער. במיוחד החרטום.
בזמנו הכנסתי את ה-KL לרשימת "המכוערים ביותר".....
גם היצרן הבין את זה ובמתיחת הפנים שינו את עיצוב החזית.....

ואני מסכים שהכיעור הזה מוריד מערכו בעיני לקוחות פוטנציאליים.
אני זוכר את ההשפעה של זה אפילו מימי הנהיגות ללקוחות מרצדס. אלה לקוחות אחרים, הרבה נשים מפונפנות שהבעל העשיר מוציא פנקס צ'קים, פותח הזמנה ורושם איזה סכום שיידרש - אבל אף אחת לא רצתה לנסות את ה-GLK דור קודם הקופסתי למראה כי הוא "מכוער". אפילו לא נסיעת התרשמות, כן? עדיין לא לקנות....

והלנדקרוזר והפאג'רו שמעוצבים בטעם רע, מזרח-אסיאתי מובהק, עם כל הפלסטיקים המצופים כרום זול והג'נטים המכוערים, נחטפים כמו לחמניות...
זה טעם ישראלי. מה שהולך מצויין עם בלונד-פלטינה מחומצן+שורשים שחורים וגבות מצוייירות.... במיוחד כשמדובר במכוניות יקרות עם רושם-הגעה והוא לאו דווקא תמיד משובח ומעודן.... וזה בעדינות, כן?..... ועוד בצבע לבן חולני שבישראל סוגדים לו כמו לדת אלילית..... בולט שבעתיים במכוניות יפות וסקסיות כמו מזראטי למשל? והן לבנות שזה חילול קודש ממש ואתה מיד מבין עם מי ומה יש לך עסק. כמו שאומרים, עניין של טעם.

בגרסת טריילהוק זה משתפר. קצת. וככל שמוסיפים כל מיני דברים קטנים של אבזור לשטח ( הגבהה, צמיגים יותר אגרסיביים, גגון), זה מקבל צורה ואופי.

sgill
27-07-20, 10:41
כיעור או לא, כל אחד לעצמו.. על טעם ריח ומראה....

אבל לטרילהוק יש יכולות שטח לא רעות בזכות המחשוב שעובד יפה. יש לקנות לו סט הגבהות, מיגון וצמיגים שיעבירו אותו ב 95% מהשבילים בארץ בקלות. בעוד 3% קצת פחות בקלות וב 2% הנותרים רוב הג'יפים המשודרגים חוקית לא עוברים ממילא.

https://www.facebook.com/PolyPerformance/videos/356209888702149/

מטייל איתנו אחד כזה כבר כמה שנים ומפתיע לטובה.

תכתוב לי בפרטי אם תרצה פרטים של בעל הרכב.

ד ו ר ו ן
27-07-20, 10:41
גם לדעתי הוא מכוער. במיוחד החרטום.
בזמנו הכנסתי את ה-KL לרשימת "המכוערים ביותר".....
גם היצרן הבין את זה ובמתיחת הפנים שינו את עיצוב החזית.....

ואני מסכים שהכיעור הזה מוריד מערכו בעיני לקוחות פוטנציאליים.
אני זוכר את ההשפעה של זה אפילו מימי הנהיגות ללקוחות מרצדס. אלה לקוחות אחרים, הרבה נשים מפונפנות שהבעל העשיר מוציא פנקס צ'קים, פותח הזמנה ורושם איזה סכום שיידרש - אבל אף אחת לא רצתה לנסות את ה-GLK דור קודם הקופסתי למראה כי הוא "מכוער". אפילו לא נסיעת התרשמות, כן? עדיין לא לקנות....

והלנדקרוזר והפאג'רו שמעוצבים בטעם רע, מזרח-אסיאתי מובהק, עם כל הפלסטיקים המצופים כרום זול והג'נטים המכוערים, נחטפים כמו לחמניות...
זה טעם ישראלי. מה שהולך מצויין עם בלונד-פלטינה מחומצן+שורשים שחורים וגבות מצוייירות.... במיוחד כשמדובר במכוניות יקרות עם רושם-הגעה והוא לאו דווקא תמיד משובח ומעודן.... וזה בעדינות, כן?..... ועוד בצבע לבן חולני שבישראל סוגדים לו כמו לדת אלילית..... בולט שבעתיים במכוניות יפות וסקסיות כמו מזראטי למשל? והן לבנות שזה חילול קודש ממש ואתה מיד מבין עם מי ומה יש לך עסק. כמו שאומרים, עניין של טעם.

בגרסת טריילהוק זה משתפר. קצת. וככל שמוסיפים כל מיני דברים קטנים של אבזור לשטח ( הגבהה, צמיגים יותר אגרסיביים, גגון), זה מקבל צורה ואופי.
נו באמת..
בהתחלה חשבתם שהוא מכוער ועכשיו עם ״כל מיני דברים קטנים הוא קיבל אופי״= התרגלתם לקוץ ברגל, והחלטתם שזה פיצ׳ר ולא דפקט.

זה פשוט אוטו מכוער.
כשמעמידים אותו ליד מי שאמור להיות אבא שלו, אי אפשר שלא לחשוד שבלילה, עבר במפעל איזה בן תערובת ועשה מעשה מגונה בפס הייצור, ובבוקר אף אחד לא שם לב שמישהו אחר עיבר את הליין..


https://youtu.be/q7DXQnKayOE

דרור ברלי
27-07-20, 12:11
אני התרגלתי

grand
29-07-20, 18:11
https://www.instagram.com/p/CC8Ybu5jd6N/?utm_source=ig_web_copy_link

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
29-07-20, 20:17
https://www.instagram.com/p/CC8Ybu5jd6N/?utm_source=ig_web_copy_link

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
אתה מודע לזה שהמצלמה בהטייה כדי להחריף את הזוית?
(תסתכל על העצים ברקע)

דרור ברלי
30-07-20, 10:18
נכון, הצילום קצת בהטיה. אבל בסוף, אחרי שטיפס והתיישר, אתה רואה שלא הגזימו במיוחד בהטייה.
גם אם המצלמה לא בדיוק הכי מפולסת, עדיין זה יפה ומראה למה אנחנו מתכוונים. יש יכולת יפה.

נכון, ה-KL טריילהוק לא נראה ולא בנוי "קשוח" לפי הכללים המקודשים שלנו.
אבל באמת מנסיון, היכולות הבסיסיות של האוטו הזה, כבר במקור, לכל הפחות לא רעות בכלל.
זה לא היילקס ולא סופה ולא רנגלר. אבל ביחס לכלים דומים או מודרניים, גם ביחס לגרנד צ'רוקי WK2, אין לו במה להתבייש והוא אפילו מציג יתרונות ויכולות יפות מאוד.


לגבי אמינות ועמידות, באמת אין לי דעה. האוטו הזה לא מספיק ותיק ולא מספיק פופולרי כדי שיצטבר בארץ נסיון משמעותי וידע קונקרטי. אני מסכים שהוא מתחיל מנקודות מוצא "לא טובות" (מבנה של פרייבט עם מרכב אחוד, מנוע רוחבי, מתלים נפרדים, הסתמכות על אלקטרוניקה, חשדנות לגבי איכות ואמינות שנאחזות בקרנות המזבח של התירוץ "לא יפני", "פיאט", "חרא איטלקי/אמריקאי" ושאר פנינים) אבל רק הזמן יגיד.

ד ו ר ו ן
30-07-20, 10:36
קיבלת עטלף.
מנווט בחושך, מתמרן מדהים, שורד מוצלח, אבל עדיין מכוער חבל״ז.

נמרוד
30-07-20, 11:00
לגבי אמינות ועמידות, באמת אין לי דעה. האוטו הזה לא מספיק ותיק ולא מספיק פופולרי כדי שיצטבר בארץ נסיון משמעותי וידע קונקרטי. אני מסכים שהוא מתחיל מנקודות מוצא "לא טובות" (מבנה של פרייבט עם מרכב אחוד, מנוע רוחבי, מתלים נפרדים, הסתמכות על אלקטרוניקה, חשדנות לגבי איכות ואמינות שנאחזות בקרנות המזבח של התירוץ "לא יפני", "פיאט", "חרא איטלקי/אמריקאי" ושאר פנינים) אבל רק הזמן יגיד.

האוטו נמכר בארץ כבר 5 שנים. זה מספיק וותיק. ואפשר להגיד משהו.

ביד 2 יש 3 טריילהוק בלבד, כרגע. וכולם נמצאים אצל סוחרי רכב. מה שזה לא אומר זה לא חיובי.

https://www.yad2.co.il/vehicles/4X4?manufacturer=82&model=563&year=2015--1

דרור ברלי
30-07-20, 12:37
נמרוד, הוא בעיקר לא מספיק נפוץ.

וזה כי כשהיה חדש המחיר שלו היה כל כך מוגזם עד שלא היתה שום סיבה טובה להמליץ על רכישתו. וממש לא משנה כמה היה טוב או לא. אם זה עלה אז יותר מרוביקון, אז למה לטרוח?

נמרוד
30-07-20, 12:59
נמרוד, הוא בעיקר לא מספיק נפוץ.

וזה כי כשהיה חדש המחיר שלו היה כל כך מוגזם עד שלא היתה שום סיבה טובה להמליץ על רכישתו. וממש לא משנה כמה היה טוב או לא. אם זה עלה אז יותר מרוביקון, אז למה לטרוח?

נכון. אבל אם הוא היה טוב, היה מגיע גם ביבוא אישי כמו רוב הרנגלרים, לא? ואם אכן היה בו משהו מוצלח, כמשומש הוא היה צריך להיות להיט, לא? והוא רחוק מזה, עד כדי כך שהמעטים שכן נמכרו מוצאים את עצמם במגרשי רכב.

דרור ברלי
30-07-20, 14:09
ראשית, הבהרה: איני מומחה גדול (או קטן) בשיווק ומכירות.
אין לי בעיה להודות שכעקרון אין לי שמץ מושג באמנות הזו ואם היה לי מושג בתחום הזה, כנראה הייתי עוסק בזה לפרנסתי.

אבל מהמעט שאני כן מבין, צ'רוקי KL טריילהוק הוא דגם שללא ספק היה יקר מדי ולכן לא מספיק אטרקטיבי. גם ביבוא אישי. והוא הגיע גם ביבוא מקביל של "אוטומקס". אמנם במחיר מעט זול יותר מהתמחור של "מכשירי תנועה" ואח"כ של סמל"ת, אבל עדיין יקר מאוד ביחס לחבילה שהלקוח מקבל (בעיקר בדגם KL "ספורט" עם מנוע 2.4 והנעה קדמית בלבד, עם יכולות שטח של פרייבט מהשורה).
באותם סכומים או הרבה פחות, אפשר היה לקבל ג'יפונים גדולים ומרווחים (חלקם עם 7 מושבים, פיצ'ר חשוב וקסום בשוק הישראלי. כל זוג עם ילד אחד וכלב צ'יוואווה, מוכרח 7 מושבים. למה? ככה. "שיהיה") מפוארים ומאובזרים ואיכותיים ממנו, עם תדמית האמינות והסחירות הנחשבת יותר בשוק של המותגים החזקים מהמזרח. עבור הלקוחות בקטגוריות האלה, יכולות השטח הן בעדיפות אחרי אחרונה.

"טוב" או "לא טוב" מבחינתנו, זה משהו שנוגע בדרך כלל לברזלים ולמושגים טכניים שרוב הלקוחות לא מבינים מספיק.
אנחנו כאן בג'יפולוג שהיא קהילת נישה, שופטים כל דבר לפי יכולות בשטח ומבנה שיהיה קרוב ככל האפשר לרכב השטח הקלאסי של פעם. אולי אנחנו לא מבינים מספיק טוב ולעומק מי חתך הלקוחות של כלי רכב חדשים מהסוגים האלה.

מבחינתם אם האוטו מכוער, ובנוסף גם יקר מדי ביחס למה שהוא נותן להם, הוא לא יתפוס.
(אגב "מכוער", הביקורת על הלוק של ה-KL היא רוחבית. בעולם כולו. מהר מאוד הוא עבר מתיחת פנים שעידנה במשהו את עיצוב החרטום ויישרה אותו לפי הקו של הגרנד צ'רוקי. נראה יותר טוב/פחות רע, אבל זה כבר לא עזר כל כך...) גם לי אין ספק שהצל הכבד של פיאט והתדמית הקלוקלת שלה בישראל (ופיאט היא אימפריה ענקית בכל מקום אחר חוץ מאשר כאן) לא עושה שום דבר טוב לתדמית של Jeep.
ותדמיות הן שם המשחק בשוק הרכב הישראלי. כאן הכל מוכרח להיות "יוקרתי". ועזוב לרגע את הרנגלר כי הוא באמת רכב ייחודי - לא רק בייעוד וביכולות אלא בעיקר במראה ובתדמית שהוא מביא איתו. תסתובב קצת בפייסבוק ותקרא את הפנינים שם. מה הדעה הרווחת של ההדיוטות על מנוע ה-2.0T של הרנגלר JL - הרוב המוחלט שם נבער עד אימה ומשולל ידע כלשהו שיאפשר לו לשפוט לפי נתונים טכניים, ביצועים, אמינות או התאמה לאוטו. הטענה העיקרית שלהם נגדו היא שזה "מנוע של פיאט".... אם זה היה מנוע אמריקאי של Jeep הם היו יוצאים מגדרם מרוב התלהבות. שלא לדבר אם זה היה מנוע יפני כלשהו (שכולנו יודעים שחלקם אינם חפים מצרות צרורות למיניהן)......
אז מה, כולם מטומטמים?... אולי. ואולי לא. מה שבטוח זה שהם הרוב. הם הלקוחות הפוטנציאליים ולכן דעתם היא שקובעת.


Jeep הוא מותג שעד לא מזמן נחשב לעממי יחסית במולדתו. ככה הכלים גם היו בנויים ומיוצרים. וזה היה בסדר גמור כשהיה מדובר בכלי ספרטני ובסיסי במהותו כמו ה-CJ ואחר כך הרנגלרים YJ וגם חלק גדול מה-TJיים, שהיו מאוד פופולריים באמריקה בגרסה הכי בסיסית, עם מנוע 4 צילינדרים ורמות גימור בסיסיות. עם פח חשוף בתוך הרכב, מושבי סקאיי וחלונות ידניים.

אבל בשנים האחרונות, היצרן פוזל לקטגוריות האופנתיות והרווחיות יותר של ג'יפונים ורכבי פאר שאת הלקוחות שלהם פחות מעניין סרן חי וזחילה על סלעים.... אלא ריפודי עור, מולטימדיות ומסכים מרצדים. אפילו הרנגלר הקשוח והרזה לשעבר הוא היום רכב גדול וכבד ומאובזר לעייפה באלקטרוניקה ופינוקים אופנתיים וכל מיני פטנטים שמועדים לקילקולים, שמקומם לא יכירם ברכב שטח אמיתי שצריך להיות קודם-כל עמיד ושורד. נאמן למדיניות החדשה היצרן מוציא תחת ידיו כלים מפונפנים ומאובזרים לעייפה וזה מתבטא מיד במחירים שזוחלים בהתמדה כלפי מעלה גם בארה"ב. בצדק? לא, לא בצדק. מה גם שאיכות ההרכבה הכוללת נשארה אמריקאית-עממית. ב-CJ ו-YJ זה עובר ובסדר גמור, אבל במפלצות מוצצות זה בעייתי.


ובישראל זה קיצוני יותר. Jeep ממוצב כבר שנים רבות, כ"פרימיום", רכב יקר, בעיקר בגלל המיסוי הכבד וכו'. אני לא נכנס ליבואנים לכיסים ולא מחטט באחוזי הרווח שלהם, אבל כן יודע שבקטגוריות הפרימיום אחוזי הרווח אינם זניחים כלל. וזה אומר שהמחירים המופרכים נעוצים גם בחזירות נטו.
ואם יש רכב שהיה ממוצב ברמת מחיר לא הגיונית בעליל ביחס למה שהוא נותן, זה ה-KL בכלל והטריילהוק בפרט. אוטו יקר להחריד ללא הצדקה וללא קשר לטיבו.


אני לא מחוייב לאף יבואן ולא מהסס לקטול את מי שמגיעה לו קטילה.
גם כשמדובר במותג שקרוב לליבי כמו Jeep, כפי שקטלתי בזמנו את הקומפאס והפטריוט וגם את ה-KL הרגיל, זה שללא הילוך כוח או יכולת כלשהי מעבר לאספלט. הם כשלו לא רק תדמיתית, אלא גם ובעיקר על הכביש ובשטח. במבחן ה"איך נוסע". כדי להפסיד במבחן השוואתי ליונדאי טוסון דור ראשון(!...) צריך להיות אוטו גרוע באמת. הקומפאס דור ראשון הוא כזה.

מבחינתי, את מבחן ה"איך נוסע" האובייקטיבי לחלוטין(!!!) גם ובעיקר בשטח, הצ'רוקי KL טריילהוק עבר בהצלחה. אבל השורה התחתונה היתה שהוא יקר מדי. וכנראה לא טעיתי - הוא נמכר במספרים זניחים.
מכירות מועטות = דגם איזוטרי בשוק. הוא מכוער, אין לו סקסאפיל = הערך נופל = קשה להיפטר ממנו = אז הביקוש חלש גם כיד שניה = הערך נופל עוד... ביצה ותרנגולת. וזהו.
זה לא אומר שזו לא רכב טוב. מישהו כאן יודע על בעיות כרוניות?... אתה יודע משהו על זה מעבר ל"זה פיאט, זה לא טוב"?.... חוץ מלנפנף ידיים כמו אספסוף הפייסבוק?.... לא. כי אם היית יודע, היית כותב את זה שחור על גבי מסך. גם אני לא שמעתי על משהו. אולי תחדשו לי?... מצד שני, בגלל שזה דגם כל כך איזוטרי בישראל, גם אם יש בעיות, יש מצב שדברים כאלה לא הסתננו החוצה.

בהנחה שהאמינות שלו סבירה (כרגע) אולי זו הזדמנות לרוכש פוטנציאלי לקחת אחד כזה משומש במחיר מאוד אטרקטיבי, ולקחת בחשבון שגם הוא יצטרך להיות סבלני ועם נכונות גדולה להתפשר במחיר כשיגיע רגע המכירה בעוד שנתיים-שלוש-ארבע. כפי שכולנו יודעים - אין סיר שאין לו מכסה.

shachar
31-07-20, 11:13
חלק מהרוכשים עשו זאת דרך סוג של "ליסינג" כך שבסוף העסקה הרכב יצא למכירה דרך מגרש...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

adiavisar
15-02-22, 11:41
מעלה את השרשור מהאוב.
מחפש מחליף לגרנד ויטרה שלי - רוצה *קצת* יותר; קצת יותר טוב בכביש ובשטח בלי לעבור למפלצת דיזל סטייל לנד קרוזר או פאג'רו, גם מטעמי עלויות קניה ואחזקה (לצורך העניין התקציב שלי 120-130K) וגם מטעמי נסיעה יומיומית בתוך העיר. ו-KL טריילהוק עלה לי על הראדר כאופציה שיכולה להתאים.
אז א. האם מישהו מחברי הפורום יכול לשתף מניסיונו, בעיקר לענייני אמינות כללית ועלויות אחזקה שוטפות?
ב. פשוט אין כאלו בלוחות (לפחות לא בחודש האחרון). דגמי לטיטיוד יש לא מעט. מישהו יכול לשפוף אור על ההבדלים המהותיים בין הדגמים? האם אפשרי בכלל לשפר דגם לטיטיוד לרמה של טריילהוק?

IlanHadar
15-02-22, 13:50
במי שהיה במשפחה אחד כזה אבל 2X4 אגיב לגבי מחלות ואמינות של הרכב,
אצלי היה את מנוע ה 2.4 האיטלקי, מנוע מעניין מאוד. הרכב היה כיף לנהוג, חזק מספיק, מאיץ היטב עם תיבת 9 יחסי ההעברה.
התקלות בתקופה - טרמוסטט תקוע, המנוע היה מגיע לטמפ' עבודה לאט, המחשב נתן התרעה, הוחלף בחלק מאמזון בקלות.
החומרים שבפנים הרכב לא מהביוקר, העור בכיסא נשחק די מהר וההגה גם איבד צבע ופיתח חספוס.
וכרגיל בג'יפ - מערכת הואקום של אדי הדלק, תמיד תזכיר את קיומה, הלך השסתום האלקטרוני מתחת לפתח המילוי, גם הוחלף בחלק מחו"ל.

אם מישהו חשקה נפשו בפרוייקט אז, אפשר לעשות ממנו

https://www.youtube.com/watch?v=4UAcybBfL2I

מתחילה ההופעה ב 0:50.

זה לעולם לא יהיה טוחן סלעים, אבל כן חלופה מעניינת למי שרוצה פרוייקט כיף, עם אפשרויות של יבוא חלקים בזול מאוד מארה"ב.
יתרון נוסף הרכב לא מאוד סחיר, חובבי ה 4X4 הקשוחים יתרחקו וחובבי החניה על המדרכה זה לא מספיק שופוני. אפשר למצוא רכבים במחירים נוחים פתוחים למו"מ.

Galaye
15-02-22, 14:50
יופי שאתה מעלה אותו מהאוב
מצאת כלי כזה למכירה ?…. כבר שנה לא ראיתי כזה ברשת או בשוק , היה 1 לפני שנה וחצי במגרש בחיפה
ומאז כלום .

לדעתי לא הגיעו לארץ יותר מ5 בשנה מ2015
למרות שנראה אחלה רכב למרות החוסרים
וזה ההמשך לליברטי - בעסה

שיהיה בהצלחה וחבל


לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy

Galaye
15-02-22, 14:56
מעלה את השרשור מהאוב.
מחפש מחליף לגרנד ויטרה שלי - רוצה *קצת* יותר; קצת יותר טוב בכביש ובשטח בלי לעבור למפלצת דיזל סטייל לנד קרוזר או פאג'רו, גם מטעמי עלויות קניה ואחזקה (לצורך העניין התקציב שלי 120-130K) וגם מטעמי נסיעה יומיומית בתוך העיר. ו-KL טריילהוק עלה לי על הראדר כאופציה שיכולה להתאים.
אז א. האם מישהו מחברי הפורום יכול לשתף מניסיונו, בעיקר לענייני אמינות כללית ועלויות אחזקה שוטפות?
ב. פשוט אין כאלו בלוחות (לפחות לא בחודש האחרון). דגמי לטיטיוד יש לא מעט. מישהו יכול לשפוף אור על ההבדלים המהותיים בין הדגמים? האם אפשרי בכלל לשפר דגם לטיטיוד לרמה של טריילהוק?

אני דווקא חקרתי על הרכב וחיפשתי לא מעט כזה בשנה וחצי האחרונות , למיטב הבנתי :
1.אפשר להגביה בעוד 1״ כי כבר בגובה של 1.5 .
2.קשה לאשר את ההגבהה ברישיון .- לא מצאתי מישהו שרשום לו ברישיון .
3.לא מצאתי מישהו שהתקין ללימטד שיש לו סוג של low שהתקין נעילה .ואז כביכול הוא טריילהוק אבל לא מצאתי מישהו שעשה ללימטד או מוסכניק שמסכים .

נקווה שעזרתי למרות שכמו שכתבתי שקשה עד בלתי אפשרי למצוא כזה לקניה ביד2


לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy

דרור ברלי
15-02-22, 15:28
ללימיטד אין LOW. לא "סוג של" ולא נעליים. אין LOW בכלל. זה סתם קרוסאובר עם הנעה AWD.


לטריילהוק יש LOW ביחס 3:1. שזה קצר וטוב יותר מרוב הג'יפים של כולנו כאן.
לטריילהוק יש גם נעילה אחורית וצמיגים בקוטר 30'.
המפרט הטכני המקורי שלו טוב יותר משל רוב רכבי השטח הטהורים של רבים כאן, במצבם כפי שיצאו מהיצרן.

אם לא היו קוראים לו "Jeep צ'רוקי" כולם היו גומרים עליו את ההלל כ"קרוסאובר הכי לשטח".

adiavisar
15-02-22, 15:48
לא מצאתי למכירה, פשוט חשבתי עליו כאופציה. לפי carzone עלו על הכביש 95 טריילהוק בין 2014 ל-2017 (לא כולל יבוא אישי, לא שאני מבין למה שמישהו ייבא דווקא את הרכב הזה ביבוא אישי...). בגלל זה שאלתי אם יש ניסיון בשיפור של אחד הדגמים הנחותים.

ש01
15-02-22, 16:44
ללימיטד אין LOW. לא "סוג של" ולא נעליים. אין LOW בכלל. זה סתם קרוסאובר עם הנעה AWD.


לטריילהוק יש LOW ביחס 3:1. שזה קצר וטוב יותר מרוב הג'יפים של כולנו כאן.
לטריילהוק יש גם נעילה אחורית וצמיגים בקוטר 30'.
המפרט הטכני המקורי שלו טוב יותר משל רוב רכבי השטח הטהורים של רבים כאן, במצבם כפי שיצאו מהיצרן.

אם לא היו קוראים לו "Jeep צ'רוקי" כולם היו גומרים עליו את ההלל כ"קרוסאובר הכי לשטח".

דרור,
אם אנלא טועה אז היה לך איזה פוסט שבגדול אמרת שכל מה שחשבת על האוטו הזה היה טעות?
רכב ששבק/נשבר באחד הטיולים/חוצה ישראל?

Galaye
15-02-22, 17:12
ללימיטד אין LOW. לא "סוג של" ולא נעליים. אין LOW בכלל. זה סתם קרוסאובר עם הנעה AWD.


לטריילהוק יש LOW ביחס 3:1. שזה קצר וטוב יותר מרוב הג'יפים של כולנו כאן.
לטריילהוק יש גם נעילה אחורית וצמיגים בקוטר 30'.
המפרט הטכני המקורי שלו טוב יותר משל רוב רכבי השטח הטהורים של רבים כאן, במצבם כפי שיצאו מהיצרן.

אם לא היו קוראים לו "Jeep צ'רוקי" כולם היו גומרים עליו את ההלל כ"קרוסאובר הכי לשטח".

דרור
אבל נסעתי על 1 לימטד בשטח וכתוב בקונסולה low כפתור , אז מה זה סתם ? ולחצנו וזה עשה משהו
ולא זכור לי שהוא ייבוא אישי


לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy

Galaye
15-02-22, 17:13
לא מצאתי למכירה, פשוט חשבתי עליו כאופציה. לפי carzone עלו על הכביש 95 טריילהוק בין 2014 ל-2017 (לא כולל יבוא אישי, לא שאני מבין למה שמישהו ייבא דווקא את הרכב הזה ביבוא אישי...). בגלל זה שאלתי אם יש ניסיון בשיפור של אחד הדגמים הנחותים.

בקיצר אופציה נדירה בכל המובנים שוק/מוסך/הגבהה /חיזוק משולשים וכו
בקיצר להמשיך להיות חלוץ על רכב כמו החלוצים שקנו ברונקו השנה …35 כלים בערך הגיעו


לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy

Galaye
15-02-22, 20:22
לא מצאתי למכירה, פשוט חשבתי עליו כאופציה. לפי carzone עלו על הכביש 95 טריילהוק בין 2014 ל-2017 (לא כולל יבוא אישי, לא שאני מבין למה שמישהו ייבא דווקא את הרכב הזה ביבוא אישי...). בגלל זה שאלתי אם יש ניסיון בשיפור של אחד הדגמים הנחותים.


מעניין 95 כלים , אפילו ברונקו מכרו יותר כביכול לשנה הקרובה אמורים להיות 200 כלים כביכול ...על כבישי ישראל

לפי ICAR יש ללימטד הילוך כוח -
https://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=16085&compare-version[]=16084&compare-version[]=13325
מ2015 נראה שהיבואן הפסיק רק שנה אחת להביא טריילהוק .
אני עוקב אחרי צחי שיש לו טריילהוק ומטייל יפה בארץ ...וגם נמצא בקבוצה של הליברטי (למעשה זה לאן גיפ החליטה לקחת את הליברטי לצערי)
הנה לינק לאינסטגרם אם תמצא כזה...הוא שיפר ועשה לו הגבהה וצמיגים ומיגון ויחסית פעיל :
https://instagram.com/trailhawk_kl_il?utm_medium=copy_link

תהנה והלוואי ותמצא ותעדכן אם מצאת ...אני התייאשתי מלמצוא ,וגם עניין המוסכים וכו אני מקווה שהליברטי ימשיך לשרת אותי נאמנה

דרור ברלי
15-02-22, 22:53
ICAR מתמצאים ברכבי שטח כמו שאני מומחה לבישול גורמה אינדונזי.
לשום KL שיובא לישראל אין תיבת העברה עם הילוך כוח LOW אמיתי, למעט הטריילהוק.
ההבדל בין טריילהוק ללימיטד הוא תהומי והרבה מעבר לרמת גימור - זה אשכרה לא אותו רכב בכלל.

ehudzeelim
15-02-22, 23:06
תהנה והלוואי ותמצא ותעדכן אם מצאת ...אני התייאשתי מלמצוא ,וגם עניין המוסכים וכו אני מקווה שהליברטי ימשיך לשרת אותי נאמנה

יש אחד ביד 2 כרגע

Galaye
16-02-22, 07:07
ICAR מתמצאים ברכבי שטח כמו שאני מומחה לבישול גורמה אינדונזי.
לשום KL שיובא לישראל אין תיבת העברה עם הילוך כוח LOW אמיתי, למעט הטריילהוק.
ההבדל בין טריילהוק ללימיטד הוא תהומי והרבה מעבר לרמת גימור - זה אשכרה לא אותו רכב בכלל.

תודה
טוב לדעת
פשוט ראיתי בתוך הרכב ועשה משהו שנסענו בשטח אז הנחתי וראיתי בicar …

תודה מקרב לב על המידע


לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy

Galaye
16-02-22, 07:09
יש אחד ביד 2 כרגע

זה:

https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=10&model=563&price=50000--1&open-item-id=xztfzvt3&viewPage=item-page-popup

נראה לונגיטוד לפי התמונות ..


לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy

דרור ברלי
16-02-22, 08:06
לונגיטיוד. יש 4X4, אבל ללא הילוך כוח.
זויות מרכב של פיאט פונטו (וכנראה עוד כמה דברים שבאים מפיאט פונטו).
זה לא ה-KL שאתם רוצים.

adiavisar
16-02-22, 09:13
בקיצור נשמעת אופציה טובה על הנייר, אבל סוג של חד-קרן.
אז א. אם מישהו שומע/מכיר על חד קרן למכירה אשמח להפניה.
ו...אם יש למישהו יש רעיון לרכב אחר עם מאפיינים דומים?

hadtomer
16-02-22, 09:41
ICAR מתמצאים ברכבי שטח כמו שאני מומחה לבישול גורמה אינדונזי.

אתה סתם מצטנע, הנאסי צ'מפור שלך השביע רבים וטובים.

ehudzeelim
16-02-22, 10:29
זה:

https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=10&model=563&price=50000--1&open-item-id=xztfzvt3&viewPage=item-page-popup

נראה לונגיטוד לפי התמונות ..


לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joyלא זה. התכוונתי לזה:

https://www.yad2.co.il/item/ve8bbhlt

Sent from my SM-J510H using Tapatalk

Galaye
16-02-22, 13:45
לא זה. התכוונתי לזה:

https://www.yad2.co.il/item/ve8bbhlt

Sent from my SM-J510H using Tapatalk
כן , אצלי מסונן מסוחרים זה למה לא ראיתי .
מבחינתי סוחרים אופציה אחרונה(כשאישה לא מאשרת עוד תקציב לרנגלר נורמלי) ...כל אחד והשיקולים שלו .

dorbh
16-02-22, 14:08
תעשה חיפוש יסודי, היו בזמנו 2 פוסטים שגרמו לי לרדת מהרכב:

1. גזירה של איזה חלק בטיול, לא זוכר מי פרסם לדעתי דרור, מה שחשף (או יותר נכון הזכיר) שמדובר בפרייבט עמוס אלקטרוניקה שהמכלולים שלו לא בנויים לעבודת שטח אמתית והם פריכים יחסית

2. תקלה שהופיע לבעל רכב בארץ ודרשה החלפת חלק מחשב במעל 10K בעוד שבארה"ב היא הייתה במסגרת ריקול.

שוב, שני הדברים זכורים לי במעורפל אך זכורים והם גרמו לי לרדת מהרכב (והעובדה שיש מעט מאוד אנשים בארץ שמכירים את הרכב ורוצים לעבוד עליו בנוגע לשיפורים ואני עכבר עירוני שבטוח שמסור דיסק זה ההוא שחותך פיצה)

adiavisar
16-02-22, 15:03
תעשה חיפוש יסודי, היו בזמנו 2 פוסטים שגרמו לי לרדת מהרכב:

1. גזירה של איזה חלק בטיול, לא זוכר מי פרסם לדעתי דרור, מה שחשף (או יותר נכון הזכיר) שמדובר בפרייבט עמוס אלקטרוניקה שהמכלולים שלו לא בנויים לעבודת שטח אמתית והם פריכים יחסית.
נוסע עכשיו בגרנד ויטארה, מבין את מגבלות הרכב והוא מתאים לשימוש שלי. לא מחפש מעבר, בהינתן העלויות (כאילו...אם היו לי איזה 450 אלף שקל מיותרים הייתי רץ היום להזמין לי ברונקו חדש)

2. תקלה שהופיע לבעל רכב בארץ ודרשה החלפת חלק מחשב במעל 10K בעוד שבארה"ב היא הייתה במסגרת ריקול.
פחות מודאג מזה, אם יש תקלה כזו שהיצרן הכריז על ריקול והיבואן משיקוליו החליט שלא אז פשוט תובעים בבימ"ש - שוב משהו שלמדתי לא לפחד ממנו, מה גם שיש לי יועמש"ית פרטית בבית.

שוב, שני הדברים זכורים לי במעורפל אך זכורים והם גרמו לי לרדת מהרכב (והעובדה שיש מעט מאוד אנשים בארץ שמכירים את הרכב ורוצים לעבוד עליו בנוגע לשיפורים ואני עכבר עירוני שבטוח שמסור דיסק זה ההוא שחותך פיצה)
זה בדיוק ההגיון שמרסק מחירים של דגמים מסוים וגורמים לזה שבאותו מחיר שאפשר לקנות צ'ירוקי 2015-2016 עם ק"מ סביר לא יקנה לך לנד קרוזר קצר 2008 עם 350 אלף ק"מ.

dorbh
16-02-22, 17:02
אני לא מצליח לרדת לסוף דעתך. גרנד צ'ירוקי הוא רכב פופולרי עם שוק איבזור ושדרוג רחב ומספר מטפלים "מומחים" שישמחו לטפל לך בו.
איפה זה דומה לצ'ירוקי?

מהנסיון שלי, לרוב טויוטה תזדקן בצורה יפה ואמינה יותר.


גם אם יש לך יועצת משפטית בבית לתבוע יבואן רכב (או כל גוף אחר) זה תהליך ארוך, מעצבן שתוצאתו לא מובטחת לעולם.

דרור ברלי
17-02-22, 06:41
התפרק משולש מתלה אחורי ביום הרביעי של מסע חוצה ישראל. אחרי שטיפס במעלה עשוש באלימות (בעל הרכב חשש לטפס ומישהו אחר מהקבוצה התנדב לנהוג ברכב, כמובן ברשותו המפורשת). כמובן שלא היה שום צורך באלימות הזו, היה מטפס בזחילה וללא מאמץ.

מתלה מולטי-לינק, המשולש עשוי פח אלומיניום מכופף דקיק. נקרע מהתושבת במרכז הריצפה (התושבת לא ניזוקה). לפני שזה קרה, לא בדקתי מה היה מצבו. בהחלט יש מצב שחטף מכה והתחיל להיקרע. אולי בטיול קודם, והיה נזק קודם/מצטבר וטיפוס העשוש היה רק מכת החסד. אין לי מושג, האוטו לא שלי. רק נאלצתי להתמודד עם התוצאה.

כל מי שחושב שרכב אחר עם מתלה פרייבטי כזה (אבל ממוצא יפני) היה יוצא מזה טוב יותר?..... כנראה מעשן חומרים טובים וחי בסרטי אנימה יפניים הזויים. אפילו רוסלן המפורסם, אם לא היה חוקר ולומד לעומק את נקודות התורפה של פורסטר ונעזר במכונאי בעל תושיה שמבין עניין בכלל ומבין בסובארו בפרט שידע להצביע על נקודות התורפה האלה ולטפל בהן, כנראה היה מוצא את עצמו היום עם ערימת חלקים מנופצים חסרת יכולת תנועה. הוא אפילו כתב את זה בעצמו. אז מה? בגלל זה לא קונים פורסטר?.....

פרייבטים וקרוסאוברים, גם אם תגביהו אותם, תנעלו אותם, תדביקו להם גגונים וזרקורים, תשדרגו להם זנבות גיר ותצבעו אותם בשלל צבעי מלחמה, אינם באמת רכבי שטח. תגידו שאפשר לטייל עם כל דבר, גם עם קורקינט? זה נכון! נהג טוב עם ביצים יכול לאנוס כמעט כל רכב לעלות בכל מיני שיפועים מיתולוגיים - אבל זה לא יהפוך אותם ל"רכב שטח" אמיתי. תאנסו אותם, ומדי פעם תהיו מוכנים לספוג התפרקויות שכאלה.

וזה בסדר - כי גם רכבי שטח אמיתיים חווים לפעמים שבירות והתפרקויות. שלא נתחיל עם סיפורי הדיפרנציאלים והבולג'וינטים של רכבי השטח האגדיים של טויוטה הלא-מתקלקלת-לעולם שערכה מטפס יותר מנדל"ן.

גיא
17-02-22, 08:26
אז התבלבלתי ;)

אם סובארו. או דאסטר. .. הם לא באמת רכב שטח כי צריך לשפר אותם קצת. והם נשברים בשטח.

וטויוטה שהוא כן רכב שטח. צריך לשפר אותו קצת. והוא נשבר בשטח …


אז מה ההבדל ?

( חוץ מההגמוניה והעיקשות. כמובן ;) )

yovavz
17-02-22, 09:06
שמע דרור,
עם התאוצות שלך מ-0 ל-100, היית צריך להיות כוכב דראג
רייסינג

דרור ברלי
19-02-22, 07:53
די, התעייפתי ממכם.

Galaye
04-03-22, 21:35
טריילהוק

https://www.yad2.co.il/s/c/24y3woq8


לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy

adiavisar
13-11-22, 13:08
אז לאחר חודשים של חיפושים לא אינטנסיביים מדי, נמצא ונרכש KL טריילהוק.
2015, יד ראשונה עם ק"מ נמוך מאוד והיסטוריית טיפולים מלאה בדרך השטח, כולל החלפת PTU/טרנספר לפני מספר חודשים. אשמח להפניות לקבוצות מנשמע / פרצוספר של הדגם כי נראה שג'יפולוגים לא מחזיקים או לא כותבים על הדגם.
אה, ולמיכרה גרנד ויטרה 2010
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/125690-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%92%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%93-%D7%95%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%94-2010

Galaye
13-11-22, 14:07
אז לאחר חודשים של חיפושים לא אינטנסיביים מדי, נמצא ונרכש KL טריילהוק.
2015, יד ראשונה עם ק"מ נמוך מאוד והיסטוריית טיפולים מלאה בדרך השטח, כולל החלפת PTU/טרנספר לפני מספר חודשים. אשמח להפניות לקבוצות מנשמע / פרצוספר של הדגם כי נראה שג'יפולוגים לא מחזיקים או לא כותבים על הדגם.
אה, ולמיכרה גרנד ויטרה 2010
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/125690-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%92%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%93-%D7%95%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%94-2010

הקבוצה היחידה שראיתי שיש בה גם את הטריילהוק זה הקבוצה של הליברטי ,תנסה מהפייסבוק לשאול את גולן ..
למרות שלא יודע אם המידע שם יהיה רלבנטי כי זה רכבים שונים ,אבל המוסכי בית של הליברטי ראיתי גם הליפט שם את הטריילהוק של צארוקי כמה פעמים שם , התלהבתי ממנו אבל ירדה ההתלהבות שאי אפשר ממש להגביהה אותו נורמלי ולעבוד טסט .
ואז פוטציאל נזק בטיול גודל ...

תהנה , נראה אחלה רכב למרות החוסר בסרן חי , מעניין כמה יהיה יותר טוב מגראנד ויטרה מוגבהה וממוגן

-->