PDA

צפייה בגרסה מלאה : המלצה על מוסך חדש (לפחות על המחסן חלפים שבו)



GodsFather
22-02-06, 17:42
שלום לכולם.

במסגרת חיפושי אחר אומים לגלגלים (ראה שרשורhttp://jeepolog.com/forums/showthread.php?p=93721#post93721) , בדקתי מוסך חדש שנפתח לא מזמן במקום שבו היה המוסך המרכזי של מכשירי תנועה בת"א - מול בית טויוטה , ליד המתחם של אופיס דיפו (כניסה מרחוב קרמיניצקי).

הגעתי עם הרגשת אנטי כי לא ידעתי שזה מוסך חדש וחשבתי שזה המוסך המרכזי הידוע לשמצה שעימו הייתה לי היסטוריה די שלילית , אך מיד כשדיברתי עם מנהל המחסן (בחור מקסים בשם צחי) , השתנתה הרגשתי.

את השירות שקיבלתי אוכל רק לתאר כמדהים - הוא לא היה חייב לי כלום אבל דאג להריץ שליח פעמיים למכשירי תנועה בשביל להיות בטוח שהחלק שאני מבקש הוא החלק הנכון (מידת ההיקף של האום הייתה 21 ומה שהיה לו הוא 19 , לא אמור להיות הבדל כי לא מדובר בקוטר ההברגה , אך הוא לא רצה לקחת סיכון כי הוא לא הכיר את הרכב מכוון שעדיין הם לא קיבלו את הקטלוגים של סוזוקי), זאת מבלי שעוד הוצאתי ארנק. התקשר והתייעץ עם יודעי דבר, לחץ על הכולירות במכשירי תנועה שיתנו תשובה קונקרטית כי ניסו לנפנף אותו, רק כדי שאצא מרוצה וזאת מבלי שאצטרך לדרוש זאת.

בנוסף הוא נתן לי לקחת את האומים ולבדוק אותם ברכבי שחנה במקום אחר ולא במוסך שלו וזאת רק כדי שאהיה בטוח ומבלי שאצטרך אף להשאיר ערבון.

שילמתי 78 ש"ח כולל מע"מ ויצאתי משם גם עם גליון של הגה בשטח בחינם (גליון שעולה בחנויות 30 ש"ח, מחצית ממחיר הרכישה שלי, גליון שיכולתי לקחת גם מבלי לרכוש דבר).

הדבר היחיד שהיה תמוה בעיני הוא שם המוסך -"דרך השטח" , בדיוק כמו השם של הסדנא של דויד מכפר הנגיד. תשובתו לשאלה מדוע, הייתה כי לא מדובר בגניבה של זכויות יוצרים וכי אינם עוסקים באותו תחום, דויד הוא משפר והם רק מוסך מורשה - סוזוקי, לנד רובר (התאחדו עם מוסך יענקל'ה) וג'יפ.

לא יצא לי לבדוק את איכות המוסך , אבל מבחינת החבר'ה במחסן החלפים, אין ספק שיש הבדל שמיים וארץ בין הנוכחים לבין מי שהיו שם לפני חודש.

אמנם לא מדובר באקט מציל חיים אלא בדבר מינורי , אבל הדברים הקטנים הללו הם שנותנים הרגשה שמדובר באנשים עם רצון טוב.

אני מאחל להם בהצלחה. את המלצתי הם הרוויחו ביושר.

-----------------
אדגיש כי אין לי שום קשר למוסך או לבעליו. פשוט עובד ממול והוא היה לי זמין, זה הכל.

מורי
22-02-06, 21:34
.

הכולירות במכשירי תנועה




-----------------
.


לפי דעתי אתה יורד נמוך עם השפה וחבל.יש לך ביקורת עניינית? - תביע אותה בשפה ראויה.

לגבי יענקלה זלצר-הבנאדם אנציקלופדיה מהלכת לרכבי שטח ובמיוחד ברכבי לנד-רובר.אפשר לשבת שעות ולהאזין לסיפורי השטח שלו.

GodsFather
23-02-06, 09:37
צודק לגבי הניסוח , למרות שבינינו , אני חושב שכולם יסכימו איתו.

דן דן
30-03-06, 02:00
אני חייב לומר שכל מילה ויותר מזה נכונה על דרך השטח ועל צחי בפרט.
בעקבות קישור זה הגעתי אליהם לפני כחודש ואתמול הייתי שם בפעם נוספת לקניית חלקים ואני באמת מצטרף לידידי ששיבח אותם, פשוט חבר'ה מעולים, עם המון רצון טוב לעזור, חיוך על הפנים, שירות שאין שני לו, ומה אני יגיד לכם פשוט תענוג היה לי להגיע לשם בכל פעם מחדש ועוד יהיה.
גם את המלצתי הכנה הם הרוויחו ביושר . בהצלחה!!!

-->