צפייה בגרסה מלאה : סרן מרעיש בxj
יש רעש בסרן כשלוחץ על דוושת ההאצה בהתייעצות עם מכונאי אמר שזה כנראה קורונה פיניון (סרן דנה 35) עלויות שיפוץ סרן נושקים לסרן דנה 44 משומש
עם יחס 4.10 , הרכב עם צמיג 31/10.5r15 .
התייעצות אם לשפץ את ה35 או לשים 44
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
six 4 life
28-07-20, 17:25
אם העלויות זהות (אבל סופיות - כלומר סרן סגור מורכב על הרכב שלך), או אפילו יהיו יקרות ב1000 ש"ח יותר משיפוץ ה35 שלך ואתה/ המכונאי שלך בכלל יכולים לשים יד על 44 מתאים, זה לא שיקול בכלל. זרוק את ה35 לפח.
תעיף את ה 35
בכל מקרה שווה להשקיע.
ה 44 הרבה הרבה יותר עמיד.
יש פה חבר פורום בשם ariel-ro שהחליף ל44 בצ'רוקי ופרסם את ה35 שהוריד למכירה, אולי עדיין אצלו.
ראיתי שכתבת שיחסי העברה 4.10. אז בכל מקרה צריך יחסים והתקנה, שזה כ3,000 עד 4,000 שקלים (תלוי מה עוד מחליפים/משפצים בסרן מעבר ליחסי העברה).
ברור שעדיף דנה 44 אבל אז תוסיף עוד 2,500 שקלים או יותר על הסרן עצמו.
אין מה להשקיע בסרן דנה 35.
מלכתחילה זה זבל שמחכים שייגמר, כדי להחליף ל-44.
הפתרון הנכון הוא דנה 44, אין טעם לשפץ דנה 35, אבל כן אפשר לקנות דנה 35 ממש בזול. לאריאל יש כזה למכירה ואם יחסי ההעברה שלו לא מתאימים לשלך אז הוא (וגם אני) יוכל לבדוק לך בסביבה, למיטב זכרוני יש עוד אחד או שניים למכירה כרגע.
בקיצור - ariel-ro
נתחיל מהסוף:
אין לי דנה 35 במחסן, אך אם אתה רוצה אני חושב שיש כמה שמחפשים קונה
לרוב אנשים קונים את הסרנים האלה בשביל לשחוט מהם את התושבות כדי להעביר לסרן כבד יותר.
לי אישית עלה פרויקט הסבה של דנה 44 כ5000ש"ח עבור סרן עם יחסי העברה 3.55 ובלמים חדשים. את רוב העבודה עשיתי לבד, ולכן חסכתי באיזור ה1500ש"ח.
בנוסף, נשארתי לאחר הפרויקט עם שני סרני דנה 35 שנמכרו לאורך השנים ב2000ש"ח סה"כ - כך שעלות הפרויקט יצאה לי נמוכה ביחס לשקט הנפשי.
אני מכיר מישהו שמוכר דנה 44 מסופה 2 עם יחסי העברה 4.1 - לדעתי ב3000ש"ח הוא שלך.(אם מוצאים סרן עם 3.55, ההסבה ל4.1 מייקרת מהותית את הפרויקט)
עבודת הסבת הסרן(ריתוך תושבות והתקנתו על הרכב) עולה כ2000-2500ש"ח(פה אני חסכתי ורק שילמתי לרתך שיעביר לי את התושבות)
לזה תוסיף בלמים - עוד כ1000ש"ח.
ככה שללא עבודה עצמאית, הייתי מעריך את הפרויקט הזה ב6000-7000ש"ח - ללא נעילה נשלטת וללא החלפת מיסבים ואטמי שמן.
עכשיו, לשאלה האם להשקיע בדנה 35?
כנראה שאם היה לך סרן עם יחסי העברה 3.55, הכי מהיר היה למצוא אחד מפירוק ולהתקין ברכב, ואז להתפנות להסבה לדנה 44.
נשמע שזה לא המצב, והולך לעלות לך כמה אלפי שקלים לשפץ את הקיים(קורונה פניון, מיסבים, אטמים ועבודה), ולכן כמו שאמרו קודמי, תחליף ל44 כי ה35 יישבר לך שוב.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.