amitaikl
08-08-20, 19:42
אז היום החלפתי אלטרנטור בטרופר.
דבר ראשון: בודק בספר מוסך שלבי החלפה ומומנטים לסגירה.
אחכ (או יותר נכון לפני זה: חיפוש ברחבי האינטרנט והבנה שכל אלטרנטור שיגיע לפה מחול זה סגר גודל של 800₪), סיור פירוקיות ואיתור רכב זהה עם אלטרנטור מתאים.
בבית: העמדת רכב בצורה בטוחה, מעצורי גלגל, הרמה + בוקים.
פירוק גלגל ימין. שחרור בורג עליון (בוקסה 14), הרפיית בורג מתח (בוקסה 12), שחרור רצועה, שחרור מינוס (בוקסה 10), שחרור קונקטור.
הוצאה של שני הברגים בא להכניס את החדש והוא לא נכנס.
מסתבר שיש sleeve שבולט פנימה 2 מ"מ.
השוואה של החדש והישן, ומסתבר שבזה שפירקתי שברו את הקצה של האלטרנטור כדי שיכנס!
חתכתי מוט הברגה, קיבעתי אותו עם אומים ושייבות ומול הsleeve שמתי עוד אום ושייבה ולאט, לאט התחלתי ללחוץ את הsleeve החוצה.
אח"כ האלטרנטור החליט בקלות למקום.
הרכבה מחדש בסדר הפוך.
הנעה והרצועה חורקת איימים. כנראה שמתחתי יותר מדי. הרפתי קצת, הנעה נוספת, קצת צורח ואז נרגע.
כנראה אבק במייסב.
עכשיו עובד שקט.
טעינה קצת נמוכה (11.6 בעמידה).
המון תודה לגיתאי על הסדנה, שבלעדיה כל הטוב הזה לא היה קורה
בהמשך: בדיקת חוטים למפל מתח
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200808/b249b0b96276daccb0d1d2dda1656075.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200808/3c767c79a7aa669ce374447b96429eef.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200808/22be0a59c41ef636884f91ee9cc6ff9c.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200808/21ea006d5fbfe80c25660d287d53174a.jpg
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
דבר ראשון: בודק בספר מוסך שלבי החלפה ומומנטים לסגירה.
אחכ (או יותר נכון לפני זה: חיפוש ברחבי האינטרנט והבנה שכל אלטרנטור שיגיע לפה מחול זה סגר גודל של 800₪), סיור פירוקיות ואיתור רכב זהה עם אלטרנטור מתאים.
בבית: העמדת רכב בצורה בטוחה, מעצורי גלגל, הרמה + בוקים.
פירוק גלגל ימין. שחרור בורג עליון (בוקסה 14), הרפיית בורג מתח (בוקסה 12), שחרור רצועה, שחרור מינוס (בוקסה 10), שחרור קונקטור.
הוצאה של שני הברגים בא להכניס את החדש והוא לא נכנס.
מסתבר שיש sleeve שבולט פנימה 2 מ"מ.
השוואה של החדש והישן, ומסתבר שבזה שפירקתי שברו את הקצה של האלטרנטור כדי שיכנס!
חתכתי מוט הברגה, קיבעתי אותו עם אומים ושייבות ומול הsleeve שמתי עוד אום ושייבה ולאט, לאט התחלתי ללחוץ את הsleeve החוצה.
אח"כ האלטרנטור החליט בקלות למקום.
הרכבה מחדש בסדר הפוך.
הנעה והרצועה חורקת איימים. כנראה שמתחתי יותר מדי. הרפתי קצת, הנעה נוספת, קצת צורח ואז נרגע.
כנראה אבק במייסב.
עכשיו עובד שקט.
טעינה קצת נמוכה (11.6 בעמידה).
המון תודה לגיתאי על הסדנה, שבלעדיה כל הטוב הזה לא היה קורה
בהמשך: בדיקת חוטים למפל מתח
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200808/b249b0b96276daccb0d1d2dda1656075.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200808/3c767c79a7aa669ce374447b96429eef.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200808/22be0a59c41ef636884f91ee9cc6ff9c.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200808/21ea006d5fbfe80c25660d287d53174a.jpg
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk