צפייה בגרסה מלאה : השבתה קבועה של מערכת start-stop בrav 4
חברים יקרים שלום,
האם יש דרך להשבית לגמרי את המערכת, ולהנות ממנוע שפועל תמיד?
תודה מראש לעונים!
יש משאבת שמן בדרך כלל, שהיא אחראית על פעולת הסטרארט סטופ, השבתה שלה תשבית את המערכת של הסטארט -סטופ.
ברכבים עם start stop שנסעתי בהם היה כפתור שמנטרל את המערכת. תחפש כפתור שנקרא eco או משהו כזה, יכול להיות שמצוייר עליו עלה או משהו ירוק
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תבדוק אם יש חיישן אחד או שניים למכסה מנוע, נמשיך משם....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
1.לדיבורי סרק יש פיסבווק
2.מה עם *שנת ייצור וקוד\דגם מנוע?*
חנן-ג'יפולוג
15-08-20, 09:58
השבתתי שלוש פעמים מערכות כאלה, לפעמים ע"י ניתוק חיישן מכסה מנוע, או חיישן לחץ בוסטר בלם, או טיימר על הכפתור של כיבוי המערכת, שנותן פולס בודד לאחר כל התנעה.
לדעתי עדיף להפוך את הלוגיקה מאשר לנתק לגמרי.
כלומר, שהמערכת תישאר כבויה כשמניעים את הרכב ולא תפעל אלא אם כן מדליקים אותה. בדיוק הפוך מהמצב בו מגיע הרכב שבו המערכת נדרכת ופועלת עם ההתנעה אלא אם כן לוחצים לנתק אותה בכל תחילת נסיעה.
זה עדיף גם אם יום אחד בטסט יחליטו שצריך להראות שהיא פועלת לטובת מניעת זיהום אוויר.
איך עושים את זה? זה תלוי ברכב, כמו שגרשון אמר מתחילים מה VIN ומשם מתקדמים...
או טיימר על הכפתור של כיבוי המערכת, שנותן פולס בודד לאחר כל התנעה.
אם הגישה לצד האחורי של הכפתור הזה אפשרית בצורה סבירה הייתי הולך לכיוון הזה. בודק איזה אות יוצא מהלחצן ומייצר אות מתאים. זה גם לא יפגע בתפקוד הרגיל של הכפתור...
אם תרצה, יש לי טיימרים כאלו בבית ואשמח לתרום לך אחד לטובת המטרה הנעלה, כולל התכנות שלו [emoji846]
חברים שלום!
תודה על התגובות !! עלו רעיונות מעניינים/מאתגרים ביותר!!
הדגם זה GLI E6
מודל 2015
הנוסע-השמיני
15-08-20, 22:27
שלום לכולם
יש לי בדיוק את אותה השאלה ואותו הדגם, 2015 -2016 GLI
ויש לו כפתור שעליך ללחוץ כל תחילת נסיעה אחרי התנעה מחודשת על מנת לנטרל את הstart-stop.
אם אפשר להתקין טיימר שיפעל אחרי 10 שניות מהתנעה וכביכול ילחץ על הכפתור נשמעת אופציה מעניינת, ואשמח לקבל המלצה למי לפנות.
לגבי נטרול משאבה, אם אין השלכות אחרות ייתכן וגם זה אופציה, אבל אני מעדיף כמה שפחות נטרול מערכות אחרות כדי ל'תקן' את זה.
יש לי טיימר גם בשבילך .. רק תגלו איך מגיעים לחוטים שמאחורי הכפתור ...
חברים שלום!
תודה על התגובות !! עלו רעיונות מעניינים/מאתגרים ביותר!!
הדגם זה GLI E6
מודל 2015
קוד מנוע-2AD-FHV/2AD-FTV/3ZR-FAE/1AZ-FE.....?
תחפשו בגוגל אם יש PATCH תוכנה לרכב שלכם שמבטל את ה START_STOP.
תחפשו בגוגל אם יש PATCH תוכנה לרכב שלכם שמבטל את ה START_STOP.
נניח יש PATCH ומה אלא?
אומנם לא טויוטה אלא סיטרואן, אבל אצלי המערכת נוטרלה כאשר החלפתי למצבר טיפש שאינו תומך ב start-stop.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
מבלי קוד מנוע הדיון הזה=דברי סרק
אומנם לא טויוטה אלא סיטרואן, אבל אצלי המערכת נוטרלה כאשר החלפתי למצבר טיפש שאינו תומך ב start-stop.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
טעות קשה.
הרכב שלך ממשיך לחשוב שהוא טוען מצבר S&S, ומספק זרם ומתח בהתאם.
בטווח הארוך, המצבר שהתקנת עלול להתבקע ולשפוך חומצה על הרכב.
התיקון של זה יעלה לך הרבה יותר מהחסכון הרגעי של ההפרש בין המצברים.
לא תהיה הראשון שזה קורה לו.
ממליץ לך להחליף למצבר S&S בדיוק כפי שרשום בהוראות היצרן.
חנן-ג'יפולוג
20-08-20, 10:10
האלטרנטור ברכבים האלה מספק מתח שמצברי חומצה עופרת רטובים,sla,חיים אתו לגמרי בשלום כבר יותר ממאה שנים, מכיוון שמנעד המתחים שהם מסוגלים לקבל הוא די גדול, והעוד 0.3 וולט (של הagm) במקרה הקיצוני ביותר זה לא מה שיהרוג אותם.
זה לא הפתרון שאני הייתי בוחר, כי יש לדעתי פתרונות טובים יותר, כפי שציינתי בתגובה קודמת, אבל אני יודע על רבים מאוד שמבצעים החלפה כזו, וזה עובד.
חנן-ג'יפולוג
20-08-20, 10:23
12345
https://imageshack.com/i/pmfsbejzj
הנוסע-השמיני
21-08-20, 11:09
מבלי קוד מנוע הדיון הזה=דברי סרק
הדגם שמופיע ברשיון רכב הוא:
ZSA44L-ANXXPW
- - - Updated - - -
מבלי קוד מנוע הדיון הזה=דברי סרק
האלטרנטור ברכבים האלה מספק מתח שמצברי חומצה עופרת רטובים,sla,חיים אתו לגמרי בשלום כבר יותר ממאה שנים, מכיוון שמנעד המתחים שהם מסוגלים לקבל הוא די גדול, והעוד 0.3 וולט (של הagm) במקרה הקיצוני ביותר זה לא מה שיהרוג אותם.
זה לא הפתרון שאני הייתי בוחר, כי יש לדעתי פתרונות טובים יותר, כפי שציינתי בתגובה קודמת, אבל אני יודע על רבים מאוד שמבצעים החלפה כזו, וזה עובד.
אז לא הבנתי, לא להחליף למצבר שאינו s&s ?
או שאפשר להחליף רק לשים לב למצב שלו?
או להחליף אלטרנטור ואז מצבר? או גם וגם?
כמה עולה בכלל מצבר s&s ואם אני לא משתמש בs&s האם עדיין אני צריך מצבר תואם?
חנן-ג'יפולוג
21-08-20, 11:18
נפריד בין שתי סוגיות לא קשורות:
1. השבתת המערכת: אני סבור שיש פתרונות עדיפים וזולים יותר מהחלפת המצבר למצבר sla סטנדרטי.
2. ביום שהמצבר יתפגר, האם להרכיב agm או sla? הagm הוא מצבר עדיף טכנולוגית על הsla. האם פער המחירים מוצדק? לא בטוח. אין לי מספיק נסיון ותשובה ברורה על זה.
אין צורך לנגוע באלטרנטור.
ואני עדיין חושב שלמרות הכותרת של השרשור, עדיף פתרון שהופך את ברירת המחדל ע"י סימולציה של לחיצה על הכפתור בעזרת טיימר, על פני השבתה מלאה של המערכת ...
הדגם שמופיע ברשיון רכב הוא:
ZSA44L-ANXXPW
- - - Updated - - -
אז לא הבנתי, לא להחליף למצבר שאינו s&s ?
או שאפשר להחליף רק לשים לב למצב שלו?
או להחליף אלטרנטור ואז מצבר? או גם וגם?
כמה עולה בכלל מצבר s&s ואם אני לא משתמש בs&s האם עדיין אני צריך מצבר תואם?
יש שתי אופציות:
1.גרסה חדשה ללא START/STOP
2.שיני קוד של גירסה
הדגם שמופיע ברשיון רכב הוא:
ZSA44L-ANXXPW
- - - Updated - - -
אז לא הבנתי, לא להחליף למצבר שאינו s&s ?
או שאפשר להחליף רק לשים לב למצב שלו?
או להחליף אלטרנטור ואז מצבר? או גם וגם?
כמה עולה בכלל מצבר s&s ואם אני לא משתמש בs&s האם עדיין אני צריך מצבר תואם?
כמה אתה מוכן להשקיע?
זורק רעיון:
יחידת switchboot בשילוב עם אפליקציית IFTTT יכולה ללחוץ על הכפתור כשהטלפון מתחבר לBT של הרכב
משועממי קורונה מוזמנים לנסות לטובת הכלל - (אין לי זמן פנוי לנסות אבל יש לי את אותה צרה בoutlender)
https://www.amazon.com/dp/B07B7NXV4R/ref=sspa_dk_detail_0?psc=1&pd_rd_i=B07B7NXV4R&pd_rd_w=rm6zF&pf_rd_p=48d372c1-f7e1-4b8b-9d02-4bd86f5158c5&pd_rd_wg=sQLOg&pf_rd_r=GT4DW0J6X8PDFHACZZ8S&pd_rd_r=501812c5-2731-4614-b1e2-b5662fb2aedf&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyRzhYN04 wMU41QjNZJmVuY3J5cHRlZElkPUEwNzU4MzQ4M0U 5NlRKWEdZV0xXUiZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwNjQ 5NzU2MVUxVEZaWERUT0xTVyZ3aWRnZXROYW1lPXN wX2RldGFpbCZhY3Rpb249Y2xpY2tSZWRpcmVjdCZ kb05vdExvZ0NsaWNrPXRydWU=
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.