raanan
21-08-20, 17:29
שלום לכולם,
ראשית, מודה ומתוודה שיצאתי אידיוט בפרט שלא יישמתי את האמרות :
מה שעובד, לא נוגעים ...
האויב של הטוב, הוא הטוב מאד ....
סיפור המעשה,
סובארו B4 2007 שאצלי כ 7 שנים, הייתה רטיבות מעל משאבת הגה הכוח מהחיבור של צינור היניקה מהמיכל
130570
ביצעתי החלפה לצינור מקורי מהיבואן (250 ש"ח ) וכמובן פרוצדורה מדוייקת לפי הספרות למרות שזאת פרוצדורה לא שונה מרוב המכוניות.
130571
יומיים כבר לא מצליח להוציא את האוויר.
בנוסף, המשאבה רועשת מאד וההגה ניתן לסיבוב בקושי רב,
במיכל כשהמנוע עובד יש הקצפה והתזה של השמן ההידראולי (דקסטרון 3).
לפני כמה דקות שמתי לב שעל בלוק המנוע אחרי המשאבה הצטברה כמות גדולה של השמן ההידראולי.
שאבתי/ניקיתי האזור ולאחר הנעה ומשחקי הגה איטיים שוב הצטבר שם השמן ההידראולי.
לעניות דעתי, המשאבה נפרצה ונוזלת עכשיו.
המשך טיפול יעשה כבר ע"י מוסך מקצועי.
שאלותיי :
א. האם מוכרת תופעה כזאת שבעקבות החלפת צינור יניקה (אפילו לא צינור לחץ) משאבה מתפגרת ?
ב. האם יש טריק סודי שצריך לבצע מעבר להוראות היצרן שלא ביצעתי ?
ג. כל תובנה אחרת בנושא ?
נ.ב - אני מניח שלמדתי את הלקח
רענן
ראשית, מודה ומתוודה שיצאתי אידיוט בפרט שלא יישמתי את האמרות :
מה שעובד, לא נוגעים ...
האויב של הטוב, הוא הטוב מאד ....
סיפור המעשה,
סובארו B4 2007 שאצלי כ 7 שנים, הייתה רטיבות מעל משאבת הגה הכוח מהחיבור של צינור היניקה מהמיכל
130570
ביצעתי החלפה לצינור מקורי מהיבואן (250 ש"ח ) וכמובן פרוצדורה מדוייקת לפי הספרות למרות שזאת פרוצדורה לא שונה מרוב המכוניות.
130571
יומיים כבר לא מצליח להוציא את האוויר.
בנוסף, המשאבה רועשת מאד וההגה ניתן לסיבוב בקושי רב,
במיכל כשהמנוע עובד יש הקצפה והתזה של השמן ההידראולי (דקסטרון 3).
לפני כמה דקות שמתי לב שעל בלוק המנוע אחרי המשאבה הצטברה כמות גדולה של השמן ההידראולי.
שאבתי/ניקיתי האזור ולאחר הנעה ומשחקי הגה איטיים שוב הצטבר שם השמן ההידראולי.
לעניות דעתי, המשאבה נפרצה ונוזלת עכשיו.
המשך טיפול יעשה כבר ע"י מוסך מקצועי.
שאלותיי :
א. האם מוכרת תופעה כזאת שבעקבות החלפת צינור יניקה (אפילו לא צינור לחץ) משאבה מתפגרת ?
ב. האם יש טריק סודי שצריך לבצע מעבר להוראות היצרן שלא ביצעתי ?
ג. כל תובנה אחרת בנושא ?
נ.ב - אני מניח שלמדתי את הלקח
רענן