צפייה בגרסה מלאה : טריוס vs ג'ימני בכביש
אני שמעתי אינסוף על התנהגות כביש הגרועה של הג'ימני רציתי לדעת איך טריוס לעומתו במיוחד בנסיעות במהירויות גבוהות
אותו הדבר
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
גם טריוס הוא לא רכב שחש בנוח בכביש המהיר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אם אתה מחפש רכב לנסיעות מהירות, אולי אתה צריך לבחור רכב אחר.
לגימני יכולות שטח מעולות, מחיר אחזקה נמוך יחסית לשאר רכבי השטח האמיתיים אבל הוא לא מיועד לחובבי הנהיגה הספורטיבית.
טריוס נחות ממנו משמעותית ביכולות השטח, הוא חסר הילוך כח אבל זה לא אומר שהוא מתאים לנהיגה במהירות גבוהה.
נשלח מהנייד
השלוב הכי טוב של שטח כביש זה דאסטר
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
השלוב הכי טוב של שטח כביש זה דאסטר
זה שילוב טוב יותר מדיסקברי 4, לנדקרוזר, גרנד שירוקי, פאג'רו, פאתפיינדר, רקסטון ואחרים?
נשלח מהנייד
כן בטווח מחירים של גימיני וטריוס
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
היתי מציע לו טרופר אבל הוא לא יעמוד בתקציב [emoji16]
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
כן בטווח מחירים של גימיני וטריוס
Sent from my SM-G950F using Tapatalkמחיר סוזוקי ג'ימני חדש על פי אתר היבואן הוא 154120 ש"ח.
במחיר הזה וגם למטה ממנו אפשר להשיג את כל הרכבים שצוינו (משומשים). אז על איזה טווח מחירים אתה מדבר ולאילו צרכים?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אוקיי הכוונה לרכב קטן עם יכולות שטח וכביש ואמינות אני מעמין
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הגב אין טריוס חדש לא מובאים יותר את דייהטסו לארץ
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אני שמעתי אינסוף על התנהגות כביש הגרועה של הג'ימני רציתי לדעת איך טריוס לעומתו במיוחד בנסיעות במהירויות גבוהותהגב לאיזה מהירויות גבוהות אתה מתכוון?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אגב.
הגב שייך לבעיות אחרות שיש לחלקנו.
ואם לא הבנת את ההערות הקודמות בהקשר לקביעה שלך - הכוונה שכדאי לנמק ואם צריך לסייג קביעות חד משמעיות כאלו שעלולות להטעות קוראים בעתיד.
אגב.
הגב שייך לבעיות אחרות שיש לחלקנו.
ואם לא הבנת את ההערות הקודמות בהקשר לקביעה שלך - הכוונה שכדאי לנמק ואם צריך לסייג קביעות חד משמעיות כאלו שעלולות להטעות קוראים בעתיד.למי מכוונת התשובה?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
סליחה אבשלום קור
השרשור לא שלי ואין לי מושג למה גימיני או טריוס . לי יש טרופר 3.1 וטוב לי איתו בכל מקום !
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אגב.
הגב שייך לבעיות אחרות שיש לחלקנו.
ואם לא הבנת את ההערות הקודמות בהקשר לקביעה שלך - הכוונה שכדאי לנמק ואם צריך לסייג קביעות חד משמעיות כאלו שעלולות להטעות קוראים בעתיד.סליחה אבשלום קור
השרשור לא שלי ואין לי מושג למה גימיני או טריוס . לי יש טרופר 3.1 וטוב לי איתו בכל מקום !
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
סליחה אבשלום קור
השרשור לא שלי ואין לי מושג למה גימיני או טריוס . לי יש טרופר 3.1 וטוב לי איתו בכל מקום !
Sent from my SM-G950F using Tapatalkאתה לא חבר חדש באתר ואמור כבר לדעת - מי שאין לו מושג עדיף שלא יענה.
ומי שעונה חשוב שישקיע ויכתוב בלי טעויות כתיב - זה גם ברור יותר למי שקורא וגם מראה שהשקעת טיפטיפה טיפונת במה שכתבת.
עכשיו נשים את העניין בצד וניתן לפותח השרשור להמשיך בדיון.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אתה לא חבר חדש באתר ואמור כבר לדעת - מי שאין לו מושג עדיף שלא יענה.
ומי שעונה חשוב שישקיע ויכתוב בלי טעויות כתיב - זה גם ברור יותר למי שקורא וגם מראה שהשקעת טיפטיפה טיפונת במה שכתבת.
עכשיו נשים את העניין בצד וניתן לפותח השרשור להמשיך בדיון.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkטוב תהיה בריא עם אתה מציע נבלות כמו דיסקו 4 לבן אדם שמדבר על רכבים קטנים אז אתה מבין מאוד למה אתה לא מחליף לדיסקו 4 ונוסע בטרופר דיזל 3.0 כי אתה מבין?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
לכל אחד מתאים משהו אחר.
פותח השרשור לא הסביר מה הצרכים שלו, אתה הצעת 'הכי טוב' ומשם השרשור מתגלגל במורד בלי קשר לכלום.
תכלס חוץ.משתי התגובות הראשונות אין תועלת בדיון הזה עד שפותח השרשור יסביר מה הוא מחפש.
ובבקשה לא להגיב יותר מחוץ.לנושא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לי יש ג'ימיני לחבר כמו אח היה טריוס 2010 (מאז כבר החליף לג'ימיני)
בכביש הטריוס עדיף על הג'ימיני. (לא הרבה אבל כן עדיף ואל תשכח שזה 4 דלתות אז גם יותר פרקטי אם זה משהו שרלוונטי המקום באוטו).
בשטח הג'ימיני עדיף על טריוס.
אם אתה חושב לשייט בכביש 6 על 160 עם טריוס אז זה לא יקרה.
אבל שיוט על 120-130 על 6 יהיה יותר הגיוני מאשר על ג'ימיני.
אבל שיוט על 120-130 על 6 יהיה יותר הגיוני מאשר על ג'ימיני.
מנסיון של שבוע וחצי על טריוס, כביש ושטח קל, הרכב הזה מתחיל להרגיש לא נוח באזור 110 בכביש.
מעל לזה ההרגשה שזה ממש לא נוח לרכב, סל״ד גבוה, והנהג צריך לעבוד כדי להחזיק אותו במקום.
טריוס יותר טוב מג'ימני בכביש ובאופן כללי ביומיום.
הוא מרווח יותר, 5 דלתות, מתלה קדמי נפרד הופך את הניהוג שלו לקצת יותר נעים.
בסיס גלגלים ארוך יותר = יציבות עדיפה במהירויות גבוהות
מנוע מעט יותר חזק ונמרץ.
הוא עדיף למי שנוסע בעיקר בכביש ומשתמש הרבה במושב האחורי ובתא המטען, והטיולים שלו בעיקר בשבילים עד רמת קל-בינוני ולא יותר.
סה"כ כשמשקללים את כלל התכונות זה אוטו מאוד שימושי ונוח שנותן פתרון לא רע לרוב המשתמשים שאינם עכברי שטח מובהקים.
שאף אחד לא יטעה - זה עדיין רכב מאוד בסיסי ולא הכי מלוטש. הוא קל יחסית, צר וגבוה וגם הוא לא אוהב לנסוע מהר. לא בקו ישר ובטח לא בפניות.
בידיים מיומנות הטריוס מפתיע לטובה בשטח, אבל ג'ימני הרבה יותר טוב ממנו מכל הסיבות הידועות - הילוך כוח, מרווח גחון, מהלכי מתלה, אפשרויות שיפורים. אם לא מדובר בצרכים משפחתיים ולשטח יש חשיבות - קחו ג'ימני.
חחחח לא ציפיתי לגרום לכזה דיון אני פשוט מאוד אוהב את הג'ימני אבל בהתחשב בזה ש5/7 במהלך השבוע הנסיעות הן על הכביש ורק קוטלים אותו בלי סוף בהתנהגות הכביש שלו אז רציתי לדעת אם הטריוס קצת יותר טובה בכביש זה היה פחות התעייצות בחירת רכב ויותר לידע כללי
היי, אני לא מומחה לרכבים האלה אבל עם הג'ימיני יש לי ניסיון של שנה במסגרת העבודה (לא בבעלותי) בה בעיקר נסעתי בכבישים וקצת בשדות.
לפני שבועיים רכשתי טריוס 2008 שמרבית ייעודו תהיה לנסוע בכביש ובינתיים הספקתי רק לעשות שני טיולים בשטח מאוד בסיסי.
דבר ראשון ומאוד ברור - הסוזוקי בנוי לשטח והטריוס פחות. הסוזוקי רכב שטח שמעדיף להיות בשטח והטריוס הוא רכב כבישביל שמרגיש טוב יותר משמעותית בכביש וקשוח פחות משמעותית בשטח.
זו ההרגשה שמקבלים בשנייה שנכנסים לאוטו. מתחבר למי שכתב מעליי ש110 זה גבול הנוחות של הטריוס. זה לא שהוא לא מרגיש בטוח בנסיעה מעל המהירות הזו, זה פשוט התחושה שאתה מקבל מהאוטו שמשדר לך שזה לא הקומפורט-זון שלו. הייתי אומר ש90-100 זו המהירות שיוט האידיאלית שלו.
הוא הרבה יותר נוח בכביש, מרווח, ארבע דלתות ובגאז' מכובד. לא הייתי ממליץ עליו למי שעושה נסיעות יומיומיות ארוכות אבל בעיר ולנסיעות בין-עירונית לא ארוכות במיוחד הוא נהדר.
ככל הידוע לי יכולת השטח נופלת משל הג'ימיני באופן ניכר. יחד עם זאת אציין שבמעט שכן ניסיתי לאתגר את הטריוס הוא עמד בגבורה וזוויות הגישה/נטישה שלו טובות. אדגיש שאני בסה"כ די מתחיל בתחום. ומה שלי הרגיש טוב הוא בעיקר התחושה שאתה בכל זאת בתוך ג'יפ. התנוחת ישיבה נכונה, יושבים גבוה, אין הילוך כוח אבל יש נעילת דיפרנציאל מרכזית.
היום כשאני נכנס לכל SUV או קרוסאובר או איך שלא קוראים ליצורים האלה ההרגשה היא שאני בתוך פרייבט מוגבה. אין לי ניסיון עם הרכבים האלה בשטח אבל אני מניח שהטריוס טוב מכולם (להוציא סובארו XV ודאצ'יה דאסטר?).
נראה לי שהגדרה הכי טובה תהיה כזו:
ג'ימיני - 70% שטח 30% כביש.
טריוס - 30% שטח 70% כביש.
אתה יודע נו.. כמו הצמיגים:)
אחזור ואומר שזה שהטריוס נחמד בכביש לא אומר כלום על נוחות הנסיעה במהירויות של 110+. הרכב יכול אך בהחלט לא רוצה להיות שם.
דבר אחרון, צריכת דלק של הטריוס (משולבת) שמדדתי עד כה (500KM+-) היא 1:10.9. מודה שקיוויתי לטוב יותר.
מאיפה מביאים שלשבת גבוה זה "נכון"/"טוב"?....
תרבות שלמה של מכוניות נחותות מעדות הקרוסאובר והמיקרו-וואן, צמחה סביב השטות הזו וההסברים הפסאודו-מדעיים שמסביבה.
מושב גבוה או נמוך זה רק עניין של נוחות אישית. נהג נמוך יעדיף לשבת גבוה כדי שיוכל לראות משהו. נהג גבוה צריך לשבת נמוך כי לחטוף מכות בראש מהתקרה זה פשוט לא כיף והגה שתקוע בין הברכיים זה כבר עניין מסוכן - קשה לשלוט בו, כאילו?..... חשוב יותר מגובה הכסא, שגלגל ההגה יהיה ממוקם נכון, עם טווח כוונון ראוי למעלה/למטה וקדימה/אחורה.
הן הטריוס והן הג'ימני מפגינים את הנחיתות היפנית המסורתית בתחומים החשובים האלה, עם תנוחת נהיגה בלתי אפשרית שניכר עליה שתוכננה על ידי גמדים/ות בגובה מטר וחצי עבור גמדים/ות אחרים/ות.
אגב טריוס. אוגוסט עכשיו ומאוד חם בחוץ. תשגיח היטב שלא יתחמם במאמץ כי מנועי דייהטסו המחורבנים מאוד רגישים לזה וברגע שזה יקרה - תגיד שלום למנוע.
מאיפה מביאים שלשבת גבוה זה "נכון"/"טוב"?....
תרבות שלמה של מכוניות נחותות מעדות הקרוסאובר והמיקרו-וואן, צמחה סביב השטות הזו וההסברים הפסאודו-מדעיים שמסביבה.
מושב גבוה או נמוך זה רק עניין של נוחות אישית. נהג נמוך יעדיף לשבת גבוה כדי שיוכל לראות משהו. נהג גבוה צריך לשבת נמוך כי לחטוף מכות בראש מהתקרה זה פשוט לא כיף והגה שתקוע בין הברכיים זה כבר עניין מסוכן - קשה לשלוט בו, כאילו?..... חשוב יותר מגובה הכסא, שגלגל ההגה יהיה ממוקם נכון, עם טווח כוונון ראוי למעלה/למטה וקדימה/אחורה.
הן הטריוס והן הג'ימני מפגינים את הנחיתות היפנית המסורתית בתחומים החשובים האלה, עם תנוחת נהיגה בלתי אפשרית שניכר עליה שתוכננה על ידי גמדים/ות בגובה מטר וחצי עבור גמדים/ות אחרים/ות.
אגב טריוס. אוגוסט עכשיו ומאוד חם בחוץ. תשגיח היטב שלא יתחמם במאמץ כי מנועי דייהטסו המחורבנים מאוד רגישים לזה וברגע שזה יקרה - תגיד שלום למנוע.
לא אמרתי שישיבה גבוהה היא נכונה. הפרדתי בין שני המונחים "תנוחת ישיבה נכונה" וכך ש"יושבים גבוה".
מקבל לחלוטין את ההערה על גובה הכסא, אני אכן אדם נמוך יחסית (1.70) אז ייתכן בהחלט שבשל כך אני תופס את הישיבה הגבוהה כיתרון.
כשאמרתי תנוחת נהיגה נכונה התכוונתי למעשה שהיא מזכירה תנוחת ישיבה של ג'יפ ולא של קרוסאובר כזה או אחר. אבל אולי זה רק אני. בכל אופן, תנוחת הנהיגה נוחה לי גם על פני מרחקים ארוכים. אבל אני כאמור בחור די קטן אז אולי זה משחק לטובתי.
תודה רבה על ההערה לגבי חום המנוע, אנסה להיות רגיש לכך. (עד כמה שאפשר בהתחשב בכך שאין מד טמפ' מים ברכב)
שמעון שמעטן
24-08-20, 20:09
בס''ד
לדודה שלי היה טריוס דור ראשון ואחר כך דור שני
נהגתי כמה פעמים על ג'ימני מוגבה עם צמיגים ומיגונים וגם על סטוק
הטריוס דור שני עדיף ב5 רמות בכביש מהיר מג'ימני חד משמעית
יושב יותר טוב ב120-130 הטורים גבוהים מנוע 1500 עם 4 הילוכים אבל הוא אוכל 1ל12-3 מחוץ לעיר ובעיר 1ל10
נכנס לכל מקום בעיר ובמפתיע הוא טיפה יותר צפוף מראב 4 וזה במימד הרוחב לרגליים וראש יש מקום די זהה וראב 4 לא רכב צפוף כל כך כהשוואה
אם אתה רוצה רכב לשטח ג'ימני אוכל את כולם אם אתה רוצה שילוב של גם וגם טריוס יעשה את העבודה די והותר
אני מחפש טריוס לאישתי אבל מבקשים עליהם מחירים גבוהים ביחס לשנתון שפורסטר באותו שנתון עולה ככה ככה שתתאזר בסבלנות וכשתמצא כלי טוב תקח בלב שלם אחלה רכב לכביש ולשטח (לא מכונה לדראג ברמזור ברור כן ....)
תודה רבה על ההערה לגבי חום המנוע, אנסה להיות רגיש לכך. (עד כמה שאפשר בהתחשב בכך שאין מד טמפ' מים ברכב)
אין שעון חום?.... ועוד בישראל... אללה יסתור.
אז תתקין אחד. רצוי מכני וממותג אמין. משהו עם זמזם שיסב את תשומת לבך כשהטמפ' עולה, גם מומלץ.
מדובר ברגישות רוחבית קשה ברוב דגמי היצרן. אלה מנועי אלומיניום עדינים ורגישים ביותר להתחממויות ולקורוזיה עקב שימוש במי ברז ו/או נוזלי קירור לא איכותיים.
חשוב להקפיד על מצב מערכת הקירור ללא קמצנות. להיות קשוב ופדנט לנושא הזה ולא לאפשר לרכב להתחמם מדי בשום מחיר.
חשוב להשתמש אך ורק בנוזל קירור איכותי המומלץ על ידי היצרן ולא במים זולים עם צבע, בוודאי שלא במי ברז!
מנוע דייהטסו שרתח, הולך לפח.
אין שעון חום?.... ועוד בישראל... אללה יסתור.
אז תתקין אחד. רצוי מכני וממותג אמין. משהו עם זמזם שיסב את תשומת לבך כשהטמפ' עולה, גם מומלץ.
מדובר ברגישות רוחבית קשה ברוב דגמי היצרן. אלה מנועי אלומיניום עדינים ורגישים ביותר להתחממויות ולקורוזיה עקב שימוש במי ברז ו/או נוזלי קירור לא איכותיים.
חשוב להקפיד על מצב מערכת הקירור ללא קמצנות. להיות קשוב ופדנט לנושא הזה ולא לאפשר לרכב להתחמם מדי בשום מחיר.
חשוב להשתמש אך ורק בנוזל קירור איכותי המומלץ על ידי היצרן ולא במים זולים עם צבע, בוודאי שלא במי ברז!
מנוע דייהטסו שרתח, הולך לפח.
לא ידעתי את הפרטים הללו לגבי רכבי דייהטסו. תודה, אשים לב.
האוטו טופל מיום קנייתו במוסך מורשה (מתועד), אני מניח שהם משתמשים במי קירור איכותיים? או שמה אני נאיבי?
והאמת שיש לי מעט קורוזיה באזור מערכת הקירור. ביקשתי מהמוסך שייבדקו את זה והם אמרו שהכל בסדר ושגם אין נזילה... מקווה שהם לא חאפרים.
לגבי התקנת שעון חום, האמת שזה הדבר הראשון שחשבתי עליו אבל אני לא כל כך מצליח להבין איפה בדיוק זה הולך בדאשבורד
וכמה יעלה לי להתקין את זה במוסך (לצערי הידע המכני שלי גבולי מאוד).
מצאתי שתי אופציות, לשתיהם דירוגים טובים, אך אני לא מבין בזה דבר:
https://www.amazon.com/Bosch-SP0F000053-Style-Mechanical-Temperature/dp/B00UM9X5KG/ref=sr_1_1_sspa?crid=1SE7E9XI9K2IY&dchild=1&keywords=water+temperature+gauge+for+car&qid=1598434920&sprefix=water+tempra%2Caps%2C288&sr=8-1-spons&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUExSDBJR04 zU0VUSDZPJmVuY3J5cHRlZElkPUEwOTM4NzU5MzF MTjI1Q1o4VFZJUCZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwOTE 3MTM4Vk1LV1Y5Tjc4RldZJndpZGdldE5hbWU9c3B fYXRmJmFjdGlvbj1jbGlja1JlZGlyZWN0JmRvTm9 0TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==
ו-
https://www.amazon.com/Equus-6242-Mechanical-Water-Temperature/dp/B000EVU8X4/ref=sr_1_13?dchild=1&keywords=mechanical+water+temperature+ga uge+for+car&qid=1598434971&sr=8-13
באותה נשימה, האם יש דגם עליו אתה ממליץ. ובכלל, האם יש המלצה למקום טוב לקנות בו את כל הדברים הללו וגאדג'טים אחרים לרכב? יש אתר מומלץ?
אני בעיקר מחפש באמאזון ואלי אקספרס ובעיקר לא מוצא.
לא ידעתי את הפרטים הללו לגבי רכבי דייהטסו. תודה, אשים לב.
האוטו טופל מיום קנייתו במוסך מורשה (מתועד), אני מניח שהם משתמשים במי קירור איכותיים? או שמה אני נאיבי?
והאמת שיש לי מעט קורוזיה באזור מערכת הקירור. ביקשתי מהמוסך שייבדקו את זה והם אמרו שהכל בסדר ושגם אין נזילה... מקווה שהם לא חאפרים.
לגבי התקנת שעון חום, האמת שזה הדבר הראשון שחשבתי עליו אבל אני לא כל כך מצליח להבין איפה בדיוק זה הולך בדאשבורד
וכמה יעלה לי להתקין את זה במוסך (לצערי הידע המכני שלי גבולי מאוד).
מצאתי שתי אופציות, לשתיהם דירוגים טובים, אך אני לא מבין בזה דבר:
https://www.amazon.com/Bosch-SP0F000053-Style-Mechanical-Temperature/dp/B00UM9X5KG/ref=sr_1_1_sspa?crid=1SE7E9XI9K2IY&dchild=1&keywords=water+temperature+gauge+for+car&qid=1598434920&sprefix=water+tempra%2Caps%2C288&sr=8-1-spons&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUExSDBJR04 zU0VUSDZPJmVuY3J5cHRlZElkPUEwOTM4NzU5MzF MTjI1Q1o4VFZJUCZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwOTE 3MTM4Vk1LV1Y5Tjc4RldZJndpZGdldE5hbWU9c3B fYXRmJmFjdGlvbj1jbGlja1JlZGlyZWN0JmRvTm9 0TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==
ו-
https://www.amazon.com/Equus-6242-Mechanical-Water-Temperature/dp/B000EVU8X4/ref=sr_1_13?dchild=1&keywords=mechanical+water+temperature+ga uge+for+car&qid=1598434971&sr=8-13
באותה נשימה, האם יש דגם עליו אתה ממליץ. ובכלל, האם יש המלצה למקום טוב לקנות בו את כל הדברים הללו וגאדג'טים אחרים לרכב? יש אתר מומלץ?
אני בעיקר מחפש באמאזון ואלי אקספרס ובעיקר לא מוצא.
אין לטריוס מד חום (מחוג)
אפשר להתחבר ל OBD ולקבל נתוני טמפרטורה , יש המון כאלה , היתרון הוא שלא דורש התקנה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.