צפייה בגרסה מלאה : PATHFINDER-רכב לא סוחב מנוע YD25DDTI
תקלות בזיכרון P0101,P2279
in pic FREEZE FRAME DATA,IDLE,KICK
כיוון שלי MAP
andy.shaked
23-08-20, 14:50
אפשר הסברים למה שרואים כאן?
המדען המטורף
חיישן MAP תקוע על 100KPA לפי FREEZE FRAME DATA
טורבו עצמו חי
p.s
יש גם חשש על ניתוק פתאום של AIR FLOW
elephant man
02-11-20, 16:19
אם ה-map תקוע על 100%, מה המשמעות?
המנוע חושב שהרכב על בוסט מלא וחותך אספקת דלק?
מפעיל את ווסת הטורבו לחתוך לחץ גדישה?
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
100 קילופסקל לא 100 אחוז. זה 1 בר.
לחץ אטמוספרי.
כלומר חיישן מת.
או אין גדישה בכלל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לחץ גדישה הייתה בזמן בדיקה\נסיע תחת עומס(קיק דאון)
סביבות 210 kpa
log.file from FREEZE FRAME לקחתי לפני שהנעתי מנוע בפעם הראשונה
Iat sensor מראה על 34 מעלות במנוע חם זה לא נמוך מידי?
זה טמפ' אויר ביניקה - טמפרטורה בחוץ.
Intake air temperature
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אצלי הערכים האלה גבוהים בהרבה.
זה טמפ' אויר ביניקה - טמפרטורה בחוץ.
Intake air temperature
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לעניות דעתי החיישן מוברג בסעפת ומודד את הטמפ' הפנימית, לא בחוץ.
131339
במקרה של מנוע זה:
IAT נמצא בתוך MAF-AIR FLOW
אין שום קשר לנושא של לוג פייל(FREEZE FRAME DATA)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.