צפייה בגרסה מלאה : בעיית טעינה גיפ ליברטי
היי,בעיית טעינה מרגיזה שנמשכת כבר הרבה זמן ללא פיתרון.
בזמן נסיעה מתח טעינה תקין של 14-14.2
בזמן עמידה ללא מזגן ואורות גם סביב ה14
כאשר מדליקים מזגן ואורות בעמידה מתח יורד לאזור ה12.5 ולעיתים אף נדלקת נורת המצבר עד להתחלת תנועה.
הוחלף אלטרנטור חדש לבדיקה והתקלה נותרה.
רעיונות!?
היי,בעיית טעינה מרגיזה שנמשכת כבר הרבה זמן ללא פיתרון.
בזמן נסיעה מתח טעינה תקין של 14-14.2
בזמן עמידה ללא מזגן ואורות גם סביב ה14
כאשר מדליקים מזגן ואורות בעמידה מתח יורד לאזור ה12.5 ולעיתים אף נדלקת נורת המצבר עד להתחלת תנועה.
הוחלף אלטרנטור חדש לבדיקה והתקלה נותרה.
רעיונות!?יש מצב שניהול הטעינה היא ע"י מחשב הרכב שתקול. יכול לבדוק עם מחשב אחר?
Sent from my IN2013 using Tapatalk
מגעים רופפים.
זרמים נמוכים הכל תקין, זרמים גבוהים, יש מפלי מתח.
חפש מגעים רופפים.
אם יש לך גישה לצבת מדידת זרם, תבדוק זרמים.
היי,בעיית טעינה מרגיזה שנמשכת כבר הרבה זמן ללא פיתרון.
בזמן נסיעה מתח טעינה תקין של 14-14.2
בזמן עמידה ללא מזגן ואורות גם סביב ה14
כאשר מדליקים מזגן ואורות בעמידה מתח יורד לאזור ה12.5 ולעיתים אף נדלקת נורת המצבר עד להתחלת תנועה.
הוחלף אלטרנטור חדש לבדיקה והתקלה נותרה.
רעיונות!?
מה המצב
קודם כל אתה מוזמן לבוא לרמת גן-עיר הסביח והששון- כדי לעשות על האוטו שלי איזו בדיקה שתרצה.
שנית- זה מאוד מוזר-ישבתי היום למדוד ומה שאתה אומר אינו בהכרח חריג אצלי ברכב. ישבתי בכוונה והפעלתי בסרק מזגן (כלומר גם מאוורר מזגן אחרי כמה זמן) וגם אורות וגם מגבר לסטריאו-וגם אני ירדתי ל 12.5. עם זאת-נורת טעינה אין.
חשמל אינו תחום בו אני מבין-אני רק מביא את הנתונים כפי שנראו אצלי ממש היום.
מה המצב
קודם כל אתה מוזמן לבוא לרמת גן-עיר הסביח והששון- כדי לעשות על האוטו שלי איזו בדיקה שתרצה.
שנית- זה מאוד מוזר-ישבתי היום למדוד ומה שאתה אומר אינו בהכרח חריג אצלי ברכב. ישבתי בכוונה והפעלתי בסרק מזגן (כלומר גם מאוורר מזגן אחרי כמה זמן) וגם אורות וגם מגבר לסטריאו-וגם אני ירדתי ל 12.5. עם זאת-נורת טעינה אין.
חשמל אינו תחום בו אני מבין-אני רק מביא את הנתונים כפי שנראו אצלי ממש היום.
תודה רבה תומר!
קודם כל עכשיו אני מבין שכנראה זה המתח בסרק בכל הליברטים והוא לא בכרח חריג..למרות שברכבים אחרים שיצא לי לבדוק הטעינה הייתה גבוהה יותר בסרק,מוזר!
בכל מקרה נורת הטעינה דולקת לסירוגין..זה מאז שהרכב אצלי כבר שנה וחצי ואחרי שיפוץ אלטרנטור
הנורה יכולה לדלוק לרגע בזמן עצירה ברמזור או פתאום באמצע טיול בשטח בזמן עצירה של חצי דקה -ולהעלם אחרי תחילת נסיעה והיא יכולה גם לא לדלוק חודש שלם-תופעה מאתגרת.
יש מצב שניהול הטעינה היא ע"י מחשב הרכב שתקול. יכול לבדוק עם מחשב אחר?
Sent from my IN2013 using Tapatalk
שנת ייצור ודגם\קוד מנוע?
שנת ייצור ודגם\קוד מנוע?
KJ 2006
3.7 בנזין דגם מנוע K
צריך לראות DATA STREAM של מחשב מנוע ויציאתו לרוטור של אלטרנטור
מגעים רופפים.
זרמים נמוכים הכל תקין, זרמים גבוהים, יש מפלי מתח.
חפש מגעים רופפים.
אם יש לך גישה לצבת מדידת זרם, תבדוק זרמים.
כולל ניעור של המינוס גם בחיבור לשלדה.
אם $אלטרנטור חדש לבדיקה והתקלה נותרה$-אז בודקו מגעים....למרות שהכל יכול להיות בעולם NUMBER 3
איפה אתה בודק את המתח ?
בדוק בנפרד:
על האלטרנטור
על המצבר
בשקע מצית (או כל מקום נוח בדשבורד)
בכל אחד מהם בדוק באמצעות הפלוס והמינוס המקומיים שלהם.
איפה אתה בודק את המתח ?
בדוק בנפרד:
על האלטרנטור
על המצבר
בשקע מצית (או כל מקום נוח בדשבורד)
בכל אחד מהם בדוק באמצעות הפלוס והמינוס המקומיים שלהם.
תקלה מרגיזה, לא נמצאו מינוסים רופפים.. על האלטרנטור והדקי המצבר אותו המתח מה שאומר שאין מפל מתח, בכל זאת הוספתי פלוס 2g עבה מהאלטרנטור למצבר ומינוס נוסף והבעיה נותרה...
בסרק בלי צרכנים 14 וולט
עם מזגן/אורות 13.2-13.5 ולפעמים יורד יותר
שמכניסים הילוך d/r יורד ל12.5 וגם פחות
שהפעלתי ללא מזגן+אורות את הקומפרסור (ללא ניפוח צמיג צורך 35-40) ישר ירד ל12 והדליק נורת מצבר
לא ענית על השאלה שאתה מצטט ולא בצעת את הבדיקה בכל שלושת הנקודות כפי שהצעתי ...
הסל"ד יציב בעומס או שמקרטע?
אולי יש בעיה עם מנוע הצעדים של ה IAC?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
לא ענית על השאלה שאתה מצטט ולא בצעת את הבדיקה בכל שלושת הנקודות כפי שהצעתי ...
אכן בדקתי על האלטרנטור, על המצבר ובתוך הרכב יש לי צג שמראה מתח מצבר.
- - - Updated - - -
הסל"ד יציב בעומס או שמקרטע?
אולי יש בעיה עם מנוע הצעדים של ה IAC?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
סלד יציב דווקא
sasson
לפי תרשים תרא איזה מתח מגיע אל פין 1 של אלטרנטור ממחשב מנוע במצבם:
1.SWITCH ON
2.מנוע בסרק ללא תחת עומס
3.מנוע בסרק תחת עומס מלא
וכולם מראים אותו הדבר ?
כן בדיוק!
- - - Updated - - -
sasson
לפי תרשים תרא איזה מתח מגיע אל פין 1 של אלטרנטור ממחשב מנוע במצבם:
1.SWITCH ON
2.מנוע בסרק ללא תחת עומס
3.מנוע בסרק תחת עומס מלא
תודה אבדוק!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.