PDA

צפייה בגרסה מלאה : רכב מושך ימינה



פיני ד
28-08-20, 11:08
שלום לכולם...
לפני כחצי שנה החלפתי גאנטים וצמיגים ברכב מסוג יונדאי טראקן 2006 ט.דיזל,
ירדתי מגאנט 16 עם צמיגי כביש לגאנט 15 עם צמיגי שטח מלא עם אופסט -10.
מאז הרכב התחיל למשוך ימינה....
הצמיגאי אמר לנסוע זה יעבור אם לא אז לחזור... נסעתי כשבוע לא עזר.... אז הוא הפך בין הצמיגים ימין ושמאל שוב נסעתי כמה ימים לא עזר...
הוא אמר לגשת לכיוון פרונט.
בטסט הכשילו על משולש עליון תקול, בפועל החלפתי זוג עליונים מקוריים, ולאחר מכן ניגשתי לכיוון פרונט...
המכוון סיימם עבודתו אך הרכב ממשיך למשוך ימינה...
הוא הוריד ספייסר אחד מהמשולש העליון ונסענו לבדוק.... הרכב נסע ישר , אך בבלימה סטה שמאלה.... ובבלימה חזק , משך באלימות שמאלה.
החזרנו את הספייסר למקום, הרכב בולם מעולה, אך מושך ימינה, בפרונט לא יודעים מה הבעיה.

יש המלצות מה לבדוק?

הבלמים לא חורקים, והאמת יחסית חדשים כולל צלחות.

איל מ
28-08-20, 11:35
אחרי נסיעה תבדוק אם גאנט אחד חם משמעותית מהשני.

ד ו ר ו ן
28-08-20, 13:07
אחרי נסיעה תבדוק אם גאנט אחד חם משמעותית מהשני.
+
תבדוק גם מאחור.
זה יכול להיות גם מרדיוס בלוי או גלגל תפוס.

בגל שזה קרה אחרי פרוק והרכבת גאנטים וצמיגים יכול להיות שנגעו במשהו.

פיני ד
28-08-20, 13:29
אחרי נסיעה תבדוק אם גאנט אחד חם משמעותית מהשני.


שני הצמיגים והגאנטים באותה הטמפרטורה.

- - - Updated - - -


+
תבדוק גם מאחור.
זה יכול להיות גם מרדיוס בלוי או גלגל תפוס.

בגל שזה קרה אחרי פרוק והרכבת גאנטים וצמיגים יכול להיות שנגעו במשהו.

גם האחורים זהים מבחינת טמפ.

raanan
28-08-20, 14:34
הרכב מושך ימינה בנסיעה או בבלימה ?

פיני ד
28-08-20, 14:41
בנסיעה...

raanan
28-08-20, 14:46
לפי מה שאתה מתאר הכי הגיוני לחפש בצמיגים .
איזה צמיגים, האם מקסיס 8060 כיווניים ?

האם שחיקת הבלמים (דיסקיות) זהה בין שני הצדדים ?
האם על הליפט הגלגלים מסתובבים בקלות ובאותה הפעלת כוח בין הצדדים ?

רענן

פיני ד
28-08-20, 15:41
לפי מה שאתה מתאר הכי הגיוני לחפש בצמיגים .
איזה צמיגים, האם מקסיס 8060 כיווניים ?

האם שחיקת הבלמים (דיסקיות) זהה בין שני הצדדים ?
האם על הליפט הגלגלים מסתובבים בקלות ובאותה הפעלת כוח בין הצדדים ?

רענן

הצמיגים הם מקסיס ביג הורן....
הצמיגאי החליף בין הצדדים,הבעיה נשארה זהה, אז הוא טוען שזה לא צמיגים.
השחיקה יחסית זהה אבל אבדוק דוב גם לגבי הסיבוב

asafk
28-08-20, 15:59
תבדוק אם הרכב מפולס ימינה שמאלה בעמידה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

פיני ד
28-08-20, 19:32
מפולס , 47 סמ מכנף למרכז גלגל .
היה 49 הבחור מהפרונט הוריד חשב שיעזור

QUOTE=asafk;908077]תבדוק אם הרכב מפולס ימינה שמאלה בעמידה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk[/QUOTE]

ד ו ר ו ן
28-08-20, 20:31
גם האחורים זהים מבחינת טמפ.

בדקת תושבות רדיוס מאחור?

פיני ד
30-08-20, 13:40
בדקת תושבות רדיוס מאחור?


אבדוק בערב...



יש עוד רעיונות?

פיני ד
02-09-20, 09:42
:confused::confused::confused::confused:

נדב ש.
02-09-20, 14:09
מי זה המכון כיוון פרונט?
אולי שווה לעשות בדיקה במכון אחר.

six 4 life
02-09-20, 14:53
אתה אומר שהמשיכה לא בבלימה - האם הרכב מושך בזמן האצה/ כל עוד הרגל על הגז? בדקת מה קורה כשאתה משחרר את הרכב לניוטרל ונותן לו להתגלגל? עדין מושך?

פיני ד
03-09-20, 08:53
מעדיף שלא לפרסם שמו... אני לא אוהב לעשות שיימינג,
אני ממש לא מרוצה ממנו, לא מהתשובות שנתן ולא מזה ששחרר אותי 3 פעמים מבלי לעשות סיבוב על הרכב.... ו3 פעמים חזרתי.... פעם אחת עם בעיה בטיחותית.




מי זה המכון כיוון פרונט?
אולי שווה לעשות בדיקה במכון אחר.

- - - Updated - - -


אתה אומר שהמשיכה לא בבלימה - האם הרכב מושך בזמן האצה/ כל עוד הרגל על הגז? בדקת מה קורה כשאתה משחרר את הרכב לניוטרל ונותן לו להתגלגל? עדין מושך?

לא בדקתי מה קורה כשמשחררים את הרכב לניוטרל אבדוק מאוחר יותר ....אבל כל עוד הרכב בתזוזה, בין אם זה בהאצה או לא הוא מושך ימינה.

raanan
03-09-20, 09:12
תרים הרכב תניע (אין צורך לנסוע), מרכז ההגה ותראה אם ההגה מתחיל לסטות ימינה בלי שאתה נוגע בו.
ייתכן בעיה במסרק/תיבת הגה אם הוא מושך הצידה.

רענן

נדב ש.
03-09-20, 12:43
אני מהמר על כיוון לקוי.
שווה ללכת למישהו אחר לבדוק שוב מהתחלה את הכל ולקבל חוות דעת נוספת לדעתי.

gp1
05-09-20, 14:05
סע מהר ותוציא לניוטרל ....אם מושך .....כיוון צמיגים , כיוון פרונט ...קליפר תפוס ...מיסב גמור ברוטור (צלחת)

נשמח לדעת מה היה הממצא ...

יש כאלה כאן ששואלים ומבקשים רעיונות ואז נעלמים או שנאלמים....

פיני ד
05-09-20, 14:48
סע מהר ותוציא לניוטרל ....אם מושך .....כיוון צמיגים , כיוון פרונט ...קליפר תפוס ...מיסב גמור ברוטור (צלחת)

נשמח לדעת מה היה הממצא ...

יש כאלה כאן ששואלים ומבקשים רעיונות ואז נעלמים או שנאלמים....

בוודאי שאעדכן...
היום בדקתי .... אין הבדל במשיכה אם זה בהאצה או נסיעה רגילה או בניוטרל....

כיוון צמיגים נעשה, כיוון פרונט נעשה, אם קליפר תפוס אז הגאנט היה אמור להיות חם יותר באותו צד? בגלל החיכוך?

כי הוא לא , כל ה4 מרגישים זהה

דורטור מוטו
05-09-20, 15:16
אתה אומר שהמשיכה לא בבלימה - האם הרכב מושך בזמן האצה/ כל עוד הרגל על הגז? בדקת מה קורה כשאתה משחרר את הרכב לניוטרל ונותן לו להתגלגל? עדין מושך?

מתעלק על השרשור, אם הרכב מפסיק למשוך בניוטרל, מה הבעיה יכולה להיות?

asafk
05-09-20, 15:21
בוודאי שאעדכן...
היום בדקתי .... אין הבדל במשיכה אם זה בהאצה או נסיעה רגילה או בניוטרל....

כיוון צמיגים נעשה, כיוון פרונט נעשה, אם קליפר תפוס אז הגאנט היה אמור להיות חם יותר באותו צד? בגלל החיכוך?

כי הוא לא , כל ה4 מרגישים זהההיה לי פעם קנגו שלא הצליחו לכוון אותו שיפסיק למשוך.
זה היה אחרי תאונה קשה שאני לא יודע איך לא השביתו אותו כי חיברו לו את כל הפרונט מחדש.
במילים אחרות.... יכול להיות שהאוטו חטף חזק והוא עקום?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

נדב ש.
05-09-20, 16:30
שלום לכולם...
לפני כחצי שנה החלפתי גאנטים וצמיגים ברכב מסוג יונדאי טראקן 2006 ט.דיזל,
ירדתי מגאנט 16 עם צמיגי כביש לגאנט 15 עם צמיגי שטח מלא עם אופסט -10.
מאז הרכב התחיל למשוך ימינה....
הצמיגאי אמר לנסוע זה יעבור אם לא אז לחזור... נסעתי כשבוע לא עזר.... אז הוא הפך בין הצמיגים ימין ושמאל שוב נסעתי כמה ימים לא עזר...
הוא אמר לגשת לכיוון פרונט.
בטסט הכשילו על משולש עליון תקול, בפועל החלפתי זוג עליונים מקוריים, ולאחר מכן ניגשתי לכיוון פרונט...
המכוון סיימם עבודתו אך הרכב ממשיך למשוך ימינה...
הוא הוריד ספייסר אחד מהמשולש העליון ונסענו לבדוק.... הרכב נסע ישר , אך בבלימה סטה שמאלה.... ובבלימה חזק , משך באלימות שמאלה.
החזרנו את הספייסר למקום, הרכב בולם מעולה, אך מושך ימינה, בפרונט לא יודעים מה הבעיה.

יש המלצות מה לבדוק?

הבלמים לא חורקים, והאמת יחסית חדשים כולל צלחות.


היה לי פעם קנגו שלא הצליחו לכוון אותו שיפסיק למשוך.
זה היה אחרי תאונה קשה שאני לא יודע איך לא השביתו אותו כי חיברו לו את כל הפרונט מחדש.
במילים אחרות.... יכול להיות שהאוטו חטף חזק והוא עקום?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אמר שלא היה לפני זה...

תמיד כדאי לחזור למקום האחרון שנגעת...
אז או לחזור לג'נט המקורי ולבדוק מה קורה... או לחזור על הכיוון פרונט, ועדיף אצל מישהו אחר, לדעתי.

six 4 life
05-09-20, 20:18
מתעלק על השרשור, אם הרכב מפסיק למשוך בניוטרל, מה הבעיה יכולה להיות?

זה אומר שהבעיה מגיעה מהחלק האחורי של הרכב ולא מהקדמי - ברגע שהסרן מקבל כח ודוחף את הרכב יש תזוזה והסרן נכנס לזוית שגורמת לרכב למשוך לצד מסיים. זה יכול לנבוע מחופש בבוקסות זרועות רדיוס אחוריות/ בוקסות בקפיצי עלים אחוריים/ בוקסות משולשים גמורות, תושבת כלשהי שבורה וכך הלאה.

פיני ד
06-09-20, 09:08
אני חושד שזה או הזרוע עזר או התיבת הגה...
כי עכשיו התחיל רעש כשאני מסובב את ההגה שמאלה,
רעש של מאמץ כזה, כמו ציר לא מגורז.

אבדוק בערב.

נדב ש.
06-09-20, 09:34
או לחזור על הכיוון פרונט, ועדיף אצל מישהו אחר, לדעתי.


אני חושד שזה או הזרוע עזר או התיבת הגה...
כי עכשיו התחיל רעש כשאני מסובב את ההגה שמאלה,
רעש של מאמץ כזה, כמו ציר לא מגורז.

אבדוק בערב.

מכון פרונט שאני מכיר ועובד איתו כבר 15 שנה באיזורי, בודק את כל המרכיבים במערכת באופן פרטני, אם יש משהו שלא תקין שולח אותך לתקן ואז לחזור ולבדוק שוב, אם הכל תקין רק אז מתחיל את הכיוון.
כיוון פרונט עם חלק תקול- זרוע עזר, תפוחים, בוקסות וכו' שלא תקינים זה לזרוק כסף לפח, חוץ מיזה שאתה מבזבז את זמנך.

gp1
08-09-20, 02:21
[QUOTE=פיני ד;909104]בוודאי שאעדכן...
היום בדקתי .... אין הבדל במשיכה אם זה בהאצה או נסיעה רגילה או בניוטרל....

כיוון צמיגים נעשה, כיוון פרונט נעשה, אם קליפר תפוס אז הגאנט היה אמור להיות חם יותר באותו צד? בגלל החיכוך?

כי הוא לא , כל ה4 מרגישים זהה[/QU


הקליפר אמור להיות חם לא הג'אנט ... הדרך לבדוק זאת .... זה להרים את הרכב ולסובב את הגלגלים עם היד...עם קליפר תפוס או מייסב תפוס אתה תרגיש ואז לאחוז את הגלגלים אחד אחד בשעה 12 ו- 6 ולנער בכח לראות האם יש חופש במייסבים . ד.א לפני כיוון הפרונט עשית משהו לרכב ? איזה רכב זה ? החלפת בוקסות , מייסבים משהו ?

פיני ד
08-09-20, 16:00
[QUOTE=פיני ד;909104]בוודאי שאעדכן...
היום בדקתי .... אין הבדל במשיכה אם זה בהאצה או נסיעה רגילה או בניוטרל....

כיוון צמיגים נעשה, כיוון פרונט נעשה, אם קליפר תפוס אז הגאנט היה אמור להיות חם יותר באותו צד? בגלל החיכוך?

כי הוא לא , כל ה4 מרגישים זהה[/QU


הקליפר אמור להיות חם לא הג'אנט ... הדרך לבדוק זאת .... זה להרים את הרכב ולסובב את הגלגלים עם היד...עם קליפר תפוס או מייסב תפוס אתה תרגיש ואז לאחוז את הגלגלים אחד אחד בשעה 12 ו- 6 ולנער בכח לראות האם יש חופש במייסבים . ד.א לפני כיוון הפרונט עשית משהו לרכב ? איזה רכב זה ? החלפת בוקסות , מייסבים משהו ?



כן , הכל רשום בפוסט,
הרכב יונדאי טראקן,
עברתי מגאנט 16 לגאנט 15 עם שטח מלא, מפה התחילה המשיכה ימינה , הצלבתי גאנטים וצמיגים ימין ושמאל , ממשיך למשוך ימינה...
לאחר מכן בוצע פרונט ועדין מושך ימינה
הוחלפו 2 משולשים עליונים....עדין מושך ימינה

ehudzeelim
13-09-20, 11:41
משיכה לצד בבלימה יכול להתאים לבוקסה גמורה.
בדןק בוקסות בכל המשולשים

foty
13-09-20, 13:46
אחרי שיטוט בפורומים אחרים , נתקלתי במישהו עם בעיה דומה לשלך , אולי יוכל לעזור לך
לפורום (https://www.hyundai-forums.com/threads/terracan-wheel-alignment.155183/)

בנוסף , בפורום אחר כנראה מצאו את התשובה
לפורום (https://forum.australia4wd.com/index.php?/topic/16034-wheel-alignment/)


Mine does this as well, my mechanic took it a run and said this is common with a lot of vehicles now. They are manufactured 'camber neutral' which basically they are designed for a flat road.
Apparently there used to be a built in bias to compensate for road camber for either right or left hand drive cars.



הכבישים בארץ הם כבישים בעלי שיפוע קל לטובת ניקוז גשמים .
יכול להיות שלפי הגדרות יצרן של הרכב , בכיוון פרונט מכוונים הכל לפי כביש ללא שיפוע.

ד ו ר ו ן
13-09-20, 14:37
הכבישים בארץ הם כבישים בעלי שיפוע קל לטובת ניקוז גשמים .
יכול להיות שלפי הגדרות יצרן של הרכב , בכיוון פרונט מכוונים הכל לפי כביש ללא שיפוע.
בכל העולם הכבישים עם שיפוע קל מאד חיצוני לניקוז.
זה בתיאוריה.
בפרקטיקה, זה היה נכון אולי לשנייה שמכבש האספלט עבר על הזפת החמה בלילה הראשון להיוולדו של הכביש.

מאז, הכביש ראה קיץ ישראלי שממיס (ממש ככה, תסתכל על הכביש בנתיב הימני בצמתים, איפה שהמשאיות עומדות ברמזור), את האספלט והכל מתייצב בגרביטציה אחידה, וזה עוד לפני שאפשר לפקפק באיכות הביצוע של הכבישים בארץ..

חוצמזה, אותו מוסכניק בציטוט באמת חושב שכל הכבישים באותה רמת איכות ביצוע ומצב נוכחי?

בשביל זה יש נתוני יצרן לכיוון, מידות שלדה ואלכסונים.

איל מ
13-09-20, 15:57
קודם כל דורון טועה.
(לא קשור לדיון, הייתי חייב להכניס משפט כזה מתישהו).
שנית,
הכבישים בארץ עם שיפועים.
איך אני יודע? לפני שנה התעסקתי עם החלפת תיבת הגה מספר פעמים (מסתבר שכמעט אף אחד לא יודע לשפץ כמו שצריך תיבה של דיסקו2).
בקיצור, במשך הרבה זמן הייתי ערני מאטד לכל התנהגות מוזרה בהגה, וגם אני שמתי לב שהאוטו תמיד מושך. הדיסקו רגיש לשיפועים ובכל כביש הוא סוטה לכיוון השיפוע. אז גיליתי שהוא פשוט מושך לפי שיפוע הכביש, וגם גיליתי שנדיר למצוא כביש שאין לו שיפוע פנימי או חיצוני.

ד ו ר ו ן
13-09-20, 17:22
גיליתי שנדיר למצוא כביש שאין לו שיפוע פנימי או חיצוני.
זה בדיוק זה.
אין כביש אחיד ברמת השיפוע.
ובעיקולים השיפוע בכלל כולו פנימי..

ולכן להגיד שמשיכה ימינה היא בגלל שיפוע הכביש כשהיה חדש זה אפעס קצת רקדן שמאשים את הרצפה.

מה זה אומר, שכל הכבישים קיבלו נטייה בכיוון אחד בזמן שהרכב היה במוסך?

האיש מתאר מצב שהרכב נסע ישר עד שהתעסקו בו.
זה יכול להיות בגלל ההתעסקות ויכול להיות מבלאי אחר התזמון מושלם להתעסקות ברכב..

נדב ש.
13-09-20, 19:23
זה בדיוק זה.
אין כביש אחיד ברמת השיפוע.
ובעיקולים השיפוע בכלל כולו פנימי..

ולכן להגיד שמשיכה ימינה היא בגלל שיפוע הכביש כשהיה חדש זה אפעס קצת רקדן שמאשים את הרצפה.

מה זה אומר, שכל הכבישים קיבלו נטייה בכיוון אחד בזמן שהרכב היה במוסך?

האיש מתאר מצב שהרכב נסע ישר עד שהתעסקו בו.
זה יכול להיות בגלל ההתעסקות ויכול להיות מבלאי אחר התזמון מושלם להתעסקות ברכב..

+1.


קודם כל דורון טועה.
(לא קשור לדיון, הייתי חייב להכניס משפט כזה מתישהו).
שנית,
הכבישים בארץ עם שיפועים.
איך אני יודע? לפני שנה התעסקתי עם החלפת תיבת הגה מספר פעמים (מסתבר שכמעט אף אחד לא יודע לשפץ כמו שצריך תיבה של דיסקו2).
בקיצור, במשך הרבה זמן הייתי ערני מאטד לכל התנהגות מוזרה בהגה, וגם אני שמתי לב שהאוטו תמיד מושך. הדיסקו רגיש לשיפועים ובכל כביש הוא סוטה לכיוון השיפוע. אז גיליתי שהוא פשוט מושך לפי שיפוע הכביש, וגם גיליתי שנדיר למצוא כביש שאין לו שיפוע פנימי או חיצוני.

אצלי הדיסקו לא מושך.
תבדוק שוב את את כל הבוקסות(ובכלל) באוטו שלך...

איל מ
13-09-20, 19:25
+1.



אצלי הדיסקו לא מושך.
תבדוק שוב את את כל הבוקסות(ובכלל) באוטו שלך...

גם אצלי הוא לא מושך. הוא פשוט זורם עם הכביש כשיש שיפוע

six 4 life
13-09-20, 19:39
גם אצלי הוא לא מושך. הוא פשוט זורם עם הכביש כשיש שיפוע
בואו נודה על האמת, אף דיסקו לא מושך, בלי קשר לכביש

איל מ
13-09-20, 19:41
תבדיל בין מושך לסוחב בבקשה

נדב ש.
13-09-20, 19:42
גם אצלי הוא לא מושך. הוא פשוט זורם עם הכביש כשיש שיפוע

זהו שלא.
כשאתה נוסע בשפ"צ קטנטן בשטח גם מושך? לא חושב, יסע ישר... רק שהוא בשיפוע צד...

איל מ
13-09-20, 20:59
נדב, צא שניה לשטח, סע עם ידיים עדינות על ההגה, חפש אם האוטו מושך אותך לכיוונים שונים. אתה תהיה מופתע.
וזה לא רק בדיסקברי הפרטי שלי,
זה בכמה עשרות דיפנדרים שנסעתי עליהם. מערכת שונה אך דומה.
וכן, כשתסע בשיפוע צד האוטו ימשוך אליו.

נדב ש.
13-09-20, 21:18
נדב, צא שניה לשטח, סע עם ידיים עדינות על ההגה, חפש אם האוטו מושך אותך לכיוונים שונים. אתה תהיה מופתע.
וזה לא רק בדיסקברי הפרטי שלי,
זה בכמה עשרות דיפנדרים שנסעתי עליהם. מערכת שונה אך דומה.
וכן, כשתסע בשיפוע צד האוטו ימשוך אליו.

דיברנו על נסיעה בכביש, לא מושך ולא נמשך, ואני יגלה לך- לפעמים אני נוסע בלי ידיים 😎

לגבי השפ"צ, התכוונתי וציינתי שפ"צ קטנטן, לא של 30 מעלות, ויש כבישים כאלה.

asafk
13-09-20, 21:35
חברים, הדיון הוא על טרקאן.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

gp1
18-09-20, 20:56
אמרת/כתבת שהמשיכה החלה לאחר החלפת ג'אנטים ושהחלפת ביניהם ימין לשמאל ושמאל לימין והבעיה קיימת ...... ואני מבין שלפני ההחלפה לא הייתה כל בעיה ....אז התשובה כאן : הג'אנטים החדשים כנראה דפוקים קח רביעית ג'אנטים מרכב אחר ושים על הרכב ..אני מאמין שהבעיה תעלם
ד.א בצמיגי שטח ...לא מצליבים כל כמה זמן אחורי עובר קדימה וקדמי אחורה ... אתה משמר את כיוון הסיבוב של הצמיג

פיני ד
21-09-20, 08:51
אמרת/כתבת שהמשיכה החלה לאחר החלפת ג'אנטים ושהחלפת ביניהם ימין לשמאל ושמאל לימין והבעיה קיימת ...... ואני מבין שלפני ההחלפה לא הייתה כל בעיה ....אז התשובה כאן : הג'אנטים החדשים כנראה דפוקים קח רביעית ג'אנטים מרכב אחר ושים על הרכב ..אני מאמין שהבעיה תעלם
ד.א בצמיגי שטח ...לא מצליבים כל כמה זמן אחורי עובר קדימה וקדמי אחורה ... אתה משמר את כיוון הסיבוב של הצמיג



אם הבעיה הייתה הגאנטים אז ברגע שהצלבתי ימין עם שמאל המשיכה הייתה אמורה לעבור לכיוון שמאל...
והיא לא, היא תמיד מושכת ימין.

אני כבר עובד עצות עם הבעיה הזו.
אני מנסה להשיג 2 בוקים כדי לבדוק אם כאשר גלגלים ישרים ואני עוזב את ההגה , הוא פונה ימינה או לא.

ד ו ר ו ן
21-09-20, 09:56
לא תשלול לגמרי גאנטים עד שתבדוק את הרכב עם סט אחר.

מיכה100
21-09-20, 12:09
אני עם אייל בדיון הזה, ההיגוי בדיסקו 2 אכן מושפע משיפועים קטנים בכביש.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

gp1
23-09-20, 23:49
האם עם הסט הקודם הייתה המשיכה ?
תרים את הפרונט באוויר וסובב ביד את הגלגלים .....ותאחוז בשעה 12 ושעה שש או בשתי ידיים בשעה 12 ותנסה ללנער ..לזעזע את הגלגלים .. כשעל הדרך תבדוק ותשווה עובי רפידות הבלמים בשני הצדדים ---- לבדיקת המייסבים והקליפרים

-->