PDA

צפייה בגרסה מלאה : טריוס אמין



Yuvalper
29-08-20, 19:23
אני כבר הרבה זמן מחפש ג'יפ קטן לטיולי שטח קלילים בסופשים ולנסיעות בעיר עכשיו בן דוד שלי בדיוק מוכר את הטריוס שלו (2010 185 אלף קילומטר) ועכשיו אני יודע שהרכב לא עשה אף פעם שטח ועשה כל הטיפולים במוסך מורשה כלומר מכנית הוא מצויין עכשיו השאלה שלי איך הטריוס מבחינת אמינות? לצפות לתקלות מסיביות כולשהם ב4-5 שנים הקרובות?

asafk
29-08-20, 19:35
אוטו סהכ טוב ואמין.
נקודת תורפה ידועה אחת היא מערכת הקירור. אם הרכב מטופל ומחליפים נוזל קירור לנוזל אמיתי (לא מי ברז) אחת לכמה שנים - אתה שקט. אם לא - כחלק מיישור הקו כדאי לנקות את מערכת הקירור, להחליף צנרת ורדיאטור, ולמלא נוזל איכותי.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

דרור ברלי
30-08-20, 09:47
עקרונית, רכב מצוין ואמין מאוד.
אבל וזה אבל גדול - זה הימור לא קטן שתלוי ביחס ובטיפול שקיבל בעבר.
הייתי נותן פחות משקל להאם וכמה נסע בשטח או לא (הוא בנוי טוב. זה בכל זאת מוצר של טויוטה- וכל עוד לא התעללו בו ממש, הוא ישרוד את זה טוב) אלא להסטוריית הטיפולים והתחזוקה שלו.

דייהטסו מכוניות אמינות בבסיסן אבל הן כבר ישנות עם כל מה שמשתמע. וזה בדיוק הגיל שבו הן מתחילות להזדקן בבת אחת ולהיות רגישות מאוד להזנחה וקמצנות של בעלים קודמים. מערכת הקירור הרגישה ביותר ועמידות מנועי האלומיניום בכלל, תלויים בשימוש רצוף וקפדני לאורך כל חיי הרכב, בנוזל קירור איכותי ומתאים ובהקפדה על תחזוקת המערכת - ניקוי תקופתי של רדיאטור ו/או החלפתו, מצב משאבת מים, נוזל איכותי, הקפדה על מצב הצנרת, טיפול בנזילות עוד כשהן קטנות. פשוט מאוד - זה מנוע שאסור לו להגיע למצב שהוא מתחמם מעבר לנורמלי, בשום מחיר!
כל המנוע מועד להתפתחות קורוזיה במעברי נוזל הקירור וברכב שנרצח ביסודיות במשך שנים של שימוש במי ברז, המעבר לשימוש בנוזל קירור ייתן לו את מכת החסד - יפרק את המשקעים שבמערכת, שחלקם ינשרו ממקומם כולל חתיכות אלומיניום רקוב מהבלוק, הראש ומה לא, ואז מתחילה החגיגה שכוללת סתימת מעברים, התחממות ורתיחה מהירות כברק - ואז זהו סופו של המנוע.
מנוע דייהטסו שרתח הוא חסר תקנה ואין מה להשקיע בתיקונו/שיפוצו. הולך לזבל.

-->