צפייה בגרסה מלאה : סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
130696130697130698
ככה אני נראה אחרי הסיבוב אבל הנכד משום מה מעדיף אופניים על פני הפרארי..טוב הוא עוד צעיר עוד אין לו שנה...
בכל אופן, הג'יפ רנגלר הפך אצלי לרכב לסופ"ש וטיולים וכרכב דיילי אני מתנייד בסיטראון C1 ידנית שנת 2015..רכב מפתיע לטובה אבל כמובן שחסר לו הרבה כוח כדי שיהיה מהנה לנהיגה.
התקציב שאני מתכנן, מקווה להקדיש לעניין 50,000 עד 100,000 ש"ח אולי קצת מתיחה כלפי מעלה.
כרגע המועמדות הן אינפיניטי G37 (הייתה לי מכיר הרכב) שניתן לשפר את המוטות המייצבים/ המתלים בעלות לא גבוהה שתהפוך אותה למכונת נהיגה ממש לא רעה (הבסיס 315 כ"ס והנעה אחורית עם גיר 8 הילוכים מדהים ממש לא רע) טווח מחירים 50,000 עד 80,000 לשנים 2009-2012, המועמדת השנייה פיז'ו 208GTI אחרי שנת 2016 טווח מחירים כ- 80,000 ש"ח - לא ממש מכיר הרכב רק ביקורות ברשת, המועמדת השלישית שדורשת מתיחת התקציב ל- 120,000 + אש"ח סובארו BRZ - שוב לא מכיר הרכב רק ביקורות ברשת.
מבחינת עלות/ תועלת מתכנס לכיוון האינפיניטי.
דעתכם..אופציות אחרות?
דרך אגב, למעוניינים, הפרארי למכירה במחיר "מציאה" יחסית 1,100,000 ש"ח (כחדשה עלתה 2.6 מיליון) , פרארי קליפורניה T שנת 2015 עם 15,000 ק"מ בלבד.
שלמה שתהיה לי בריא :)
רק דיסקברי !
נמרוד
488 איטליה מחוץ לתקציב.
אבל גם אם נניח והתגלה איזה קרוב מליארדר שהוריש לי את הונו, לא הייתי רוכש פרארי כרכב דיילי..הרכב מוקצן מדיי בכל היבט והדבר הכי מתסכל זה יהיה לעמוד בפקק באיילון עם כזה רכב...
גם אצל רוב רוכשי הפרארי זה לא רכב דיילי אל רכב לסופ"ש לטיולי נהיגה/ ימי מסלול...פרארי הפנימו זאת ואם אני לא טועה בדגמים האחרונים יש שקע חיצוני לחיבור מטען מצברים בזמן שהרכב נח לו במהלך השבוע
שלמה
בשבילך לנראות והחוויה ....פורשה בוקסטר .
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
נמרוד
488 איטליה מחוץ לתקציב.
אבל גם אם נניח והתגלה איזה קרוב מליארדר שהוריש לי את הונו, לא הייתי רוכש פרארי כרכב דיילי..הרכב מוקצן מדיי בכל היבט והדבר הכי מתסכל זה יהיה לעמוד בפקק באיילון עם כזה רכב...
גם אצל רוב רוכשי הפרארי זה לא רכב דיילי אל רכב לסופ"ש לטיולי נהיגה/ ימי מסלול...פרארי הפנימו זאת ואם אני לא טועה בדגמים האחרונים יש שקע חיצוני לחיבור מטען מצברים בזמן שהרכב נח לו במהלך השבוע
באמת? לא מתאים כדיילי? חבל :rolleyes:
מעניין, גרמת לי לבדוק מה יש ביד2 עם הקפה של אחרי ארוחת הצהריים... יש איזה שש למכירה, אבל כולן קליפורניה?! מה יש לישראלים נגד פרארי עם המנוע במקום הנכון? (המקום הנכון = כמו במג"ח. לא כמו במרכבה).
boaz avrahami
03-09-20, 13:34
שלמה השדרוג ההגיוני עבורך ביותר הוא ל C4 קקטוס ידנית 1.2 בלי טורבו.
הכי אוטו בשביל לעבור את אילון מהרצליה למשרד שלך.
קח אותו באדום שחור
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
רק אני לא מצליח להבין איך לעזאזל השתחלת לפרארי??
מזל שהגג פתוח ;-)
או שאחרי הדיפנדר אתה גמיש כמו נדיה קומנץ׳....
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
לישראלים אין כלום נגד מנוע ממוקם נכון חוץ מהעניין הקטן של מחיר... הקליפורניה הייתה דגם הכניסה לעולם הפרארי.
בזמן ואחרי הנסיעה בפרארי הזו מיקום המנוע זה הדבר האחרון שחשבתי עליו...
חוץ מזה מרשה לעצמי להכליל ולשער שרוב רובם של רוכשי הפרארי בארץ לא עשו זאת בגלל איך שהיא נוסעת אלא בגלל המותג, הנראות, רעש האגזוז וכמובן המחיר...יען כי שופוני יש לי פרארי...
לא תראה הרבה פרארי בבימי מסלול בארץ או בכבישי הנהיגה (המעטים מדיי) שיש בארץ
שלמה השדרוג ההגיוני עבורך ביותר הוא ל C4 קקטוס ידנית 1.2 בלי טורבו.
הכי אוטו בשביל לעבור את אילון מהרצליה למשרד שלך.
קח אותו באדום שחור
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז, כשהייתה לי האינפיניטי, ההשתלבות היומית בבוקר לכיוון המשרד לאיילון דרום במחלף הרצליה שהרכב עושה אותה על הצד ועל המגבלות הייתה מספקת אותי לכל היום וגורמת לי להגיע למשרד מחוייך.
לעומת מה שיש לי היום כדיילי הקקטוס אינה שדרוג..לא צריך יותר מקום לא צריך יותר שימושיות מחפש את רגעי ההנעה/ הנאה הקטנים ביום יום.
שלמה
מתאים לך. עכשיו נשאר רק הדוד המיליארדר...
לגבי האופציות ״השפויות״, ה G37 הוא רכב נהדר (כמו שאתה כבר יודע). משמש כפלטפורמה בכל מיני קיטי ספורט בארה״ב בהם מחליפים את הבאדי והופכים אותו למכונית ספורט ״אקזוטית״.
הוא גם הכי זאב בעור כבש מבין האופציות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ניר
למען הדיוק, בארה"ב ובשאר העולם הקיטי ספורט לאינפיניטי G37 לא כוללים החלפת בודי - הם בעיקר מתמקדים בשיפור מתלים ושיפור מנוע.
קיטי הנמכה וקויל אוברים + החלפת מוטות מייצבים דבר שמקשיח את התנהגות הרכב ומפחית מאד את זווית הגילגול + כמובן שיפורי מנוע שמביאים את הרכב למעל 400 כ"ס.
בבודי אוליי מוסיפים קצת חצאיות.
מבחינת נראות מסכים לחלוטין זה הכי זאב בעור כבש שיש - חבר שאל אותי בצחוק אז, "למה קנית מאזדה 6"? אחרי שעה סיבוב על הרכב הוא כבר לא שאל..
דוגמה מה עושה רק החלפת מוטות מייצבים באינפיניטי:
https://www.youtube.com/watch?v=R_VsPmHc2LY
מה עם פיאט 500 אבארט?
ראיתי אחת בלי קישקושים ומדבקות - כמעט זאב בעור כבש....
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
לעניות דעתי, רק אספנות .
תוצרת אמריקה, קורבט , מוסטנג
גרמניה, פורשה 911 במידה ומידותיך הטובות יסתדרו בין המושב וההגה.
במוו E36 M3 אולי M5
בהצלחה
רענן
...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200903/dc1e8950a15edb706f05329035514594.jpg
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
חבר מהעבודה עם סובארו BRZ.
סירטון שלו חורך את המסלול בערד: https://youtu.be/XxPM_c-H2lY
לעניות דעתי, רק אספנות .
תוצרת אמריקה, קורבט , מוסטנג
גרמניה, פורשה 911 במידה ומידותיך הטובות יסתדרו בין המושב וההגה.
במוו E36 M3 אולי M5
בהצלחה
רענן
אספנות שישמש כרכב דיילי לא מתאים לי כי אני לעיתים קרובות צריך להיות בתנועה לפני השעה 09:00 בבוקר.
ניר
למען הדיוק, בארה"ב ובשאר העולם הקיטי ספורט לאינפיניטי G37 לא כוללים החלפת בודי - הם בעיקר מתמקדים בשיפור מתלים ושיפור מנוע.
קיטי הנמכה וקויל אוברים + החלפת מוטות מייצבים דבר שמקשיח את התנהגות הרכב ומפחית מאד את זווית הגילגול + כמובן שיפורי מנוע שמביאים את הרכב למעל 400 כ"ס.
בבודי אוליי מוסיפים קצת חצאיות.
מבחינת נראות מסכים לחלוטין זה הכי זאב בעור כבש שיש - חבר שאל אותי בצחוק אז, "למה קנית מאזדה 6"? אחרי שעה סיבוב על הרכב הוא כבר לא שאל..
דוגמה מה עושה רק החלפת מוטות מייצבים באינפיניטי:
https://www.youtube.com/watch?v=R_VsPmHc2LY
התבלבלתי עם ה G35 שחולקת את רכבת ההנע(א)ה עם ניסן z350...
Sent from my iPhone using Tapatalk
GodsFather
03-09-20, 16:06
בשרשור שלך מהעבר בנושא דובר גם על מיני קופר קבריו...
אני אהבתי את הרכב, סוג של קארטינג מחוזק...
Sent from my HD1903 using Tapatalk
היה איזה עיתונאי רב שכתב על הג'וליה (תלתנית כמובן) שאם פרארי היו מיצרים רכב משפחתי - זה מה שהיה יוצא.
מה דעתך על ג'וליה וולוצ'ה עם 280 סוסים והמון סקס אפיל והנאה מנהיגה?
ואולי ג'ולייטה עם 240 סוסים?
ואם כבר ג'ולייטה, חייבים להזכיר גם את הלאון קופרה.
ברוח ימים אלו, רק 3008....
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
יש מודעת מכירה בפייסבוק של פוקוס ST שנת 2013
כמובן ידנית...
צהובה....
64,000 ק"מ בלבד...
102,000 שקל.... אאוץ'.
לא יודע כמה היא שווה במחירון והאם הסכום הזה משוקלל/מעל מחירון/מתחת למחירון/בכלל הגיוני...
מנסיון, אני כן יודע שזו מכונת נהיגה אמיתית.
לפורד אירופה תמיד היה יתרון מסורתי בכיול מתלים ושילדות הנעה-קדמית (יותר טובים אפילו מפיז'ו) והפוקוס תמיד היתה פלטפורמת ההנעה הקדמית הכי טובה והכי ספורטיבית של פורד. זה רכב אירופאי מרווח ומתוכנן נכון עם תנוחת נהיגה מושלמת גם לאנשים קטנטנים כמוך, אבזור נדיב, כאן גם בתצורת מרכב הנכונה מהבחינה הדינמית (האצ'בק) עם מנוע אמיתי (אקובוסט 2 ליטר טורבו, 250 כ"ס לפני תוכנות/סטייג'ים ושיפורים למיניהם) וגיר אמיתי של גברים עם שלוש דוושות - ושאין הרבה כאלה בישראל (מספר חד ספרתי). גם הצבע מדהים לטעמי האישי (כל צבע טוב מבחינתי כל עוד הוא לא לבן! וגם לא כסוף או שחור... אבל צהוב-מטלי פשוט מדהים)
זו מכונת נהיגה רצינית ביותר. זה האוטו הנכון. זה תפור עליך.
אם היה לי התקציב, היא היתה שלי עכשיו.
בין האפשרויות שהעלת, הייתי בוחר בפרארי.
לגבי המכוניות האחרות:
את האינפיניטי אתה מכיר - אין לי מה לתרום.
פיאט 500 אבארט' - לדעתי לא תתאים לך כדיילי. היא קשיחה מאוד, ודופקת בראש מאוד.
סובארו BRZ - אחלה רכב, נראית מעולה ונוסעת מצויין. אם תרצה שאחבר אותך עם קולגה שלך למקצוע שזה הדיילי שלו - בשמחה ובפרטי.
פיג'ו 208GTI - אני לא מבין מי עדיין בארץ קונה רכב צורפתי...אבל אם תרצה סיבוב התרשמות - אתה מוזמן. יש לי אחת כזו מ 2016 בדיוק שזה הדגם אחרי איזה פייסליפט קטן. היא נוחה להפליא ביחס לקטגוריה, ויש לה התנהגות כביש מעולה, אבל ההנעה קדמית.
יש'ך את הטלפון שלי לתיאומים.
סובארו BRZ נפלא לנהיגה ספורטיבית, אחיזת כביש מדהימה אבל מנוע לא באמת חזק, ולא מכונית יומיומית בגלל שלא תרצה להיכנס אליו ביומיום ( לא נוח במיוחד בגודל ובגיל הזה )
מתוך ניחוש שהמתאר תל אביב הרצליה, אם יש משהו להנות ממנו זה קצת מנוע ברמזורים או האצות ביניים ולא נהיגה בפיתולים, האינפיניטי הגיונית. בזמנו שקלתי אותה אבל מכיוון שהיה מדובר ברכב פאן+ דיילי ראשון בגיל מתקדם [emoji16] החלטתי שאין מספיק מנוע ואני מעדיף להקצין יותר
אם אתה שוקל רכב חדש יותר , אז בחישוב שקל לכח סוס לרכב חדש - רק אמריקאיות מוסטנג/קמרו. רכב שעבר סדנה בארהב בן שנה שנתיים בסביבות 300 אלף לפורד, השברולט טיפה יותר יקרות
מדי פעם יש כאלה ביד2 בני 6-8 באזור 200 אחרי שיפורים ושמורות מאוד. כמובן מדובר על מכונית שרירים ולא רכב ספורט. יותר דומה לאינפיניטי מאשר לפרארי כמובן. וגם הרבה יותר חזק
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
הרבה כח במעט כסף - לאון קופרה.
הרבה כסף ומעט כח - BRZ
רכב שלא מתאים לעו"ד מכובד - 500 אבארט
רכב שיעשה רושם, לא הכי חזק, אבל ניתן להנות ממנו - מוסטנג קבריולט 2010 והסביבה
אינפיניטי כבר היה לך, הוא אטמוספרי, יקר לשפר אותו וצריכת הדלק בשמיים.
ההצעה שלי, כמו שכבר הצעתי בפעמים הקודמות שהתעורר בך היצר לספורטיבית יום יומית:
במוו - מהנה לנהיגה, הנע/אה אחורית ומכבדת את המעמד גם בדגמים הקטנים יותר. ולכן:
135 - קטנה וחזקה מאוד.
235 - אם תיכנס בתקציב, או 220 ולשפר תוכנה. השאלה אם 2 דלתות יספיקו לך.
328 - לא הברידי, 2012-2013 יכנס בתקציב. 250כ"ס סטוק, 306 עם צ'יפ של 2000ש"ח. 5.6 למאה אחרי הציפ (5.9 לפני), מוגבל ל 250 קמ"ש. 8 הילוכים אטומט מצויין של ZF, הנעה אחורית.
דרור
תודה על הפניית תשומת ליבי לרכב מעניין מאד אבל הנתונים הספציפיים של הרכב הזה קצת מחשידים- יד רביעית בתקופה של 7 שנים, תאונות שהרכב עבר, רכב נדיר (בעיית חלפים בארץ) וצבע צהוב שלא לטעמי (פתיר בהשקעה נוספת)
יואב
תודה על הנכונות, נדבר. אני באמת מתכנס ומתלבט בין השלוש BRZ, אינפיניטי וה- 208 אחרי השידרוג (דרך אגב זה לא רק שדרוג קוסמטי הוסיפו גם קצת כ"ס והיא 208 כ"ס במקום 200 בדגם הקודם)
הדסופה
על מה הלכת בסוף שמוקצן יותר מהאינפיניטי?
הרכבים האחרים שהצעת לא עומדים במסגרות התקציב שאני רוצה ןהעמיד לעניין הזה.
האברת לא עמדה על הפרק בדיוק בגלל הקשיחות יתר שלה שלא מאפשרת שימוש יום יומי בה.
השקעתי קצת יותר מהאינפיניטי והלכתי על מוסטנג בת שנה עם 700
כרכב דיילי של 100 קמ ביום ( כשאין קורונה ...)
הנזק 300
Sent from my iPhone using Tapatalk
מוני אורבך
06-09-20, 15:33
אם אתה באמת רוצה מכונת נהיגה משובחת, מזדה מיאטה ( mx5 ) ידנית כמובן.
הרבה כח במעט כסף - לאון קופרה.
ועדיין, בפנים זה מרגיש כמו רכב של בני 25. פלסטיקה, נוחות וכו'.
רכב שלא מתאים לעו"ד מכובד - 500 אבארט
יש לי חבר עו"ד מכובד שנוסע כבר פעם שנייה על כזה. הוא אמנם קטן ורזה אבל עו"ד.
אני נוסע על ג'ולייטה ולוצ'ה וכל פעם שאני נכנס לאוטו אני מחייך (שנה וחצי), האישה (גם עו"ד) לא מבינה מה הביג דיל.
התלבטתי בין מוסטנג/קאמרו/הג'ולייטה והקופרה. בסוף בחרתי באלפא. שנכנסתי לקופרה כמה ימים אחרי הבנתי למה.
חלום ה muscle car עדיין לא עבר לי.
אם אתה באמת רוצה מכונת נהיגה משובחת, מזדה מיאטה ( mx5 ) ידנית כמובן.אין מצב שהוא מצליח להיכנס פנימה .....
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
boaz avrahami
06-09-20, 15:58
עד שזה לא יגיע לחומרי הסיכוך המועדפים על ידי הקהילה זה לא ירגע כנראה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אם אתה באמת רוצה מכונת נהיגה משובחת, מזדה מיאטה ( mx5 ) ידנית כמובן.
+1
Sent from my iPhone using Tapatalk
אין היום לקנות חדש בארץ MUSCLE CAR אמריקאי אמיתי, אלא אם תביא ביבוא אישי.
המוסטנג והקאמרו הם מנוע 3.6 במקרה הטוב ו-6 צילינדרים (יש גם ארבעה).
V8 עם 5 ליטר או 6.2 או המי, צריך להביא לבד או לקנות משומש מיבוא אישי.
גם אני אוהב את הרעש של ה V8, מה שהאמריקאים קןראים: BUBBLING ENGINE אבל כרכב יום יומי בארץ זה לא ממש מתאים.
על סמך מה אתה קובע שלא מתאים ... הסבר בבקשה
כאמור , 100 קמ ביום
בניגוד לחלק מהרכבים שהוזכרו למעלה ... רכבים אלה תוכנננו במקור כדיילי
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מתאים מבחינת עלויות אחזקה למי שנמצא רוב הנסיעה בפקקים. (ע"ע שלמה)
אגב ב 700 התכוונת ל 700 כ"ס?
קנית את זו עם עם השדרוג לנחש במקום הסוס מלפנים?
אין מצב שהוא מצליח להיכנס פנימה .....
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
זה דווקא לא בעיה. שלמה פותח דלת ופשוט מפיל את עצמו פנימה. המאסה הצנועה שלו והתנע שהוא מייצר כבר ינעצו אותו פנימה לתוך המושב....
בעיה קלה - הראש שלו יבלוט מעבר לשמשה הקדמית הנמוכה.
בעיה קשה - כדי להוציא אותו מהרכב יהיה צורך בכף-נעליים רצינית. אולי כננת....
זה קרה גם לי - נכנסתי פעם לנהוג בחו"ל בלוטוס אליז. צעצוע קטנטן ומדהים עם מנוע מרכזי והנעה אחורית. אחרי הסקס המוטורי הסוער שקיימנו, לא יכולתי לצאת ממנה. אולי גם לא רציתי, אבל אשכרה ממש ניסיתי ולא הצלחתי. הייתי תקוע בתוך המושב ונזקקתי לעזרה פיזית מבחוץ... ואני גבוה כמו שלמה אבל קצת יותר צר ממנו והייתי גם צעיר יותר באי אלו שנים..... כנראה שרודסטרים קטנים כאלה לא מיועדים לאנשים במידותינו הטובות וגילנו המופלג. נקסט.
מאסל קאר אמריקאית מודרנית - מוסטנג, קמארו, צ'אלנג'ר - (רק הדגמים עם מנועי V8 כמובן, אל תגעו ב-V6, גם אם הן מהירות יחסית, זה לא אותו דבר) מעבר לצליל המחרמן ולתאוצות נוקעות הצוואר הן גם מתנהגות טוב יותר ממה שמקובל לחשוב. הן גם בד"כ מאובזרות ומפנקות וממוזגות היטב וכשנוסעים רגוע היא גם קלות (יחסית) לנהיגה ובאופן כללי אחלה של רכב דיילי. באמריקה הכוונה.
כי כאן היא תמיד תהיה גדולה ובומבסטית מדי, עם בעיות של חנייה וצריכת דלק מופרעת ותחושת בזבוז של חיה שכלואה בכלוב ולא יכולה להשתחרר. זה לא אומר שאני מוותר על החלום.....
אז מה נשאר לך שלמה?.....
סובארו BRZ/טויוטה GT86 (תאומות זהות. אותה מכונית בדיוק) - נהדרת. יפהפיה. יש ידניות. שילדת הנעה אחורית מלוטשת עם התנהגות אדירה, היגוי מצוין וזנב שמח. מין הסתם גם איכותית ואמינה כראוי למוצא העדתי והמשפחתי. אבל המנוע קצת אנמי ביחס ליכולות הדינמיות של שאר האוטו וחוץ מזה אין מצב שאתה מצליח להידחק לתוכה.\
סובארו אימפרזה STI. אגדה בחייה. מכונית מירוץ/ראלי חוקית לכביש. היא מהירה והיא מתנהגת והיא אכזרית והיא מה לא. החזות הסדאנית-משפחתית-עם 4 דלתות לא מצליחה להסתיר את האופי הפרוע שלה. אוטו מהיר מאוד, ברוטאלי, נוקשה וקיצוני באופיו. הגיר אך ורק ידני, זה נפלא כמובן למכונית-נהיגה, אבל חוויית הנהיגה היומיומית בה מאוד פיזית, מאוד נוקשה, מאוד רועשת ומאוד דורשת ממך המון מעורבות ועירנות ומשמעת עצמית. כל הזמן. ובסוף זה יתחיל להעיק עליך ולעייף אותך. במיוחד בפקקים. צריכת דלק גבוהה ותיאבון עצום להחלפות צמיגים ובלמים מובילים לעלויות אחזקה גבוהות.
VAGים למיניהם - היצע גדול. פופולריים מאוד, מהירים מאוד, שילדות והתנהגות מצויינים בשביל הנעה קדמית, שוק שיפורים עצום, למנועי ה-2 ליטר טורבו של VW יש פוטנציאל להספקים כמעט דמיוניים. אבל במיוחד הסיאטים (איביזה ולאון) הפכו לאייקון של ערסים שאולי כבר לא מכבד בנאדם בגילך, עיסוקך ומעמדך. אלה מכוניות שכל שוטר עוצר ומחפש על מה להיטפל סתם כי משעמם לו. משהו שמקביל לקהל המאפיין של הב.מ.וו השחורות באייטיז ובניינטיז וההונדות-סיוויק בתחילת שנות ה-2000. זה לא אתה, זה לא מתאים לך ואתה לא שם.
בדגמי אודי הקטנים כמו A1 ו-A3 זה מאוד דומה לשאר ה-VAGים המקבילים, אבל החל מ-A4 ומעלה, הן עדיין מאוד מהירות ומאוד מלוטשות אבל גם פחות מחוברות ופחות מרגשות לנהיגה מב.מ.וו מקבילות למשל.
BMW לסוגיהן. ואני מתכוון לסדרות 1,2,3 ואולי גם 5, אבל בדגמים החזקים יותר מדגמי הכניסה/בסיס. זו מכונת הנהיגה האמיתית. הנעה אחורית, מנועים חזקים. התנהגות מלוטשת מאוד, פוטנציאל שיפורים עצום, איכות גבוהה, הנדסת אנוש מעולה. לצד השלילה - בד"כ לא מרגישה "פרימיום-פאר" כמו מרצדס למשל אבל כן יקרה-רצח כמוה, לרכישה ולאחזקה. בישראל קשה עד בלתי אפשרי למצוא בימרים מודרניים עם גירים ידניים כי מדובר במותג פרימיום שהלקוחות שלו כחדש מהחנות בישראל בד"כ לא מוכנים לחשוב אפילו על קלאץ' שלוחצים ברגל... אבל גם באוטומט זה עדיין אוטו לא ענקי ולא נורא כבד, עם מנוע חזק והנעה אחורית ושילדה ומתלים ברמה הכי גבוהה שאפשר ועל כן מאוד כייפי לנהיגה.
מרצדס. C או E עם מנועי 6 צילנדרים. כל הכיף והפינוק של "אוטו מכובד" גם בדגמים הפחות מפוארים. יוצא לי לנהוג הרבה במרצדסים ואפשר לומר שאני מכור. מה לעשות, זה באמת הטופ. אבל הן קצת יותר זקנות באופי ופחות ממוקדות-נהג מה-BMW. האמינות ביחס הפוך לתחכום ולכמות הטכנולוגיה והן יקרות לאחזקה. אתה כבר מכיר.
אלפא רומיאו - מותג מפואר שירד לזנות. מילא הנעה קדמית, עם זה הם עוד הסתדרו ועשו קסמים באלפאסוד בתחילת הסבנטיז. אבל מתחילת-אמצע האייטיז, עם ה-33 וה-145, זה רק הלך והתדרדר. פלטפורמות חיוורות עתירות תת-היגוי של פיאט פונטו ובראבו, מנוע 2 צילינדרים (במיטו) גירים אוטומטיים.... גירים אוטומטיים?!.... זו לא טויוטה, זו אלפא רומיאו, ירחם השם!!.... כל מה שחסר עכשיו זה שהם יציגו ג'יפון אוטומטי קטן שיתחרה בניסאן ג'וק על קהל של פרחות מזדקנות, או בסוזוקי SX קרוסאובר, על קהל הגיל השלישי. ואז אפשר יהיה לחתום רשמית על מסמכי הפטירה ולסגור אותם סופית....
האוטו היחיד של המותג שראוי לך ומתאים למה שאתה מחפש זו הג'וליה. האלפא האמיתית האחרונה. כנראה לתמיד.
קודם כל - היא יפה וסקסית שאין דבר כזה. אפילו בכל צבע (חוץ מלבן כמובן. לבן מכער והורס גם פרארי) הנעה אחורית או כפולה, התנהגות מדהימה, ביצועים טובים במילאנו (2 ליטר טורבו, 200 כ"ס), מצויינים בוולוצ'ה (2 ליטר טורבו, 280 כ"ס) פסיכוטיים בקוואדריפוליו (2.9 ליטר V6 טורבו, 510 כ"ס).... הקוואדריפוליו הראשונות הציעו גם אפשרות לגיר ידני. לא ידוע כמה כאלה יש בארץ וכמה מתומחרות, אבל זה סוג של חלום ומי שיכול - שלא יהסס כי אין דברים כאלה. העיצוב והפאר הפנימיים מרשימים למדי, אבל האיכות עדיין איטלקית, כלומר לא משהו. האחזקה יקרה.
לקסוס - IS ו-GS, אמנם הנעה אחורית, איכות, אמינות, נוחות ופאר מרשימים - אבל אפס ריגושים. לא לחוויות נהיגה. חד משמעית אוטו לזקנים, טויוטה עם ריפודי עור. נקסט.
אינפיניטי - אתה כבר מכיר. הן נהדרות. זה לא ב.מ.וו, אבל זו היפנית הכי קרובה לב.מ.וו בביצועים, בתפיסה ובאופי, ועדיין יותר זולה ויותר אמינה וגם יותר ייחודית. מפוארת, מפנקת, מכובדת מספיק. יאללה, תחזור הביתה.
לא מתאים מבחינת עלויות אחזקה למי שנמצא רוב הנסיעה בפקקים. (ע"ע שלמה)
אגב ב 700 התכוונת ל 700 כ"ס?
קנית את זו עם עם השדרוג לנחש במקום הסוס מלפנים?
משהו דומה
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלמה, הפתרון עבורך הוא רפטור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
רפטור כדיילי....הממממ...לא נראה לי.
תכלס אולי אתאפק ואחכה לרנגלר פלאג אין שאם אני לא טועה כבר סמל"ת הודיעה שתייבא אותו סדיר.
0 ל- 100 ב-6 שניות...ולהשתלט על בהמה כזו בפיתולים יכול להיות מעניין.
תכלס כעסקת חבילה ותמורה לכסף האינפיניטי G37 היא הדיל הכי טוב מבחינת עלות תועלת ולא הדגמים המאוחרים יותר הQ למינהן.
גם הבימריות החזקות קורצות לי..אבל מתומחרות גבוה והתחזוקה שלהן היא בכלל בשמיים.
דרור, אני לא רוצה לצטט את הפוסט הארוך והמפורט שלך עם כל דגמי הרכבים.
אבל.. היה חסר לי סיכום עם ההמלצה שלך לשלמה...
שלמה, אני מחזיק בימריות כבר 23 שנה, כמו שאתה מכיר את הרנגלר ויודע איך להוזיל עלויות בלי להתפשר על איכות, כך גם בבמוו.
ברגע שתכיר יבואני חלפים ויהיה לך מוסכניק שאתה סומך עליו ושמוכן לעבוד עם חלקים OEM שאתה מביא לו, עלויות האחזקה מצטמצמות פלאים. אבל ההנא/עה נשארת...
שי
דרור דווקא המליץ, בתיאור הקצר שלו של האינפיניטי הוא המליץ לי ל"חזור הביתה" לאינפיניטי.
במבחן השוואתי אינפיניטי מול ה- 328I האינפיניטי גילתה סוג של עדיפות כמכונית לנהג ובוודאי כנותנת תמורה לכסף.
ראה גם תגובות המגיבים שנוטים ברובם לאינפיניטי ובעיקר בנושא האמינות ושרידות תא הנוסעים והמכלולים.
אל תשכח שמדובר כאן על רכישת רכבים בני 7-10 שנים ובנוסף ה 328I כמשומשת יקרה יותר מה- 328I
לכן בהשוואה הזו גם עבורי הכף נוטה לאינפיניטי אם כי הבימרית קוסמת לי ולו רק בגלל שעוד לא הייתה לי בימרית
שקלת jeep?
https://m.youtube.com/watch?v=LtfklcA12do
ג'יפ כבר יש והוא בהחלט מהנה לנהיגה בשטח.
למפלצות הכביש של חברת ג'יפ יש מנועים/ הספקים ואפילו תאוצות פסיכיות אבל רכבים מהנים לנהיגה שלא בכביש ישר...המממ..לא ממש
חזרתי לקראו את הפוסט המקורי, והאמת היא שלא הצלחתי להבין מה אתה מחפש.
אז...מה אתה מחפש?
תאוצות שיגרמו לך לחייך ולהיעלם לאיזה עארס עם קופרע? להתגרזן בשבת בבוקר בסדום ערד ולחזור רגוע?
מה?
יואב
השאלה במקום ואנסה למקד.
את ההתגרזנות אני שומר לשטח (אני קורא לזה "הוצאת עקרבים מהדם"), לא רואה עצמי נוסע במיוחד לכבישי נהיגה או לימי מסלול.
אני מחפש רכב יום יומי שייתן לי את רגעי ההנאה הקטנים במסלולי נסיעה שגרתיים, האצה תוך די סיבוב השתלבות לנתיב מהיר, כיכר מזדמנת עם איזה דריפט קטנטן, תאוצת ביניים בעקיפה כזו או אחרת או בהשתלבות בתנועה.
תא נוסעים נעים לעין שכיף לשהות בו כולל מערכת קול איכותית - הכרחי כדי לצאת שפוי מהפקקים.
רכב קצת יותר מיוחד ומעניין מעדר המשפחתומטיות/ ליסינג שיגרום לי לחייך כשאני נכנס או מסתכל עליו ושירחיב את החיוך כשאצא ממנו בתום הנסיעה.
אז כן מנוע עם הספק גבוה ויכולת האצה חשוב לי אבל לא כדי להיעלם לערס בקופרה אלא כי אוהב שה-G מדביק אותי לגב הכיסא
לכן, ה- BRZ קצת בספק בגלל המנוע החלש יחסית לכן בתכלס האינפיניטי עונה על כל הפרמטרים שציינתי (למעט מערכת הקול שהיא מחורבנת-פתיר בהשקעה לא גדולה)-
גם מכונית שרירים אמריקאית יכולה להתאים- אם כי מכוניות אלו קצת מוחצנות מדיי לטעמי ובגדול גם לא אוהב את העיצוב שלהן - גם החיצוני וגם הפנימי.
ג'וליה, עדיף אחת חדשה כי הן יותר טובות מהדור הקודם.
אבל בכל שנתון, בכל גרסה - יענה על כל מה שאתה מחפש.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ג'וליה בגירסאות החזקות (גרסת הבסיס היא "רק" 200 כ"ס) בהחלט אבל היא חורגת ובהרבה מגבולות הגזרה של התקציב (50K עד 100K)
ג'וליה בגירסאות החזקות (גרסת הבסיס היא "רק" 200 כ"ס) בהחלט אבל היא חורגת ובהרבה מגבולות הגזרה של התקציב (50K עד 100K)
בחמישים אלך שקל אתה רוצה גם כוח אמפראז'?
תזמין נסיעת מבחן על MG-ZS-EV.
זה הג'יפון החשמלי של סאיק מיובא על ידי לובינסקי.
תעשה נסיעת מבחן. לא עולה כסף. (כבר אמרנו שאנחנו נהנים מהתהליך יותר מהכל, אז בוא נהנה ממנו באמת)
יש משהו ממכר לטעמי במכוניות החשמליות.
תאוצות לא הגיוניות בזכות המנוע החשמלי שנותן את כל המומנט של מ 0 סל"ד אם אפשר לקרוא למנוע כזה סל"ד.
הנסיעה השקטה ממכרת, ולחיצה קטנה על הדוושה מעיפה אותך קדימה. הרכב מגיע כמובן עם כל מערכת הבטיחות המקוריות, ועם אפשרות לטעינה מהירה.
לפני שמבטלים לי את היוזר באתר בגין 'כפירה שאינה נסלחת בשריפת דלקים פוסיליים', רק אומר שאני ממליץ לכל אחד ואחת מכם לעשות נסיעת מבחן ב MG הזו או באיוניק חשמלית. החשמליות האחריות שעולות פחות מ 200,000 ש"ח פחות מוצלחות.
יש עוד בקטגוריה הזו, פרחו מדעתי אבל ראויות
יגואר XE?
וולבו S60?
בוא נדבר על מותג שלא מתחבר בראש לחובבי נהיגה.
קדילאק.
ועכשיו תקרא ותקשיב טוב ובעיקר תפתח את הראש.
הרבה מאוד שנים הקאדי היא כבר לא נושאת המטוסים המתנדנדת באורך 8 מטר עם 2 טון ניקלים ופופים מקטיפה בצבע אדום של קשישות עם שיער סגול ממיאמי.
המכירות שלהם התרסקו והם הבינו שהלקוחות שלהם מתמעטים פשוט כי הם מתים - מי סתם מזיקנה, ומי בכלא, ומי כי ירו בו בסימטה אפלה בזמן עסקת סמים או סתם כדי שאפשר יהיה לחלק את שלל השוד לפחות שותפים.... (זוכר את הסרט האלמותי "החבר'ה הטובים"?.....) לכן הם חישבו את כל המסלול מחדש והמותג עבר מהפך. אין יותר נושאות מטוסים מתנדנדות. אין יותר ניקלים. אין יותר פופים. חוץ מהאסקלייד שנשאר כדי לשמר חלק מקהל "הטעם הרע" המסורתי של המותג שמורכב מראפרים באמריקה וסתם ערסים עם כסף בכל מקום אחר בעולם, מעכשיו אלה מכוניות פרימיום שמכוונות לנהג. ממוקדות בנהג. כן כן.
איפה מרכז הפיתוח שלהם נמצא?.... בנורבורגרינג. וזה אומר הכל.
אלה מכונות נהיגה מאוד מחודדות ומהנות, שמסתכלות לב.מ.וו ולמרצדס ולאודי בלבן של העיניים ואני לא מגזים בכלל. יש כאלה שיגידו שזה עוד לא ברמה הזו, אני טוען שזו התנשאות שמגיעה רק מדעות קדומות. זה אותו כיף מנהיגה ואולי אפילו יותר, בהרבה פחות כסף. לך וקח סיבוב כדי להבין.
המועדפת שלי זו ה-ATS. חד וחלק, כי אני צנוע. זו נבלה קטנה ורעה שתמרח לך חיוכים בלי סוף.
2 ליטר טורבו, 275 כ"ס. הנעה אחורית. תעדיף את הדגמים החדשים יותר עם גיר 8 הילוכים. האוטו גם מאוד יפה מבחוץ לטעמי, שילוב יפה של צללית ספורטיבית עם טאץ' יוקרתי של קצת כרום בטעם. חלוקת משקל נכונה (מנוע הרבה מאחורי הציר הקדמי, מול עיני המתכננים היתה BMW סדרה 3 ולדעתי הם התעלו עליה), היגוי מעולה, מתלים מהודקים בלי להתרסק, האוטו מלא רגש ותחושות. עד כמה היא טובה? היא טובה מאוד. היא בת-זונה!!!! ההספק לא בשמיים אבל האוטו קטן וקל יחסית, וזה מספיק בשביל להרגיש מאד חזקה ולעשות 100-0 בפחות מ-6 שניות. מהירות מירבית גבוהה מכדי להיות רלוונטית לישראל, תאוצות ביניים מדביקות לכסא. שילדה מעולה (הדור האחרון של הקמארו יושב על השילדה הזו) כל האוטו מכוון לדינמיות לפני הכל. היא הרבה יותר אירופאית באופי מאשר אמריקאית.
החסרונות: צפופה מאחור, כנראה לא רלוונטי לך. עיצוב פנימי - נו שויין. יותר מדי שחור פיאנו מבריק שאני לא אוהב. עניין של טעם, אבל אפשר להתרגל. זה מתגמד כשהאוטו מתחיל לנסוע ובכל כביש לא ישר אתה תחייך. אוהו כמה תחייך. והיא גם מספיק נוחה בנהיגה יומיומית רגילה. וואלה, הייתי רוצה כזאת כרכב דיילי.
ATS-V כנראה לא בתקציב אבל זה כבר יצר הרע.... טיל אמיתי. תבין לבד. קצת מוחצנת.
CTS - אותו דבר, רק גדולה יותר ופחות פרועה. יש גם CTS מדור קודם עם מנועי V6 - היא קצת יותר "אמריקאית" באופי אבל עדיין מתנהגת יפה. יש 3 ליטר ויש 3.6, קח את ה-3.6
CTS-V - לא מאמין שתמצא אחת כזו.... בטח לא בתקציב. אבל מאסל-קאר אמיתית, עם מנוע LS 6.2 מוגדש.... חתיכת בהמה.
אם קאדליק ניסו לחקות את במוו ואלפא ניסו לחקות את במוו, מה זה אומר.....
ב ATS צריך לשים לב לשנתון, כי השילדה המשודרגת והמהנה לנהיגה לא היתה בדגמים הראשונים שהגיעו לארץ.
אם היה תקציב, אז ה ATS-V בת כמה שנים היא תמורה מצויינת לכסף כי M3 מאותו שנתון עולה כפול...
בחמישים אלך שקל אתה רוצה גם כוח אמפראז'?
אינפיניטי G37 שנת 2011 יש כרגע 2 בלוחות במחיר של 57,000 ש"ח לפני מיקוח
קדילק- דרור מסכים לכל מילה אבל כמו שכבר אמרתי, עיצובית היא מוקצנת מדיי ולא ממש לטעמי.
חשמלי - יואב, מבחינתי רעש בס מגרגר מהמנוע זה חלק בלתי פרד מהחוויית נהיגה במיוחד אחרי הנסיעה בפרארי שעוררה אצלי את בלוטות החשק.
גם הדגמים הראשונים היו אחלה. המשודרגים עם 8 הילוכים עוד יותר טובים.... ואני לא רוצה להרחיב על מה שעוללתי עם ה-ATS ה"רגילה" לקבוצה קטנה של מזראטים על כביש אלון....
לגבי מי העתיק ממי?
אז כן, כשמדברים על חוויית נהיגה, כולם שמים את הכוונת על ב.מ.וו. גם מרצדס.
וקדילאק עשו את זה פשוט מצויין עם ה-ATS. זו אולי עדיין לא האיכות והעידון של ב.מ.וו, אבל יש לאוטו אופי ייחודי וזה גם לא המחיר של ב.מ.וו.
על הכביש התוצאה מרשימה בכל קנה מידה. גם בקנה המידה של ב.מ.וו.
והאוטו הזה כבר ברמת מחירים שאיך נאמר? כמעט נגישים לכמעט כל נפש.
וזה מה שחשוב מבחינתי.
שווה בדיקה רצינית. אבל ממש.
לכל מי שהמליץ על ה-ATS שיבדוק עלות ביטוח שנתית (רמז, כנראה יותר מעלות הדלק)
ליאור
לכל מי שהמליץ על ה-ATS שיבדוק עלות ביטוח שנתית (רמז, כנראה יותר מעלות הדלק)
ליאור
מעניין.
למה?.... לא מדובר במכונית יקרה באופן חריג. לא כחדשה ובטח לא כמשומשת.
ובעניין הזה... מישהו בדק פעם עלות ביטוח של סופה?....
ועוד משהו - שלמה התחיל את השרשור בפרארי. יודעים כמה עולה לבטח פרארי?.................................. ....:rolleyes:
רמז: כנראה שלאורך כל חיי המכונית היא לא תשרוף דלק בסכומים שמתקרבים לחלקיק מעלויות הביטוח שלה.
כמו שחברות ליסינג יכולות להרשות לעצמן לא לבטח את הציי רכב ולפתוח קופה צוברת במקום, כך גם בעלי הפרארי יכולים לעשות חובה בלבד :-)
הרבה בעלי פרארי אכן לא מבטחים אותן. כשביטוח מקיף לשנה עולה סכומים של שש ספרות, אולי אפשר להבין....
אבל מה עם ה-ATS?
מספר חריג של גניבות?... תאונות?...
נו ... אז מה עלות ביטוח מקיף של ats?
המקיף של המוסטנג גבוה הרבה יותר מהג’יפ ועדיין זה שליש מעלות דלק . רכבים בייבוא האישי יקרים לביטוח .
Sent from my iPhone using Tapatalk
רכבים בייבוא האישי יקרים לביטוח .
Sent from my iPhone using Tapatalk
וזה למה?
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה נובעת מזמינות חלפים ולכן עלויות לביטוח ( ייבוא מחול , רכב חליפי וכו )
מעבר לזה אין לי מושג
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם מדובר בדגם שנימכר בארץ אין לזה שום סיבה הגיונית!
ועם זאת, בגלל ״שדפקת״ את המערכת (קנית יותר בזול) אז תשלם ביטוח יותר יקר... ועוד כל מיני המצאות (רכב ביבוא אישי לא יכול להצטרף לביטוח עפ״י נסוע בק״מ וכו׳)
Sent from my iPhone using Tapatalk
התכוונתי לדגם שלא מיובא סדיר... למען הדיוק
הביטוח היה בשנה הראשונה בערך 10000
לפחות יורד בערך ב 1000 כל שנה[emoji15]
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש עוד בקטגוריה הזו, פרחו מדעתי אבל ראויות
יגואר XE?
וולבו S60?
בוא נדבר על מותג שלא מתחבר בראש לחובבי נהיגה.
קדילאק.
ועכשיו תקרא ותקשיב טוב ובעיקר תפתח את הראש.
הרבה מאוד שנים הקאדי היא כבר לא נושאת המטוסים המתנדנדת באורך 8 מטר עם 2 טון ניקלים ופופים מקטיפה בצבע אדום של קשישות עם שיער סגול ממיאמי.
המכירות שלהם התרסקו והם הבינו שהלקוחות שלהם מתמעטים פשוט כי הם מתים - מי סתם מזיקנה, ומי בכלא, ומי כי ירו בו בסימטה אפלה בזמן עסקת סמים או סתם כדי שאפשר יהיה לחלק את שלל השוד לפחות שותפים.... (זוכר את הסרט האלמותי "החבר'ה הטובים"?.....) לכן הם חישבו את כל המסלול מחדש והמותג עבר מהפך. אין יותר נושאות מטוסים מתנדנדות. אין יותר ניקלים. אין יותר פופים. חוץ מהאסקלייד שנשאר כדי לשמר חלק מקהל "הטעם הרע" המסורתי של המותג שמורכב מראפרים באמריקה וסתם ערסים עם כסף בכל מקום אחר בעולם, מעכשיו אלה מכוניות פרימיום שמכוונות לנהג. ממוקדות בנהג. כן כן.
איפה מרכז הפיתוח שלהם נמצא?.... בנורבורגרינג. וזה אומר הכל.
אלה מכונות נהיגה מאוד מחודדות ומהנות, שמסתכלות לב.מ.וו ולמרצדס ולאודי בלבן של העיניים ואני לא מגזים בכלל. יש כאלה שיגידו שזה עוד לא ברמה הזו, אני טוען שזו התנשאות שמגיעה רק מדעות קדומות. זה אותו כיף מנהיגה ואולי אפילו יותר, בהרבה פחות כסף. לך וקח סיבוב כדי להבין.
המועדפת שלי זו ה-ATS. חד וחלק, כי אני צנוע. זו נבלה קטנה ורעה שתמרח לך חיוכים בלי סוף.
2 ליטר טורבו, 275 כ"ס. הנעה אחורית. תעדיף את הדגמים החדשים יותר עם גיר 8 הילוכים. האוטו גם מאוד יפה מבחוץ לטעמי, שילוב יפה של צללית ספורטיבית עם טאץ' יוקרתי של קצת כרום בטעם. חלוקת משקל נכונה (מנוע הרבה מאחורי הציר הקדמי, מול עיני המתכננים היתה BMW סדרה 3 ולדעתי הם התעלו עליה), היגוי מעולה, מתלים מהודקים בלי להתרסק, האוטו מלא רגש ותחושות. עד כמה היא טובה? היא טובה מאוד. היא בת-זונה!!!! ההספק לא בשמיים אבל האוטו קטן וקל יחסית, וזה מספיק בשביל להרגיש מאד חזקה ולעשות 100-0 בפחות מ-6 שניות. מהירות מירבית גבוהה מכדי להיות רלוונטית לישראל, תאוצות ביניים מדביקות לכסא. שילדה מעולה (הדור האחרון של הקמארו יושב על השילדה הזו) כל האוטו מכוון לדינמיות לפני הכל. היא הרבה יותר אירופאית באופי מאשר אמריקאית.
החסרונות: צפופה מאחור, כנראה לא רלוונטי לך. עיצוב פנימי - נו שויין. יותר מדי שחור פיאנו מבריק שאני לא אוהב. עניין של טעם, אבל אפשר להתרגל. זה מתגמד כשהאוטו מתחיל לנסוע ובכל כביש לא ישר אתה תחייך. אוהו כמה תחייך. והיא גם מספיק נוחה בנהיגה יומיומית רגילה. וואלה, הייתי רוצה כזאת כרכב דיילי.
ATS-V כנראה לא בתקציב אבל זה כבר יצר הרע.... טיל אמיתי. תבין לבד. קצת מוחצנת.
CTS - אותו דבר, רק גדולה יותר ופחות פרועה. יש גם CTS מדור קודם עם מנועי V6 - היא קצת יותר "אמריקאית" באופי אבל עדיין מתנהגת יפה. יש 3 ליטר ויש 3.6, קח את ה-3.6
CTS-V - לא מאמין שתמצא אחת כזו.... בטח לא בתקציב. אבל מאסל-קאר אמיתית, עם מנוע LS 6.2 מוגדש.... חתיכת בהמה.אין לי מושג מה זה הרכב הזה אבל מהתיאור עשית לי חשק לנסות
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לגבי הביטוח לרכב ביבוא אישי - מניסיון אישי (הרנגלר הנוכחי שלי הגיע במקור ביבוא אישי וגם הקודם) חברות הביטוח שבויות תחת התפיסה שרכב ביבוא אישי זהו בהכרח רכב נדיר, אין מלאי חלפים בארץ, החלפים יקרים יותר וכו' זאת למרות שמדובר ברכבים שגם מיובאים ביבוא סדיר !!!
הגיון אין רווח נוסף לחברות הביטוח יש.
לכן התמחור של הפרמיה לרכב ביבוא אישי גבוה יותר מאותו הרכב בדיוק שהגיע ביבוא סדיר.
למי שמעוניין, דמי הביטוח של הפרארי עליה נהגתי הוא רק 120,000 ש"ח לשנה...
AST-V אחת מופיעה כרגע ביד 2.
באוטודיל חיפה יש ג'וליה ולוצ'ה 2017 יפיפיה (כחול כהה מטאלי), עמדתי לידה ובכיתי... היא מעבר לתקציב גם שלי כרגע (והגברת מעדיפה להחליף את הג'ולייטה לסטלביו).
ולגבי העארסים בקופרה/איביזה
הילדה קנתה לאחרונה איביזה FR, העארס לפניה שם צ'יפ ואגזוז.
אני יודע מתי היא מגיעה הביתה, והנוער במושב מעריץ את האספלט עליו היא כרגע עברה.
היא נהנית מהנהיגה (אחרי ה307 הישן, סופר נוח וסופר עצל). מאוד נהנית.
זה אומר שהיא עארסית? אולי. מהכרות - ממש לא...
AST-V אחת מופיעה כרגע ביד 2.
באוטודיל חיפה יש ג'וליה ולוצ'ה 2017 יפיפיה (כחול כהה מטאלי), עמדתי לידה ובכיתי... היא מעבר לתקציב גם שלי כרגע (והגברת מעדיפה להחליף את הג'ולייטה לסטלביו).
נו, ברור. סטלביו. אלפא כבר מזמן ירדה לזנות.
הסטלביו אולי נהדר ביחס לקולגות שלו לקטגוריית ה"לשבת גבוה" המזעזעת, אבל הבזיון כאן לא רגיל וגם לא כפול אלא משולש - גם קרוסאובר, גם אוטומטי, וגם השפלה ובושה לשמו של מעבר ההרים המיתולוגי באלפים האיטלקיים על כביש SS38 האלמותי, שאוהבי נהיגה כמוני עולים אליו לרגל במיוחד, כמעט בכל שנה, רק כדי לנהוג. וחלילה לא בקרוסאובר. כי כל דבר אחר יהיה טוב יותר שם מכל קרוסאובר. מי שבא לפאסו-סטלביו בקרוסאובר, מוטב שלא היה בא בכלל. חבל על כרטיס הטיסה, חבל על הדלק.
זה אלפא-רומיאו זה?....... איך הם לא מתביישים. כל מה שחסר זה שיהיה גם לבן... אוי לבושה.
מוטב להוריד מהסטלביו את סמל הנחש של אלפא, להדביק לו את האליפסה הפלסטית הבזויה של טויוטה או ה-H המאוס של יונדאי ואז אפשר יהיה להתפעל ממנו הרבה יותר. "וואו, איך הם הצליחו לייצר כזה אוטו יפה/מגניב..."
אגב, האיטלקים עלובי הנפש, חסרי הבושה והכבוד האלה, כבר עשו את זה בעבר בתחילת האייטיז. הם חברו לניסאן, לקחו את הצ'רי העלובה, הדביקו לה את מנוע הבוקסר מהאלפא-סוד ואת הסמל של אלפא רומיאו וקראו לה "ארנא". קיבלו אנדרוגינוס שהוא הרע שבכל העולמות - "אמין ואיכותי" כמו אלפא מתחילת האייטיז ו"מתנהג לתפארת" כמו ניסאן מתחילת האייטיז. פח-אשפה על גלגלים. בית-שימוש. כמה נמוך אפשר לרדת בשביל כמה גרושים?.... אם זה לא נקרא "לרדת לזנות", אז מה כן?.... אני אגיד לכם מה כן - למכור קרוסאובר אוטומטי עם לוגו של אלפא. תסלחו לי? בא לי להקיא.
כל זה נכתב בכאב. כי אני אלפיסט בעבר, מהתקופה שעדיין היו על הכביש אלפות אמיתיות שהיו מכוניות של גברים אמיתיים שיודעים ואוהבים לנהוג ושהיו מיועדות לנהיגה אמיתית. עם הנחיית יצרן מפורשת כתובה בספר הרכב שדורשת להריץ את המנוע לעתים מזומנות הרבה מעבר ל-6,000 סל"ד, כדי לנקות את הפיח מהשסתומים ותאי השריפה... נשארה לי פינה חמה למותג. למרות שהיום, למעט הג'וליה וה-4C, כל יתר מה שהוא מייצר היום, לא כל כך ראוי לפינה החמה הזו.
ולגבי העארסים בקופרה/איביזה
הילדה קנתה לאחרונה איביזה FR, העארס לפניה שם צ'יפ ואגזוז.
אני יודע מתי היא מגיעה הביתה, והנוער במושב מעריץ את האספלט עליו היא כרגע עברה.
היא נהנית מהנהיגה (אחרי ה307 הישן, סופר נוח וסופר עצל). מאוד נהנית.
זה אומר שהיא עארסית? אולי. מהכרות - ממש לא...
היא לא ערסית. והאוטו מצוין ומגניב. והנוער של בית חנניה צודק.
אבל היא צעירה וזה מתאים לגיל שלה והכל בסדר.
אבל לעו"ד מכובד שכבר לא ילד, זה אפעס, לא בדיוק מתחבר.
....
תמונה אחת שווה אלף מילים..
130735
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
השני סנט שלי : בתקציב צנוע משלך אני בחרתי ב is250 ולא מצטער, לא מסכים שהיא כולה טויוטה עם ריפדי עור - היא מתנהגת יפה מאוד בכביש המפותל אם כי בהחלט יותר נעימה בקרוז רגוע.
שפע כוח, איכות גימור עילאית - אוטו בן עשר מרגיש כמו בן שנתיים.
שקלתי גם ביואיק לה קרוס נפח 3.6 שמגיעה עם 303 כ"ס אבל לא מצאתי אחת ראויה לרכישה.
ג'וליה ולוצ'ה מאכזבת מאד, אבל עדיין פי כמה יותר כיפית לנהיגה מהסטלחיו.
השני סנט שלי : בתקציב צנוע משלך אני בחרתי ב is250 ולא מצטער, לא מסכים שהיא כולה טויוטה עם ריפדי עור - היא מתנהגת יפה מאוד בכביש המפותל אם כי בהחלט יותר נעימה בקרוז רגוע.
שפע כוח, איכות גימור עילאית - אוטו בן עשר מרגיש כמו בן שנתיים.
שקלתי גם ביואיק לה קרוס נפח 3.6 שמגיעה עם 303 כ"ס אבל לא מצאתי אחת ראויה לרכישה.
בזמנו כשקניתי את האינפיניטי הקודמת שלי שקלתי לקנות IS250 ובחנתי כמה וכמה כאלו. מסכים שזו לא עוד טויוטה עם ריפודי עור ותא הנוסעים שלה עדיף על זה של האינפיניטי ובזה בלבד מסתכם היתרון שלה על האינפיניטי.
ה-IS250 רכה מדיי, ההגה קל מדיי ולא מתקשר והיא גם לא חזקה ולא מגיבה כמו השילוב של הגיר והמנוע באינפיניטי - ה- IS250 אולי מסתדרת בכביש המפותל אבל לא ממש נוח לה שם כמו שאמרת והיא בטח לא "מכונת נהיגה" שמעניקה חוויית נהיגה.
דרך אגב האינפיניטי לא פחות איכותית מהלקסוס ברמת הגימור, השרידות והאמינות.
boaz avrahami
07-09-20, 23:53
שלמה, בחייך.... אוטו לפקקים בין הרצליה ללה גרדיה וחזרה.
קצת נסחפת לרגשות של טיפשעשרה, לא?
מחזירים את הטבע לציבור
טבעי שזה שלי
בועז, זה מה שעושה סיבוב קצר בפרארי....
מספיק לי ביום יום ההאצה בהשתלבות לאיילון דרום בבוקר לכיוון המשרד והדריפט הקטנטן בכיכר שלפני הבית בחזור בערב..
כמובן שיש עוד מגוון נסיעות יום יומיות שלא בהכרח בפקקים ואז השמיים והגלאי ראדר הם הגבול...
משהו דומה
Sent from my iPhone using Tapatalk
מאד מסקרן !
יש מצב שלבי 350 או 350R ?
אם כן, זאת מכונת נהיגה שלא סופרת אף רכב שהציעו פה למעט פרארי.
רענן
....
דרור,
כרגיל אתה מעלה אצלי חיוך כשאתה "מתעצבן"...
10 ימים בגרמניה SIXT החליטו לפנק אותנו (אותה) עם סטלביו. לא ברור לי איזה דגם, מה שברור היו שם 280 סוסים מתחת למכסה המנוע.
מאוד נוחה, מהירה, מפנקת ומרגישה בטוחה גם באוטוסטרדות וגם בטירול.
עם עבר בהשכרות בגרמניה של E-CLASS, 530, יגואר XE וגם ג'וליה (דיזל אינעל ראבק.. מסורסת...), החליטה שאין מה לעשות, נשארת נאמנה למותג האהוב, אבל משדרגת לסטלביו.
ואני, מה שטוב לה טוב לי, לא?
בועז, זה מה שעושה סיבוב קצר בפרארי....
מספיק לי ביום יום ההאצה בהשתלבות לאיילון דרום בבוקר לכיוון המשרד והדריפט הקטנטן בכיכר שלפני הבית בחזור בערב..
כמובן שיש עוד מגוון נסיעות יום יומיות שלא בהכרח בפקקים ואז השמיים והגלאי ראדר הם הגבול...
נהגת בפרארי שהפחת עליה עומד על 1.5 מ₪ ונסעה סה״כ 15אק״מ , בחישוב פשוט עלתה 100 ₪ לק״מ לפני תחזוקה וכו׳.
סגור עם החבר על 150 ₪ לק״מ וקח אותה לסיבוב כל פעם שמגרד לך.
דרור,
כרגיל אתה מעלה אצלי חיוך כשאתה "מתעצבן"...
10 ימים בגרמניה SIXT החליטו לפנק אותנו (אותה) עם סטלביו. לא ברור לי איזה דגם, מה שברור היו שם 280 סוסים מתחת למכסה המנוע.
מאוד נוחה, מהירה, מפנקת ומרגישה בטוחה גם באוטוסטרדות וגם בטירול.
עם עבר בהשכרות בגרמניה של E-CLASS, 530, יגואר XE וגם ג'וליה (דיזל אינעל ראבק.. מסורסת...), החליטה שאין מה לעשות, נשארת נאמנה למותג האהוב, אבל משדרגת לסטלביו.
ואני, מה שטוב לה טוב לי, לא?
תקשיב ותקשיב טוב.
מכוניות זה כיף. אנחנו אוהבים מכוניות. לנהוג בהן מהר, לקשקש עליהן, להשוות, להיראות ולהיחשב לידענים. זה קטע של בנים. כי אנחנו ילדים ונישאר ילדים ורק הצעצועים שלנו אחרים. בגודל ובמחיר.
כל זה לא מעניין את הנשים שלנו.
אם מה שטוב להן ומה שהן רוצות זה עגלה עם סוס, קרוסאובר כלשהו או רחמנא ליצלן טויוטה יאריס או קיה ריו כל יצירה עלובה אחרת.... אז זה מה שאנחנו נקנה להן. בלי ויכוחים!
כי מה זה אוטו? כולה ערימת פחים ופלסטיקים וגומיות. זה שטויות. אבל אישה מרוצה?.... אישה מרוצה זה הכל! זה אהבה ושותפות, זה אוכל טעים, זה סקס טוב, זה כביסה ריחנית מקופלת בארון, זה מי שדואגת לך ומנהלת אותך ואתה נהנה מכל רגע. אלה חיים טובים, שקטים ורגועים.
תגיד תודה שלפחות יש לה טעם טוב במכוניות והיא לא מבקשת ממך טוסון או ספורטאז' או סורנטו.... אז לך על זה. פנק אותה בסטלביו. באדום כמובן.
ואני, כשתהיה לי שוב אלפא, היא תהיה משהו ישן. אספנות. הנעה אחורית וגיר ידני. הגה מעץ וארבעה מאיידים מגרגרים.
ג'וניור/ג'וליה GT/GTV או משהו בסגנון. כמובן באדום. גם כחול כהה או צהוב זה טוב. רק לא קרוסאובר, לא אוטומטי ולא לבן. כאלה.
130747130748
הג'וניור לגמרי ברשימת החלומות אבל לך תמצא אחת עם פחות מ-98% חלודה...
לכל מי ששאל על הביטוח השנתי ש ה-ATS. חבר שבדק קיבל הצעות למקיף סביב ה-8K לנהג מעל 40, העדר תביעות וכל הגישפט. למה? אין לי מושג
לקופר S קבריולט שלי, שנת 2008 מקיף בלבד 4600 שוב לנהג מעל 40, החרגה לנזק בגג וכו' (וגם זה אחרי הנחות) ואם זה לא מספיק, אז רק 2 חברות ביטוח מוכנות להסתכל עליה בכלל. מחירון הרכב סביב ה-45.
חברות הביטוח מעדיפות כסף קל, לא טוב לך? לך למתחרות (שגם הן מעדיפות כסף קל)
ליאור
הג'וניור לגמרי ברשימת החלומות אבל לך תמצא אחת עם פחות מ-98% חלודה...
ליאור
דווקא רוב הג'וניור וה- GTV משנות ה- 60 וה- 70 שנשארו בארץ הן מכוניות אספנות מלוקקות ומושקעות עם אפס חלודה (ויש לא מעט כאלה - מומלץ לקפוץ לאחד המפגשים של מועדון אלפא רומיאו להתרשם).
מכוניות מדהימות, אבל המחיר שלהם זינק בשנים האחרונות ורק ממשיך לעלות עם כל שנה שחולפת...
גם להביא אחת כזו מחו"ל זו כבר לא אופציה - המחירים של רכבים שמורים בייבוא אישי מאירופה או מארה"ב צפויים לעבור בקלות את ה- 200,000 ש"ח.... דוגמא אחת:
https://www.autoscout24.com/offers/alfa-romeo-gtv-1750-bertone-1-serie-gasoline-grey-6b2b57ab-2bee-6426-e053-0100007ff2d1?cldtidx=16&cldtsrc=listPage
אצלי בבנין המשרדים יש אספן אלפא קלאסיות מטורף. יש לו לדעתי 5 או 6 אלפות, כל פעם מגיע עם אלפא קלאסית אחרת מלוקקת ומשוחזרת להפליא. עד היום הגיע עם GTV, ג'ולייטה, ספיידר וסוד - כולן שלו.
- - - Updated - - -
ובעניין שלי - ראיתי אינפיניטי G37 2011 שנת 2011 במגרש רכב סמוך אליי הוא אפילו מוכן לטרייד הוגן על ה-C1.
בדיקה שטחית הרכב סבבה לגילו. פנימית שמור חיצונית כמה שריטות קטנות, מנוע נשמע בסדר גמור.
אעשה כמובן בדיקה מעמיקה לרכב ואחרי זה אצטרך לעבור את המכשול הגדול ביותר- קבלת האישור לעסקה מהצודקת....
הירשפלד יובל
08-09-20, 23:22
תקשיב ותקשיב טוב
130747130748
דרור , זה היה הרכב הראשון שלי בשנת 85 , מודל 74 ועד שנת 87 שבה נפרדתי ממנו , היה לו פח במצב מעולה , לא לשכוח הוא הגיע ממילנו ולא מנאפולי .שלי היה עם 4 SOLEX .אחיזת כביש מעולה , גם בסיבוב/החלקה ב-180° בנסיעה על כביש רטוב , ( קרה לי ) 130749הוא נשאר/נצמד לכביש , הבעיה איתו היא הסינכרונים בגיר. שלי הלכה בתאונה עם הבלייזר של אהוד ברק כשהיה אלוף פיקוד מרכז , אבל אודה ואבוש שרציתי להיפרד ממנה כשהבנתי שבמגבלות החוק בארץ , אתה לא יכול למצות/להנות מיכולותיה.
בתור אחד שגדל בחיפה 300 מטר מהבית של אפרים אילין ובגיל של הבנים שלו, הכרתי את כל דגמי אלפא שהם הביאו.
בסוף הם פשטו רגל בגלל הנסיון הכושל להביא את דאצ'יה דלתא לארץ בסוף שנות השמונים.
דרור , זה היה הרכב הראשון שלי בשנת 85 , מודל 74 ועד שנת 87 שבה נפרדתי ממנו , היה לו פח במצב מעולה , לא לשכוח הוא הגיע ממילנו ולא מנאפולי .שלי היה עם 4 SOLEX .אחיזת כביש מעולה , גם בסיבוב/החלקה ב-180° בנסיעה על כביש רטוב , ( קרה לי ) 130749הוא נשאר/נצמד לכביש , הבעיה איתו היא הסינכרונים בגיר. שלי הלכה בתאונה עם הבלייזר של אהוד ברק כשהיה אלוף פיקוד מרכז , אבל אודה ואבוש שרציתי להיפרד ממנה כשהבנתי שבמגבלות החוק בארץ , אתה לא יכול למצות/להנות מיכולותיה.
לא בדיוק.
היתה לך חלודה ואפילו המון - אתה רק לא ראית ולא ידעת.
חלודה והתפרקות כללית היו מכה גורפת רוחבית של כלל תעשיית הרכב האיטלקית בתקופה הזו.
הפח של אלפא-צפון (מילאנו) לא היה יותר טוב מהפח של אלפא-דרום (נאפולי). עזוב כל מיני סיפורים של היסטוריונים על הפח של אלפא-סוד שהגיע מרוסיה וכו'. אז כן, הקומוניסטים ישבו אז בממשלה האיטלקית ודחפו אז קשרי-מסחר עם ברית המועצות ויצרני הרכב האיטלקיים קיבלו בזול פלדה סובייטית מחורבנת, אבל לך תדע מה הלך לאיפה ובסופו של דבר הכל היה אותו דרעק. ואת זה שמעתי מכמה אלפיסטים איטלקים שחיים ונושמים אלפא.
וזו לא היתה רק החלודה. הפועלים-הבטלנים במילאנו לא היו בעלי מוסר עבודה גבוה יותר ולא הרכיבו שום דבר ישר ומדויק יותר מהפועלים-הסטלנים של נאפולי.
ובשנים ההן כל המכוניות בעולם החלידו. מי מהר ומי לאט. וכל היצרנים האיטלקיים סבלו מאותן מחלות-איכות הכלליות של אלפא. לאלפא וללנצ'יה לפחות היה הרבה יותר סטייל, אופי וביצועים מאשר לסתם פיאט - ובטח הרבה יותר סטייל ואופי וביצועים מלמכוניות של יצרנים לא איטלקיים.
היו לנו שתי אלפות, מודל 82 אלפא סוד ומודל 85 אלפא 33 ..
שתיהן החלידו בדרך מהסוכנות הביתה ..
שלמה, במיוחד בשבילך :
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5793178,00.html
גיא אין לי מנוי ולא יכול לראות תוכן הכתבה.
מתמונות הרכבים שבכותרת הכתבה - מרצדס C-180 הייתה לי, אחלה רכב באמת אבל זה ךא רכב שייתן לי את מה שאני מחפש כיום - יותר כוח, יותר אחיזת כביש יותר מעורבות בהנהיגה.
הייתי כפסע לסגור עסקת טרייד אין על אינפיניטי G37 אבל הם התעקשו לשחוט ממש את שווי ה-C1 בטרייד (כ- 60% ממחיר המחירון) אז ירדתי מזה ובכלל עם הסגר הבא עלינו לטובה והמצב הכלכלי העניין עבר להולד.
דיון מענין גם בשבילי בימים אלה.
הוולוו S60 T5 בגירסה המאובזרת יותר (R-DESIGN) משנת 2015 ומעלה לא מנקרת עיניים ונראית כמו רעיון לא רע.
מדי פעם אני משתעשע בגלישה לכיוון הדודג' צ'רג'ר/צ'לנג'ר שאני כל כך אוהב, אבל אז מגבלת התקציב שוב מגיעה לביקור, אולי יום אחד נמצא פתרון לזה..
אם וולוו באג'נדה שלך, הנה משהו לדעתי לא פחות מעניין:
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://carsforum.co.il/topic/682477-ford-mondeo-ecoboost-2012/&share_tid=682477&share_fid=28771&share_type=t&link_source=app
Ford Mondeo Ecoboost 2012
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
דרור ואחרים -
יגואר XF , 3 ל' ת כמו זו למשל:
https://www.yad2.co.il/s/c/rpnxcq
תהיה מהנה לנהיגה בהיבט הספורטיבי? ניהוג ? מערבת הנהג? זוית גילגול?
על פי מבחני דרכים מחו"ל היא בהחלט מספקת הסחורה בהיבט הזה.
כן, היא אחלה.
עם כל עלויות התחזוקה של פרימיום.
עשרות אלפי משפחות ובודדים בקושי מחזיקים את הראש מעל המים. לא...........
הירשפלד יובל
13-10-20, 12:07
[QUOTE=גיא;911609]היו לנו שתי אלפות, מודל 82 אלפא סוד ומודל 85 אלפא 33 ..
שתיהן החלידו בדרך
הוא שציינתי , נאפולי. 1 ג'וניור GT 74 ו-2 אלפטות 79+82 כולן ממילנו , ה-79 ירושלמית מלידה , היו נקיות יחסית כמעט לחלוטין מחלודה.
ת
ואני, כשתהיה לי שוב אלפא, היא תהיה משהו ישן. אספנות. הנעה אחורית וגיר ידני. הגה מעץ וארבעה מאיידים מגרגרים.
ג'וניור/ג'וליה GT/GTV או משהו בסגנון. כמובן באדום. גם כחול כהה או צהוב זה טוב. רק לא קרוסאובר, לא אוטומטי ולא לבן. כאלה.
130747130748
לך על זה!
אני ייבאתי אחת אחרי ייבוא חלום ראשון אלפאסוד, הג'וניור (הדגם כמו האדומה) היא הרכב הכי חתיך והנהניגה כיף "ילדותי", ספורטיבי, קלאסי...בעיקר נשמה טהורה של מוטוריקה
GodsFather
04-02-23, 15:44
הקפצת שרשור בן כמעט 3 שנים בלי תמונה של הרכב שייבאת? [emoji16]
Sent from my HD1903 using Tapatalk
הקפצת שרשור בן כמעט 3 שנים בלי תמונה של הרכב שייבאת? [emoji16]
Sent from my HD1903 using Tapatalk
עכשיו שמתי לב "משתמש חסום"
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.