PDA

צפייה בגרסה מלאה : ג׳יפ פלאג אין. 4xE



boaz avrahami
03-09-20, 19:08
או בעצם 4Xe?


בכל אופן, ג׳יפ מכריזה על סדרת רכבי שטח פלאג אין.
האם נמצא הפתרון האולטימטיבי להשאיר מקרר עובד כל הלילה?

https://www.youtube.com/embed/6cMsjXgjgmc?feature=oembed

אבל עזבו מקרר, שימו לב לנתונים היבשים. לדבריהם בלי לוותר על יכולת

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200903/0fdcb543b94f3e024582733fcf40eac3.pnghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200903/c305216c83030000bab0428ecfc46298.png

Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

Miki Plavin
03-09-20, 19:22
https://www.fourwheeler.com/news/features/2021-jeep-wrangle-4xe-plug-in-electric-hybrid-first-look/

בדיוק רציתי לכתוב על ה 4Xe :)
מה אתם חושבים? אור קטן בתוך האווירה המעורפלת שאני מתרשם מכאן על עתיד טיולי השטח בעולם ובפרט בארץ - ג'פ אמיתי אבל נקי ו "פוליטקלי קורקט" (למרות שבארץ אני בטוח שיהיה יקר עד כאב...) ובכל זאת פרקטי?
בכל זאת יהיה למה לצפות?

יסייע איכשהו בעתיד על הסגירות המסלולים הגורפות במדינה (למרות שהזיהום מהרכבים זו לא הסיבה האמיתית... ) ?

*אני חייב לכתוב כאן - מה שכותבים על זה שיהיה אסור למטיילים בג'יפים לטייל בטבע - לאסור על בני אדם לא להיות בחיק הטבע.... זה נגד הטבע! נכון, יש עומסים, יש זבלנים מגעילים שחייב לפעול נגדם, אין חינוך - וחייב שיהיה. אבל אסור לאפשר לרשויות לאסור לנו כבני אדם להיות בטבע. זהו לא מרחיב בנושא:) בחזרה לג'יפ.

nirs
03-09-20, 21:40
ריבונו של עולם, מה עשו לווגוניר....
זה עוד יותר גרוע ממה שלנד רובר עשתה לדיפנדר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

KOOKE
04-09-20, 00:36
נתונים יבשים מדהימים אבל וזה אבל גדול - מטרידה שרידות המכלולים והשילוב חשמל ובנזין בתלאות השטח ובחום המדברי.

מטריד מאד נושא התחממות תא הסוללות בתנאי חום קשים כשתא הסוללות אמור להיות מקורר באמצעות מערכת המיזוג של הרכב?

פיצ'ר דיי מגניב שאתה יכול בג'יפ הזה לבחור איזה שילוב של החשמל והבנזין אתה רוצה רק חשמל או רק בנזין או היברידי - למשל בנסיעה המנהלית לדרום שברובה תהיה מן הסתם בכבישים מהירים תבחר רק בנזין כך שאתה מגיע לשטח עם סוללות מלאות הן לצורכי שימוש בצרכנים (?) ויותר חשוב לקבלת המומנט האדיר של עזרת מנועי החשמל כבר בסל"ד מאאאאד נמוך.

בלימת/ טעינת הסוללת באמצעות בלימת המנוע בירידה תלולה..מגניב ושימושי

הבעיה הכואבת תהיה המחיר והתמחור שלו בארץ שצפוי להיות מטורף

boaz avrahami
04-09-20, 08:18
אבל יש לך הקלות מס על היברידי.
תקנה במקום הניסן כזה


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

איל מ
04-09-20, 09:25
מכיוון שהרכבים הללו כבר מזמן לא ברזלים פשוטים וטיפשים, הרי שהמעבר להיברידי מבורך בעיני. אני לא מכיר את הרנגלר, אבל אני מניח שמבחינת תחכום יתר הוא לא שונה מsuv מודרני. לרע, ולרע.
אז במקום חוט חשמל x יהיו עוד שני חוטים. זה כבר לא משנה.
היתרונות, לעומת זאת, מוחשיים.
לגבי הואגוניר- מגיע לכם, חובבי המותג, על שחגגתם על הדם של הדיפנדר (לא באמת משנה, הרי זה לא שלקחו דגם חי ובועט (למרות הפער של 4 שנים) , והרגו אותו, אלא החיו מן המתים שם שלא נשמע כבר שנים רבות).

לגבי בעיות- ברור שיהיו. כמו כל דגם בשנותיו הראשונות. יהיו מחלות ילדות. אחרי כמה שנים כבר תהיה גרסה יציבה.

asafk
04-09-20, 09:41
לדעתי רכב שלא עושה רעש של מנוע זה עניין שבו מעורב השטן.

והכל זאת כשהושק הדור הנוכחי של רנגלר - הצעתי לחכות לדגם ההיברידי. עם הטבת מס של 75000 שקל - זו בהחלט עסקה טובה ובשטח יש לזה יתרונות רבים. כן צריך לוודא שבפיאט לא התרשלו בכל מה שנוגע לאיטום תא הסוללות, ושהמכונאים המזרח תיכוניים לא יחליטו על כל מיני 'פלסטיקים' ו'גומיות' ש'זה סתם, לא צריך את זה' וישאירו אותם על רצפת המוסך כבר בהתקנה הראשונה של מערכת מיגון או התקן תדלוק או השד יודע מה, ובהמשך החיים בטיפולים השוטפים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

KOOKE
04-09-20, 11:01
בחישוב גס על מחיר הרכב בחו"ל יש להוסיף כ- 125% לצורך אומדן השווי בארץ.

מי שהוא יכול להבהיר לי כיצד מחושבת הטבת המיסוי הירוק?

משער שרוביקון היברידי יעלה שם כ- 65,000$ לפחות, בהנחה שזה המחיר כמה יעלה בארץ?

omri_t
04-09-20, 11:12
יפה מאוד.
הטכנולוגיה תלך ותתקדם בכיוון הזה ויש כאן לא מעט יתרונות.
זה העולם החדש.



אני אשאר כרגע עם הסופה הפרמיטיבית.
ולחשוב שלפני 15 שנה אמרו שהסופה עם מערכת חיישנים מסובכת ...

asafk
04-09-20, 11:23
בחישוב גס על מחיר הרכב בחו"ל יש להוסיף כ- 125% לצורך אומדן השווי בארץ.

מי שהוא יכול להבהיר לי כיצד מחושבת הטבת המיסוי הירוק?

משער שרוביקון היברידי יעלה שם כ- 65,000$ לפחות, בהנחה שזה המחיר כמה יעלה בארץ?תוריד 75000 ממה שיצא לך.
(כי זו התקרה של ההטבה)

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

sgill
04-09-20, 11:24
ג'יפ מנסים להחזיק את המקל משני הצדדים:

מצד אחד ה 4XE ההיברידי ומצד שני ההמי 392....

אני אישית, בינתיים לפחות הייתי הולך על ה 392. ההיברידי לא עובר לי טוב בגרון. כשג'יפ יצאו עם חשמלי מלא, טווח נסיעה ארוך (עע טסלה) וכ- 1000 כ"ס כמו ה H3 שעומד להגיע, אז ג'יפ חשמלי יכנס לרשימת ה "הייתי רוצה.." אצלי.

בהיברידי אתה לכאורה נהנה משני העולמות אבל גם מפסיד בתחזוקה של היברידי ובנזין, משקל נוסף, אלקטרוניקה כפולה ועוד. בכביש עוד ניחא, אבל לרכב שיעבוד קשה בשטח, כל כך הרבה רכיבים מעולמות שונים זה לא משהו בריא.

KOOKE
04-09-20, 13:10
תוריד 75000 ממה שיצא לך.
(כי זו התקרה של ההטבה)

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אם כך בחישוב גס מאד מחיר ההיברידי יהיה זהה בערך למחיר הרנגלר הרגיל - עיסקה לא רעה בכלל.

חנן-ג'יפולוג
04-09-20, 13:25
ממה שאני מכיר, בדגם היברידי אחר, חלק גדול מהחלפות הסוללות (שנמצאות בתחתית הרכב), נובעות ממכה במארז, שפוגעת באטימות. בהמשך נכנסים לשלולית קטנה, מים חודרים, ואז מקבלים תקלת "בידוד לקוי", bmsים מחלידים, תאים נהרסים.
מכאן הדרך קצרה להוצאה של מאות אלפי שקלים.
שווה לבחון את הנושא, למי ששוקל רכישה.

nirs
04-09-20, 13:32
לדעתי רכב שלא עושה רעש של מנוע זה עניין שבו מעורב השטן.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

לגמרי....

בסוף כולנו ניסע (בדגש של לא ננהג!) במכונות ״מכושפות״ כאלה.

וכמו ששרים משינה בשיר האלמותי בדרך אל הים:
״אבל עלינו כבר הקיץ הקץ, ועד שיפתחו את השסתום אני יורד לים להתרחץ...״
ורצוי עם פיאט 392 ולא עם איזה בן כלאיים לא ברור.


Sent from my iPhone using Tapatalk

A r i
08-09-20, 20:22
ממה שאני מכיר, בדגם היברידי אחר, חלק גדול מהחלפות הסוללות (שנמצאות בתחתית הרכב), נובעות ממכה במארז, שפוגעת באטימות. בהמשך נכנסים לשלולית קטנה, מים חודרים, ואז מקבלים תקלת "בידוד לקוי", bmsים מחלידים, תאים נהרסים.
מכאן הדרך קצרה להוצאה של מאות אלפי שקלים.
שווה לבחון את הנושא, למי ששוקל רכישה.

מאות אלפי שקלים? מניח שהתכוונת לעשרות אלפי שקלים וכיום בדגמים ההיברידיים הנפוצים (פריוס למשל) כבר יש פתרונות להחלפת הסוללות בפחות מ- 10,000 ש"ח

חנן-ג'יפולוג
08-09-20, 20:53
עבר לי בראש בטעות חשבון לסוללה של רכב חשמלי.

אני מכיר 35k ש"ח לסוללת 12kwh של רכב היברידי פלאג אין.

אתה מדבר על הפריוס ההיברידי או על ההיברידי פלאג אין? היברידי רגיל מגיע עם סוללה של כ1.5kwh. הפריוס, לפחות הישן, מגיע עם טכנולוגיית ניקל מטאל ולא ליתיום.

כאן מדובר על 17kwh.

בקריאה נוספת, הסוללה כאן מעל השלדה, אז כנראה שהסיכוי שלה לחטוף מכות קטן יותר.

nirs
16-09-20, 08:35
הקמפיין החדש של ג’יפ לחשמלי
https://youtu.be/MbLVPtESzdc

הזלתי דימעה....


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
16-09-20, 10:08
האמת,
ציפיתי שבסוף יגיע איזה רדנק בג'יפ אמיתי, איזה v12 מוגזם, וידרוס איזה פרח שנמצא בקולזאפ בפריים, ואז יפתח דלת ומלא פחיות יפלו על הרצפה. יתקע גרעפס, והקריין יגיד, עזבו אתכם מהשטויות האלה של הירוקים! ג'יפ יש רק אחד.
;)
ועכשיו ברצינות שניה.
אתה באמת צריך להתחיל להזיל דמעה, כי ברגע שמה שמוביל את מתכנני המדיניות בחברת ג'יפ יהיה פניה לטרנד הירוק,
מהר מאוד תמצא את עצמך עם חברה שמייצרת רכבי כביש חשמליים...

יואב פולס
16-09-20, 11:17
בחיי שאני לא מבין על מה אתם מתלוננים נגד רכב חשמלי.
מי שלא נהג ברכב כזה - אני ממליץ לו לעשות נסיעת מבחן והתרשמות.
זה לא פחות מממכר! אתה נוסע בדממה מוחלטת, תאוצות דימיוניות, ולא מזהם את האוויר.
באמת שהחוויה של נהיגה ברכב חשמלי היא ממכרת לחלוטין.

רוצים להריח סולר שרוף או בנזין - תקנו בקבוקון קטן של סולר או בנזין ותמרחו על עצמכם בבוקר.

נסיעה בשטח שאתם שומעים רק את החצץ מתחת לצמיגים, כמה נפלא זה יכול להיות!

הלוואי שהייתי יכול להסב את הלנדקרוזר להיביריד פלאג אין.

nirs
16-09-20, 12:38
בחיי שאני לא מבין על מה אתם מתלוננים נגד רכב חשמלי.
מי שלא נהג ברכב כזה - אני ממליץ לו לעשות נסיעת מבחן והתרשמות..


כבר כתבתי בעבר שגיפ וחשמל זה כמו שמן ומים. לא מתערבב טוב...
פיאט בטח לא ישפרו את המצב...

חוץ מיזה אתה מדבר על נהיגה ולדעתי, לא רחוק היום שרק נשב ברכב כי לנהוג זה יהיה מסוכן מידי...


Sent from my iPhone using Tapatalk

נדב42
16-09-20, 12:48
נסיעה בשטח שאתם שומעים רק את החצץ מתחת לצמיגים, כמה נפלא זה יכול להיות!



בשביל השקט הזה ועקומת המומנט של מנוע חשמלי בריא, אני מוכן אפילו לוותר על הגיר הידני.

תחשבו על זה - אם המנועים החשמליים מותקנים בכל ארבעת הגלגלים, לא צריך סרנים, תיבות הילוכים, תיבות העברה, נעילות, ולוקרים.

ותחשבו גם על אפשרויות המתלים שאפשר יהיה לבנות אם לא צריך להעביר דרכם ציריות שיניעו את הרכב, על מרווח ומבנה הגחון לאורך כל הרכב.

הפוטנציאל אדיר, השאלה מה ממנו ימומש ...

חנן-ג'יפולוג
16-09-20, 13:29
תחשבו על זה - אם המנועים החשמליים מותקנים בכל ארבעת הגלגלים, לא צריך סרנים, תיבות הילוכים, תיבות העברה, נעילות, ולוקרים.
.

תיארת במדויק את מה שREE (http://ree.auto) עושה :) למעט העובדה שבREE גם מערכות ההיגוי והבלימה בגלגלים.

-->