PDA

צפייה בגרסה מלאה : ג'ימני 99 אוטומט - בעית התקררות מנוע וירידת הילוך



yoavnissani
08-09-20, 11:26
הרכב ברשותי 10 שנים, ללא בעיות חריגות למעט אחת מהעבר שאני מקווה שהפרטים שאני זוכר לגביה נכונים:
הייתה דליפה של נוזל קירור לתוך הקבינה, לאזור הרגליים של הנוסע לצד הנהג. טופל במוסך שאינו מתמחה בג'ימני ואאל"ט נעשה מעקף של רדיאטור פנימי (והיום אין חימום ברכב). לטענת המוסך דאז - ע"מ לתקן את הנזילה היה צורך בפירוק כל הדשבורד ועבודה בסדר גודל של 3000 שח. הומלץ לי להסתפק במעקף בעלות 600 שח ואכן כך היה.

וכית לבעיה הנוכחית:
כיום, ואין לי מושג אם זה קשור או לא, בדכ במזג אוויר קריר+, תוך כדי נסיעה יחסית מהירה, ובמיוחד בירידות, מד חום המנוע יורד מתחת לטמפ העבודה הרגילה, והמחוג מצביע ממש בקצה התחתון של הסקאלה. הדבר הזה מלווה בהורדת הילוך ועלייה של הסל"ד, וגורם לי לעבור לנסיעה ב 60-70 במקום 80-90 עד שהמנוע מתחמם שוב.

חשוב לציין שאין לי הבנה טכנית ברכב ואני הדיוט גמור.

אשמח לשמוע דעות ועצות - איפה להתחיל?

תודה רבה
יואב

asypeer
08-09-20, 11:37
יכול להיות שהתרמוסטט שלך מבוטל או תקוע במצב פתוח. הגישה בדגם שלך די נוחה אז הייתי מתחיל משם.


Sent from my iPhone using Tapatalk

jonys
09-09-20, 09:47
אם אתה כבר שואל - יש לרכב תופעה שלא בדקתי עדיין לעומק - הוא מתקרר:
בדכ במזג אוויר קריר+, תוך כדי נסיעה יחסית מהירה, ובמיוחד בירידות, מד חום המנוע יורד מתחת לטמפ העבודה הרגילה, והמחוג מצביע ממש בקצה התחתון של הסקאלה. הדבר הזה מלווה בהורדת הילוך ועלייה של הסל"ד, וגורם לי לעבור לנסיעה ב 60-70 במקום 80-90 עד שהמנוע מתחמם שוב.

יש רעיונות? לפתוח על זה שרשור נפרד?

לא מכיר את הג'ימני אבל זה נשמע כמו טרמוסטט תפוס על פתוח

asafk
09-09-20, 20:35
או שאין טרמוסטט.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

-->