צפייה בגרסה מלאה : סוזוקי ויטרה 2020 במקום קורולה 2017 - האם ארגיש שדרוג ?
היי,
כיום בבעלותי קורולה GLI 2017 . קראתי לפני כמה ימים שסוזוקי החליטו סוף סוף ליישר קו עם שאר היבואנים ולהביא לכאן רכב שלהם עם מערכות בטיחות מקוריות .
מסקירות שונות שקראתי וראיתי ברשת של הויטרה ( דגם 2019) , ישנה הרגשה שמדובר ברכב יפני קלאסי -כלומר , לא הכי מתקדם, לא הכי נוח
אבל אמין מאוד מבחינה מכנית .
האם לדעתם שווה להשקיע את הזמן וללכת להתרשם מהויטרה באולמות התצוגה ?
מהקורולה אני סה"כ מרוצה אבל ישנו רצון להשתדרג מבחינת איכות נסיעה- הקורולה היא רכב ממוצע מבחינת כל הפרמטרים עם חיסרון משמעותי באיכות של המולטימדיה ברכב .
רכב נוסף שנשקל הוא ה -CX30 של מאזדה - אחרי נסיעת מבחן , הרכב נחמד מאוד אבל יקר לרכישה ולדעתי לא שווה את ה -165K שמבקשים עליו .
לרעת המאזדה- חוץ מהעלות הגבוהה, הרכב נוקשה מדי , אפילו יותר מהקורולה שיש לי
כרגע . בא לי רכב מפנק יותר עם מושב תומך יותר (בעל תמיכה לגב תחתון) ומתלים רכים יותר .
תודה מראש למגיבים
היי,
כיום בבעלותי קורולה GLI 2017 . קראתי לפני כמה ימים שסוזוקי החליטו סוף סוף ליישר קו עם שאר היבואנים ולהביא לכאן רכב שלהם עם מערכות בטיחות מקוריות .
מסקירות שונות שקראתי וראיתי ברשת של הויטרה ( דגם 2019) , ישנה הרגשה שמדובר ברכב יפני קלאסי -כלומר , לא הכי מתקדם, לא הכי נוח
אבל אמין מאוד מבחינה מכנית .
האם לדעתם שווה להשקיע את הזמן וללכת להתרשם מהויטרה באולמות התצוגה ?
מהקורולה אני סה"כ מרוצה אבל ישנו רצון להשתדרג מבחינת איכות נסיעה- הקורולה היא רכב ממוצע מבחינת כל הפרמטרים עם חיסרון משמעותי באיכות של המולטימדיה ברכב .
רכב נוסף שנשקל הוא ה -CX30 של מאזדה - אחרי נסיעת מבחן , הרכב נחמד מאוד אבל יקר לרכישה ולדעתי לא שווה את ה -165K שמבקשים עליו .
לרעת המאזדה- חוץ מהעלות הגבוהה, הרכב נוקשה מדי , אפילו יותר מהקורולה שיש לי
כרגע . בא לי רכב מפנק יותר עם מושב תומך יותר (בעל תמיכה לגב תחתון) ומתלים רכים יותר .
תודה מראש למגיביםתביאו ךץ׳
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
לא נסעתי על הקורולה 2017.
כן נסעתי על הויטארה.
אוטו די מאכזב. מכל הבחינות.
זו טויוטה קורולה. גם בננה תהיה שדרוג.
להחליף רכב בינוני אחד וברכב בינוני אחר זו ממש לא המטרה.
אנא המלצתכם על רכבים מוצלחים יותר עד 155K ש"ח במימדים דומים של הקורולה .
תודה רבה
להערכתי תמצא כאן לא מעט הצעות אקטואליות:
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2E com%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D11 7383&share_tid=117383&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
להחליף רכב בינוני אחד וברכב בינוני אחר זו ממש לא המטרה.
אנא המלצתכם על רכבים מוצלחים יותר עד 155K ש"ח במימדים דומים של הקורולה .
תודה רבה
ידידי-מה זה "רכבים מוצלחים יותר"?
כאן עוסקים ברכבי שטח. סליחה, אבל זה לא פורום שממש מתמחה בטויוטה קורולה, בגלל זה קוראים לזה "ג'יפולוג" ולא "קל אוטו". כשאתה אומר "יותר מוצלח מקורולה" זה כמו לומר לאנשים שחיים בסקוטלנד שאתה מחפש סינגל מאלט סקוטי ראוי שיהיה יותר מוצלח מפפסי מקס.
הכוונה- רכב מוצלח יותר מהקורולה באיזה מובן??? קורולה היא מכונית משפחתית, איזה רכב אתה בעצם מחפש שיהיה יותר מוצלח מקורולה? ובמה יותר מוצלח מקורולה, ביכולת השטח? כי אנחנו מכירים רכבי שטח. אם ההמלצה שאתה מחפש היא על איזה קרוס אובר, ספורטאז', קשקאי, יונדאי סטגדוש, אנא עארף כל הקרוס אוברים האלה אותו דבר, אזי הסיכוי שלך למצוא המלצות אמינות כאן די נמוך, פשוט מכיוון שכאן עוסקים בעיקר ברכבי שטח. הילוך כוח, נוסעים בשטח, כלומר ר ערך "סליחה, אבל אנחנו פחות בעיניין טויוטה קורולה". אולי שווה לך לקרוא את רשימת השאלות בפורום ג'יפאים מתחילים-ולפי זה להסביר לאנשים איזה רכב שטח אתה מחפש.
אם היה פותח שרשור על תער מומלץ זה היה הרבה יותר מתאים [emoji6]
בוקר טוב לכולם,
אני מאמין גדול בחוכמת ההמונים.
אם הרוב משבחים מוצר כלשהו, קרוב לוודאי שהמוצר מוצלח ולהיפך.
מובן לי שמדובר בפורום של ג'יפאים זו בדיוק הסיבה ששאלתי באוף טופיק ולא בתת פורום ייעודי של יצרן ספציפי.
לגבי הקורולה, אמנם מדובר ברכב ממוצע למדי שלא מצטיין במשהו, מצד שני, הרכב גם לא כ"כ גרוע.
בזמנו הוא נקנה ב136k, המחירים עלו וכיום ג'יפונים קטנים מתחילים מ 145k.
עיקר השדרוג שאני מחפש זה במושב הנהג, רצוי מאוד שתהיה
תמיכה בגב ומולטימדיה יותר טובה, המולטימדיה בקורולה גרועה
כל הזמן ישנם ניתוקים של ה בלוטוס, התפעול מאוד לא נוח
לעיתים קרובות חייבים לרסט את המערכת כי גם כפתורי ההגה לא עובדים.
אולי כדי לרמוז לך שמולטימדיה ברכב זה דבר ממש מסוכן ושאם למחוקק המנוול כאן היה רק שמץ קטן של בדל-חוש-אחריות, כל המסכים המרצדים האלה היו אסורים על פי חוק.
ומה זה "יותר טוב מקורולה"?.... יש משפחתית פחות טובה מקורולה?
קורולה זה אוטו די בינוני/ממוצע. גם המתלים שלו יחסית רכים. הבעיה כרגיל בתוצרת טויוטה היא ריסון מחורבן. מתלים ש"מתרסקים" על שיבושי כביש קשים - בולמים טובים יותר אולי ישנו את זה.ובכלל התנהגות כביש סתמית/מבאסת זה עניין סדרתי/מסורתי אצלם. מישהו שם כנראה בדק ומצא שככל שמכונית יותר מבאסת לנהיגה - ככה היא סחירה יותר, שומרת ערך יותר ונחשבת יותר בשוק על ידי כל ה"מבינים" למיניהם.
ועדיין זו משפחתית/סדאן מרווחת, מאובזרת, איכותית. וכמשפחתית/סדאן היא עדיין טובה על הכביש בסדרי גודל מכל קרוסאובר.
כי אם קורולה היא סמל לבינוניות דינמית, קרוסאוברים זה כבר דרעק אמיתי.
המסך ברכב באמת מתחת לכל ביקורת.
אשמח לקבל המלצה לרכב משפחתי עם מתלים יותר טובים.
באזור מגוריי יש הרבה פסי האטה, יש לי הרגשה שהרכב סובל
כל פעם מחדש, ואנחנו יחד איתו כל פעם כשצריך לעבור פסים ארורים אלה.
מה שאותי מבאס זה הרעש שמשמיע המנוע כל פעם שמאיצים טיפה (והרכב לא ממש נענה לבקשה).
מציע לך לקחת נסיעת מבחן בויטרה.
נשמע לי שההתלבטות שלך היא סביב דברים מאוד מאוד סובייקטיביים כמו נוחות המושב והנדסת האנוש של מערכת המולטימדיה.
אף אחד כאן לא יודע מה הטעם שלך.
ומשזה נאמר, ויטרה בתור ג'יפון ב100 אלף ש"ח - לא רע בכלל אפילו די מוצלח. הוא בולט לטובה מעל הדי.אנ.איי של סוזוקי של מכוניות טובות מכנית ואפורות עד משעממות מכל בחינה אחרת. הוא סה"כ נוח ונעים לנהיגה, עם תחושה 'מאווררת' שחסרה בהרבה קרוסאוברים אחרים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ואני לנוכח מה שכתבת, הייתי בודק אירופאיות: 2008/3008, פוקוס החדשה, אופל שהייתה לי בעבר הייתה אחת
המכוניות היותר נוחות שנהגתי(הפרטיות).
אמינות? נראה לי כולן אותו הדבר.
מציע לך לקחת נסיעת מבחן בויטרה.
נשמע לי שההתלבטות שלך היא סביב דברים מאוד מאוד סובייקטיביים כמו נוחות המושב והנדסת האנוש של מערכת המולטימדיה.
אף אחד כאן לא יודע מה הטעם שלך.
ומשזה נאמר, ויטרה בתור ג'יפון ב100 אלף ש"ח - לא רע בכלל אפילו די מוצלח. הוא בולט לטובה מעל הדי.אנ.איי של סוזוקי של מכוניות טובות מכנית ואפורות עד משעממות מכל בחינה אחרת. הוא סה"כ נוח ונעים לנהיגה, עם תחושה 'מאווררת' שחסרה בהרבה קרוסאוברים אחרים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ממה שראיתי הויטרה עולה 135-149 אלף שקל
מכוניות טובות מכנית ואפורות עד משעממות מכל בחינה אחרת.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אבל זה בדיוק גם ה-DNA של טויוטה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.