צפייה בגרסה מלאה : דימקס חדש - נראה מעניין מאוד
https://youtu.be/J5qQVvNDobI
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
https://www.youtube.com/watch?v=J5qQVvNDobI
(רק הטמעתי את הסרטון מהקישור של אסף)
בהחלט.
שיפרו אותו כמעט בכל אספקט (בואו נתעלם רגע ממיקום פתח יניקת האוויר).
מהלך מתלה, קפיצים מאחורה, גובה,
דרייבשאפט, מנוע, קירור גיר, נוחות, גג מחוזק (הייתי חייב לאמל"ק לכם גם את הסעיף הזה, הרי חוץ מכל מיני מקריאי נתונים מהברושור על הדיפנדר החדש, אף אחד לא יקח רכב אחד על פני אחר בגלל הנתון הזה, בטח שלא בטנדר לטיולים..)
וגם...
נעילה אחורית, בשעה טובה.
עכשיו צריך שמישהו ילחש באוזן של איזה מנהל בumi שיביאו את המפרט הנכון, ויש לנו מבחן השוואתי 2021...
הוא גם נראה הרבה יותר טוב. ממש טוב.
רק נשאלת השאלה... האם תיקנו את הטעות בתכנון של מיקום הציריות?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
כשייפול לי ליד, יהיה אפשר לראות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
התכוונתי להסבר על הבעיה עם הציריות בדגם הישן.
מעולם לא עשיתי עבירות עם דימקס. רק דרכי עפר ולצורך עבודה. לכן מעולם לא נתקלתי בבעיה.
בכל מקרה, בסרטון הזה הם רומזים על בסיס גלגלים ארוך יותר אבל אורך כולל קצר יותר. מרמז על זווית נטישה משופרת?
https://www.youtube.com/watch?v=5JbnooGSzQQ
יש בעיה תכנונית במיקום הדיפרנציאל ביחס לטבור - הבדל של כ30 מ''מ בציר האורך. תסתכל על דימקס מהדגם הנוכחי ותראה שבלי הגבהה ובלי כלום, הציריות כבר עובדות בהסטה, בזווית לא אופטימלית של הפעמונים. בהגבהה זה נהיה כבר ממש זווית מורגשת, ומכאן שבירת ציריות נפוצה יותר מבטנדרים אחרים. לא קטסטרופה אבל טעות מעצבנת.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תודה.
הם מדברים גם על עקבה גדולה יותר, ורכב רחב יותר. מניח שזה משפר את המצב (למרות שבטח מדובר בסוף במילימטרים בודדים).
ויש גם השוואה להיילקס:
https://www.carsguide.com.au/car-reviews/isuzu-d-max-ls-u-toyota-hilux-sr5-80305
וגם סרטון:
https://www.youtube.com/watch?v=-vIQuImyseo
boaz avrahami
17-09-20, 07:31
אתם עסוקים בזוטות.
לרכב אין מצלמה 360 מעלות באף דגם.
לא יודע מי יקנה אותו ככה.
———————————
מחזירים את הטבע לציבור
טבעי שזה שלי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.