צפייה בגרסה מלאה : שאלה לגבי התנעת מוסו
ehudzeelim
16-09-20, 21:24
שלום
מוסו שמניע רק כשאני פותח חצי סוויץ, מחכה כמה שניות, סוגר את הסוויץ ואז פותח שוב חצי סוויץ מחכה ומניע.
כלומר אם אני מנסה להניע בפעם הראשונה לאחר סיום חימום עם הפלאגי חימום האוטו לא יניע.. רק בפעם השניה.
לא מדובר בפלאגי חימום, ומערכת הואקום תקינה ומחוברת לפי הספר.
האם מישהו נתקל בבעיה במוסו או ברקסטון 2.9 ויודע מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש
אהוד
אוויר בקו הדלק. חפש צינורות סדוקים או חיבורים לחים.
ehudzeelim
17-09-20, 07:26
אוויר בקו הדלק. חפש צינורות סדוקים או חיבורים לחים.
אבל אם היה מדובר בכניסת אוויר, בסטרטר ראשון ארוך האוטו היה בסופו של דבר מניע, לא?
אצלי רק אחרי סגירת סוויץ ופתיחה שניה הוא מניע, בנגיעה
שלום
מוסו שמניע רק כשאני פותח חצי סוויץ, מחכה כמה שניות, סוגר את הסוויץ ואז פותח שוב חצי סוויץ מחכה ומניע.
כלומר אם אני מנסה להניע בפעם הראשונה לאחר סיום חימום עם הפלאגי חימום האוטו לא יניע.. רק בפעם השניה.
לא מדובר בפלאגי חימום, ומערכת הואקום תקינה ומחוברת לפי הספר.
האם מישהו נתקל בבעיה במוסו או ברקסטון 2.9 ויודע מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש
אהוד
מספר שלדה?
ehudzeelim
17-09-20, 23:04
מספר שלדה?
לא הבנתי?
לא הבנתי?לפי המספר שילדה, הוא יוכל למצוא את הספרות המתאימה.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
בשביל לתת עצה שלא ברמה של פייסבוק.....-צריך פרטים מדויקים על רכב
וזה אולך רק לפי מספר שלדה.
מספר השלדה מופיע גם ברישיון הרכב
נשלח מהנייד
ehudzeelim
18-09-20, 14:39
הבנתי,
זה המספר שלדה: KPTE0B1DS1P232456
תודה ושנה טובה
http://gershon.ucoz.com/index/rexton/0-122
תקרא כאן-דפים האלה
ehudzeelim
20-09-20, 21:30
http://gershon.ucoz.com/index/rexton/0-122
תקרא כאן-דפים האלה
יש לי את החומר הנ"ל, אבל לאתר תקלה כזאת מתוכו זאת משימה לא פשוטה בכלל..
אני תוהה אם יש מישהו שהתנסה בתקלה דומה
תודה בכל מקרה
אהוד
שים לב-כאן הזרקה עם תא ערבוב
א.ב-עבודה לא נכונה של Preheating System Control relay(preheating time),Coolant temperature sensor,Glow plugs
יכולה לגרום לתופעה הזאת
ehudzeelim
21-09-20, 09:37
שים לב-כאן הזרקה עם תא ערבוב
א.ב-עבודה לא נכונה של Preheating System Control relay(preheating time),Coolant temperature sensor,Glow plugs
יכולה לגרום לתופעה הזאת
אנסה להחליף את הריליי, למרות שלפי אופי התקלה, שבסטרטר שני הרכב מניע בקלות לדעתי הריליי תקין.
הפלאגים והחיישן טמפ נוזל קירור תקינים גם הם
אדווח אחרי ההחלפה של הריליי אם נפתרה הבעיה
תודה
אני לא כתבתי על החלפת ריליי-אלא כתבתי על עבודה לא נכונה של Preheating System Control
ehudzeelim
21-09-20, 10:38
כלומר אתה מתכוון שהבעיה יכולה להיות באלגוריתם ההפעלה של הרכיבים הנ"ל? בעיית תוכנה?
כן
למרות שמערכת הזרקה שם מכנית NETTO
ehudzeelim
21-09-20, 12:27
כן
למרות שמערכת הזרקה שם מכנית NETTO
למיטב הבנתי כל אלגוריתם ה- pre heating נמצא ביחידת הריליי עצמה כלומר אם זאת הבעיה החלפת הריליי תפתור את הבעיה ואם לא אז כנראה מדובר בעניין אחר
מערכת * pre heating * עובדת במקביל עם מערכות ואקום\דלק
ehudzeelim
21-09-20, 16:03
ובכן
מצאתי מה הייתה הבעיה
צינורות הוואקום המתחברים ליחידת הכיבוי על הסוויץ' היו מחוברים הפוך.
הסבר למי שמעוניין:
הכיבוי במוסו מבוסס על יצירת ואקום ביחידת הכיבוי הנמצאת על משאבת הסולר.
כשסוגרים את הסוויץ', נפתח ברז ואקום שצמוד לסוויץ' . הברז הזה מחובר למערכת הוואקום בצינור אחד וליחידה על המשאבה בצינור אחר.
כשרוצים להניע שוב פותחים סוויץ' ובאותו רגע הוואקום אמור להשתחרר באמצעות הברז הזה ולאפשר את ההתנעה. אצלי הוואקום לא השתחרר.
מסתבר ששני הצינורות חייבים להיות מחוברים בכיווניות מסוימת אחרת הברז לא מתפקד כראוי.
הפכתי את החיבור והבעיה נפתרה.
תודה למי שסייע
וחתימה טובה
שלום
........................................ ...............................
מערכת הואקום תקינה ומחוברת לפי הספר.
........................................ ....................................
אהוד
ציטוט מהפוסט שלך?מה אתה אומר?
ehudzeelim
21-09-20, 16:27
נכון
אבל, אין בדיאגרמה התייחסות לחיבור הצינורות לברז ואקום על הסוויץ.. ולחשיבות כיוון החיבור
לכן בשלב ראשון כשבדקתי את החיבורים בתא המנוע ראיתי שהכל כשורה, לא תיארתי לעצמי שהבעיה היא בחיבור הסוויץ
דרך אגב, עדיין לא הבנתי, למה בניסיון שני הוא כן היה מניע.
אינני יודע איך בנוי 2 אבל תיאורטית בתוכו צריך להיות שסתום חד כיווני שמחזיק ואקום קבוע על ממברנה של 4
הוא דולף כנראה(שסתום חד כיווני )-אחרת לא יכולת להניע את המנוע:
כי 4 יהיה סגור לגמרי
ehudzeelim
21-09-20, 19:33
אינני יודע איך בנוי 2 אבל תיאורטית בתוכו צריך להיות שסתום חד כיווני שמחזיק ואקום קבוע על ממברנה של 4
הוא דולף כנראה(שסתום חד כיווני )-אחרת לא יכולת להניע את המנוע:
כי 4 יהיה סגור לגמרי
הגיוני
למרות שמעשית מספיק שהואקום יישמר לזמן קצר רק מסגירת הסוויץ עד לכיבוי, כמה שניות.
תלוי איך הוא בנוי גם מהבחינה שאם מדובר בשסתום חד כיווני פשוט אז הרכב לא היה נכבה בהרכבה הפוכה כי הואקום לא היה מגיע ל-4
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.