PDA

צפייה בגרסה מלאה : סופה- סתימת דלק קו חזור



omri_t
24-09-20, 23:50
יש לי תופעה שקרתה פעמיים שלוש.
קו החזור של הבנזין נסתם.
לחץ הדלק מזנק לשמיים.

כשאני מגלה- אני מפרק את הצינור חזור מהחליל.
מחבר לקומפרסור.
ופותח אותו בלחץ אוויר.

הרהרתי, אולי זה קשור לצינורית החזרה שבמיכל עצמו...

השאלה- מה עלול לגרום לזה? למה רק בחזור? איך למנוע זאת?

yoni_0000
25-09-20, 00:08
תתחיל מלהחליף פילטר דלק ואולי להוסיף עוד אחד. שלב הבא ניקוי מיכל ובדיקת מצבו שלא מתחיל להתפורר מבפנים. בעודפים הלחץ הוא הנמוך במעגל אז יכול להיות שהג'יפה מתרכזת שם. לחץ משאבת דלק תקין?

omri_t
25-09-20, 00:32
סופה- מיכל פלסטיק.
אבל בהחלט יתכן שיש גיפה.
שלב הבא נפתח.
למרות שהייתי מצפה לסתימה בפילטר.


הלחץ דלק תקין.
30-37.

פילטר בן חודשיים.

תודה!!

דרור ברלי
25-09-20, 10:52
מיכל פלסטיק. לא מתפורר ובסופה אין דבר כזה פירורי חלודה שרצים בקו הדלק.... זה לא CJ.
אם צינורות המילוי תקינים והאטם של המשאבה תקין, המיכל לא יהיה מלוכלך מבפנים.
יצא לי להוריד כמה מיכלי דלק מסופות, תמיד היו נקיים לחלוטין מבפנים.

Gershon
27-09-20, 09:31
סופה- מיכל פלסטיק.
אבל בהחלט יתכן שיש גיפה.
שלב הבא נפתח.
למרות שהייתי מצפה לסתימה בפילטר.


הלחץ דלק תקין.
30-37.

פילטר בן חודשיים.

תודה!!

לחץ שם צריך להיות 43-50 psi

udical
27-09-20, 10:43
יכול להיות שהצינורות הגמישים שאחרי הפילטר ישנים ומתפוררים. או שהם צינורות לא לדלק.
פחות סביר שזה לכלוך שלפני הפילטר. הוא היה נעצר בפילטר.

איציק - 4X6ZH
27-09-20, 10:52
לפני שאתה מפרק הכל
תתחיל בלהחליף את פקק מיכל הדלק
בפקק מיכלי דלק בדרך כלל יש שסתום / שסתומים שתפקידם לשמור על לחץ
קבוע בחלל מיכל הדלק
כשלחץ המיכל לא יציב ( לפעמים המיכל מוצא את עצמו בואקום לפעמים בלחץ גבוה )
התופעות / תקלות שונות ומשונות

איציק

omri_t
27-09-20, 20:35
צינורות החלפתי.
אך מקורם ואיכותם לא ברורה.

גם הפקק יבדק ויוחלף.

תודה!

omri_t
20-02-21, 23:18
חשבתי שאני מתגבר על האירוע- אבל לא.

פעמיים לאחרונה אני מניע את הסופה ובחיבור בין הצינור הגמיש לקשיח באזור המיכל נוצרת נזילה של בנזין .

לפני כשבועיים פתחתי את כל הצינורות
דחפתי לחץ אוויר מקצה לקצה ולתוך המיכל.
פתחתי החליל וגם בו.
החלפתי פילטר בנזין .
הכל חזר לעצמו.

והיום, בדיוק אותה התופעה נזילה מחיבורי הגמיש לקשיח באזור המיכל דלק.
כמובן שהאוטו מושבת.

עכשיו כמה דברים:
1. אמדוד לחץ דלק. ואבודד אם זה בהלוך או בחזור.
החשד שלי שזה צינורית החזרה שבתוך המיכל.
אני מתבאס ומתעצל לפרק בית משאבה.
האם תופעה כזו של סתימה מוכרת?
יש מה לעשות?

2. אני צריך להחליף את כל הצנרת הגמישה.
אם מישהו בשלוף זוכר עובי פנימי של הלוך וחזור- אשמח.
בנוסף איכשהו הצינורות שאני קונה מתייבשים מהר- מה לקנות והיכן?

תובנות נוספות יתקבלו בברכה...

דרור ברלי
21-02-21, 09:25
לפרק בית מצוף+משאבה זה הכי קל והכי נגיש מכל הדברים האחרים שכתבת.

-->