צפייה בגרסה מלאה : תרגיל של סוזוקי באירופה ע"מ לעמוד בתקנות זיהום אויר.
הירשפלד יובל
30-09-20, 14:45
https://www.fwi.co.uk/machinery/4x4s/suzuki-jimny-rises-again-in-commercial-guise
תרגיל של סוזוקי עם הג'ימיני.קראתי על כך במקום אחר בפירוט.
בעקרון כל יצרן אמור באירופה להגיע עם שלל דגמיו לממוצע זיהום אויר שקבע האיחוד . כאן נכנס זמן הקומבינות ( הסרת מושב אחורי ) איך משנים את הגדרות/רישוי הרכב : פרטי/מסחרי/חקלאי.
רגולציה מטומטמת, מאלצת את היצרנים לבצע כל מיני תרגילים ופליק-פלאקים.
תכל'ס, במקרה של הג'ימני, זה בדיוק מה שכל אחד יעשה כדי להכין את האוטו לטיול בנגב.... רכב שטח קטן דו מושבי לשטח וטיולים. מושלם.
הם עושים עוד תרגילים - בייחוד שת"פים בין יצרני הרכב, לוקחים דגם של יצרן אחד, מוכרים אותו תחת לוגו לש יצרן אחר ובשם אחר - והנה לך שיפור לממוצע הפליטה. סוזוקי יתחילו למכור בקרוב באירופה וגם בישראל את הקורולה-סטיישן ההיברידית של טויוטה - עם סמל של סוזוקי ושם חדש - סוויייס (SWACE).
https://www.fwi.co.uk/machinery/4x4s/suzuki-jimny-rises-again-in-commercial-guise
תרגיל של סוזוקי עם הג'ימיני.קראתי על כך במקום אחר בפירוט.
בעקרון כל יצרן אמור באירופה להגיע עם שלל דגמיו לממוצע זיהום אויר שקבע האיחוד . כאן נכנס זמן הקומבינות ( הסרת מושב אחורי ) איך משנים את הגדרות/רישוי הרכב : פרטי/מסחרי/חקלאי.
משנים שמקובל באירופה למכור רכבים רגילים בלי חלונות אחוריים כרכב מסחרי .. זה היה מקובל פה גם כשהייתי ילד.
כל שנותר הוא לשווק אותו בארץ פתוח בחלק האחורי ויש פה אחלה מתחרה לרייזר;)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.