צפייה בגרסה מלאה : בורג במקום רול-פין
הכוכב הכחול
30-09-20, 20:32
שלומות..
רייזר 4 מקומות.
דריישפט באורך 2.30 מ', 3 צלבים ומייסב אומגה.
צורת החיבור בסוף הדריישפט
ביוק שמתחבר לדיפרנציאל הקדמי הינה בצורת 'רול-פין'
להוציא/להכניס את הרול-פין הינה משימה מאתגרת.
לפי פולריס וברחבי הרשת
יש להוציא את הרול-פין באמצעות דורן ופטיש.
לדעתי זו צורה אלימה והיא מקצרת את אורך החיים של המייסב והקורונה פיניון בדיפ' הקדמי.
ובנוסף ביוק יש חופש קל בתצורת חיבור של הרול-פין
בפורומים ובסרטונים ברשת מומלץ להחליף את הרול-פין בבורג.
ולשאלות:
1. האם בורג יכול לשאת את העומסים של הדריישפט במקום הרול פין?
2. מה הסיכויים שהבורג ייגזר?
3. איזה בורג מומלץ לשים?
4. האם ראש הבורג והאום מהצד השני יוציאו את הדריישפט מאיזון?
5. האם מומלץ להבריז את היוק למידות הבורג?
דריישפט 2.3מ'
131032
רול-פין
131029
קוטר 8 מ"מ
131027
131028
אורך 390ממ
131030
אשמח לתובנות
דניאל
איציק - 4X6ZH
30-09-20, 20:41
כשתכנון של מהנדס עובר הינדוס סופי אצל מנהל כספים
זאת התוצאה .
איציק
אמי אכלתי חרא להוציא אחד כזה בריינג'ר, שמתי פטיש גדול שייתן קונטרה למכה.
וגם שמתי בורג שמצאתי בברגייה שלי. אלן 8.8 ואום ניילוק, נכנס קצת קשה וכנראה יושב טוב.
הכלי שלי בכל מקרה מווברץ יותר מרייזר אז אני לא מרגיש את זה כ"כ.
בהצלחה.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
1. האם בורג יכול לשאת את העומסים של הדריישפט במקום הרול פין?
2. מה הסיכויים שהבורג ייגזר?
3. איזה בורג מומלץ לשים?
4. האם ראש הבורג והאום מהצד השני יוציאו את הדריישפט מאיזון?
5. האם מומלץ להבריז את היוק למידות הבורג?
1. כעיקרון כן. את העומס העיקרי נושאות השיניים (הספליינים). נראה שהרול פין שם כדי למנוע תזוזה קדימה ואחורה.
2. הסיכויים לגזירת הבורג לא גדולים. אבל אם יש חופש בין הבורג לקדח, הקדח יאכל ויהפוך לאובלי עד שהוא יפרץ ואין שם הרבה בשר. בגלל זה שמו רול פין.
3. הבורג הנכון הוא מה שנקרא בורג דיוק. בורג עם קנה חלק ומדויק מאד, שיכנס כמו הרול פין, ללא חופש. אתה צריך למדוד את הקדח עם פיני מדידה ולחפש בורג דיוק M8 מתאים. בהצלחה! (שוב, זאת הסיבה שבחרו ברול פין - הוא לוקח חופשים גם אם שום דבר לא מאד מדויק)
4. לא נראה לי.
5. אם אתה מבריז אתה עולה במידת הבורג (אם הקדח הוא 8 מ"מ אתה כנראה תבריז M10) על חשבון הבשר בקצה של היוק ולא נראה שיש שם הרבה. לא הייתי ממליץ.
כשתכנון של מהנדס עובר הינדוס סופי אצל מנהל כספים
זאת התוצאה .
איציק
לא נכון במקרה זה.
רול פין יקר יותר מבורג ואום.
דניאל, היוק יושב טוב על הציר או שיש שם חופש? (כמו אצלי בריינג'ר)
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
הכוכב הכחול
30-09-20, 21:44
3. הבורג הנכון הוא מה שנקרא בורג דיוק. בורג עם קנה חלק ומדויק מאד, שיכנס כמו הרול פין, ללא חופש. אתה צריך למדוד את הקדח עם פיני מדידה ולחפש בורג דיוק M8 מתאים. בהצלחה! (שוב, זאת הסיבה שבחרו ברול פין - הוא לוקח חופשים גם אם שום דבר לא מאד מדויק)
תודה!
5. אם אתה מבריז אתה עולה במידת הבורג (אם הקדח הוא 8 מ"מ אתה כנראה תבריז M10) על חשבון הבשר בקצה של היוק ולא נראה שיש שם הרבה. לא הייתי ממליץ.
ומה לגבי הברזה בצדדים?
האמריקאי בסרטון המצורף ביצע עוד 2 הברזות על מנת לקבע את היוק.
בהמשך לשאלה של מוטי,
ברוב הרייזרים יש חופש ביוק הקדמי
האם הגיוני/מומלץ לבצע עוד 2 הברזות כאלו ע"מ לקבע את היוק?
131033
לקוח מכאן-
https://www.youtube.com/watch?v=TeTjwnwj_Ko&list=PLvUEgCIJOln3QzLGrbtuFDpcW2-6aykRg&index=13&t=426s&ab_channel=RZRRocks
זה מגיע ככה מהיצרן, ואם לא ממש ככה אז בשבוע הראשון זה נהיה ככה.[emoji23]
הויברציה פה מגיעה בילד אין, חלק בלתי נפרד מחוויית השטח.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.