ש01
02-10-20, 17:35
האופנוע של הילד חזר מטיפול לאחר שבניקיון עם מוטיבציית יתר מילא כל חור אפשרי במים.
כמובן שמים חזרו לקרבורטור והאופנוע לא הניע.
לאחר הטיפול מניע בנגיעה, אבל יש גילינו 2 תופעות חדשות:
1. ריח של דלק - גילינו נזילה, תכף תמונות של המקום ממנו הנזילה - מעניין אותי מה תפקידו.
2. כשמניעים, בתחילה כשלוחצים גז הוא משתנק קלות אבל מיד עולה בסל"ד. אבל אח"כ ההרגשה היא שהסל"ד גבוה מידי. גם הניוטרל, או בין הילוכים הסל"ד גבוה. יכול להיות שיש איזה צ'וק אוטומטי בנוסף לצ'וק הידני? הוא מזה השתנקות/סתימת דלק ומעשיר את התערובת?
יכול להיות שהדברים קשורים אחד בשני?
מצורפות תמונות של המקום שנוזל, החבק לא יושב כנראה במקום... אבל מה תפקיד הלחצן הזה (זז כמילימטר ולוחץ כשמסובבים את המצערת):
תודה לעונים!
131038
131039
כמובן שמים חזרו לקרבורטור והאופנוע לא הניע.
לאחר הטיפול מניע בנגיעה, אבל יש גילינו 2 תופעות חדשות:
1. ריח של דלק - גילינו נזילה, תכף תמונות של המקום ממנו הנזילה - מעניין אותי מה תפקידו.
2. כשמניעים, בתחילה כשלוחצים גז הוא משתנק קלות אבל מיד עולה בסל"ד. אבל אח"כ ההרגשה היא שהסל"ד גבוה מידי. גם הניוטרל, או בין הילוכים הסל"ד גבוה. יכול להיות שיש איזה צ'וק אוטומטי בנוסף לצ'וק הידני? הוא מזה השתנקות/סתימת דלק ומעשיר את התערובת?
יכול להיות שהדברים קשורים אחד בשני?
מצורפות תמונות של המקום שנוזל, החבק לא יושב כנראה במקום... אבל מה תפקיד הלחצן הזה (זז כמילימטר ולוחץ כשמסובבים את המצערת):
תודה לעונים!
131038
131039