ofer_b
03-10-20, 11:47
ברשותי דיזל ארוך אוטומט, 4jx1, ארוך.
אני מעוניין להחליף שמן גיר (ריענון) כחלק מטיפול תקופתי. אני רואה את פקק הריקון אבל לא מוצא פקק מילוי.
לפי הספר (מהספרייה פה באתר) אמור להיות בורג מילוי בקרטר של השמן גיר (מספרי 77), ממש ליד הפקק ריקון, ואמורים למלא עד שמתחיל לגלוש. אבל לא ראיתי בורג מילוי כזה...
יש אולי גרסאות אחרות של תיבות הילוכים?
כמו כן באתרים מסוימים אני רואה עוד קרטר שמן לגיר, קטן יותר (מספר 67). גם אותו מרוקנים וממלאים? אמור להיות כזה?
ועוד שאלה, האם לרוקן ולמלא או שכבר עדיף לפרק קרטר, להחליף פילטר שמן ( מספר 79, או רק לנקות? זה פילטר מתכת?) ואז למלא ?
ואם מפרקים קרטר, לשים אטם מקורי או שאפשר למרוח סיליקון שחור לאיטום במקום?
אני גם אנצל את ההזדמנות של ריקון השמן בשביל להחליף את שתי צינורות שמן גיר גמישים שהולכים לרדיאטור. חוץ מהם יש עוד צנרת גמישה של שמן גיר?
תודה.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201003/83459833de837dd13c1329085c2c6c5b.jpg
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
אני מעוניין להחליף שמן גיר (ריענון) כחלק מטיפול תקופתי. אני רואה את פקק הריקון אבל לא מוצא פקק מילוי.
לפי הספר (מהספרייה פה באתר) אמור להיות בורג מילוי בקרטר של השמן גיר (מספרי 77), ממש ליד הפקק ריקון, ואמורים למלא עד שמתחיל לגלוש. אבל לא ראיתי בורג מילוי כזה...
יש אולי גרסאות אחרות של תיבות הילוכים?
כמו כן באתרים מסוימים אני רואה עוד קרטר שמן לגיר, קטן יותר (מספר 67). גם אותו מרוקנים וממלאים? אמור להיות כזה?
ועוד שאלה, האם לרוקן ולמלא או שכבר עדיף לפרק קרטר, להחליף פילטר שמן ( מספר 79, או רק לנקות? זה פילטר מתכת?) ואז למלא ?
ואם מפרקים קרטר, לשים אטם מקורי או שאפשר למרוח סיליקון שחור לאיטום במקום?
אני גם אנצל את ההזדמנות של ריקון השמן בשביל להחליף את שתי צינורות שמן גיר גמישים שהולכים לרדיאטור. חוץ מהם יש עוד צנרת גמישה של שמן גיר?
תודה.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201003/83459833de837dd13c1329085c2c6c5b.jpg
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk