צפייה בגרסה מלאה : הגיע הזמן להתחדש
כמו שנראה כרגע, אני הולך להחזיר את הליסינג, כי אין הגיון לשלם כל כך הרבה וכמעט לא לנסוע, למכור את הטרופר ולקנות רכב שטח כלשהו שישמש כרכב משפחתי עיקרי.
כרגע נראה שהתקציב סביב 120000₪ והכיוון הוא פאג'רו bk או האנטר טרייטון.
מנסה לעשות קצת סדר לעצמי:
פאג'רו: 3 רמות גימור, מהנמוך לגבוה: דסרט, לימיטד, דקאר.
נראה כי הדסרט עדיף בגלל חישוק 17 שמשאיר יותר גומי.
הבנתי כי יש הבדל בין דגמי 2008-2009 לדגמים המאוחרים יותר. אשמח לפירוט.
כמו כן אשמח לשמוע על תקלות/מחלות/דברים לשים עליהם דגש בבדיקה.
האנטר/טרייטון: עד 2010 ההאנטר עם ארגז קצר ואח"כ עובר לארגז ארוך עד 2014. מ2015 כבר נקרא טרייטון.
באילו מהדגמים/תתי דגמים יש נעילת דיפרנציאל אחורי מקורית? יש גם הבדלים במידות צמיגים אפשריות? באיזה שלב עברו מידית שילוב של הטרנספר לחוגה?
כמו כן אשמח לשמוע על תקלות/מחלות/דברים לשים עליהם דגש בבדיקה.
תודה!
בתקציב הזה אני לא מבין למה לא לחפש היילקס כמו של נמרוד.
לדעתי בפאגרו BK וטרייטון השילוב הוא חשמלי גם אם יש ידית ובכלל, הסופר סלקט הוא פיצ'ר מגניב לאולם המכירות שב-99% מהמקרים לא תצטרך אז עדיף part time פשוטי יחסית.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
בתקציב הזה אני לא מבין למה לא לחפש היילקס כמו של נמרוד.
לדעתי בפאגרו BK וטרייטון השילוב הוא חשמלי גם אם יש ידית ובכלל, הסופר סלקט הוא פיצ'ר מגניב לאולם המכירות שב-99% מהמקרים לא תצטרך אז עדיף part time פשוטי יחסית.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalkהיילקס קשוח מדי ליושבים מאחור.
מה גם שהמחירים לא פרופורציונליים
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
לגבי המחירים - אכן - הרבה יותר יקר ממיצובישי.
לגבי הנוחות מאחור - בקבינה, לא בארגז - אני חושב שעדיפה על הנטר ועם קיט מתלים משופרים אפילו טוב יותר בזכות גלגלים גדולים יותר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
היילקס קשוח מדי ליושבים מאחור.
מה גם שהמחירים לא פרופורציונליים
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalkשמע, אני לא בתקציב שלך אבל גם אצלי בראש האנטר סביב 2009 היה מועמד מוביל ולהלן הסיבות שבגללן הוא פחות עושה לי את זה (ולא היה לי האנטר זה רק ממחקר לגבי החלפת הפאגרו שבינתיים נדחית כי גם ככה אף אחד לא יקנה אותו במצב הנוכחי):
1. נמוך, הדגמים של מיצובישי באמת נמוכים באופן מעצבן
2. מערכת קירור גבולית, מסתבר שאפילו בהאנטר זה עדיין עניין אם כי פחות בדגמים הידניים
3. מערכת סופר סלקט - באמת אני חושב שזה מיותר וסתם מוסיף מורכבות לעומת טרנספר פשוט.
4. מידת צמיגים 245/70/16 בהאנטר
5. שמועות על שברים בשלדה (ממקור ראשון, חבר שעבד בסדנה גדולה שביצעה הרבה התקנות בהאנטרים עבור גוף מוסדי)
מפה והלאה תעשה את המחקר שלך, היתרון היחיד של האנטר הוא המחיר המאוד נמוך. התקציב שלך 2014-2015 יכנסו וישאר עודף לדגם.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
בתקציב שלך נכנס דימקס 2012-2013 ועוד הגבהה נעילה ואולי צמיגים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בתקציב שלך נכנס דימקס 2012-2013 ועוד הגבהה נעילה ואולי צמיגים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkנעילה בדימקס?
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
אסף התכוון לדי מקס + נעילת אפטר מרקט (ARB)
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
יותר מדי זמן בדימקסים של הצבא על הכביש בשטח לא השאיר לי איזה זכרון חיובי מדי, חוץ מזה שאת הדלק מישהו אחר שילם.
רוב הדימקסים במאגר הרכב בצאלים הם טרום 2012. עולם אחר.
החדשים יותר עוד לא שם לדעתי.
וגם הם - זה נכון - פחות מרשימים מהיילקס מאותו השנתון. אבל אנחנו מדברים על פשרות - ולדעתי כשמכוונים לשטח, זו פשרה מוצלחת יותר מהנטר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
שאלה בנושא פאג'רו:
אני מבין ששנתונים 2008-2009 עם בעיית dpf שבוטל (?) ב2010-2013 ואח"כ הוחזר.
כן? לא?
מה הסיפור של זה?
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
שאלה בנושא פאג'רו:
אני מבין ששנתונים 2008-2009 עם בעיית dpf שבוטל (?) ב2010-2013 ואח"כ הוחזר.
כן? לא?
מה הסיפור של זה?
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
2010 ואולי קצת 2011 ללא DPF אני חושב
אבל שזה לא יטריד אותך, יש פתרון סופי. חפש את הרכב הכי שמור שתמצא, זה חשוב יותר.
אגב, יש כבר 2016 שה DPF מתחיל לעשות בעיות..אבל כאמור, יש פתרון.
אמנם לא אחת הבחירות שלך, אבל בתקציב של 120K, הכי נוח בכביש, גם ליושבים מאחור, ולדעתי מצויין בשטח אחרי שידרוגים קלים (ואין סוף שידרוגי אפטרמרקט אם רוצים) זה WK (לא WK2).
2009-2010 עם מנוע 4.7 וישאר לך הרבה עודף לשידרוגים. או למצוא אחד משודרג בטוב טעם שלא נטחן בשטח.
אלו שני הסנט שלי..
הסופר סלקט הוא פיצ'ר מגניב לאולם המכירות שב-99% מהמקרים לא תצטרך אז עדיף part time פשוטי יחסית.
ממש לא מסכים. אחד הדברים היותר טובים ששיש בפג'רו (שכבר אין).
בכל גשם ראשון, כלומר בערך 80% מהחורף הישראלי, אשתי ידעה שהיא צריכה לשלב ל-4 High.
בשאר הזמן הנעה אחורית.
ליאור
ממש לא מסכים. אחד הדברים היותר טובים ששיש בפג'רו (שכבר אין).
בכל גשם ראשון, כלומר בערך 80% מהחורף הישראלי, אשתי ידעה שהיא צריכה לשלב ל-4 High.
בשאר הזמן הנעה אחורית.
ליאור
יכול להסביר?
בכביש חלק, רכב עם הנעה 4x4 קבועה (עם דיפ' מרכזי) הוא הרבה יותר בטוח מרכב הנעה אחורית.
מה שהוא אמר...
וזה נכון גם ל-90% מהמסלולים בארץ, בעיקר כשיש שילוב של שבילים וכבישים.
אין צורך לעבור מהנעה כפולה בכל פעם שעולים לכביש.
ליאור
פאג'רו: 3 רמות גימור, מהנמוך לגבוה: דסרט, לימיטד, דקאר.
נראה כי הדסרט עדיף בגלל חישוק 17 שמשאיר יותר גומי.
לגבי ההבדלים
הדקאר מגיע עם סאן רוף, יש לו מחלת חלודה, אבל מצד שני זה היה התנאי של הצוציק שלי לקניית ג'יפ: חלון בגג וגלגל רזרבי מאחורה.
לגבי חישוק, אין בעייה להחליף בדקאר מ 18 ל 17, זה מתקזז בעלות הסט צמיגים הראשון כמעט.
ומעצבן אותי אישית, הדזרט מגיע עם הכנה לפנסי ערפל אבל בלי פנסים, שטות מוחלטת כמובן אבל אותי אישית זה מרגיז.
מה שהוא אמר...
וזה נכון גם ל-90% מהמסלולים בארץ, בעיקר כשיש שילוב של שבילים וכבישים.
אין צורך לעבור מהנעה כפולה בכל פעם שעולים לכביש.
ליאור
כוונתכם לנסיעה בכביש רטוב בהעברה ל4*4 H ללא נעילה של הדפרנציאל המרכזי?
כוונתכם לנסיעה בכביש רטוב בהעברה ל4*4 H ללא נעילה של הדפרנציאל המרכזי?
כביש רטוב (בעיקר אחרי גשם ראשון\שני כשהמים מציפים את השמנים שהצטברו עליו) או כל משטח עם אחיזה נמוכה.
ליאור
החיפושים ממשיכים.
התקציב כרגע 100k.
מועמדים אפשריים:
פאג'רו BK
האנטר ידני
WK
המחירים של הפאג'רו בטירוף.
האנטר ידני קשה למצוא.
WK עם QD2 חיה נדירה.
ממשיך לחפש, אבל משתף בקצת אנקדוטות:
* רכב שפורסם כיד 3 עם 300000 קמ התגלה כיד 7 עם 380000. נזילות מהמנוע ומהגיר. אמרתי לו תודה ונסעתי. אחרי 10 דקות התקשר לשאול מה הוא צריך לתקן ברכב...
* פאג'רו 2008, יוצא משרד הבטחון שעומד כבר כמעט שנתיים עם נזילות וdpf חנוק והסוחר לא מוכן לרדת שקל
בקיצור - חוויות.
הרכב שלי מחכה שם, פשוט לא נפגשנו
הפג'רו וה WK אוטומטים,
רק עם ההאנטר אתה מתעקש?
הפג'רו וה WK אוטומטים,
רק עם ההאנטר אתה מתעקש?אני מעדיף ידני.
גם יש סבלנות.
הsuv פשוט יותר נעימים למשפחה
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
מוטי טויוטה
29-12-20, 21:56
האנטר ידנית יד 2
2014, 100 אלף קילו מפורסמת ביד 2. נתקלת?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
GodsFather
29-12-20, 21:57
האנטר ידנית יד 2
2014, 100 אלף קילו מפורסמת ביד 2. נתקלת?
Sent from my SM-N980F using Tapatalkמניח שצחי נתקל ishc
Sent from my HD1903 using Tapatalk
האנטר ידנית יד 2
2014, 100 אלף קילו מפורסמת ביד 2. נתקלת?
Sent from my SM-N980F using Tapatalkכן.
מנסה להפגש איתו מיום ראשון.
כנראה נפגש בחמישי ואם יעבור בדיקה ראשונית אביא אותו לעימאד וחמודי
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
מוטי טויוטה
30-12-20, 13:00
מניח שצחי נתקל ishc
Sent from my HD1903 using Tapatalkעלה לפרסום אחרי שצחי קנה
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
לפעמים קורה שהדברים מסתדרים.
שלישי בערב קפצה לי מודעה באיזה שרשור בפייסבוק.
רביעי בערב נפגשנו.
חמישי בבוקר בדיקה אצל חמודי בסחנין וקבלת ברקת הדרך.
חמישי בערב העברת בעלות.
שנת 2008, יד 5, 220K, ממוגן מקצה לקצה, מוגבה ברישיון, צמיגי שטח.
לטיפול יישור קו:
תושבות מנוע, משולשים תחתונים מקדימה, נאבות מאחור, חיישן לחץ סולר סורר.
יפתח שרשור נפרד בRR
הודעתי לאישתי שכניסה לרכב רק עם לק תואם לצבע :)
132157
צבע יפה. תתחדש
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
יחסית צבע סביר לציפורניים.
אישתי לא מוכנה לשמוע על לק בצבע ברונזה שיתאים לאקזמלר.
נראה יפה, תתחדש.
Sent from my Mi A2 using Tapatalk
סליחה על הבורות,
מה זה Dpf?
תודה.
Diesel particulate filter
מסנן חלקיקים בו מצויד כל מנוע דיזל מודרני. כשזה נסתם מהחלקיקים זה יקר אז הרבה פעמים אנשים בוחרים לעקוף אותו
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
liontamer84
01-01-21, 21:29
מברוק יאח!
עכשיו אתה רק צריך להפוך אותו לשלך...
בשעה טובה.
תתחדש
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.