צפייה בגרסה מלאה : הצדעה ל AWD של סובארו
לא יודע אם זה סרטון תדמית או באמת מבחן, אבל בכל אופן נראית שם עליונות לכל הפחות מול הונדה CRV
https://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
משפחתית B4 ושעשועים בשלג
https://www.youtube.com/watch?v=oWJ0B9Zs19g&t=8s
אולי בעצם לא צריך להחזיק טרופר ולהסתפק רק ב B4 ?
https://www.youtube.com/watch?v=ptQ0nJhmi1E
רענן
כי סובארו זה suv.
כל השאר- לא.
שים לב שכל הסובארואים לא מהשנים האחרונות.
עם המעבר לCVT סובארו מסרסים את יכולת מערכת ה4X4 שלהם בגלל חשש מעומס יתר על הגיר (שבמילא הוא גיר רגיש).
וחבל....כי יחד עם הדמיית הנעילה יש פוטנציאל מאוד גבוה.
שים לב שכל הסובארואים לא מהשנים האחרונות.
עם המעבר לCVT סובארו מסרסים את יכולת מערכת ה4X4 שלהם בגלל חשש מעומס יתר על הגיר (שבמילא הוא גיר רגיש).
וחבל....כי יחד עם הדמיית הנעילה יש פוטנציאל מאוד גבוה.
בוודאי ! שלג יוצר עומס כמו בדיונה.
CVT יטוגן בנסיעה כזאת.
חבל שסובארו לא חוזרת ומפתחת גיר פלנטרי מודרני (6 הילוכים) כמו מאזדה שממשיכה "להאמין" בפלנטרי.
רענן
מהנסיון המועט שלי בנסיעת שלג .. אני לא בטוח שזה נכון.
זה לא מדעי. רק תחושה.
וצריך להפריד משלג בתולי שאתה פותח עליו ציר. ושלג על כביש שעברה עליו מפלסת או לפחות השכן שיצא מקודם לעבןדה.
שלג ( לפחות שלג אמיתי ). הוא מאד דחיס.
ואחרי שהוא נדחס. הוא נהיה קל יחסית לנסיעה עליו. לעיתים מחליק. אבל לא מעמיס.
מה שכן. הערמות שהמפלסת יוצרת עלולות להקשות עליך את היציאה מהחניה. ושם הנעה כפולה תעזור הרבה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מהנסיון המועט שלי בנסיעת שלג .. אני לא בטוח שזה נכון.
זה לא מדעי. רק תחושה.
וצריך להפריד משלג בתולי שאתה פותח עליו ציר. ושלג על כביש שעברה עליו מפלסת או לפחות השכן שיצא מקודם לעבןדה.
שלג ( לפחות שלג אמיתי ). הוא מאד דחיס.
ואחרי שהוא נדחס. הוא נהיה קל יחסית לנסיעה עליו. לעיתים מחליק. אבל לא מעמיס.
מה שכן. הערמות שהמפלסת יוצרת עלולות להקשות עליך את היציאה מהחניה. ושם הנעה כפולה תעזור הרבה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלג בתולי שנערם,
גם עם צמיגים 31" שטח מלא , LOW ו 215 כ"ס , המנוע והגיר מתאמצים.
תמונות נוסטלגיה (מתי מתי נזכה שוב)
131100131101131102
בוודאי ! שלג יוצר עומס כמו בדיונה.
CVT יטוגן בנסיעה כזאת.
רענן
שלג לא מייצר עומס כמו בדיונה.
החול ״תופס״ את הרכב ששוקע, בעוד ששלג מתחת לצמיג מחליק הופך לקרח ומקדם האחיזה והעומס אפסיים. אין חיכוך.
בנוסף,
חול בקיץ מגיע לטמפ מדוד באזור 70 מעלות בפני השטח והחום לבדו מטגן את הגיר שלא מסוגל לפנות חום, יחד עם מעמס החיכוך זה הרבה מאד לגיר כזה.
מסכים עם דורון, החול החם יחד עם העובדה שאתה שוחה בתוכו עם הגחון - עומס גדול על הגיר.
בסובארו הייתה תקופה שהיצרן לא אישר מיגון גיר בגלל זה.
שלג לא מייצר עומס כמו בדיונה.
החול ״תופס״ את הרכב ששוקע, בעוד ששלג מתחת לצמיג מחליק הופך לקרח ומקדם האחיזה והעומס אפסיים. אין חיכוך.
בנוסף,
חול בקיץ מגיע לטמפ מדוד באזור 70 מעלות בפני השטח והחום לבדו מטגן את הגיר שלא מסוגל לפנות חום, יחד עם מעמס החיכוך זה הרבה מאד לגיר כזה.
הערה קטנה, כאשר מופעל לחץ על השלג/קרח טמפרטורה הקפאון של המיים יורדת והוא נמס והופך למיים....
הערה קטנה, כאשר מופעל לחץ על השלג/קרח טמפרטורה הקפאון של המיים יורדת והוא נמס והופך למיים....
קרח מתנהג שונה משלג.
כאשר הצמיג דוחס שלג הוא גורם להיווצרות קרח מוצק, וכשהצמיג מחליק בנסיון לייצר אחיזה אתה אכן מקבל שכבת מים דקה, באמבטיית קרח.
חיכוך אין שם.
ולא עומס.
קח רענן. בשביל הנוסטלגיה
2010
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201012/b93ea841aac20d18c16989791b9376a1.png
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.