התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צורך לנקות סעפת יניקה ב-PAJERO



Gershon
15-10-20, 14:45
КING-רק בית מצערת
BK-כל הסעפת כולל פירוק והרכבה

ioniamichael
15-10-20, 23:24
׀šING-רק בית מצערת
BK-כל הסעפת כולל פירוק והרכבה


היי גרשון,
בקינג, כאשר אתה אומר בית מצערת , אתה מתכוון לחלק העליון של הסעפת ?
במידה וכן , מה הסיבה שרק אותו צריך לנקות?

אני פירקתי את הסעפת העליונה היא הייתה ממש מלוכלכת , ואחרי הצצתי לסעפת התחתונה , ונבהלתי עוד יותר...

אשמח אם תבהיר.

Gershon
16-10-20, 05:29
ב-BK יש SWIRL CONTROL
(4 מצערות נוספות שיכולים להיות תפוסות מהזפת=חוסר סחיבה)

ב-KING סעפת יניקה-סתם צינור

ioniamichael
16-10-20, 11:50
ב-BK יש SWIRL CONTROL
(4 מצערות נוספות שיכולים להיות תפוסות מהזפת=חוסר סחיבה)

ב-KING סעפת יניקה-סתם צינור

כן , אבל זה לא אומר שאין טעם לפרק ולנקות. הפיח מצטבר גם שם.

Gershon
16-10-20, 12:21
כן , אבל זה לא אומר שאין טעם לפרק ולנקות. הפיח מצטבר גם שם.

ב-KING אין שום דבר משמעותי בנושא חוץ.....מהיגיינה
p.s
יש לך אותו בוץ על תושבות של שסתומי יניקה-צריך לפרק את הראש מנוע כדי לנקות אותם.....
להיגיינה יש גבול

ioniamichael
16-10-20, 12:31
ב-KING אין שום דבר משמעותי בנושא חוץ.....מהיגיינה
p.s
יש לך אותו בוץ על תושבות של שסתומי יניקה-צריך לפרק את הראש מנוע כדי לנקות אותם.....
להיגיינה יש גבול

הא אוקיי, טוב לדעת.
ומה לגבי זה שהסעפת מצטמצמת משמעותית ? היא לא נחנקת מזה?

Gershon
16-10-20, 13:41
הא אוקיי, טוב לדעת.
ומה לגבי זה שהסעפת מצטמצמת משמעותית ? היא לא נחנקת מזה?

נחנקת
אבל אם כל כך הרבה לכלוך ו-EGR מנותק
אז יש סיבה לזה:
א.טורבו זורק את השמן
ב.ונטילציה של קרטר לא עובדת כמו שצריך
ג.קומפרסיה\לחץ דחיסה.....

ד ו ר ו ן
16-10-20, 14:13
נחנקת
אבל אם כל כך הרבה לכלוך ו-EGR מנותק
אז יש סיבה לזה:
א.טורבו זורק את השמן
ב.ונטילציה של קרטר לא עובדת כמו שצריך
ג.קומפרסיה\לחץ דחיסה.....
ויכול להיות גם סתם הצטברות אדי שמן וזפת נורמליים של אוורור אגן שמן.

Gershon
16-10-20, 14:56
ויכול להיות גם סתם הצטברות אדי שמן וזפת נורמליים של אוורור אגן שמן.
אפשר לבדוק אם כך.....

ioniamichael
16-10-20, 19:07
נחנקת
אבל אם כל כך הרבה לכלוך ו-EGR מנותק
אז יש סיבה לזה:
א.טורבו זורק את השמן
ב.ונטילציה של קרטר לא עובדת כמו שצריך
ג.קומפרסיה\לחץ דחיסה.....

אצלי דווקא ה EGR טרם נותק, מחכה שיגיעו הפלטות מאי ביי

Gershon
16-10-20, 19:29
בגדול ב-KING בשביל ניתוק EGR מספיק:
א.לנתק משסתום EGR צינור ואקום
ב.לסתום את הצינור

amitaikl
16-10-20, 19:43
בגדול ב-KING בשביל ניתוק EGR מספיק:
א.לנתק משסתום EGR צינור ואקום
ב.לסתום את הצינור

ובbk? צריך גם לשנות פרמטרים במחשב?

Gershon
16-10-20, 19:56
ובbk? צריך גם לשנות פרמטרים במחשב?
א.כן-REMAP של מחשב מנוע ללא EGR
ב.אמוליציה חיצונית

ioniamichael
16-10-20, 20:42
בגדול ב-KING בשביל ניתוק EGR מספיק:
א.לנתק משסתום EGR צינור ואקום
ב.לסתום את הצינור


אין לי שום צינור וואקום שיוצא משסתום EGR...
אצלי יש צינור ברזל שיוצא מסעפת פליטה ומתחבר לרדיאטור קטן שמקרר את הגזים.
מהרדיאטור יוצא עוד צינור ברזל שמתחבר לשסתום EGR.

Gershon
16-10-20, 21:27
מערכות EGR של KING בתמונות

ioniamichael
16-10-20, 21:59
מערכות EGR של KING בתמונות


אצלי זה ניראה ככה ואין שום צינורית שמתחברת אליו , אלא רק הצינור הגדול שדרכו עוברים הגזים ... מה זה יכול להיות ?
131183

Gershon
16-10-20, 22:16
אצלי זה ניראה ככה ואין שום צינורית שמתחברת אליו , אלא רק הצינור הגדול שדרכו עוברים הגזים ... מה זה יכול להיות ?
131183

תסתכל על 2 תמונת ששלחתי:
אחת מחם לשסתום EGR חשמלי כמו שלך
שני לשסתום EGR עם ואקום

-->