PDA

צפייה בגרסה מלאה : איפה תופרים ברזנט לארגז טנדר במרכז/שרון?



yoav
17-10-20, 12:34
התחדשנו בהיילקס
יש מאחור קשת כפולה שמחכה לברזנט שייתפר עבורה
המלצות גם למקום וגם להנחיות לתופר ( אורך משפת הארגז, איך לסגור את הקצוות וכו
תודה

ehud
17-10-20, 13:10
יש מתפרה בקיבוץ בחן
נקראים די.בי פלסט

JustDoB
17-10-20, 15:16
דאבוש במזור.
https://g.co/kgs/F6NazC

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

asafk
17-10-20, 15:46
לגבי השוליים - אני מרוצה מהבחירה של נמרוד:
https://www.ebay.com/itm/203081975093

אבל אם הייתי עושה חדש יש סיכוי שעם אותם 'כפתורים' בדופן הארגז הייתי משתמש בחוט באנג'י (גומי) שעובר דרך עיניים בשולי הברזנט. החיסרון הוא שזה לא שומר על הברזנט מתוח. היתרון - לא צריך לייבא ולחכות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201017/ba8b65993a2989a0764466a50e1cfcc4.jpg

yoav
17-10-20, 20:12
יש איזה פתרון שלא כרוך בקידוח של מחברים בגוף הרכב?

ד ו ר ו ן
17-10-20, 20:15
יש איזה פתרון שלא כרוך בקידוח של מחברים בגוף הרכב?

לארגז אין ווים?

אצלי מושחל בברזנט חוט בנג’י עבה בכל היקף הברזנט ונתפס על הווים המקוריים של הארגז.

asafk
17-10-20, 20:16
את הפרופיל שיושב על דופן הארגז - למשוך קצת למטה, ועליו לחבר את הכפתורים.

אבל זה מכוער

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

yoav
17-10-20, 20:17
לארגז אין ווים?

אצלי מושחל בברזנט חוט בנג’י עבה בכל היקף הברזנט ונתפס על הווים המקוריים של הארגז.

אפשר תמונה?
לארגז יש ווים ( לא מקוריים הם במסגרת של תושבות הקשת ), אבל זה מעל גובה שפת הארגז, לא?


Sent from my iPhone using Tapatalk

yoav
17-10-20, 20:20
אפשר תמונה?
לארגז יש ווים ( לא מקוריים הם במסגרת של תושבות הקשת ), אבל זה מעל גובה שפת הארגז, לא?


Sent from my iPhone using Tapatalk

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201017/9074f41a901255d9331c98c3f697f686.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
17-10-20, 20:39
הרווחת, הפס מתכת הזה זה דומה למה שיש אצלי.
בארגז היילקס ישן יש ווים מקוריים.

חבר לפרופיל הזה ווים ויש לך לאן לתפוס את הברזנט.
אין לי צילום זמין, אבל בשולי הברזנט יש טבעות, בהן מושחל בכל ההיקף מיתר בנג’י עבה עמיד ל-UV, שתפוס על הווים.
כשרוצים להרים פינה, משחררים רק את אותה פינה.

איל מ
17-10-20, 20:56
ומה שאסף התכוון הוא שאת מסגרת הקשת התחתונה (זאת שבתמונה האחרונה של יואב) עושים מזוויתן, כך שהחלק החיצוני יורד ו"עוטף" את דופן הארגז. אליו מרתכים את הווים/חיך רצועה, וכך יוצא שנקודת החיבוך של הברזנט נמוכה מדופן הארגז ולא נכנסים מים.
131186
מכוער? יש דרכים לעשות זאת יותר אסתטית. ובכלל, אחרי מה שנמרוד עשה לטמבון האחורי, דמו של כל היילקס מותר מבחינת אסתטיקה...

yoav
17-10-20, 21:28
בדפנות הצדדים לא תהיה בעיה להוסיף ווים לפרופיל הקיים.
נשארתי עם דילמת הדלת האחורית

ד ו ר ו ן
17-10-20, 21:30
בדפנות הצדדים לא תהיה בעיה להוסיף ווים לפרופיל הקיים.
נשארתי עם דילמת הדלת האחורית

אותו דבר בדיוק.

yoav
17-10-20, 21:31
אותו דבר בדיוק.

על הדופן האחורית אין פרופיל


Sent from my iPhone using Tapatalk

yoav
17-10-20, 21:34
דורון- תוכל לצלם את הגומי המושחל אצלך? לא הבנתי איך זה עובד..


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
17-10-20, 21:40
על הדופן האחורית אין פרופיל


Sent from my iPhone using Tapatalk
שים אחד.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

asafk
17-10-20, 21:43
לעשות חורים לפרופיל ולא לכפתורים? לא מבין את ההגיון.

יואב..
תעשה חורים יפים עם ריוונטים וכםתורי פלסטיק אסטתיים.
חפש מוצרים מעולם היאכטות.
והעיקר סבלנות. תסתכל סביב וברשת עד שתמצא מה שאתה רוצה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
17-10-20, 21:46
https://www.wallabytrack.com.au/tub-back-utes.htm

אצל האוסטרלי הזה הברזנט נסגר על המסגרת ולא על הארגז.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
17-10-20, 22:40
לעשות חורים לפרופיל ולא לכפתורים? לא מבין את ההגיון.


כן.
מה גם שזה חורים בחלק העליון ולא בדופן הרכב.
הפרופיל גם מגן על הקאנט פח ממכות ציוד כשרוצים להוביל משהו, וככלל הרבה יותר עמיד.
בנוסף, זה גם משטח שאפשר לעמוד עליו בהעמסה על הקשתות, מה שאי אפשר לעשות על החלק העליון המקורי הצר.

זה הסידור אצלי בדופן העליונה של הארגז, מאד מרוצה.

הכפתור זה חור נקודתי שאם בטעות פוגש מהצד משהו, הוא נתלש וקורע את הפח.
וזה לפני היתרונות של הפלח כמו שציינתי.

איל מ
17-10-20, 22:55
וגם.
זה הרבה פחות חורים.
שניים או שלושה על כל הדופן.

asafk
17-10-20, 23:33
אתם מדברים על הדלת. לא על הצדדים. אין גישה מבפנים לקנט העליון שלה. לארבעה חורים קטנים יהיו יותר קטנים מארבעה חורים גדולים...

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
17-10-20, 23:37
אז שינו את הדלת..
לשנתונים קודמים הייתה מדרגה גם בדלת.

אני עדיין הייתי מנסה לראות איך לחבר פלח זוויתי.
זה פשוט שימושי ומגן.

asafk
17-10-20, 23:42
אין ווים בהיקף, אין קנט בדלת... בערך מ2005. אז הבנאדם תכף עושה חורים באוטו חדש כי הוא קיבל עצות שנכונות לאוטו מלפני 15 שנה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

elitkh
17-10-20, 23:52
האחים נייער באלקנה

נמרוד
17-10-20, 23:54
Stayput שווה כל שקל, קליל להתקנה ומחזיק במשך שנים, הן הגומי והן החיבור לשכבה אחת או שתיים של ברזנט.

https://www.ebay.com/itm/Stayput-5-Black-Shock-Cord-Fastener-for-Canvas-Covers-10-Pack/254655575680?hash=item3b4aa7b680:g:-NUAAOSwpyVfEInr

אתה צריך 5 בכל צד ו4 מאחורה, אבל תקנה כבר שתי עשיריות ותשים את הנותרים בפינות הקבועות. או אבזמים כמו אצל אסף שזה יש לתופר הברזנטים. ראה תמונות רבות בשרשור על הטנדר הנוכחי שלי למול הטנדר של אסף. זה כמעט אותו דבר, כשההבדל המהותי היחיד הוא החיתוך של הפתח האחורי - ישר או טרפזי. הטרפזי, שעשיתי בברזנט השני, יותר פרקטי.

אם אתה הולך על זה, אל תמציא, תגרור את אסף איתך לתופר הברזנטים ושיעתיק. ברזנט בכל מקרה הוא החלק הקל והזול - המסגרות קצת יותר מורכבת ותעלה יותר אם אתה לא עושה אותה בעצמך. מה הקשתות שקיימות כרגע?

השיטה של האוסטרלי עם סקוץ' יכולה להיות אחלה גם.

לא הבנתי אף פעם את הפחד מלקדוח בפח של אוטו, בשביל זה ה' נתן לעמו את את המקדחה.

נמרוד
18-10-20, 00:09
פתח אחורי מלבני:
131187
חיתוך טרפזי:
131188

הטרפזי יותר נוח כי לא צריך להחזיק את הזנבות כשסוגרים את הדלת עליהם. אבל כשהוא מגולגל הוא קצת בולט לצדדים למעלה.

כמו כן אתה יכול לראות שבברזנט הראשון השתמשתי באבזמים בפינות. הסטיפוט תכלע'ס עושה אותה עבודה ואם קונים שתי חבילות של עשר זה סוגר את הסיפור בקלות וזו המלצתי.

ד ו ר ו ן
18-10-20, 00:58
אין ווים בהיקף, אין קנט בדלת... בערך מ2005. אז הבנאדם תכף עושה חורים באוטו חדש כי הוא קיבל עצות שנכונות לאוטו מלפני 15 שנה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
וכפתורים זה לא חורים ברכב חדש?
והרבה יותר חורים?

הוא צילם את הדופן של הרכב הנוכחי וגם שם אין קאנט ויש שם פלח חדש.
אז אפשר גם לדלת.
אז כמו שציינת, אפשר לקדוח בשביל כפתורים ואפשר גם בשביל פלח.

כל אחד והעדפותיו.

איל מ
18-10-20, 08:49
לגבי סקוץ'-
מנסיוני, זה מעולה כשזה חדש.
אחרי קיץ וחורף אחד זה הופך ללא יעיל.
הזכר והנקבה כבר לא נשארים בזוגיות בריאה, והברזנט מתנפנף.
וזה לפני שדיברנו על חיבור של אחד מהם לגוף הרכב. דבק מאבד מתכונותיו ואתה נשאר עם זכר ונקבה בזוגיות בריאה, אבל שניהם בצד שמחובר לברזנט.... אופציה נוספת היא חיבור הצד של המרכב עם ניטים ופלאחים קטנים, אבל אז חזרנו ללקדוח ברכב.
לגבי הדלת האחורית- מבין את הסוגיה. לגבי הצדדים, במילא יש שם קאנט תחתון של הקשת. הוא כבר שם. אז למה לעזאזל לא לעשות אותו נכון ולהתחבר אליו?

yoav
18-10-20, 14:11
מנסה לחשוב מקורי.. מה עם מגנטים? יש מגנטים חזקים (ולא יקרים) כמו זה שמצמיד את הברז אצלי לרכב. אולי לתפור כמה כאלו לאורך שולי הברזנט, שיצמדו לרכב לסגירה?..


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
18-10-20, 18:00
אתה חושב נכון. אבל זה לא מותח את הברזנט, רק מצמיד אותו.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

yoav
20-10-20, 19:20
עוד מחשבה:
לאמבטית הפלסטיק יש חלק חיצוני שעוטף את כל הארגז. האם יש דבק מספיק חזק שמאפשר להדביק אליה את ה״כדורים״ לתפיסת הגומי, מהסוג שנמרוד/אסף התקינו, במקום לקדוח בפח?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201020/291d642b1e9290e352fbcb89924b1544.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

נמרוד
21-10-20, 14:40
עוד מחשבה:
לאמבטית הפלסטיק יש חלק חיצוני שעוטף את כל הארגז. האם יש דבק מספיק חזק שמאפשר להדביק אליה את ה״כדורים״ לתפיסת הגומי, מהסוג שנמרוד/אסף התקינו, במקום לקדוח בפח?


לא ידוע לי על דבק מספיק חזק.
וזה גם גבוה מדי.
התפס של הגומי צריך להיות מרחק מסוים מתחת לקו של הברזנט, והברזנט עצמו צריך להיות בחפיפה מסוימת לארגז כדי לאטום. משהו כמו 10 ס"מ בסך הכל. ככה שכל הפתרונות של למשוך איזשהו קאנט כלפי מטה גם לא הכי פשוטים או אסטטיים.
131217
זו בעייה שנפתרה. לגמרי. ככה מותחים ברזנטים. השיקול היחיד נגד הוא כנראה הדיבר ה11 מהר סיני, "לא תקדח בפח חדש", כי רק בישראל זה בעייה, הנוצרים זורמים עם זה.
אתה דתי?

ד ו ר ו ן
21-10-20, 14:53
עוד מחשבה:
לאמבטית הפלסטיק יש חלק חיצוני שעוטף את כל הארגז. בפח?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201020/291d642b1e9290e352fbcb89924b1544.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk

אצלי החיפוי המתכתי הזה יורד נמוך יותר וככה ניתן להשיג את החפיפה עם הברזנט לטובת איטום יחסי, שנמרוד מתייחס אליה, גם ללא קידוח בפח הרכב.

למרות שאישית לא הייתי בוחר בכפתורים האלו, הקידוח בפח הוא שיקול של מה יחשוב הרוכש הבא בעיקר.

מרגע שקדחתי חור ענק בכנף לשנורקל, פתאום החיים הסתדרו אחרת בהקשר ל״עוד חור בפח״, ובארגז נקדחו כמה וכמה חורים חדשים.

yoav
29-10-20, 18:41
ובאותו עניין , בערך:
באמבטית פלסטיק בארגז יש 4 חורים גדולים במקום שבו היו צריכים להיות כנראה ווים לעיגון, שנחתחכו כדי להתאים לחיבור הקשת לארגז ( בעלים קודמים).
מאחר וזה פתח לכניסת מים בין הארגז לאמבטיה, יש להם מאיפה להתנקז?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201029/546b2172929b4c06d593493d7984f351.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

נמרוד
29-10-20, 18:51
כן, יש חריצי ניקוז בשתי הפינות הקדמיות של הארגז, בין בתי הגלגלים לקיר, ויש רווח גדול בין הדלת האחורית לארגז.

ד ו ר ו ן
29-10-20, 19:35
כן, יש חריצי ניקוז בשתי הפינות הקדמיות דל הארגז, מאחורי בתי הגלגלים, ויש רווח גדול בין הדלת האחורית לארגז.

לגבי האמבטיה... תשאל את עצמך בשביל מה היא טובה.
במקור זה סגור בפקק פלסטיק, תסתכל מלמטה שאכן פתוח.
הארגז בשיפוע קדמי, אז החריץ בתחתית הדלת האחורית לא מונע איגום מים בחלק הקדמי אם הפקקים סגורים.

yoav
01-12-20, 19:42
לגבי סקוץ'-
מנסיוני, זה מעולה כשזה חדש.
אחרי קיץ וחורף אחד זה הופך ללא יעיל.
הזכר והנקבה כבר לא נשארים בזוגיות בריאה, והברזנט מתנפנף.
וזה לפני שדיברנו על חיבור של אחד מהם לגוף הרכב. דבק מאבד מתכונותיו ואתה נשאר עם זכר ונקבה בזוגיות בריאה, אבל שניהם בצד שמחובר לברזנט.... אופציה נוספת היא חיבור הצד של המרכב עם ניטים ופלאחים קטנים, אבל אז חזרנו ללקדוח ברכב.
לגבי הדלת האחורית- מבין את הסוגיה. לגבי הצדדים, במילא יש שם קאנט תחתון של הקשת. הוא כבר שם. אז למה לעזאזל לא לעשות אותו נכון ולהתחבר אליו?

באתר האוסטרלי שאסף הפנה אני רואה שמשתמשים בסקוץ׳. חבר מתחום השיפצורים מספר שעש סקוצ׳ים צבאיים מ-א-ו-ד עמידים.. החיבור של הסקוץ לפרופיל של הקשת ולא לרכב עם ברגים ( בתמונה..). עכשיו צריך מישהו שיכול לתפור בכזה דיוק
131798
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201201/7614f7a1b33f4fe34132f53b5f885da0.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201201/810633b5d102fa07472f2da88e9c7b29.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

yoav
12-12-20, 11:44
התקדמנו קצת
מחפש ווים עם חורים לברגים כמו אלו שמילמתי ברכב חולף, כדי לחבר לפרופיל בסיס של הקשתות שלי לאורך הארגז. איפה משיגים?
131904


Sent from my iPhone using Tapatalk

yoav
05-01-21, 16:47
סיימנו
הקידוח בוצע בפרופיל של הקשתות ולא ברכב
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210105/6ed4faf95a44ccd1bf24b7ddf111b3e0.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210105/e55dc8822eb5f5a5c8bcb8300f758353.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210105/802ed6770712399ad3b844c96e63b4fc.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->