צפייה בגרסה מלאה : שינוי בלמים לציר אחורי סופה 97
האם מישהו ניסה או החליף את הדרמים המיושנים שלא עוצרים בבלמי דיסק לציר אחורי בסופה?
כן
יש פרויקטים כאלו.
יש גם שיפורים אחרים.
אם זוכר לנכון ליאנוביץ יש קיט הסבה.
boaz avrahami
23-10-20, 07:00
אני מניח שהשוני לא ממש גדול אז ממה שראיתי בהסבה כזו לסיקס, השתמשו בקטליפרים קדמיים של סובארו DL ששם בלם היד המכאני הוא חלק מהקאליפר.
לא זוכר אם גם הצלחות הגיעו משם.
צלחות חורטים מצלחת מקורית במקרה של הdl
והיא דקה....
איני יודע אם הקליפר של dl מתים פיקס או דורש התאמה.
יש קיטים יעודיים עם בלם יד פנימי.
יש כאלו שמחליפים להידרובוסטר.
תכלס
מעל 10 שנים יש לי סופה
ועוד לא הגעתי לשלב של פרוייקט שדרוג מערכת הבלמים...
בסיקסים משתמשים בצלחות של גראנד ויטרה. מעגל החלוקה מתאים.
לסופות יש קיט אצל ינוביץ ויש הסבות מסרנים אחוריים דנה 44 של סופה 2. במקרה זה דורש התאמות, ריתוכים וחריטות למיניהן. לא נורא מסובך אבל גם לא פלאג-אנד-פליי טריוויאלי.
אלה שביצעו מדווחים על שיפור משמעותי.
לטעמי האישי חולשת הבלמים המולדת של הסופה לא נובעת מעצם היותם של הבלמים מאחור בתצורת תוף, אלא ממגבר הבלם המקורי החלש.
הסבה לדיסקים אחוריים בעיקר מגניבה אם כי בהחלט עוזרת, אבל הסבה להידרובוסט או מגבר בלם רציני יותר תהיה לא פחות אפקטיבית וכנראה יותר.
כמובן שהכי טוב יהיה לשלב הכל ביחד.
מוני אורבך
25-10-20, 08:35
בולמי תוף בולמים מצוין אולי אפילו יותר מדי טוב..
יש לבולמי תוף מעין "הגבר מכני" טבעי. ברגע שהם מתחלים את הבלימה צריך פחות ופחות כוח לעצור.
זה גם החיסרון שלהם, הם לא לנאריים וננעלים בקלות.
למעשה עם בולמי תוף אתה כמעט ולא צריך מגבר בלמים, ההגבר כבר בפנים..
החיסרון המרכזי שלהם הוא שהם לא מאווררים.
תוף סגור קשה לו מאוד להתקרר.
תפעיל את הבולמים באופן ממושך והם ירתכו ויקח הרבה מאוד זמן לקרר אותם.
זו הסיבה המרכזית בגללה התעשיה עברה מבולמי תוף (פשוטים וזולים) לבולמי דיסק.
לבולמי דיסק צריך הרבה יותר כוח לעצור, אבל הם בולמים לנארית ומתקררים טוב מאוד.
מה יוצא מכל זה?
אם אתה רוצה עצירה טובה וחזקה (אבל לא מתמשכת) כדאי להשקיע רק במגבר בלמים חזק.
הוא יתן יותר כוח לבולמי הדיסק מקדימה, והרכב יעצור הרבה יותר טוב.
אם אתה רוצה בלימה טובה וממושכת, כדאי גם להשקיע גם בדיסק אחורי.
אבל חיבים גם מגבר בלם יותר טוב אחרת יש מצב שהרכב יעצר פחות טוב מאשר בולמי תוף.
בגיפ שלי (cj7) הותקן הידרובוסט, ובנוסף שידרגתי גם את צינורות הבלימה לנירוסטה.
הגיפ עוצר בצורה מעולה, הרבה יותר טוב מהמקור.
אתה רק נוגע קלות בברקס והוא עוצר חזק.
ועם זאת יש הרבה מאוד רגש ולנאריות בזכות צינורות הנירוסטה.
לא עשיתי תחרות אבל לפי הרגשתי הוא עוצר יותר טוב מהרנגלר שלי שיש לו ארבע בולמי דיסק.
לכן עצתי, אם אתה לא רוצה להפוך את הגיפ שלך למכונת מרוצי ראלי, פשוט תשדרג להידרובוסט
והמהדר גם מחליף לצינורות נירוסטה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.