צפייה בגרסה מלאה : התלבטות ברכישת SBS ראשון
שלום חברים
אני מתחיל את דרכי בתחום ה-SBS.
התקציב שלי נמוך יחסית- עד 45K.
מה מומלץ לרכוש בתקציב כזה? אני מתלבט בין:
- RZR900 שנת 2013/2014 (עד 500 שעות).
- ארקטיק wildcat1000 שנת 2013-2015.
אני לא נהג מרוצים אז אני לא מחפש כלי להשתולל איתו אבל חשוב לי שיהיו ביצועים טובים.
ואני גם כן רואה את עצמי עושה טיולי שטח טכניים.
אשמח מאוד אם תוכלו להמליץ לי על איזה דגם ללכת (הלב אומר RZR הכיס אומר ארקטיק)
תודה!!!!!!!!!
חפש במבחני הדרכים שלנו. יש שני מבחנים ל-RZR900XP ולוויילדקאט 1000.
מדובר בתחום בו ההתקדמות בטכנולוגיה ובביצועים היא מהירה ביותר. שני המבחנים מ-2013 - רק 7 שנים עברו מאז, וזה מדהים עד כמה שניהם, שהיו אז השפיץ של השפיץ של קטגוריית ה-SBS הספורטיביים, נחשבים היום לכלים אנמיים ותמימים למתחילים, אשכרה לילדות עם קוקיות, בהשוואה לסטנדרט הביצועים הרצחני שקבע הקאן-אם מאווריק X3 הפרוע שכבר כמה שנים הוא אמת מידה בתחום. עם הספקים, ביצועים ומחיר שנושקים לשמיים.
מבין השניים, לפולריס 900 יש מנוע חזק יותר וביצועים טובים יותר. ההגה שלו גם חד ומהנה יותר.
הוא גם פופולרי ונפוץ יותר בארץ, מין הסתם כנראה יש לזה משמעות בכל מה שקשור לזמינות חלפים ומוסכים שמכירים אותו.
לויילדקאט 1000 יש שילדה ומתלים מעולים. הוא יהיה יציב, צפוי וגם מהיר יותר בצירים ארוכים ומשובשים, והוא גם נוח יותר לישיבה ונהיגה בטיול ארוך.
קרא את המבחנים.
סע בשני הכלים ותראה מה מדבר אליך יותר ומה מרגיש לך נכון יותר.
בדוק היטב את מצבם של הכלים - למרות היכולות הגבוהות, כ לה-SBSים הספורטיביים הם כלים עדינים שאין שום בעיה לעקם ולשבור בשבריר שניה של חוסר תשומת לב.
בכלל כל ה-SBSים הם כלים עם בלאי רצחני, אורך חיים קצר ותחזוקה יקרה, שגורמת לרבים מלקוחות היד השנייה/שלישית/רביעית והלאה, לחסוך/להתקמצן ולחפף. כלי עם מאות שעות יהיה בוודאי בעל בלאי משמעותי ביותר, עם הסטוריה עשירה ואלימה בידיים פרועות של כל מיני ערסוואתים צעירים (הכלים האלה חביבים ביותר על קהל מסוים מאוד, זו האמת. וזה גם לא סוד גדול). צריך לבדוק אותם טוב טוב ולא להתלהב מתוספות ואבזרים, שיפורי-ביצועים וצבעי מלחמה, אלא להתמקד בכלי סטנדרטי ככל האפשר, שמור ומתוחזק, במצב טוב ככל האפשר ובעל הסטוריית טיפולים מסודרת, עדיף מבעלים מבוגר ומתון שהשתמש בו לטיולים ולא להתחרעויות.
מציע לשקול גם rzr 800.
זול יותר לתחזוקה ביחס ל 900 (טיפול פעם ב 100ש בהשוואה ל 50ש ב 900).
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם איני טועה ברזר900 וצפונה דגמי הS טיפול כל 100 שעות, דגמי xp טיפול כל 50.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
חברים תודה רבה!!
יש מה לדבר על CF MOTO 800??
לא הייתי נוגע עם מקל של מטאטא...
Sent from my iPhone using Tapatalk
חברים תודה רבה!!
יש מה לדבר על CF MOTO 800??
לא. עזוב.
חברים ממש תודה על העזרה.
האמת שלא הייתי בטוח שאני בכלל אקבל התייחסות רצינית לשאלה המקורית וזה סבבה שיש אנשים כמוכם שמתייחסים וגם משקיעים בתשובות.
סחטיין. מקווה שיהיו לי תובנות בעתיד שאוכל לשתף.
תודה!!
לי יש RZR800 וותיק שמשמש ככלי טיולים בלבד
בלי התחראויות הכלי אמין מאד מבחינתי וכמעט ללא בלאי משמעותי.
כח לא חסר אם אתה מחפש רק לטייל ולא להתפרע, אולי חלש מדי אם אתה מחפש לתפור דיונות
לטיול רגוע הוא מדהים, כולל רגעי נהיגה מהנה וגיהוץ שבילים ממוצעים סביב 60-70 קמש בלי לשים לב בכלל.
לי יש RZR800 וותיק שמשמש ככלי טיולים בלבד
בלי התחראויות הכלי אמין מאד מבחינתי וכמעט ללא בלאי משמעותי.
כח לא חסר אם אתה מחפש רק לטייל ולא להתפרע, אולי חלש מדי אם אתה מחפש לתפור דיונות
לטיול רגוע הוא מדהים, כולל רגעי נהיגה מהנה וגיהוץ שבילים ממוצעים סביב 60-70 קמש בלי לשים לב בכלל.
+1
Sent from my iPhone using Tapatalk
יאללה, מקימים קבוצת טיולי רזרים רגועה?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
יאללה, מקימים קבוצת טיולי רזרים רגועה?
Sent from my SM-G950F using Tapatalkבבקשה לא, אני עוד אלך לקנות אחד
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
יאללה, מקימים קבוצת טיולי רזרים רגועה?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
את הטיול שתכננו ביטל הסגר... אני בעד.
צריך לראות איך משלבים את בארלי בטיול ערסואתיים מזדקנים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
הוא יכול לשבת בארגז של הריינגר שלי על כסא נוח, יש ציליה פרוסה מעל [emoji23]
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
בסכום הזה
רייזר 900S , לא לגעת בXP
לדעתי גם קאן אם מאבריק 1000R יכנס בתקציב
ארטיקט לא מומלץ .
יש כל כך הרבה תת דגמים , מומלץ להעזר בחבר שבאמת מבין ומכיר את הדגמים, לפעמים ההבדלים מהותיים, למשל ברייזר 900 ב2015 הגיעו דגמים ללא הגה חשמלי , ההבדל מהותי , ב2016 כולם חשמליים.
יש דגמים עם דיפרנצייל פתוח וכאלה שלא , הדגמים עם הדיפרנצייל סגור פחות יציבים בכביש ואוכלים יותר צמיגים.
יש דגמים ששופרו מהותית ולפעמים הבדל של שנת ייצור מקפיצה את הכלי בכמה רמות אבל ההבדל הכספי מאד קטן.
תנסה ללמוד קצת על סוגי הדגמים לפני שאתה מחפש :
לפולריס יש S,XP וגם turbo , אבל גם בקטגוריות האלו יש תת דגמים , בדרך כלל אפשר לזהות אותם לפי הצביעה וכיתוב, יש דגמים מומלצים ויש כאלו שפחות, ההבדלים לפעמים בגאנט , צמיגים , סוגי בולמים , הגה, כסאות,דיפרנצייל ועוד
לקאן אם - מאבריק יש מליון דגמים ,ההבדלים בבולמים , מנוע, צבעים, הגה חשמלי או לא.
חשוב מאד גם להבין בנושא התוספות , לפעמים במודעות של הרייזר אתה רואה רשימה ארוכה של תוספות , ברוב המקרים זה סטנדרטי ולא תוספות , אבל הם רושמים את זה במודעה שיראה טוב יותר.
מקווה שלא סיבכתי אותך
בהצלחה.
תודה גבר!!
הייתי קצת נעול על ה xp ואתה לא הראשון שממליץ על ה s (בעיקר משיקולי תחזוקה).
את המאבריק לא לקחתי בחשבון עד עכשיו כי חשוב לי שתהיה גם יכולת עבירות טכנית ברמה גבוהה (בשנתונים האלה מגיע ללא דיפרנציאל אחורי).
דיפרנציאל אחורי פתוח (ננעל חשמלית או בכל דרך אחרת) היה אחד התנאים לרישוי כביש צהוב רגיל.
מהרגע שהכלים הללו לא הורשו יותר לנסוע על כביש (הגדרת רישוי "רכב שטח קל", מורשה רק לחצות כבישים), דגמים רבים הגיעו ללא דיפרנציאל אחורי כלל.
ארטיקט לא מומלץ .
למה?
אני בדיוק באותה התלבטות ומסתכל ברצינות על הארקטיק-קט 1000X משנתונים 13-14 (עוד לא נהגתי).
למה?
אני בדיוק באותה התלבטות ומסתכל ברצינות על הארקטיק-קט 1000X משנתונים 13-14 (עוד לא נהגתי).
יבואן , אמינות , סחירות , מוסכים , מיושן ביחס למתחרים.
כלי לא נפוץ ולא סתם.
תודה גבר!!
הייתי קצת נעול על ה xp ואתה לא הראשון שממליץ על ה s (בעיקר משיקולי תחזוקה).
את המאבריק לא לקחתי בחשבון עד עכשיו כי חשוב לי שתהיה גם יכולת עבירות טכנית ברמה גבוהה (בשנתונים האלה מגיע ללא דיפרנציאל אחורי).
לגבי הXP יש קצת בעיית מנועים (בדגם 900 לא ב1000)
העבירות של המאבריק מעל ומעבר ליכולות נהיגה של רובנו , הדיפרנצייל של המאבריק הוא חשמלי , מזהה החלקה וננעל.
ואם היה לך קצת ספקות לגבי העבירות של המאבריק הישן , תראה את הסרטון הזה
https://www.youtube.com/watch?v=vSMF2qnujiI
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.